PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

aika ei vaa oo oikee kulunut :( olis jo ilta ja siinä mallissa et pääsen töistä. puolen tunnin päästä lähen työpaikalle.
Ihanaa pian tämän kevään kouluhommat loppuu sit syksyllä aloitetaan viimeinen rutistus vuosi.
Kovasti odotan valmistumista et voidaa pitää IISOT juhlat :heart:

Seki tavoitteena saada pitkät hiukset takas sekä olla töissä paljon. Eikös seki vaikuta äippärahaa jos töissä ollut.

Väsyttää... no kohta ulkoilmaan lähen pyöräileen työpaikalle sit työt alkakoon. Menis äkkii sit tuo ilta! :D oon nii hätähousu jo etten malta odottaa et näen minun prinsessan!
 
Pahoittelut tädin yllättämille!

Onnea Mamamin:lle haamusta! :flower:

Täällä vihdoin ovis bongattu tikkuun (kp23)!!Luovuin tikuttelusta jo muutama päivä sitten ja tänään huvikseni testasin ja tasavahvat viivat tuli. Jee, ovuloin sittenkin! Nyt vaan odottamaan että mies kotiutuu töistä ;)
 
Tervetuloa :wave: uusille kuumeilijoille. Pilkkis :hug: negasta. mamamin onnea haamusta :heart: :flower: .Pidän peukut pystyssä että vahvistuu.

Käytiin eilen tytön kans uimassa. Oli tosi mukavaa, vaikkei tyttö oikein jaksanut olla saunassa vaan oli kauhea hoppu altaaseen. Aina kun kysy et paleleeko, lähetäänkö käymään saunassa niin vastaus oli ei palele. Hyvin kyllä huomas aina että millon oli aika käydä lämmitelemässä. Nyt on tyttö sit päikkäreillä. On ollu vähän pahantuulinen ennenku meni nukkumaan. Varmaan johtuu väsymyksestä. Mun pitäs yöksi raahautua töihin, mutta ei millään jaksais. Ei tule yöllä kiekkoakaan et hereillä pysyis. Onneksi on sit viikonloppu vapaa. Miehellä onneksi sairausloma nähtävästi kutistuu 3 viikosta kahteen vain.

ON:Ei oireita puoleen eikä toiseen joten taitaa mennä tädin odotteluksi. Eilen käytiin vaateostoksilla niin joutu ottaan kokoa isommat kun yleensä. On varmaan tullut herkuteltua taas ylimääräistä. :D

Muoks. Siihen gallupiin... Me ollaan oltu jo 12 vuotta yhdessä ja heinäkuussa olis sit ensimmäinen hääpäivä. :)
 
pilkkis voi vee.. mahtaakohan meillä kropat vielä temppuilla synnytyksen jälkeen ku ei ota onnistuakseen. no sulla tais kuitenkin olla jo ovikset käynnissä kun mä luulen et mulla ei toimi vielä. gynelle meen kyllä ens menkkojen jälkeen, jollei sitte ihme tapahdu tässä kierrossa. mut sit yhdessä plussataan tandemit eiks je ;)

noppis toihan oli hyvä juttu! jos ei nyt sit heti tärppää niin sitten ainakin alkaa pian menkat ja pääset kuumeilemaan kp:ten kera =)

gallup me ollaan oltu yhdessä ihan kohta 10 vuotta ja niistä 9 kihloissa. naimisiin ei ole mies vielä uskaltanut, mut kyllä sekin kohta koittaa =)

mamamin kyllä mäkin jo uskallan täällä pikkasen iloita :D :D :D kyllä se siitä lähtee =)
 
Mamamin Ihanaa, Onnea!! :heart: Nyt vaan toivotaan, että viiva vahvistuu! =)

Noppis Jee, nyt sitten pääset piinailemaan! :D

Wäinöliini Onnittelut oviksen bongaamisesta, nyt sitten vaan yritystä kehiin, niin pääset sinäkin piinailemaan! B)
 
wäinöliini sulla nyt ovis?ku meillä taitaa olla sama kp menossa?sanoitko et 23 vai 24?Mullaku taitaa olla kp 24 menossa. Luulen et mulla ovis jo oli, mut en tiedä.
Mieski tänää ku haki mut niin kysyi et olenko jo testin hommannut. sanoin joo. mieshän et millo testaat, mähä siihen et enkai mä nyt vielä testaa kunnes menkat on myöhäs tai jotain muuta... :D
Ihanaa vapaa vloppu!väsyttää. taidan lähteä nukkumaan! yöt :wave:
 
Taustahiippari täällä taas :xmas:

Onnea suuresti haamusta, Mamamin!! :heart: :flower: :) Toivottavasti viiva vahvistuu :heart: :)

Pilkkis79 ikävä se nega testi :hug: :heart:

iitukalle kovasti onnea hoitoihin :heart:

Heittäköön vahva plussapuhuri teidät kaikki tuonne odotuspuolelle pian!! ++++ :whistle:
 
Just puhuin miehen isosiskon kans, sillä tänää synttärit ja tänää viimeinen työpäivä sit jääpi mammalomalle. Eli 4vk LA aikaan:)Hurjaa mua ihan jännittää! :D Kumpikohan sieltä tulee, tulee meidän tytölle pikkuserkku vai miten se menee. :p

Ihanaa on vapaata! :heart: Tytöllä ikävä ku minussa roikkunut koko aamupäivän. jospa 12 mennessä saadaa päiväunille. B)
 
piti tulla kertoon et se ennustaja elli vihdoin vastas ku monta viikkoa sai odottaa nii vastaus " Hei tulee tyttö 8.10.2009 ja toinen tyttö 22.5.2013"

Saapa nähdä pitääkö paikkansa. Mä ja mieheni olemme nähneet unta et saamme pojan. :LOL:
toivottavasti tulis poika ettei kaikki olis ihan tyttöjä. Mies kuitenki toivoo 1 poikaa etes! :heart:

tuossa äsken laskin et muke ens keväänä tammi-helmikuus raskautuisin jos lokakuussa LA aika. Mut saa kyl nähdä millon tulee. :D Enpä tosta stressiä ota joten tulee sit ku tulee.

nyt siivoilemaan! :wave: (neiti päiväunilla)
 
Andie Jokos siellä testi polttelee näppejä? :D

mamamin Varovaiset onnittelut ja viivanvahvistumispuhurit!! :whistle:

aurinkoinen äityli Sieltä on tulossa teiän tytölle ihan ihka aito serkku. Sun tai miehes serkkujen lapset on sitten teiän tytön pikkuserkkuja.

mama-84 Suurensuuret pahoittelut tädistä!! :'( :hug: Kumma kun ei tajua pysyä poissa sieltä jo!

Kesis Ikävä juttu juu, mut kyllä tää tästä taas. Näihin negoihin alkaa jo tottua..

Mulla on ilmeisesti kierto muuttumassa 33pv pitkäks, kun asettu ensin 28pvään. Ainakin oletetun oviksen mukaan. Jos täti tulee siitä keskimäärin 14 päivän päästä, ni näyttäis siltä et pidemmäksi näyttäis venyvän. Saa nähdä paukkaako täti paikalle maanantaina vai joskus muulloin.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :)

Ja kiitos myös Hanille kun olit lisännyt minut listoille! Yritystä meillä on ollut jo ennen näitä edellisiä menkkoja, ehkäisyn jätimme pois tuossa maalis-huuhtikuun vaiheilla. Niin että listalle voisi korjata minun tietojani vaikkapas tähän tapaan:

Talvitie...........tyttö 08/07.......kp9/34-40/yritys alkanut 04/08 :)

Nuo kiertopäivät repäisin kiertojeni pituudesta ennen esikoisen odotuksen alkua. Minulla on kiusana pco, joka venyttelee ja vanuttelee joskus noita kiertoja :/ . Mutta jos outoja venymisiä ei tapahdu, niin sitten pitäisi tuohon neljänkympin haarukkaan kiertojen pituuksien osua ;).

Ja muuten kaikille muille pitkäkiertolaisille tsempiksi: meidän esikoisemme sai alkunsa kp 43, joten joskus pitkässäkin kierrossa voi plussa pärähtää tikkuun! Plussatestin tein muistaaksei jossain kp60 tietämillä... :p

Meillä tulee miehen kanssa tänä vuonna yhteiseloa 12 vuotta täyteen, joista kihloissa olemme olleet 7 vuotta ja naimisissa 2 :heart: .

Mitäs muuten tuo tähti * tuolla pinossa minun ja joidenkin muidenkin kohdalla tarkoittaa? nimim. ulkona kaksplussan nettislangista :D
 
no niin siihen loppu unelma toisesta lapsesta pitemmäksi aikaa..
jouduin viime viikolla sairaalaan nyt sit ma mut leikattiin toinen pullistuma pois toinen sinne jäi vielä.. eilen pääsin kotia. omaa poikaani en saa nostella neljään viikkoon
 
sef: kiitos muistutuksesta tyhjensin viestejä yv;ssä.

Niin serkkupaha sieltä, ku vauvoja tuppaa tulee nii saa miettiä et mitä se sit on :LOL: typykk' ihhan äitin tyttö ollu koko päivän. pitää täs jossain välissä aloitta tehtävän teko et saan lähetettyä opelle tai tulostaa se sit opelle. Jospa tää tästä :)
 
Pääsiskö taas yksi uusi mukaan? :attn:
..Mulla viimenen rengas käytetty ja tosiaan nyt kp 5, ja yk 1..
oon välillä käyny lueskelemassa teiän juttuja ja nyt kun vihdoin yritys alkaa niin ois kiva täällä kuumeilla =)
Niin poitsu on 06/06 syntyny..
 

Yhteistyössä