PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Huomenta! Täällä taisi muutama olla jotka ovat suunnitelleet tänään testaavansa. Saataisko kenties sunnuntaiplussauutisia?! :heart:

Mies nukkuu ja minä olen ollut tytön kanssa hereillä jo pidemmän aikaa. Ihana sunnuntaifiili, on niin rauhallista ja leppoisaa :) .

peppipop, jaksamisia sinulle! :hug: Noi on niiiin tuttuja tuntemuksia minullekin esikoisen yritysajoilta...

Meillä ainoastaan paras ystäväni tietää vauvahaaveistamme. Minä olen ajatellut niin että olisi liian raskasta jos koko suku ja tuttavat kaikki tietäisivät vauvanyrityspuuhista, ja sitten pitkään aikaan ei tulosta tulisi. Parempi näin päin. Ainoa vaan että mulla on vähän semmonen olo että sukulaisissa on muutama pari jotka saattavat myös suunnitella perheenlisäystä, ja sitten mietityttäää että mitkä olisivat omat fiilikset jos läheltä kuuluisi plussauutisia ja itsellä ei tärppää... :/ Nooh, eipä maalailla piruja seinille...

 
Huomenta! Taalla myos aikainen herailija, poika ylos n puoli kuusi... |O

Meillakin alkoi eka raskaus heti kun haluttiin vauvaa...saa nahda miten kay nyt!

Me ollaan kerrottu muutamalle ystavalle, etta perheenlisaysta toivotaan, muuten saa sit nahda millon kerrotaan, jos tarppaa! Kai sita lahimmille kerrotaan taas heti, niiden kanssa haluaa jakaa hyvat ja huonot uutiset. Muut nakee sit kun nakee.

 
Heippa! Täällä poika korvatulehduksessa ja antibiootista meni ripulille.. Että ei oo paljoa työpäivän jälkeen koneelle ehtinyt. Mieskin lähtee tänään viikoksi työmatkalle :headwall: Onneks ovis oli jo viime viikolla ;)
Nyt siis oviksesta 6 päivää ja menkkojen alkuun viikko, ei mitään oireita. Tämä aika on niin ahdistavaa. Taas sellainen olo, että ei tärppää, huoh.
2 viikon päästä lähdetään lomalle Kroatiaan. Taidan yrittää ottaa siellä rennosti, ei ovistestejä mukaan. Näyttää venyvän tämä lapsenteko, ehkä pitäis pitää kuukausi taukoa :ashamed: Toisaalta ois kiva plussata Iitukan kanssa yhtäaikaa :heart:

äiti-88 pahoittelut ja pikaista paranemista!

Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat :wave:

Joko Mamamin oot testannut uudelleen? +++ puhureita sinne!
 
täällä neiti rupes uudestaa nukkumaan siinä 11 maissa joten sai äitiki nukkua ja heräsin puol tuntii sit :) väsytti kamalasti ja onneks sain nukuttua väsymyksen pois. Nyt jotain syödä ku aamulla en syönyt ku leivän ja banaanin.

mitähä tänään?Jospa minä aloitan sen tehtävän teon.eilen en saanut aloitettua. Tänään pakko. Eikai meillä mitää muutakaa suunnitelmia taida olla. :|
 
mäkin oon ihan varma, että ei tälläkään kierrolla tärpännyt :| :| samalla kyllä varmistui aika lailla etten oo vielä ees ovuloinut. sitte ku menkat alkaa, aion ostaa ovis testejä, että voin yhen kierron tikuttaa ja sit mennä gynelle sanoo etten ovuloi.

ketuttaa kyllä kun halutaan maks. 2 vuoden ikäero ja se aika umpeutuu ihan pian :'(

nöttiäinen kumman yleistä on, että pikkukakkonen ei sitte suostu tulemaan. onkohan joku luonnon oma juttu, et ei tulis niin nopeasti lisää lapsia. tiiä sitte. mut on kyl olemassa niitä ketä pamahtaa heti synnyttäneensä raskaaksi. kiva kiva.
 
Heipsan kaikki. Reissussa ollaan vielä, huomenna kotiin, silloin testataan :) Ei oo täti tullut :D Eli kyllä täällä varmaan raskaana ollaan, kun malttais huomiseen ootella, täällä ei oo apteekkia lähimailla :LOL:

:hug: tädin yllättämille ja tervetuloa uusille :flower:
 
Hani samaa oon ite miettinyt, että en välttämättä ainakaan joka kierrossa ovuloi ja nytki veny kierto pitkäks.. :headwall: . Menkat alko 3 kk synnytyksestä vaikka täysimetin. Nyt meneillään neljännet (muistaakseni). Imetystä oon miettinyt, että kuinkahan suuri sen vaikutus on mun kohalla hedelmällisyyteen ku sekinhän on yksilöllistä, miten vaikuttaa.. En kuitenkaan halua(is) lopettaa imetystä pikkukakkosen "takia". Täytyy muistaa nauttia tästä pikku herrasta täysin rinnoin :LOL: Saa nähä millon sitä raahautuu gynelle..
 
Heipsan! Taas täällä on plussailtu/haamuiltu, heti kun silmä välttää :LOL: Onnea! :flower:

Tänne ei uutta, en tiiä oliko ovis tossa kp16-18 paikkeilla, parina päivänä oli aika kipeenä maha, sellasta menkkamaista kipua. Toisaalta tänäänki ollu menkkamaista kipua, eikä niiden viel pitäs yli viikkoon alkaa... Limoista ei pysty sanoo mitää, ku taitaa olla koko ajan jonkun muunkin eritteitä mun pöksyissäni :x :LOL: :whistle:

Jotenki tunne mullakin et saa sen vuoden ainaki tätä kakkostakin tehdä, niinkun esikkoakin. Hyvin turhauttavaa :/

Onneks tässä on muutakin ajateltavaa, muutto kuun vihteessa ja tulevaa kämppää pitää vähän maalailla ens viikon aikana. Viime viikolla oltiin kaikki jo siel, mut ei siitä mitää tuu ton neidin kanssa! Kunpa olis joku joka vois olla neidin kanssa edes pari tuntia et vois itekin maalailla siel, mut eipä täällä ketää oo kuka vois tota ipanaa kattoo... :( Oon jo ehtiny suree sitäkin et mitäs jos/KUN sitä kakkosta meen synnyttämään, mihin toi neiti menee? Täällä ei tosiaan asu yhtään sukulaista tai tuttavaa lähimaillakaan. :/ Tai sit joudun synnyttää yksikseni :eek: Noh, se on sen ajan murhe.

Jos menis laittaa ipanan petiin kun mies sen tuossa ruokki ja suihkutteli :)
 
Ollaanpas täällä tänään allapäin, sunnuntaimasennusta? Mutta ymmärrän täysin teidän tunteet :ashamed: Mullakin tuli vähän samanlainen olo kuin Nöttiäisellä tuossa keväällä, että tulee sit kun on tullaakseen, kun monta kuukautta oli vaan laskenut päiviä. Mutta kyllä näin loppukierrosta tää ahdistus vaan lisääntyy, ei mahda mitään.

Meilläkin tuo 2 v ikäero oli haaveissa, mutta meni jo aikoja sitten. Isoin päätös oli laittaa esikko perhepäivähoitoon, aluksi olin miettinyt että hoitaja auttelee kotona siihen asti kun jään uudestaan äippälomalle. Niinpä niin, lahjoja ovat nämä kullanmurut :heart:

Meillä tuli keväällä 8 vuotta tapamisesta ja elokuussa ois 3. hääpäivä :)
 
heips! päivä taas hurahtanut. tässä tehtävän kimpussa olen. olen saanut vähä aloiteltua.Huomenna mies koittaa saada auton katastettua et mä pääsen töihin:)
nyt koitan jatkaa koulutehtävän tekemistä :D Vaikka välillä tänne pitää päästä kurkkimaan. Ei vielä merkkejä tädin tulosta :eek:

 
Hanat aukes eli tänään kp1 :D Jiihaa, se on menoa nyt.
Torstaina tulee eka piikki.. jännittää ihan sikana et kuinka
kroppa reagoi hoitoon.
Täytyy kyllä myöntää että pettymys tulee olemaan valtava
jos/kun raskaus ei alakkaan. Niin monta asiaa kun voi mennä pieleen..

Sunnuntain jatkoja.. :wave:
 
peppipop koitahan tulla tätin kanssa juttuun!

Mä en ite ainaka sen seuraa taho jaksaa ollenkaan...

iitukka :hug: onnea piikityksiin ja voimia kovasti hoitoihin! Toivotaan että onnistaa nopsaan.


Kaikille tasapuolisesti sunnuntain alakulosta kärsineille :hug: kyllä se tärppi vielä tulee!!! Tiedän kyllä tunteenne tasan tarkkaan useamman vuoden kokemuksella siitä kun ei tärppää. Meillä jo yk 25 mut nyt on fiilis jo tasaantunu siihen et tulee joskus, jos on tullakseen. Paljon piristystä ite kullekin!


Paljon plussia kaikille ++++++ :whistle: koitan puhaltaa täältä flunssan kourista.

 
vielä täällä hereillä ollaan, tehtävää sain tehtyä puolet. huomenna jatkan. Mistä te oikein saatte noita ihania hymiöitä? :heart: arki jälleen alkaa ja pitäis jaksaa töissä olla 4 iltaa. sit ois vapaa vloppu sit 3 päivää koulua sitten onkin LOMA!
Odotan innolla, mut ensviikolla kait selviää et jatkuuko työt mulla vai onko mulla lomaa edes :| Saa nähdä ensviikolla.

Tänää ollaan pupuiltu :heart: Ensviikko on sit jännitys et tuleeko täti.. mutta hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Heipsan!

En päässyt eilen nettiin, joten jäi hyvät uutiset näin maanantaiaamulle. Eli plussahan sieltä putkahti testiin. :heart: ollaan miehen kanssa onnesta mykkyrällä.

Iitukka onnittelut kp1:stä, sä olit ilmeisen kiltti ja otit mun tädin sitten tästä kierrosta kylään, kiitos :LOL:

Pahoittelut kaikille, joille täti tuli kutsumatta kylään.

Tsemppiä teille kaikille, puhaltelen hurjasti teille plussatuulia :whistle: ja siirryn tästä pikkuhiljaa pikku2:ten odottajien puolelle, nähdään siellä! :hug:
 
Huomenta,

mulle voi laittaa kp 3. Kiertonopeus alkaa asettua (53 - 18 - 35 - 31 )!
Menkat vielä aika tuhrua vaan, mutta ens kierrossa aattelin koittaa bongata ovista ehkä jopa tikulla. Naama kukkii kuin teini-iässä joten jonkinlaista hormonaalista toimintaa on kropassa tapahtumassa.

 
Andie Oikeiin iisot onnittelut :flower: :heart: kyllä on tullut toukokuulle monta plussaa :) Jospa me muutki pian saataisiin plussa kunhan emme rupea stressaamaan, JOOKOS?? :D
Nyt sataa vettä ja surkee keli.

Kurjuus et on tylsää. pitänee ruveta kokkaamaan jotain sapuskaa.
 
Andie SUUURET ONNITTELUT! Ihanaa, että plussa tuli. Se oli sitten viallinen testi jonka aikaisemmin teit. =) :flower: :heart:

Hani ja muut: Meilläkin on toiveissa max. kahden vuoden ikäero ja tosiaan, ei siihen ole enään montaa kiertoa matkaa. Hieman alkaa kieltämättä olemaan sen vuoksi ahdistusta ilmassa. No vielä minä pienesti toivon, että tässä kierrossa olisi voinut tärpätä.. Huomenna varmaan testaan kun on silloin 10 dpo ja mulla luteaalivaihe on ollut sen 10 päivää.. Mutta kemiallisen pelko on taas suuri. :/
 
Liitympä minäkin seuraanne.
Eli minulla tyttö 8kk ja toinen haaveissa. Ollaan miehen kanssa menty tulee jos on tullakseen periaatteella tässä jokunen kuukausi. Nyt kuitenkin varalta tein testin kun joudun hakemaan lääkekuurin, ja testiin tuli haamu. Eli kysyisin et, kuin varmasti haamusta tulee plussa? Onko kokemuksia? En tehnyt testiä ekasta aamupissistä, et voiko johtua siitä että niin haaleena näkyi?
Meinaan hyppiä seinille kun niin jännittää.

=)
 

Yhteistyössä