Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rva määki;29907175:
Ikäväksesi, onko sulla menkkafetissi? Loppuviesti olikin jonninjoutavaa vittuiluyritystä kirjoitusvirheineen...
Kyllä on, wunderbaumina mannemersussani roikkuvat käytetyt siteet ja tampoonit sulassa sovussa, niitä sitten nuuhkin liikennevaloissa niin ruuhka ei revi yhtään.
 
Kylläpä ketju on venähtäny, en ees jaksanu enää lukea :D siellä se kilpakosija kirahvikin on vilautellu, mutta enpä oo nähny sua :'(

Jos olis taas kuvia niin ei tarviis lukea noita pitkiä tarinoita pallinaamoista ja ties mistä?


katso liitettä 19574
Ihan on tuore kuva tällä kertaa, jopa tämänpäiväinen
Nää sun hiukset on kyl niin ihanat! Voi ku uskaltaisin iteki leikata taas sivusiilin... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jmia
"sipsi"
Muuttuuko tää nyt peppuketjuksi?
Kauheaa, näen sieluni silmin itseni ottamassa kuvaa ahteristani... Ja seuraavassa otoksessa näen palstalaiset katsomassa kuvaa, ja harmitellessa näyn ikuista palamista verkkokalvoille :LOL: :LOL:

Takaan, että tässä ahterissa olisi mitä katsoa - noin niinkuin määrällisesti siis, ehkei niinkään laadullisesti :(

No, onneksi olen tehnyt ikuisen "kuvattomuuslupauksen" palstalle. Teidänkin onneksenne, luulen.
 
[QUOTE="sipsi";29907574]Kauheaa, näen sieluni silmin itseni ottamassa kuvaa ahteristani... Ja seuraavassa otoksessa näen palstalaiset katsomassa kuvaa, ja harmitellessa näyn ikuista palamista verkkokalvoille :LOL: :LOL:

Takaan, että tässä ahterissa olisi mitä katsoa - noin niinkuin määrällisesti siis, ehkei niinkään laadullisesti :(

No, onneksi olen tehnyt ikuisen "kuvattomuuslupauksen" palstalle. Teidänkin onneksenne, luulen.[/QUOTE]
mä olen myös tehnyt saman lupauksen. Jos jotain kuvaisin se olisi pikkurillin kynsi.
 

Yhteistyössä