PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Onnea Joanna :flower: :heart: Aivan uskomatonta, että kertalaakista on pulla uunissa :D
Miulla on kans säästössä pojasta tehty testi :heart: Vauvakirjan välissä miun hailakka haamu :D

Mie olen vuotanu 2 päivää :headwall: Nää e-laastarit tekee tän :kieh: Aina kierron puolessavälissä (2. laastarin laiton jälkeen) alkaa vuoto, ihan kun olis niukat menkat. Kestää 1-2pv. Joku muukin täällä palstalla sano, että oli laastareiden kanssa vuotanu miten sattuu, mutta miusta on erikoista, että tolla välivuodolla on ihan selkeä rytmi :/
 
Kp 1. Huoh. Olin taas mukamas niiiin varma että plussa tulee ja tänään testasin negan, siitä tunti niin eiköhän täti tullut.. Kierrot heittelee ihan miten sattuu näköjään noitten pillereitten jälkeen, tänään ois ollu kp35.

Noh, mut voi laittaa taustalle, en oo taaskaan kerenny kirjottelemaan pitkään aikaan, juttuja käyn silti lukemassa.

Ja kaikille plussanneille paljon paljon onnea!! :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Onnea Joanna :flower: :heart: Aivan uskomatonta, että kertalaakista on pulla uunissa :D
Miulla on kans säästössä pojasta tehty testi :heart: Vauvakirjan välissä miun hailakka haamu :D
En tarkotuksella säästäny testiä pojasta, mutta se vaan jäi sinne pussiin. Kun piti aluksi aina välillä käydä tarkistamassa se viiva.. heh.. Sit laitoin tuon uuden seuraksi sinne. Mies vaan kysy et miksi tässä pussissa on vielä näin paljon tilaa, kun on iso minigrip-pussi! Oli jo vähän kalpeahko kun kysyi..

En minä nyt nuita testejä raski poiskaan heittää, varmaan vauvakirjan väliin vois laittaa. Tällä hetkellä kulkevat meikkipussissa! :D
 
mamax mitä pillereitä söit ? Itse Yasminia, kauhulla odotan miten kierrot menee ja kauan meneekö kun nappaa vai nappaako ollenkaan ?! sitähän ei koskaan tiedä..

JoannaH, ihanat noi sun +r.testit =) Hyvä idea säästää ne..Jos sellainen tilanne tulee niin säästän kyllä.. itsellä ei ole edes käyny mielessä.

Toki esikoisesta minulle tehtiin pissakoe terveyskeskuksessa,josta katottiin tulos,siitä niiiinn kaauuaaan..

Mutta Hyvää viikonloppua kaikille !! :heart:
 
Nova söin Merciloneja muutaman kuukauden. Niiden aikaan tietty oli se kierto 28 päivää. Mulla on ennen raskauttakin ollut aina tosi epäsäännölliset menkat, ja sama meno tuntuu jatkuvan. Paitsi kierrot vaan tuntuu pitenevän.. En itekkään ymmärrä miten olin niin varma että nyt tulee plussa, kaikenmaailman oireitakin jo kerkesin kuvitella :whistle: Mutta ei muutaku uuteen kiertoon ja peitot heilumaan kuhan tää vuoto taas joskus loppuu! :wave: =)
 
heissulivei! mites vlopu mennyt? tääl ei ihmeemmin. miehen kans käytii kahdestaa meksikkolaises syömäs mun synttäreiden kunniaks :) ja huomenna menemme miehen kaa shoppailemaan, mulle siis osteleen vaatteita :) mies lähtee makutuomariksi.

mies ollut nii ihana mua kohtaa.. ja möksähti siitä ku mulla menkat päällä.. nyt vaan on loppumas et ei tiputtele ku hyvin hyvin vähän.

mut hyvät vlopun jatkot...
 
Elikkäs ei iloisia uutisia sitten ollenkaan...
Kohdussa oli eilen ultarlla havaittavissa muutoksia: paksu limakalvo ja jokin kiinnittynyt limakalvolle joka vastasi kooltaan viikkoja. Lääkäri sanoi että näyttää normaalilta alkuraskaudelta mutta veren hcg arvo aivan liian matala...
Kyllä se niin on että nainen vaan tietää kun jotain on vialla.. näin kävi mulle.

Tänään se jokin alkoi tulemaan ulos... eli verenvuoto alkoi tänään..

Voin sanoa että olo on todella tyhjä, surullinen ja samalla pettynyt.. Kaksi viivaa testissä ja onnellinen olo.. ja nyt.. itkettää..

En kuitenkaan aio vaipua täydelliseen epätoivoon.. Kuume on kova ja yritys jatkuu varmasti HETI kun se on mahdollista!

Kiitos teille kaikille tsemppauksesta!!

Palaan kyllä pian!
 
AAM
LumiPyry :hug: :hug: :hug: :'( :( voi pylly...
noo... ei muuta kuin seuraavaan kiertoon.. :hug: jos toi oli semmoi spontaani km niin sithän periaatteessa voi heti alkaa mutta suositushan on ne yhdet mutta... on sitä aikasemminkin immeiset kantaviksi heti seuraavista tulleet :) :hug:
 
Lumipyry,pahoittelut tapahtuneesta :hug: .

Mami87 onnea plussasta :flower: .

Itse odottelen et mitä merkkejä kroppa alkaa antamaan..menkkoja vai ihan jotain muuta. Kovasti toivon et jotain muuta,kun ois kiva plussata vähän joutusammin,kuin viimeksi meni 1.5v aikaa.
Mun kp:t on vähä väärin tuolla sivulla mut ilmoittelen oikeat myöhemmin.
 
moikka. onnea kaikille plussanneille. oi jestas ku on kokoajan väsy. mein pojalla on syömisen kans joku ihme vaihe päällä, kauheeta vääntöö kokoajan, mut jos ei maistu ni sittei maistu, poika tulee ensviikol 8kk et onko muilla ollut jotain vastaavaa.
 
lumikuningatar osanotto :hug:

Pahoittelut lumipyry :hug:

Ja onnittelut kaikille plussaneille :flower: :flower: Ja teitähän näköjään riittää :LOL: Olin reissussa ja nyt luin että mahottoman paljon lussia tullu :heart:

Eilen mieki sitte lussasin. Olo on ihan ihmeellinen ja epätodellinen. Oireita ei ollu muutako nännien arkuus ja kuvotus aamuisin ja ihmeelliset tuskanhikikohtaukset :x menkkoja ei kuulunu nii tavallisella apteekin testillä vahva plussa.

Plussaonnea ihan kaikille :heart: :heart:
 
Voi miten ihanaa äitikompleksi, tuhannesti onnea SINULLEKIN plussasta!!!! =)

Kaikki tuntuvat plussaavan, mutta jotenkin on sellainen todella vahva tunne, että minä kyllä pysyn täällä aika kauan... :(
Ovista olen yrittänyt tikuttaa joka päivä, tuloksetta. Näinköhän on taas ovulaatio hukassa, niinkuin esikonkin kohdalla... Vai liekö testien tekiässä jotain vikaa, kun negaa vaan pukkaa... :whistle:

Mutta on kyllä ihan mieletöntä, että miten monta plussaa on jo tässä kuussa ilmaantunut!! Kuun vaihteeseen on vielä aikaa, joten montakohan ilo uutista vielä kerkiää ilmaantua... ;)
 

Yhteistyössä