PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

latte viime kierto mulla meni just ihan överiksi, mut nyt pää on pysyny viileenä, vaikka vielä kierto aika alussa, mut nyt aion venata kyllä.

rimata mä en kyllä osaa tohon mitään sanoa. itse aina painiskelen näitten kysymysten kanssa myös :|
 
Joku kyseli sitä testiä ja se oli Clear blue. Se on sellainen, joka näyttää 3 päivää ennen kuin tädin pitäisi saapua.

Mä olen testannut joka kerta silloin, kun testiin plussa saattaa pamahtaa, jos pamahtaa, eli en malta odottaa sitä muutamaa päivää, jotta täti tulee kylään, jos tulee.

Jotenkin se tädin odottaminen on niin raastavaa. Parempi vain kerralla saada selvyys ja päästä sen jälkeen asian yli tietyllä tapaa, mutta kukin tyylillään :)

Me ollaan koko perhe täällä ihan :heart: kiitos kaikille onnitteluista ja tarrasukista :flower:

Siirryn nyt tästä ketjusta omille teilleni, toivottavasti emme tapaa enää tässä ketjussa, vaan tuolla odotuspuolella :)

Käyttämättä jäi 15 kpl mammaksin ovulaatiotestejä, jotenka etsivät nyt uutta kotia. Mikäli kiinnostaa, niin tarjoa yv:nä.

Ja ei muuta kuin tsemppiä teille muille!
 
rimata Oon lueskellu jostain täältäkin, et jotkut plussaa vasta parikin viikkoa oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen. Mä negasin viime kierrossa aikani ja täti tuli 5 päivää myöhässä. :headwall: Toi on tosi piinaavaa aikaa, toivotaan että sulla kääntyis vielä plussaksi.

Latte Mulla vaihtelee kierroittain tosi paljon toi testaamishinku, useimmiten on kyllä tullut testattua jo päivää tai paria ennen menkkoja. Tässä kierrossa ollaan jo pitkällä, enkä ainakaan vielä ole malttiani menettänyt. Kaapissa ei ole ainuttakaan testiä polttelemassa, ehkä sekin vaikuttaa. Tuntuu ettei oikeen kestä nähä enää yhtään negaa.. Maltti olis ehdottomasti valttia tässä lajissa. :D
 
nöttiäinen: Mun mielestä ei kannata sanoa mitään raskaudesta ja sen haaveesta. Se on aika varma nou nou. Mä itse sain vakiviran esikoista odottaessani (ihan alussa vielä oli) ja ilmoitin 2 kk töissä oltuani, että jään 4 kuukauden päästä muuten äippälomalle. Mulla suhtauduttiin tosi hienosti. Pomo vaan sanoi, että naisvaltainen ala, täällähän ollaan koko ajan raskaana ja äitiyslomalla :) . Mutta niin, ei varmaan kannattais sanoa mitään... Ja kyllä sitä ihmeesti töissä jaksaa kun tsemppaa. Mäkin olin ihan puolikuollut ja pahoinvointiakin silloin oli mutta jaksoin kun jaksoinkin. Kuuma kesä olikin eri asia mut silloin olinkin jo rv 30 ja jotain.
 
nöttiäinen älä puhu haastattelussa toiveista/ raskaudesta mitään. Eikä se tosiaankaan niille kuulu, niinku sanoit, ollenkaan. Eikä tarvi vastata mihinkään vauvauteluihin, senhän voi kiertää jotenkin jos eteen tulee. Tilanne on hankala mutta +++ :whistle: sulle ja peukut on pystyssä :heart: .

Pilkkis joko siellä testi polttelee sormissa vai maltatko odottaa kunnes rehellisesti myöhässä? Mun pitkään kiertoon vaikuttaa varmasti tuo imetys, poika syö vielä yöllä 1-2 kertaa ja päivällä tarpeen mukaan.. voihan olla etten ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa vaikka muka oviksen bongasin :headwall:.

Täällä on kirves heitetty jo kaivoon, aattelin että saahan sen sieltä poiski, jos toisin käy :LOL: . Heitin sen kaivoon, joka ei oo pohjaton :LOL: .
 
- älä kerro mitään, eihän sulla ole vielä mitään virallista tietoakaan oletko vai etkö.
- hommaa se duunipaikka, ajattele että teet nyt vaikka sen extraajan pestin keikkaluonteisena
- voit sitten syksyllä katsoa, onko jotain muutosta tilanteessa ja haluatko jatkaa duunissa

Vaikka vauvakuumeilu pistää pään onnesta ja odotuksen odotuksesta sekaisin, kehottaisin jättämään sen mainitsematta virallisissa työ-yhteyksissä. Siitä ei ainakaan etua saa, se on varmaa.

Onnea huomiseen haastatteluun!! :hug:
 
rimata No tein jo kaupassa käydessäni sen virheen, että ostin pari testiä kaappiin. Saa nähdä kauanko pidätän.. :D Kovasti ainakin yritän olla testaamatta ja odotan tädin tuloa varmuuden vuoksi. Tuo imetys kyllä sotkee ikävästi kiertoa, mutta eiköhän sekin asetu vähän kerrassaan. Onko sulla nyt paljon aikaa siitä oletetusta oviksesta?

Iitukka Täällä peukut pystyssä!! :heart: Onpa aika mennyt nopsaan, kun tuntuu et siitä on vasta niin vähän aikaa kun aloit puhua sinne menosta. Liekö siellä aika kiitänyt ihan niin nopeasti.. Ihanaa kun ne hoidot nyt alkaa ja pääset jännittämään! d=)b

nöttiäinen Multa on kerran kysytty työhaastattelussa vauvasuunnitelmista ja sanoin ihan suoraan, että sellaista ei haastattelussa saa kysyä, enkä ole velvollinen vastaamaan. Joka haastattelussa sitä kysytään mutkan kautta, mut epäsuoriin suunnitelmien kyselyihin olen yleensä vastannut tyyliin, että töitä on tässä tarkotus tehdä. Eli heille se asia ei kuulu, vaikka tunnollisena ihmisenä tuntisitkin syyllisyyttä asian "pimittämisestä". Täytyy vaan pitää pää kylmänä tuossa asiassa!
 
Pilkkis mieli tahtoo olla malttamaton, varsinkin näissä asioissa :LOL: mutta ei se mitään kaikki on luvallista :heart: . Mulla oli ovis 21-22.4 suunnilleen :headwall: ja nyt dpo siis 21 paikkeilla :/

Iitukalle peukut pystyssä!!
 
Moii, olen koululla ja 13.00 alkaa arviointi. Jännitys tiivistyy :) Pääasia mulle et läpi pääsen jotta syksyllä pääsen jatkamaan koulua ja aloittamaan sitä viimeistä vuotta. Jos en pääse nii mää en ala ja jätän koulun sikseen iha varppina.

Nyt tääl sit olen viikon yksin kotona ku mies ja tyttöni ovat anoppilassa. Sai mies toimimaan eilen illalla sen ostetun auton ja miehen isä aikoo ostaa uuden vm-04 auton eli ottaa lainaa pankista. Minä ja mies emme voi saada uutta lainaa vielä kun entiset on maksettu pois.

Mä näin viimeyönä toosi outoa unta! et mä olin syönyt pillereitä ja yhtäkkiä selvis et olen raskaana ja mulle syntyi poika 12.5 vaikka LA:aika oli 27.6 Mä olin kauhuissani et tuleeko pojasta joku erityinen ku söin pillereitä tms. Mies tohkeissaan ku sai pojan, mut sit pian mä näin siitä pojasta et kenen näköä siin olisi niin mun veljen suu sillä oli, mä olin et ounouu :eek: pian sit heräsinki siitä unesta. wc kävin ja jatkoin unta mut ei ollut samaa enää mut en muista mitä unta sen jälkeen näin.

Mitähän tuoki uni oli tarkoittivinaan? :eek: :|

Pitää tästä alkaa lähtee käymää kirjastossa, lainaamassa yks matikan kirja tunteja varten sit lähteä sinne arviointiin ja 14.00 aikoihin tulen takas koululle tappamaan aikaa kunnes iltatyöt alkaa 16.00 :wave:
 
Kiitos kysymästä Pilkkis, edelleen koneet seis. Ovistestejä oon harkinnut, mutta toisaalta tajuaahan sen ilmankin kun menkat on vain 2 - 3 pv ja aika niukat, ettei siellä limakalvot paksuunnu eikä hormonit toimi, vieläkään. Kierto taitaa olla nyt 28 - 32 välillä joten ei se ainakaan huonompaan päin voi olla menossa *ikuinen optimisti*

Aattelin ottaa kesän rennosti, nauttia oluesta ja terasseista, festareista jne. Jos vaikka ens kesänä ei pystykkään =)

Peukkuja pidän sulle Pilkkis jotta se plussa sulle ropsahtaisi! bd
 
blondie ei sitä tiedä jos sullekki rapsahtaa plussa :heart:

nonii arviointi tehty. eipä siinä jännittänyt tarvinnut. oli nii rento opekin :) nyt rupes vaa väsyttämään aivan tajuttomasti :ashamed: en ymmärrä mikä nyt tässä rupes väsyttää :( varmaa se että nukuin yön levottomasti.

Kirppispaikkaa kovasti oon ettinyt mut nyt lähiaikoina ei vapaita pöytiä ku 1kk-2kk päähän. et sillee :) taitaa näihi aikoihin kirppikset olla suosittuja.
Jospa saisin jostain kirppispaikan.Pääsisi ylimääräisistä kamoista eroon. Huutonetissäki olen muutaman kerran myynyt tavaraa mut ei tunnu kovi menevän kaupaks paljon.

Ihanaa on tiistai menossa. Pian tää viiko menee ku tekemistä ja menoja on. huomenna aamupäivä koulua. vloppuna riittää tekemistä yhden tehtävän kimpussa joka pitää saada valmiiks ens viikon ke. Pakko saada nyt kaikki alta pois ku viimeiset viikot menossa kunnes kesäloma alkaa.
Kiirettä riittää. mut tää ja ensviikko töitä sit seuraavalla viikolla 2 päivänä koulua sit mulla on homma pulkassa.
:wave:
 
AAM
yritin etsiskellä nopsaan että kuis se kiertopäivä laskettiinkaan jos kiikaroisi tuota pikkukakkosta tosiaan mutta lukasin sitten ...
Blondien viestistä että..
kun menkat on vain 2 - 3 pv ja aika niukat, ettei siellä limakalvot paksuunnu eikä hormonit toimi, vieläkään.
ja mietinkin et mulla saattoi siksi mennä tuo eka kakkosen yrityskin puihin ja kesken juuri siksikin kun kierto ei ollutkaan normalisoitunut ja limakalvot ehtineet paksuuntua riittävästi.. okei tiesin sen mutta yritettiin silti :|
VARSINAINEN kyssäri eli siis se KP lasketaan ensimmäisestä vuotopäivästä vai menkkojen ekasta"oireilu"päivästä ?
mulla siis lakkasi jälkivuoto 10 päivää km:n jälkeen ja nyt ei oo kuulunut mitään menkkoihin viittavaa.. valkkis on niin normia. Joten pitääkö sitä jälkivuotoa pitää niinko kuukautisina.. ?
:LOL: mulle saa vapaasti nauraa olen ihan aito blondi tosiaan näitten suhteen.. olen siis luullut ymmärtäväni mistä kanssasiskot täällä keskustelevat mutta uskon vahvistusta siis tahdon vain :)

:flower: plussanneille hjuuuvin paljon onskuja ja toivoo että pikkuiset pysyy matkassa

:hug: meille ei niin onnekkaille.. joilla kuitenkin yritys hyvä kymppi toivo elää sekä papukaijamerkki..
 
Kiitos peukutuksista!
Lääkärissä siis käyty ja nyt kuumeisesti tätiä odottelen saapuvaksi
maanantaina että loppuviikosta pääsen itteeni piikittämään.
Että potkikaas ne teidänkin tädit tänneppäin B)
Punktio suunniteltu vasteesta riippuen joko vko 22 tai 23.
Ja aatelkaa, mä en pääse haamuilemaan kun punktiopäivästa
laskettuna 14vrk:n kuluttua asian laita todetaan verikokeella!
Höh ja mä kun halusin ne kaksi viivaa.. pitäsköhän
sitten kumminkin testata tikulla jos verikokeesta saa plussan? ;)
Ja minäkö taas hätäilen.. testiä tekemässä jo vaikka
ei ole hoidot alkaneetkaan :ashamed: eihän sitä tiedä
kuinka tässä käy. Mahikset onnistua on meidän kohdalla n.33%.

Allusmamma: 1. vuotopäivä = 1.kp
 
Allusmamma Kp1 on ensimmäinen vuotopäivä :) mä luulen, että ollaan kaikki välillä aika blondeja näiden asioiden suhteen... B)

Iitukka meikäläisen tädin saat ihan vapaasti tästä kierrosta itsellesi, jos se lupaa mulle sitten plussaa testiin =) meillähän oli tässä kierrossa vain yksi yk, koska oltiin molemmat ärtsyssä flunssassa just sopivasti ovulaation aikaan. Mulla tosin jatkuu edelleen tää vappuna alkanut räkätauti, taitaa tuo pienokainen tuoda hoidosta kaikki taudit kotiin tänä vuonna :/
 
Iitukka: ihania kuulumisia! Aika tosiaan tuntuu menneen nopeasti. Toivotaan, että hoidot tuottaisivat tulosta! B)

Ketkäs nyt seuraavaksi testailee?? Pilkkis ainakin ja Blondie, peukut teille!

Mulla on 3dpo ja odotukset on taas kovat, että jospa tämä olisi se kierto josta tulisi pysyvä plussa. =)
 
Meitä on aika monta ihan perä perään loppukierron puolella. Jänskää, josko tästä sumasta joku plussaisikin! Toukokuu on alkanu niin lupaavasti kyllä, toivotaan että jatkuu samaan malliin ja siirrytään kohisten pikkukakkosten jatkoille. :heart: Mä en tiiä yhtään koska testaisin, tai kauan tätiä odottelisin. Viime kierto kun oli poikkeuksellinen (33pv), ni en haluais hätäillä sen testaamisen kanssa vielä. Katotaan vaan, ni huomenna tää jo pissii paniikkipissat tikulle.. :LOL:
 
Hei kaikille!

Mahdunko mukaan kanssanne jännittämään pikkukakkosta? Olen tuolla tjottailijoiden pinossa, mutta kun siellä näyttää olevan niin hiljaista.....

Meillä siis ennestään yksi lapsi, 8/07 syntynyt tyttö. Imetys on nyt ohi, ja viime viikolla alkoi ekat menkat imetyksen jälkeen. Tänään siis kp 6/??. Hyvin rennolla asenteella yritetään mennä tän vauvaprojektin suhteen, mutta kuume on kyllä kieltämättä kova tällä mammalla!!
 
maarunen, kiitos vaan tsempistä mutta mä en kuulu viikon testaajiin. Kun ei toimi, niin ei toimi.

Iitukalle kovasti onnea hoitoihin!
Oon jo vähän miettiny hormonitesteihin menoa mutta koitan luomuilla vielä tän vuoden loppuun. Ennustehan oli 4 kk - 12 kk eli ehkä ens kuussa alkais jotain horroksesta herään, tai sitten ei. Kai mä kuuluisin lapsettomuuspuolelle, mutta sinne meno tuntuu niin vaikealta. Joten hengaan täällä ja tsemppaan teitä muita
 
Heippa kaikki! Tulin lueskelemaan mitä teille kuuluu tänne! Iitukalle paljon onnea hoitoihin!!! Nti Kesäheinä onkin pystyttänyt meille "jatkot" tonne odotuspuolelle, sinne odottelen teitä kaikkia! Muutamia ollaan saatukin jo sinnepäin:) ja kyllähän te muut tulette pian perässä, tulin meinaan tartuttamaan tarkoituksella tätä "tautia" teille:D

Paaaaljon plussapuhureita ja lämpöistä alkukesää toivottelee
mamina ja vesseli 11+4
 

Yhteistyössä