Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
Täällä on kyllä nättejä naisia moni :) S. H. ja Pin mulla ehkä kauneimmat kasvoista mut Nereidsillä on loistokroppa.

Lispetin kuvaa ei oo tainnut olla? Mut ymmärrän jos hänkin ajattelee yksityisyyttään. Kiinnostava olis ;)
 
Pessimisti
[QUOTE="mies1";29872931]Täällä on kyllä nättejä naisia moni :) S. H. ja Pin mulla ehkä kauneimmat kasvoista mut Nereidsillä on loistokroppa.

Lispetin kuvaa ei oo tainnut olla? Mut ymmärrän jos hänkin ajattelee yksityisyyttään. Kiinnostava olis ;)[/QUOTE]

Kyllä se Lispetti kaunisti ketjua kasvoillaan jo etusivulla, mutta tais jo ehtiä poistamaan kuvansa :)
 
"mies1"
Data, arvasin sun ulkonäön lähes kohdilleen siinä mielikuvaketjussa. Jännä miten mun ulkonäkö meni niin metsään siinä monella. Toki mä ehkä viestin täällä niin. Mut tuntuu että negatiivinen ennakkoasenne myös vääristää mielikuvia. Mielikuvilla onkin nähdäkseni aivan valtava merkitys.
 
9MM
[QUOTE="mies1";29873009]Data, arvasin sun ulkonäön lähes kohdilleen siinä mielikuvaketjussa. Jännä miten mun ulkonäkö meni niin metsään siinä monella. Toki mä ehkä viestin täällä niin. Mut tuntuu että negatiivinen ennakkoasenne myös vääristää mielikuvia. Mielikuvilla onkin nähdäkseni aivan valtava merkitys.[/QUOTE]

eipä juurikaan ole valtavaa merkitystä
itellä yks suosikki kirjoista on Monte criston kreivi
ilman kostoa

Mutta mutta data oikeestaan mä oottelin sun kuvaa kun isä oot
jännä juttu
 
[QUOTE="mies1";29872953]Höh. Vamaan oli nätti, niin aistikas, femme fatale -tyylin nainen.[/QUOTE]

Voih, olen niin otettu sun huomiosta. Mulla saattas olla sulle oikein ihana kuva.
Siitä ilmeneen mun herkkä puoli.

Yritän katsoa jos se löytyis.
 

Yhteistyössä