Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29872309]Jokaista ihmistä täytyy korjailla - muuten on, siis useimmiten, jotain vinossa. ;)[/QUOTE]

Sanoppa tuo naiselle jolla on huono päivä niin sulla on kolvi vinossa.;)
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Peyote
[QUOTE="mies1";29872388]Hyödyn kyllä, ja pidän yleensä kovasti palautteesta ja haluan kuulla näkemyksiä itsestäni, mutta minun on ajateltava imagoani. Annoin jo vähän vihjettä ulkonäöstäni, se riittäköön ;)[/QUOTE]

Enpä usko että ketään kiinnostaa.
 
Peyote
[QUOTE="mies1";29872410]Booty: olen samaa mieltä. Asiassa on kuitenkin muitakin värejä kuin obsessio ulkonäöstä ja hoitamattomuus.



:D Toi ihan yleisenä periaatteena. On tosi huolestuttavaa, jos ihminen ei tee mitään itselleen.[/QUOTE]
Miksi sä jauhat jostain hoitamattomuudesta kun ei ole ketään hoitamatonta tässä ketjussa? Mitä jos antaisit ihmisten vaan olla ja menisit vaikka pois.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="mies1";29872265]Kyllä joka ihmiselle on hyvä kuulla palautetta ulkonäöstään, koska kaikki voivat kehittää itseään. Etenkin naiselle tärkeää sillä ulkonäkö on meille miehille useasti osatekijä naisessa :)

Itse asiassa runouskaan ei ole ihan se ja sama.[/QUOTE]

Miehen osalta käytös on erittäin tärkeää, oletko ottanut vastaan saamasi palautteen palstalla?
 
"mies1"
Miksi sä jauhat jostain hoitamattomuudesta kun ei ole ketään hoitamatonta tässä ketjussa? Mitä jos antaisit ihmisten vaan olla ja menisit vaikka pois.
No katos kun Booty sanoi, että "jokainen huolehtikoot tai olkoon huolehtimatta ulkonäöstään". Ei toi itsestä huolehtimattomuus ole - yleensä - hyvä asia ja perinteisesti miehet - yleensä - ovat karsastaneet sellaisia naisia.

Esim. minä en pidä siitä jos nainen haisee, hiukset ovat pitkät ja takkuiset ja kynnet leikkaamatta.
 
Peyote
[QUOTE="mies1";29872465]No katos kun Booty sanoi, että "jokainen huolehtikoot tai olkoon huolehtimatta ulkonäöstään". Ei toi itsestä huolehtimattomuus ole - yleensä - hyvä asia ja perinteisesti miehet - yleensä - ovat karsastaneet sellaisia naisia.

Esim. minä en pidä siitä jos nainen haisee, hiukset ovat pitkät ja takkuiset ja kynnet leikkaamatta.[/QUOTE]
Ei täällä kukaan haise, ainoastaan sä ja sun omakehus.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Peyote
[QUOTE="mies1";29872491]Joo, mutta jos X on huolehtimatta ulkonäöstään, X haisee.[/QUOTE]

Kuka ihmeen x? HG vai? Sillehän sun neuvot oli. Mä sanoin ettei täällä kaivata neuvoja niin sä aloit siinä sossottaa jostain hygieniasta.
 
"mies1"
Kuka ihmeen x? HG vai? Sillehän sun neuvot oli. Mä sanoin ettei täällä kaivata neuvoja niin sä aloit siinä sossottaa jostain hygieniasta.
Onko sulla luki? Uudestaan:

"No katos kun Booty sanoi, että 'jokainen huolehtikoot tai olkoon huolehtimatta ulkonäöstään'. Ei toi itsestä huolehtimattomuus ole - yleensä - hyvä asia ja perinteisesti miehet - yleensä - ovat karsastaneet sellaisia naisia.

Esim. minä en pidä siitä jos nainen haisee, hiukset ovat pitkät ja takkuiset ja kynnet leikkaamatta."

Tuossa kannassani aion pysyä vaikka vänkäisit kuinka vastaan ;)
 
Pessimisti
[QUOTE="mies1";29872533]Onko sulla luki? Uudestaan:

"No katos kun Booty sanoi, että 'jokainen huolehtikoot tai olkoon huolehtimatta ulkonäöstään'. Ei toi itsestä huolehtimattomuus ole - yleensä - hyvä asia ja perinteisesti miehet - yleensä - ovat karsastaneet sellaisia naisia.

Esim. minä en pidä siitä jos nainen haisee, hiukset ovat pitkät ja takkuiset ja kynnet leikkaamatta."

Tuossa kannassani aion pysyä vaikka vänkäisit kuinka vastaan ;)[/QUOTE]

Mutta kun ei ketään kiinnosta mistä sinä pidät.
 

Yhteistyössä