Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29872533]Onko sulla luki? Uudestaan:

"No katos kun Booty sanoi, että 'jokainen huolehtikoot tai olkoon huolehtimatta ulkonäöstään'. Ei toi itsestä huolehtimattomuus ole - yleensä - hyvä asia ja perinteisesti miehet - yleensä - ovat karsastaneet sellaisia naisia.

Esim. minä en pidä siitä jos nainen haisee, hiukset ovat pitkät ja takkuiset ja kynnet leikkaamatta."

Tuossa kannassani aion pysyä vaikka vänkäisit kuinka vastaan ;)[/QUOTE]

En minä sinua mielyttääkseni meinaa tukkaani harjata. En sitä tee kenenkään takia. Kun en siedä kampaamista niin saa olla takussa kiitos :)
 
"mies1"
En minä sinua mielyttääkseni meinaa tukkaani harjata. En sitä tee kenenkään takia. Kun en siedä kampaamista niin saa olla takussa kiitos :)
Toi on jo eri asia, minkä takia tekee asioita. Mun pointti oli, että itsen hoitamattomuus on harvoin hyvä asia - eikä tämä ole mitään mutua.

Mutta vaikka asioita tekisikin vain itselleen, ne vaikuttavat ympäristöönkin. Eli meidän on - jotenkin - mietittävä muitakin. Lisäksi asiat, joita me tehdään, eivät saa alkuaan täysin meidän sisällämme.
 
[QUOTE="mies1";29872630]Toi on jo eri asia, minkä takia tekee asioita. Mun pointti oli, että itsen hoitamattomuus on harvoin hyvä asia - eikä tämä ole mitään mutua.

Mutta vaikka asioita tekisikin vain itselleen, ne vaikuttavat ympäristöönkin. Eli meidän on - jotenkin - mietittävä muitakin. Lisäksi asiat, joita me tehdään, eivät saa alkuaan täysin meidän sisällämme.[/QUOTE]

Tärkeintä on se, että sinä itse keskityt siihen, että miellytät itseäsi mahdollisimman paljon ja me keskitymme sitten itseemme.
 
hä??
Miksi te jankaaja mammat tykkäätte noista kommenteista missä pyydetään lopettamaan vänkääminen jos kerta ette lopeta.
Voisko Booty ja Peyote vastata tähän? Miksi pilaatte tämän?
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja hä??;29872672:
Miksi te jankaaja mammat tykkäätte noista kommenteista missä pyydetään lopettamaan vänkääminen jos kerta ette lopeta.
Voisko Booty ja Peyote vastata tähän? Miksi pilaatte tämän?
Mä en oo enää vastannut sille, enkä vastaa. Sitoudun tähän mikäli lääkkeet vaan riittävät ponnistukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hä??;29872672:
Miksi te jankaaja mammat tykkäätte noista kommenteista missä pyydetään lopettamaan vänkääminen jos kerta ette lopeta.
Voisko Booty ja Peyote vastata tähän? Miksi pilaatte tämän?
Yllättäen vika on muissa kuin siinä joka päästelee sammakoita :) Vaikka ei vastattaisi niin pilataan tää silti. Ihan sama siis miten me toimitaan.
 
"mies1"
Ignoratkaa vaan kaikki mies1, sillä siitä päästään.
Miksi kenestäkään keskustelijasta pitäisi päästä? :) Maailma on täynnä värejä ja näkemyksiä ihmiset, joista voi aina oppia lisää, mukavuusalueen ulkopuoleltakin. Tämäkin palsta on opettanut minulle joitain uusia asioita ihmisyydestä, tuonut lisätietoa suomalaisnaisten elämästä. Ja naisihmisen soisi näkevän tällaisen asian, sillä jos naisen maailma on mustavalkoinen, mistä ne värit saadaan maailmaan? Miesten vahvuus sellainen ei usein ole.

Lisäksi pelkäänpä, että monelle täällä ottaa koville olla vänkäämättä miehelle vastaan ;) Hyvää itsehillinnän harjoittelua toki, mutta nainen ei yleensä siihen pysty miehen lailla, olemme joissain asioissa erilaiset.
 
Spencer Hastings
No huvä että ehdin poistaa omani ennen tän sankarin saapumista. Otan kohta anuksestani kuvan ja omistan sen sinulle, mies.
Perusta oma palaute/kritiikkiketju ja mene sinne lätisemään aina kun koet, rttä palstan naiset haluavat arvokasta palautettasi...
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"mies1"
Tärkeintä on se, että sinä itse keskityt siihen, että miellytät itseäsi mahdollisimman paljon ja me keskitymme sitten itseemme.
Miksi se olisi tärkeintä? Kyllä minä ainakin ajattelen ympäristöäkin (on mukavaa esim. laittautua naisille), ja jos joku nainen ei ajattele ympäristöään, onko hän nainen ensinkään? Niin kiinteä osa naiseutta näet on toisten ihmisten ajatteleminen.
 

Yhteistyössä