PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Blondie Kurjaa kun siellä edelleen lakkoillaan. Mutta paremmaltahan tuo kehitys kyllä jo näyttää tosiaan.. Optimismi kunniaan! :heart: :hug: Ihan kivalta kuulostaa rento kesäkin, ei muuta kun nauttimaan! Kiitos peukuista, niitä tarvitaan.. :)

Talvitie Tottahan toki mahdut mukaan, tervetuloa! :wave: Täällähän meitä kuumeisia piisaa vertaistueksi ja muutenkin. Tää on aika aktiivinen pino ja mukavaa väkeä.

Iitukka Laitan tädin kirjekuoreen ja laitan tulemaan sinne päin, jos se meinaa tänne tulla ovelle kolkuttelemaan.. :D Ja ehdottomasti verikokeen jälkeen omat testit kehiin, on ne kaksi viivaa siinä tikussa niin kaunis näky. Ihan pian jo on punktio edessä, jännää! Mulla on täällä peukut ja isovarpaat pystyssä sulle, toivon niin että teillä tärppäis. :heart:

Nyt taidan jo hiipiä pehkuihin, pari kiekkoiltaa on verottanu aika lailla voimia. Huomenna aamulla onkin meiän tulevan talon kuntotarkastus. Kovasti jännittää, ettei sieltä vaan löytyisi mitään pommia. Jos kaikki on hyvin, sovitaan kaupantekopäivä ja sit päästään tositoimiin!! Hihii! :D
 
moii! olen taas koululla :) iltapäivällä alkaa tunnit klo. 14 ja onki 15.30 asti sit pitää suoraa lähtee töihin. huomenna aamusta tunnit8.30-11.45 sit 4h vapaa ja illaks töihin ja mies hakee minut iltatöiden jälkeen :) :heart:
mies nukkunut kuulemma huonosti viimeyön. 3h unet sillä ollut. Kaipa se kaipaa sitä tyhjää paikkaa täytettäväksi eli minua :)
 
Tervetuloa joukkoon Talvitie :wave:

Pilkkis miten kävi kuntotarkastuksessa? Ja moneskos kp sulla onkaan menossa?

ON: Mulla kp 24/25-30 ja hieman ollut menkkaoireita. En ole ostanut vielä raskaustestiä kaappiin, kun tiedän, etten kuitenkaan malttaisi olla testaamatta jo suunnilleen kp 15 vaiheessa. Meillähän 1. lapsi lähti käyntiin ennen kuin virallinen "yrittäminen" edes oli alkanut. Silloin en luonnollisestikaan ajatellut loppukierrossa omia tuntemuksia, kun ei raskautuminen ollut ajatuksissa. Mutta nyt olen kovasti yrittänyt kehitellä itselleni raskausoireita. Enemmän mennään kyllä menkkaoireilu puolella: vatsakramppeja ja maha löysällä. Viimeksi sairastin alkuraskaudessa (ennen kuin tiesin olevani raskaana) lisäksi rajun kampylobakteeri-infektion (mahatauti) ja nuo taudin oireet myös sotkivat niitä alkuraskauden tuntemuksia.

Aurinkoiselle äitylille tsemppiä koulu- ja työpäivään, koitahan jaksaa :hug: minä täällä vietän vapaapäivää ja on syyllinen olotila, kun sinä raadat kahta hommaa... :ashamed:
 
:( miehestä sai kuvan ettei sillä oo mua ollu ikävä. ku typy oli päikyillä nii se ei ollut muka saanut unta, mitä lie sillo puuhaillut. kysyin onko ikävä ja vastaus"no empä tiijä" Mä sit sanoin et sulla ei taida koskaa olla ikävä nii tämä on tulos" elä vittu jaksa lässyttää"
:'( Mies äsken siis soitti muka muuten vaan, ku ei mitää asiaakaa ollut.

:ashamed: 14.00 alkaa tunnit. Matikkaa eii yhtää NAPPAA! |O illalla ku pääsen töistä ja jos jaksan nii haravoin pihaa ja huomenna aamusta kouluun:(

Mies taas niii kiukku tuulella noitten laskujen takia ja seki ettei tästä talon hommasta kuulunut mitään et onko ostajia.Mies haluais päästä jo muuttamaan.eikai tästä vauvan yrityksestäkää mitää tuu. Kp:23 menossa.saa nähdä tuleeko pitkä vai lyhyt kierto.
 
Iitukka Mulla parille työkaverille tehty alkionsiirto. Muistaakseni testailevat aina 10 päivää siirrosta itse r-testillä, vaikka verikoe tehty vasta 14 päivän päästä. Ja on näyttänyt silloin jo plussaa :heart: Onnea kovasti teille koitokseen! Sivustakin seuranneena on kyllä hermoja raastavaa hommaa :hug: Mutta varmasti ihanaa, että jotain tapahtuu.

Täällä ovis bongattu maanantai-aamuna ja mieskin kaadettu illalla. Eilen ei jaksanut millään mutta tänään vois vielä varmistella ;) Ja sit vaan oooooodotellaan.....
 
Andie No tarkastus meni muuten hyvin, paitsi välikaton viimosesta nurkasta löyty tumma läntti, jota ei ihan lähelle päästy tutkailemaan, että onko kosteutta vai mitä. Ens viikolla päästään tutkimaan tarkemmin, kun sinne tehdään varta vasten luukku. Peukut pystyssä, ettei olis mitään isompaa siellä. :eek: Kp on nyt 29/28(-33). Meillä oli kans ykkösen kanssa niin, että onnisti niin nopsaan, etten tajunnu mitään oireita kytätä. Enkä sillon pyöriny täälläkään palstailemassa, ni ei ollu hajuakaan mitä oireita vois ees ollakaan. Nyt kun tässä on syyskuulta asti odotettu plussaa, ni alkaahan se mieli tehä tepposia väkisinkin jokaisen kierron loppupuolella. Toisaalta se pessimisti minussa taas yrittää kehittää menkkaoireita. Kehoni elää ristiriidassa!! :LOL:

sunnuntailapsi Onnittelut bongatusta oviksesta, toivottavasti taistelujoukot osuu ja uppoaa! :)
 
Kiitos kaikille tsempityksistä! Ihania olette kun jaksatte myötäelää
meikän "murheissa". :hug: Ja todellakin, vaikka rankkkaa varmasti
tulee olemaan niin nyt on ainakin edes jotain toivoa olemassa.

No, aikookos Pilkkis tosiaan malttaa mielensä? ;)
(testaa, testaa, huutaa pikkukaveri vasemmalla olkapäällä.. )

Jaa, prinsessainen heräsi, täytyypi mennä :wave:
 
Pilkkis pidetään peukkuja, että sekä asunto että raskaus osuisivat nyt kohdilleen :heart: Meillähän on vasta yk2, joten pitäisi kai olla vielä ihan rento, mutta jotenkin tuo vauvakuume on nyt kevään aikana pahentunut...varsinkin, kun katselee esikon vauvakuvia, niin tulee välillä haikea olotila :'(

Aurinkoinen äityli miehet on niiiin tommosia rasittavia välillä |O meillä mies on pikku hiljaa vuosien (10) saatossa oppinut puhumaan tunteistaan ja "lässyttämäänkin" välillä. Joskus saattaa avautua ihan oma-aloitteisestikin ;)

Kauankos olette muuten seurustelleet/olleet kihloissa/naimisissa ihanien puolisoidenne kanssa ? Meillä siis yhteisiä vuosia takana jo 10, joista 5 ollaan oltu naimisissa. Vanha pari siis ollaan. :heart:
 
meillä yhteisiä vuosia jo 3,5 v mutta naimisissa oloa tulee elokuussa 2v. Me ei niinkää vanhapari tai mikä pari me nyt sit ollaan :LOL:
no kohta työt alkaa joten pitänee alkaa lähtee polkemaan työpaikalle. Onneks tästä koulusta ei oo pitkä matka sinne :)

Menis vaan tämän iltainen iltatyöt nopeasti et kotiin pääsis. Huominen ilta töitä ,sit on vapaata ja ens maanantaina sit töihin taas.

mut oikein mukavaa päivän jatkoja kun en pääse koneelle enään kuin huomen aamulla tulen kurkkimaan et mitäs löytyy täältä :)

:wave:
 
Voi Pilkkis suurensuuri lohtuhali sinulle :hug:
Jos ei kerran nyt niin plussataan sit ens kuussa molemmat :D

Andie me ollaan oltu kimpassa n.12 vuotta ja
siitä naimisissa 5 vuotta. Että vanhoja pieruja ollaan kaikin puolin ;)
 
Pilkkis Voihan kökkö tota negaa. :hug:

Me ollaan oltu yhdessä 8,5 vuotta ja naimisissa 5 vuotta. :heart:

Mulla oli raskausdiabetes tutkimuksen viimeinen käynti eilen (vuosi synnytyksestä) ja lääkäri teki myös sisätutkimuksen. Kerroin hänelle myös noista kemiallisista ja mun pitkistä kierroista niin se kirjoitti mulle keltarauhashormoni reseptin! =) Eli seuraavasta kierrosta sitten aloittelen, mikäli ei nyt tässä kierrossa pysyvää plussaa tule. Limakalvo oli kuulemma nyt ihan normaalipaksuinen, mistä olen tietysti hyvilläni, kun olen luullut, että kiinnittymisvaikeudet johtuvat siitä, että mulla ei olisi tarpeeksi paksu limakalvo. Ja munasarjatkin näyttivät olevan kunnossa. Nyt vaan toivon, että imetyksen lopetus ja ne kaikenmaailman pillerit (vitamiinit ja glandin) olisivat saaneet mun kohdun siihen kuntoon, että kiinnittyminen onnistuisi jo tässä kierrossa. Tänään on 4 dpo, joten vielä on monta päivää ennen kuin pääsen testailemaan..
 
Voi pilkkis :hug:

Mua väsyttää ku ei 12 jälkeen meinannut uni tulla sitte millää ku pyörin koko ajan ja kohtaha kello oli 1.00 yöllä.
|O Matikkaa näi aamusta vieläpä tonne 11 asti ois tunteja! EI jaksa!sit töihin vielä illaks. huomenna ei tarvii eikä la-su et vapaata on. Paitti pitää keskittyä tehtävän tekoon. Ehkä vois käydä mun porukoilla ku äitienpäivänä en käynyt ku mun porukoilla jotain menoja sillo oli.

mut pitää alkaa lähtee luokkaan, tunti alkaa paitti ope ollut joka kerta myöhässä 10-20 min. voi nytkin olla.
:wave:
 
Kiitos tuestanne.. :heart: Vähän on mieli maassa, semmonen turhautunut ja vähän kiukkunen olo jopa. Mut toisaalta tässä vaiheessa kiertoa osaa aina arvostaa entistäkin enemmän tätä yhtä kullannuppua, ihmettä joka me ollaan saatu aikaan.

Iitukka Olis kyllä kiva plussata yhessä, pidetään sitä sovittuna. Juhannuksena voitais jo juhlia plussia, eikö vaan.. :saint:


 
Pilkkis tuttu tunne tuo turhautuminen ja kiukku, varsinkin siltä ajalta ku esikoista yritettiin. Hävettää sanoa mutta aina en varmastikkaan muista olla tarpeeksi kiitollinen tuosta ihanasta pojasta, joka sängystään parhaillaan huhuilee ja unta yrittää :heart: . Maarunen sullahan hoitu useampi kärpänen yhellä iskulla :) se on ihana ku saa varmuuden asioihin, eikä tarvi pähkäillä epävarmuudessa. Nyt vaan niitä +++++ . Andie maltatko oottaa? :saint:

Mulla on nyt kp 35 tai vastaavaa, nii nyt :attn: mielipidettä kehiiin: Testaanko vai ootanko, että alkaa, ko negan oon kuitenkin lauantaina testannut? :headwall:
 
neiti taitaa ikävöidä minua kun se on kahtena aamuna herännyt 7.00 ja eilen meni nukkumaan 23 pintaan ja heräs 7.00 et se on kiukkuinen ku mies soitti 9.00 et neitiä väsyttää. Jospa se neitki asettuis. Taitaa hätäillä et mihi se äippä on häipynyt!
Varmaan nyt ku nähdään tänää et neiti on äitin nuppu et sylivauva ja minun perässä koko ajan :LOL: :heart:

melko tylsä matikan tunti ku opella joku koulutus nii me oppilaat keskenään luokas koitetaan tehtäviä tehä tms. mut ei nappaa yhtää et ois kotii voinut jäädä :ashamed:
no koitan olla ruookailuun asti eli 11 sit syömään ja sit on OOHII. ehkä käväisen kotona tai sitten en.
Voipi olla et kulutan aikaa tääl koululla koneella :D
 
Minä yritän odottaa, vaikka kyllä tuo "öttiäinen" tuossa olkapäällä yrittää pakottaa testaamaan ;) mulla menee tänään töissä myöhään, joten en usko, että ajelen apteekin kautta kotiin. Mutta rimata sun pitää kyllä testata uudestaan, onhan tosta la jo aikaa! +++++ :whistle: puhaltelen sinulle ja kaikille muillekin, joilla vielä mahiksia tässä kierrossa on.
 
En sitten malttanut ootella testausta. Tänään siis menossa kp 29/28 ja testasin Predictorilla (vai miten se kirjoitetaan?) todella haalean haamun.. En uskalla vielä iloita yhtään. Ootellaan vielä ja sit testaan uudelleen :heart:
 
Noppis
Pilkkis pahoittelut negasta. :hug:

Mamamin onnea haamusta, toivotaan vahvistumista! :heart:

ON: kävin tänään gynellä, joka kertoi että olen juuri ovuloinut!!!!! :D Siis vihdoinkin pääsen oikeastikin mukaan jännäilemään, ei tarvitse enää kuvitella ovisoireita, tai raskausoireita ilman perustetta. Peittoja ollaan pöyhytelty kiitettävästi näin miehen isäkk:n aikana, joten ihan luvan kanssa tässä nyt saa jännäillä ja seurata tuntemuksiaan! Olen NIIIIIN iloinen! :D Kp siis lienee jotain 17/30, jos kerran juuri olen ovuloinut, ja normaali kierto on 30 pv.

Me ollaan oltu yhdessä n. 9v ja naimisissa 2v.
 
mitenhän tässä kulutan aikaa ku 1h aikaa tässä kuluttaa sit lähtee töihin. Odotan kovasti et aika kuluis nopeesti et pääsis näkemään miun muruani :heart: HIrmu ikävä ollut ja nukkunutki aika huonosti olen. Mieski sanoi nukkuvansa viimeyönä huonosti et sillai niiku olis puoleks hereillä. tajutatte varmaa mitä ajan takaa?

nyt pimeni pää et mitä pitäis kirjoittaa :LOL:
 

Yhteistyössä