minä,
JapsimuotiaHuh huh. Koska se aukee se pyrstökuvaketju?
JapsimuotiaHuh huh. Koska se aukee se pyrstökuvaketju?
Mäki voisin käyttää tommottia jos olis perä vähän timmimmässä kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Japsimuotia
Ai TÄMÄKÖ on Pessimisti? Eipä ihme, että kiharakuva veti naiset hiljaiseksi, jos ne oli oottaneet jotain tämmöistä...
Ooh, ooksää tossa? Jos kyllä, niin muutatko meille?
Kohtuullisen karvanen hämpyliini, tulistuuko jos antaa gilletteä?
What is a man like you doing in a place like this?
ehe-ehe :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29906891:Kohtuullisen karvanen hämpyliini, tulistuuko jos antaa gilletteä?
Meinaatko ettei komeat/treenatut miehet voi olla täällä?What is a man like you doing in place like this?
kiitos kutsustaOoh, ooksää tossa? Jos kyllä, niin muutatko meille?
:ashamed:. mun vessassa käynnit hoituu pian päätä kallistamallaWhat is a man like you doing in a place like this?
Ainakin mä yritinkiitos kutsusta
Jos olisin mies, pyytäisin oikeanpuoleista levittämään aavistuksen jalkoja ja kumartumaan poimimaan maasta pudonneet omenat. Sitten tuuppaisin kieleni koloon.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Japsimuotia
Kuitenkin tunnistat prostituoiduiksi? Voitko kertoa vielä että ovatko ihmiskaupan uhreja, ihan siltä varalta että jollain palstamiehellä olisi kyllin syvä pörssi lähteä ujuttamaan ihmiskehon kokoon suhteutettuna vahvinta lihasta kohti turmion tietä?Luulisi että harva haluaa nuolla prostituoidun tavaraa, kun siellä voi olla tauteja. Vaikka mitäs mä tiedän, kokemusta ei ole...
Mä ajattelin, että noi on normipöljiä. Ei tullut kaupankäynti mieleen.Luulisi että harva haluaa nuolla prostituoidun tavaraa, kun siellä voi olla tauteja. Vaikka mitäs mä tiedän, kokemusta ei ole...
Mikäs sua vaivaa, Rvalla menkat?Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29907074:Kuitenkin tunnistat prostituoiduiksi? Voitko kertoa vielä että ovatko ihmiskaupan uhreja, ihan siltä varalta että jollain palstamiehellä olisi kyllin syvä pörssi lähteä ujuttamaan ihmiskehon kokoon suhteutettuna vahvinta lihasta kohti turmion tietä?
Ikäväksesi totean, ei ole...ja mikä mua vaivaa...No lue nimimerkkini kahdesti ja mieti,miettimästä päästyäsi mieti hieman lisää, sitten mieti vielä hetki ja kysy uudestaan. Asialliseen läppään vastaan asiallisesti ja idiotismiin idioottimaisesti, suorastaan ikävästi (käytä Suomenkielistä yleisilmaisua)...ja en sano sanaa koska kiroilu on kielletty mutta juonnetaan YK-termein Veto-Oikeuteen, ja toisaalta tästä taipuvaan VeettoiluunAlkuperäinen kirjoittaja rva määki;29907096:Mikäs sua vaivaa, Rvalla menkat?
Ikäväksesi, onko sulla menkkafetissi? Loppuviesti olikin jonninjoutavaa vittuiluyritystä kirjoitusvirheineen...Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29907119:Ikäväksesi totean, ei ole...ja mikä mua vaivaa...No lue nimimerkkini kahdesti ja mieti,miettimästä päästyäsi mieti hieman lisää, sitten mieti vielä hetki ja kysy uudestaan. Asialliseen läppään vastaan asiallisesti ja idiotismiin idioottimaisesti, suorastaan ikävästi (käytä Suomenkielistä yleisilmaisua)...ja en sano sanaa koska kiroilu on kielletty mutta juonnetaan YK-termein Veto-Oikeuteen, ja toisaalta tästä taipuvaan Veettoiluun