PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Onnea mamamin :heart: :hug:

äiti-88 pikaista toipumista sinulle! :hug:

Tervetuloa joukkoon uudet! :wave:

Joo pilkkis se on sit sovittu ne juhannusplussat :D

on: Mulla ei oo ikänä ollut mitään tiputtelua mutta nyt semmostakin havaittu. :/
Alkas nyt vaan kunnolla, eikä mitään hämyjä kun nyt on tosi kyseessä.
Just mun tuuria tämäkin.. :headwall:
 
iltaa.. matsi meni perseeleen :'( No lättyjä tuli syötyä! Meses porisen tms. et ei erikoista tälle iltaan.
Tervetuloa uudet! :D

ei mulla mitää erikoista tässä oo ku koht saunassa meen käväisemään :p Jos mieski tarttuis mukaan :heart:
 
Iltoja vaan...Aurinkoinen äityli kyseli nikin alkuperää; eipä siinä sen kummempaa, oma äiti on ollu mulle melkein ikuinen ongelma, siis meän äititytärsuhe. Ennen ei ollu naurun asia mutta nyt jo vihdoin voi nauraa nuille ongelmille :LOL:

Heh jännätään tosiaan, mie koko ajan etin ja kuvittelen raskausmerkkejä vaikka järki sannoo että äläs hötkyä :LOL: Testaan en vielä rupia, ootan menkkoja..

Kauniita unia! :heart:
 
Hei vaan piitkästä aikaa kaikille! :wave:

Paljon oli tullu uusia remmiin kuumeilemaan. Tervetuloa vaan munkin puolesta!
Mukava saada jengiä lisää.

Tädin kohdanneille pahoittelut ja tsempitykset uuteen kiertoon! :hug:

Joku oli myös haamuilemaan ruennut. Onnea haamusta ja paljon viivan vahvistumisia!


äiti-88 koitahan toipua pian ja voimia kovasti inhottavaan tilanteeseen!


ON: oireeton yhä vaan. En oo edes joutanut seuratakaan viimeaikoina. Työpäivät ympäripyöreitä aamusta iltaan.. maatilalla hommaa riittää tähänaikaan vuodesta. :attn:

en edes muista mitä kaikkee piti sanoa, mut seuraavalla kerralla sit. Nyt kaikille hyvät yöt!
 
sipuli81 :wave: Pitkästä aikaa! Ihmettelinkin jo, että onko maa sut niellyt, mutta oli tosiaan sen tehnyt kirjaimellisesti! :D Toisaalta ihan kiva, kun on muuta ajateltavaa ku tää kuumeilu.. Jaksamista sinne työn raskaan raatajalle!

Iitukka Voi hitto, että tiputtelee vaan.. :( Nyt ne hanat auki jo, sano sille! :hug: Eiköhän ne sieltä kohta ala.

Mä tässä pakkailen kamojani.. Ois Tallinnan reissu eessä ja sieltä suoraan huomenna mökille ens viikoks. Toivottavasti kelit vähän lämpenis jo, olis niin kiva viettää aikaa ulkonakin. Ollaan pojan kanssa siellä kahestaan 4 päivää kissavahteina, mies tulee sitten viikonloppuna seuraks. Tallinnassa juhlitaan kaverin polttareita, kiva päästä myös itekseen vähän liikkeelle.

Ens viikko siis ilman nettiä.. :eek: Ja vertaistukea. KÄÄK!! Saa nähdä kauanko menee, ennenkun kännykällä tuun tänne surffaileen. :saint:
 
Ei mitään oireita kolmenkympin kriisistä täälläkään.

Vähän ollut ovistuntemuksia, kun on munasarjoja pakotellut. Nyt on sitten simppoja laitettu liikkeelle ja parin viikon päästä nähdään onko osunut. Rintojen arkuutta ollut jo viime viikosta lähtien niin taitaa tuo elimistö alkaa toimimaan, kun pillerit jätin viime vuoden puolella.
 
Tänne on täti tulossa :'( sain taas kehitettyä ihan järjettömät raskausoireet ja pudotus oli taas ihan riittävän korkea. Alkaa olla fiilis ettei tätä oikeesti jaksa enää. Tyttö on ihan järkyttävässä uhmassa. Mikään ei ole hyvin ja huutaa kuin sireeni tuommoista per...listä tekoitkua joka asiasta. Tulee mieleen että miksi tässä edes toisen haluaisi tähän hullujenhuoneeseen. Mies oli oma itsensä kun kerroin että menkat tulee. Ei se siis sitä kysynyt, urputti vaan että onko jokin pielessä :kieh: kun sitten kommentoin menkoista oli sen oloinen että "no hyvä, luulin että jotain vakavaa, kuten vatsatauti" mitä järkeä tässä on kun toinen on selvästi onnellinen ettei taaskaan tärppää tai jos ei nyt onnellinen niin ei sillä näytä mitään väliäkään olevan. Tähänkin meni taas viikko jännäilessä ja toivoessa. Välillä olin aivan 100% varma että nyt onnistaa. Vieläkin on rinnat niin kipeet ettei kääntyä kärsi. Mä olen ihan loppu, miksi mikään ei voi mennä edes välillä hyvin :'(
 
Teretulemas kaikki uudet palstailijat :wave:

ON: no enhän minä malttanut odottaa sunnuntaihin ja testasin clearblue-testillä perjantaiaamuna. Mutta testi epäonnistui, koska siihen ei tullut sitä kontrolliviivaa, joka pitäisi tulla, jotta testi olisi toiminut oikein. No sen kunniaksi olen kehitellyt itselleni raskausoireita, kuten aamupahoinvointia ja väsymystä... :ashamed: huomisaamuksi on toinen testi wc:n kaapissa odottelemassa ja yritän pärjätä sinne asti...huomenna siis kp 28/25-30.

Äiti88 :hug:

Peppipop :hug: voi kun sitä osais ottaakin rennosti, eikä haaveilisi turhina, mutta ihmisluonto tuppaa olemaan semmoinen, että sitä aina innostuu turhan aikaisin asioista ja sitten pettymyksetkin on kovempia...mutta jaksamista sinne, puhallellaan sulle ensi kierrossa sitten hirmusti plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle:

Palailen huomenna asiaan, että miten testin kanssa kävi, pitänee lukea testinteko-ohjeet uudelleen, jottei heti huomenna tarvitse lähteä apoteekkiin uuden testin ostoa varten... :D
 
Mä tässä tänää muistelin et mulla ollut kierto 28-30 paikkeilla et saa nähdä onko nyt ku jos nyt on menossa kp 26.
ei ainakaa vielä oo mitään menkka oireita! :kieh: katotaan miten käy et venyykö kierto.
väsyttää kauheasti ku käytii kaupugilla kierrokksella. Maha vähä turvoksissa tai sit olen lihonut.

kokeilin tänää yhtä vauvalaskuria et siihen viimeiset menkat tms.. nii jos nyt tärpännyt nii La aika ois 22.1.2009 muistaakseni :D

plussapuhureita kaikille!!!!! :heart:
 
Sanokaas viisaammat että ko ootta lopettanu pilsut nii onko heti seuraavassa kierrossa ollu ovulaatio? Mulla tuli pilsujeen lopettamisen jälkeen kahen viikon päästä munasarjat kipeeks, sitä kesti n.5 päivää. Voiskohan se olla jo ovulaatio? Testaillu en ole, enkä lämpöjä mittaillu...

Nii ja yks kysymys vielä ihan mielenkiinnosta, elikkäs olettako sanonu kamuille ja sukulaisille että yritättä toista? Vai kerrottako vasta sitte ko tärppäilee?
Eipä muuta tällä kertaa! :D
 
äiti-88 tuuhan sit kertoilemaan jos haluat taas mukaan etusivun kuumeilijoihin =) pikaisia paranemisia ja jaksuja teille :hug:

maijuu huhuu huhuu... mitäs sulle kuuluupi :)

äitikompleksi mulla tuli heti ku pilsut lopetin ni ovis ja esikko tärppäs heti ekasta. tää toinen onkin sit ihan eri juttu, tuntuu ettei enää koskaan varmaan tärppää :'( ja kaikille ollaan melkein, tai siis minä olen enemmän, kertonut että perhettä yritetään kasvattaa. tosi kurjaa kun melkein kaikille tutuille on tulossa vaavi, eka tai toka ja niin helposti kaikilla napannu. siis ihanaa kun tulee vauvoja, mut kateus vaan kasvaa ja kasvaa päivä päivältä kun tulee koko ajan plussa uutisia. eli mä oon ihan loistava päivittäjä tänne meijän pinoon :LOL: :LOL:
 
Hani- Kyl se tärppää joskus. Vitsi näin tänään 2 kk ikäsen vauvan nii kateus siinä iski! eli ihan tuttua tääläki. Ja ko kattoo omasta muksusta kuvia mitä otettiin ko oli ihan pieni, nii vitsi, veet tullee silmiin ja kauhia haikeus.. :ashamed:
Nii ja tuosta äkkisestä raskautumisesta, eka sai alkunsa jo toisella kierrolla..pistit paremmaks :DEhkä sen takia oonki nii malttamaton.. :p
 
:wave:
hani- täällähän minä!tuntuupa hyvältä ku joku kaipaa... :heart:
nettipimennossa ollaan oltu,mutta nyt taas kaikki ok.kp:t rullaa menemään,saa nähä miten pitkäks tää kierto venyy :| nega testattu alkuviikosta.
mietin jo,et pitäisköhän varata gyne.oon käyny yhellä yksityisellä, ja saisin varmasti suorilta teroja taas, ja ehkä clomitkin, kun niitä jo ennen esikoista oli suunniteltu.neiti sai siis alkunsa terolut-kierrosta.
mutta eihän niitä lääkkeitä voi tiettykään käyttää ennenku imetys on tasan ja tarkkaan lopetettu...
on niin ristiriitaisia tunteita senkin asian suhteen.en osaa päättää, onko vauvakuume niin kovaa, että lopetan sen imettämisen, vai en.en saa tuota juomaan lehmänmaitoa, näköjään vaikka tekisin mitä temppuja :ashamed:
oisko kellään mitään vinkkejä? ainoa maitotuote mikä kelpaa on juusto.
niin,galluppeihin, me ollaan oltu yhdessä 9 vuotta, ja syyskuussa tulee ensimmäinen hääpäivä.
meillä yrittämisestä ei tiedä kuin mun äiti ja sisko.esikkokin pidettiin salaisuutena kaikille rv12 asti.
noh,nyt bissee,sipsejä ja lätkää!
öitäh!
 
Jee hyvä suomiii!! :D Just miehen kaa vietii sen porukat juhlimaan siis tansseihin. Mä oon väsynyt ja ne pitäis hakee tässä yöllä joskus :headwall:
kauhea ku maha ruvennut pömpöttää entistä enemmän. alkaa epäillys herämään et olenko mä kenties raskaana vai turvotusta vai mitä tää on :ashamed:

mut mä lähen petiin nukkumaan ku väsyttänyt koko päivän nii kamalasti et vois nukkuu koko ajan melkein ;)
:wave:
 
äiti-88 Pikaisia paranemsia! Uskon, että kyllä harmittaa. :hug:

Uusille tervetuloa! :wave:

Mitäs mamamin, onko viiva jo vahvistunut?

Andie Pitikös sun testata tänään? :whistle:

Gallup Me ei olla kerrottu sukulaisille, mutta mun muutama ystävä tietää yrityksestä.

ON: Mulla on tänään dpo 8 ja onnistuin olemaan testaamatta!:D Jotenkin on kyllä luovuttaja olo, kun noissa kemiallisissa on jo dpo 8 ollut sellaiset raskausoireet, että olen tiennyt olevani raskaana. Nyt ei ole oireita juuri lainkaan.. :headwall: Pitäisiköhän huomenna testata, että pääsisi testaamaan edes sen negan ennen kuin täti tulee. :LOL:
 
:wave: uusille mukava, kun joukko kasvaa! Täällä kp 2 ja uutta kiertoa kohti taistelumielin B) (ärsytti jo tuo oottaminen ko pari negaa alla kierto veny 36), Juhannuksen alla pääsee jännäileen, vähä ennen.. :heart: sinne nyt rytinällä muutkin, jos ei aikasemmin!!! Peukut on pystyssä testaajille :heart:
 
huomenia!Jouduin herämään 8.00 :ashamed: neidillä toi herääminen vaihtelee se on 8-10 välillä. eilen kyl heräs 9.00. mua väsyttäis prkl. |O
Miehen porukat krapuloissaan... nyt tosiaan kp 27 et alkaako mensut huomenna.. nyt viime yönä nippaili masua :( voihan mennä ensviikkoon et alkaa.. odotellaan mitä tapahtuu.

nyt aamupalalle. :wave:
 

Yhteistyössä