Heippa hei, pitkästä aikaa.. Jotenkin ollu täällä mieli ihan maassa, ei oo oikeen jaksanu kirjotella mitään. Monta kertaa päivässä mäkin täällä hyppään kyllä.
Kovin on tuttuja mullekin nuo luovutusajatukset. Meillä yk8 menossa (vasta), mut tuntuu jo siltä, et täytyy vähän säästää omia tunteita ja olla kovasti kuumeilematta. Töistä kyseltiin eilen, palaanko syyskuun alusta töihin ja kerroin että tulossa ollaan. Pieni toive vielä elää, et jos parin seuraavan kierron kuluessa tärppäis, ni en menis välissä töihin, mut just senkin suhteen alan jo menettää toivoani. Jotenkin tuntuu pahalta kitistä näistä yrityskerroista, kun joukossamme on niin monta paljon pidempään yrittänyttä.. Sen verran epäitsekkyyttä mussa ainakin elää, et soisin plussan mieluummin heille ennen itseäni. :heart:
sunnuntailapsi Mä oon ollu tossa asiassa melko suora ja vaientanu tosi tehokkaasti kaikki (anoppia lukuunottamatta) kyselijät kertomalla, että aina ei asiat mene niin kuin suunnittelee ja lapsia ei tekemällä (aina) saa. Useimmat ihmiset ymmärtävät sen jälkeen asian arkuuden ja lakkaavat kyselemästä.
Miehen äiti sen sijaan kyselee tosi tarkkaan mun kierroista ja suunnilleen pupuiluhetkistäkin.. :headwall: En hälle koskaan mitään kerro ja jos meitä onnistaakin jossain vaiheessa, niin hänelle kerrotaan vasta turvallisilla viikoilla. Esikoisen kohdalla huomattiin, et hän ei pystyny omana tietonaan pitämään salaisuutta, vaan juorusi puolelle kylää uutiset. Oli tosi kurjaa.
Oikeen ihana ihminen muuten, mutta toisinaan kokee meiän asiat hieman liikaa omikseen.
mantana Pikaista paranemista teiän tytölle! Ihan lupaavan tuntusia oireita sulla, mut yritän seuran vuoks sitte minäkin pitää jalat maassa täällä. :heart:
iitukka Joo-o, kyllähän se painonpudotusprojekti mulla oli tarkotus olla.. :ashamed: Ei siitä vaan mitään tunnu tulevan. Oon kävelly ihan hulluja lenkkejä ja yrittäny pitää syömiset kurissa, mut paino vaan jökittää samoissa lukemissa päivästä toiseen. Voitasko jotenkin motivoida toisemme kevyempiin tuloksiin?? Tulee varmaan tosiaan herkuteltua aika lailla tälläkin viikolla! *huoh*
Latte Anteeks nikin supistus..
Mistä päin kirjottelet kun sulla ei oo ääkköset käytössä? Jos saa udella? Kiva kun se täti vihdoin löysi tiensä sinne, että pääsette seuraavaan yritykseen. Plussaonnea alkaneeseen kiertoon!
rimata Ihan
Luminkan muistoa kunnioittaakseni joudun yllyttämään sua testaamaan!
Niin ja mites
buffo, ootkos jo testaillu?
Siba Mä en oo pistäny simaa porisemaan.. Miehelle ostin yhen pullon, ite en oikeen tykkää ees. En tiiä mikä siinä mättää, mut ei vaan maistu.
Lappitar Pahoittelut negasta! :hug: Kovin tutuilta tuntuivat nuo sunkin ajatukset tästä turhautumisesta.
arskaäityli tais kysellä vapun suunnitelmista.. Me suunnataan huomenna mökille Kymenlaaksoon ja ollaan siellä viikonloppu meiän äitin kanssa. Ihania ilmoja tais olla luvassa, pääsee grillailemaan ja nauttimaan ulkoilmasta. Harmi vaan, ku meiän poitsu ei osaa vielä kävellä, niin täytyy rattaissa pukata siellä tai sitten sylissä. Mut tosi innoissaan odottelen kyllä mökkilomaa.
Mä oon täällä ihmetelly kans viimeisimmän kierron jälkeen, et mitenköhän mahdan oviksen bongata. Aikasemmin kierto olis siis tosi tarkka ja ovis tuli aina täsmällisesti, mut nyt kun kierto venähti, en oikeen tiedäkään koska ovista odottais. Testit jäi hankkimatta tässäkin kierrossa, eli ite täytyis bongata. Edellispäivänä jo pöllyteltiin peittoja ja tänään ois kans semmoset fiilikset. :heart: Huomenna lähdetäänkin sitten sinne äitin seuraksi, et su-iltana vast mahdollista pupuilla seuraavan kerran. Saa nähä kuinka meille käy, meneekö ovis ohi tällä kertaa.. Mut eipä jaksa ressata.
Tästähän tais tulla pitkä sepustus.. :ashamed: :x Anteeks, jos joku tärkeä juttu jäi huomioimatta, niin paljon tapahtunut sitten viime kerran.
Oikeen aurinkoista ja mahtavaa vappua kaikille! :heart: