Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29906908]Meinaatko ettei komeat/treenatut miehet voi olla täällä? ;)[/QUOTE]

Sussa ei ole muuta treenattua kuin oikean käden kyynärvarsi, ja ainut salitreeni minkä tiedät tapahtuu jossain hämärässä sopessa. Mut en väheksy 'runkkaamalla ruista ranteeseen metodia'. Toisaalta jos olisi niin kova luu kuin väität / annat ymmärtää niin helvettiäkö täällä notkut, selaat vaan puhelimes valikosta sen pirkon mikä tänään kärsii panetuksesta ja lähdet jörnimään...Mut hei, sitä ei ole...oho. Yllättyneitä olivat:



















No se olikin lyhyt lista, joka tapauksessa hyvin sä vedät ;)
 
uuiuuui
[QUOTE="mielikuva";29906996]Jos olisin mies, pyytäisin oikeanpuoleista levittämään aavistuksen jalkoja ja kumartumaan poimimaan maasta pudonneet omenat. Sitten tuuppaisin kieleni koloon.[/QUOTE]

Luulisi että harva haluaa nuolla prostituoidun tavaraa, kun siellä voi olla tauteja. Vaikka mitäs mä tiedän, kokemusta ei ole...
 
Luulisi että harva haluaa nuolla prostituoidun tavaraa, kun siellä voi olla tauteja. Vaikka mitäs mä tiedän, kokemusta ei ole...
Kuitenkin tunnistat prostituoiduiksi? Voitko kertoa vielä että ovatko ihmiskaupan uhreja, ihan siltä varalta että jollain palstamiehellä olisi kyllin syvä pörssi lähteä ujuttamaan ihmiskehon kokoon suhteutettuna vahvinta lihasta kohti turmion tietä?
 
rva määki
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29907074:
Kuitenkin tunnistat prostituoiduiksi? Voitko kertoa vielä että ovatko ihmiskaupan uhreja, ihan siltä varalta että jollain palstamiehellä olisi kyllin syvä pörssi lähteä ujuttamaan ihmiskehon kokoon suhteutettuna vahvinta lihasta kohti turmion tietä?
Mikäs sua vaivaa, Rvalla menkat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja rva määki;29907096:
Mikäs sua vaivaa, Rvalla menkat?
Ikäväksesi totean, ei ole...ja mikä mua vaivaa...No lue nimimerkkini kahdesti ja mieti,miettimästä päästyäsi mieti hieman lisää, sitten mieti vielä hetki ja kysy uudestaan. Asialliseen läppään vastaan asiallisesti ja idiotismiin idioottimaisesti, suorastaan ikävästi (käytä Suomenkielistä yleisilmaisua)...ja en sano sanaa koska kiroilu on kielletty mutta juonnetaan YK-termein Veto-Oikeuteen, ja toisaalta tästä taipuvaan Veettoiluun ;)
 
rva määki
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29907119:
Ikäväksesi totean, ei ole...ja mikä mua vaivaa...No lue nimimerkkini kahdesti ja mieti,miettimästä päästyäsi mieti hieman lisää, sitten mieti vielä hetki ja kysy uudestaan. Asialliseen läppään vastaan asiallisesti ja idiotismiin idioottimaisesti, suorastaan ikävästi (käytä Suomenkielistä yleisilmaisua)...ja en sano sanaa koska kiroilu on kielletty mutta juonnetaan YK-termein Veto-Oikeuteen, ja toisaalta tästä taipuvaan Veettoiluun ;)
Ikäväksesi, onko sulla menkkafetissi? Loppuviesti olikin jonninjoutavaa vittuiluyritystä kirjoitusvirheineen...
 

Yhteistyössä