"sipsi"
mä olen myös tehnyt saman lupauksen. Jos jotain kuvaisin se olisi pikkurillin kynsi.
mä olen myös tehnyt saman lupauksen. Jos jotain kuvaisin se olisi pikkurillin kynsi.
Niinpä, tosta sen näkee että mustat vakkaripalstalaiset saa vapaasti kirjoitella harmaana samoihin ketjuihin, joihin kirjoittavat myös mustana..Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896225:Oot niin salee Peyote harmaana.
Mitä hemmettiä, kerrassaan mielettömän upea kuva!!
Sua vaan vituttaa ja ärsyttää kun sulla on niin huono itsetunto ja Hoogeellä taas hyvä. Sun mielestä kenelläkään ei saisi olla hyvää itsetuntoa kerran ei sullakaan ole.Mutta silti sun pitää puolustella ja uhitella jos joku on sun kanssa erimieltä niinkin mielipiteitä jakavasta asiasta kuin ulkonäkö? Ei se mun mielestä siltä kuulosta että sä hyväksyisit ittes.
Senkin kaunotar :heart:
Paula Koivuniemi tai Anna-Leena Härkönen vähä nuorempana.
WoW!:O
No toi nyt on paskapuhettaSua vaan vituttaa ja ärsyttää kun sulla on niin huono itsetunto ja Hoogeellä taas hyvä. Sun mielestä kenelläkään ei saisi olla hyvää itsetuntoa kerran ei sullakaan ole.
Todella!Paula Koivuniemi tai Anna-Leena Härkönen vähä nuorempana.
Suomessa ei helpostikaan saa näyttää ulos hyvää itsetuntoa tai onnea. Meidän kulttuuri toimii niin Vaikka toihan vois olla esim. naisille tosi iso rikkaus kuten esim. Ranskassa, jossa naiset enemmän näyttää noita juttuja ulos.Sua vaan vituttaa ja ärsyttää kun sulla on niin huono itsetunto ja Hoogeellä taas hyvä. Sun mielestä kenelläkään ei saisi olla hyvää itsetuntoa kerran ei sullakaan ole.
Juu, kumpaakin olen kuullut. Lisäksi Eini ja sellisti Helena Paavola sekä Linda Gray. Ehkä eniten olen kuullut Einiä ainakin nykyään, kun on pitkät hiukset.Paula Koivuniemi tai Anna-Leena Härkönen vähä nuorempana.
Vähänkö tää on syrjivä mielipide, mutta pakko olla samaa mieltä, varsinkin toisinaan.Mua ärsyttää, kun suomessa on nykyää niin paljon avohoitopotilaita.
Tulikin tuosta kuvasta mieleeni, että pitää muistaa ostaa pinsetit. Hukkuivat muutossa jo ööööööö, 3 kk sitten, ja kulmakarvat ovat melko nolot...:-DJuu, kumpaakin olen kuullut. Lisäksi Eini ja sellisti Helena Paavola sekä Linda Gray. Ehkä eniten olen kuullut Einiä ainakin nykyään, kun on pitkät hiukset.
Tiina Lymi meets Eini
Juu, samalla lailla kun se voittaa MM-kultaa joka vuosiJa ettei taas mee ohi:
SUOMI PIEKSEE KOHTA VALKO-VENÄJÄN!!!!
Hyvää matsia kaikille.
Onko Crace kuvassa. Kuka muistaa
Jos suomi häviää niin silloin on voitettava loput pelit. Muuten on ulkona mitalipeleistä-Juu, samalla lailla kun se voittaa MM-kultaa joka vuosi
Käy säkin ulkomailla ja tutustu myös kirjojen kautta toisiin yhteiskuntiin. Et menetä siinä mitään Naisena varmasti hyödyt seuraamalla ulkomaiden tapoja olla nainen.Mua ärsyttää, kun suomessa on nykyää niin paljon avohoitopotilaita.
Miten niin josAlkuperäinen kirjoittaja minä:Jos suomi häviää niin silloin on voitettava loput pelit. Muuten on ulkona mitalipeleistä-
En ole.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Onko Crace kuvassa. Kuka muistaa