PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Noppis
S-marketin Pregent-liuska näyttää haamua päiväpissasta... ja näin sen vaikutusajan sisällä ja jäi myös kuivuttua. Värin näkeminen on kyllä vähän niin ja näin. Ja tällä kertaa en oo tihrustanut sitä tuntikausia, sillä anoppi on kylässä niin ei voi...! :LOL:

Siis voisko olla... kyllä tää jännäksi menee. Voisko tosiaan olla näin hyvä tuuri, että ilman ensimmäisiäkään kuukautisia raskautuisi uudelleen? :eek: Oireita ei kyl oo enää mitään.

Toivossa on hyvä elää, sanoi Lapamato. :heart:

moikkis!

en oo vielä saanu testattua kun ei oo kauppaa tässä lähellä ja mieheltä en voi pyytää kun olen jo niin monta testiä tehnyt :ashamed: :ashamed:

täytyykin ostaa samoja testejä mitä noppis, jos vaikka haamun saisin. olen kyllä 100 varma että en ole raskaana :/

mäkin oon käyny kattomassa kesiksen uutta pinoa odotuspuolella, mut täytyy myöntää etten voi sitä sen enempää lukea tai kirjoittaa siellä kun olen niiiiin kateellinen raskautuneille etten pysty |O

ammateista: mä oon laborantti, mut en ole moneenvuoteen sitä työtä tehnyt huonon työtarjonnan vuoksi. kotiin olis tarkoitus jäädä pitkäksi aikaa ja sit ehkä kouluun tai johki kivaan duuniin lähelle kotia.
kätilökoulutus vähän kiinnostais. sais olla aina ihanien pikkunyyttien kanssa :D

harrastan yksinpuhelua :LOL: oon aina sillon netissä kun muut ei.
Noppis se ois kyllä uskomattomattoman hyvä tuurista jos oisit jo raskaana, vaikka kyllähän nuokin aika yleisiä ovat.
ja mä saisin taas olla kateudesta vihreenä
:LOL:

Hani- Must tuntuu aina et mäkin oon tääl ihan yksin päivät pitkät. :LOL: Yritän suurimman osan ajasta kyllä pidättää juttujani, ettei kaikki "luulis" et roikun täällä kokon päivän!! :ashamed: Voi kun säkin pääsisit jo kohta testaamaan.

Mä täällä odottelen taas meiän äitiä kylään. Mies lähtee tänään isänsä kanssa mökille viettämään laatuaikaa viikonlopuksi. :heart: Mä sitte "tilasin" äitin tänne seuraks ja avuks, ni ei tarvi yksin nyyhkyttää täällä. :saint: Eipä vaan äitiä vielä näy, missähän lie viipyy..?

|O |O |O |O mä kävin parissa kaupassa täällä ja kummassakaan ei ollu testejä. apteekkikin oli jo kiinni ku sain auton käyttöön. noh huomenna apteekin pitäis olla auki ni ostan sit sieltä. varmaan kyl tulee kalliimmaksi.

Onpas täällä tapahtunut :)

:heart: Onnittelut ziilizeija :heart:

Miiuskan ja Noppiksen puolesta jännitetään :)

Pahoittelut tädistä, ainakin Sipulille, Peppipopille ja Wäinöliinille, joku muukin vielä. tiiän että siinä vaiheessa ei paljon tsemppaus auta mutta tuulta päin vaan siskot!!

Mulla huomenna ois dpo 7 eli jotain oireita pitäis kai olla, ei oo mitään. Jotenkin tuli sellainen olo, että miks se yk 9 tärppäis kun 8 ekaakaan ei :ashamed: Luin tuolta perhesuunnittelun kotisivuilta, että tässä vaiheessa jo 80 prosentilla on tärpänny :ashamed: Sieltä muuten voi käydä kattomassa aurinkoinen äityli miten esim. pillerit ja aiemmat lapset vaikuttaa raskautumistodennäköisyyteen!

sunnuntailapsi Mulla kans välillä vähän sama fiilis, et miks enää tärppäis, ku ei aikasemminkaan ole osunut kohdalle. Peptimistin arkea, joka toinen päivä uskoo mahdollisuuksiin, joka toinen päivä tietää, ettei ikinä tuu enää raskaaks.. :headwall:

Pahoittelut tädistä Santessa ! :hug:

Vanha putoaa kelkasta, kun jälleen uusi pino... :LOL:
Onnea plussanneille ja hirmuisasti tarraisia sukkasia pikkuisille! :flower: :wave:
Uusia oli, vaikka kuinka... TERVETULOA ja kaikille plussa onnea! :flower: :wave:

Omaa vähän... kp24/31 yk21 Siinä tämän mamman todellisuus. :ashamed: Kesä tuloo ja meillä tyttö pian 3v6kk ihana tempperamenttinen, uhmaikäinen, äipän+isin mussukka! :heart: Opettelee pyöräilyn alkeita ja manaa, kun se ei liiku! :D Hoitaa serkkuvauvaansa ja nukkevauvaansa... ihana isosisko hänestä tulisi... :saint: :heart:

Tsemppiä teille kaikille! Paljon lissää plussia!!! :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:

Mantana ihanan kuuloinen tyttö sulla :heart: Sinulle jos kelle sen plussan jo toivoisi... :hug:

Mulla kohta jännät paikat, oon jotenkin luottavainen tän kierron suhteen, meni syteen tai saveen. Ei vielä mitään oireita eikä varmaan tuukaan jos oon raskautunut, ainakaan esikoisesta ei ollut mitään oireita ennen rv 6. Joka sattui olemaan samaan aikaan vuodesta kolme vuotta sitten :D Jotenkin tuntuu, että tää oon NIIIIN meidän kohtaloa että kakkonenkin tärppää keväällä ja taas jännitetään, syntyykö tänä vai ensvuonna... Molemmat lapset sitten tammikuussa syntyneitä, oishan sekin mukavaa :heart:

No joo, se siitä toiveajattelusta, todellisuus on kuitenkin se, että yk 8 saattaa käynnistyä ensviikolla ja siihen on ihan yhtä suuri todennäköisyys kuin raskautumisellekin... :headwall:

Sitten onnitteluja Ziizeija, Noppis!! :flower:
Pahoitteluni myös seuraavaan kiertoon siirtyneille ja tervetuloa uusille!

Vappu-aattona ajattelin testata, jännää!! Ja tänne pohjoisimpaan lappiinkin luvattiin +14 vapuksi joten ihanaa, lumet alkaa ehkä kohta sulamaan ja tännekin tulee kevät :D

Kiitos kaikille onnitteluista, olo on kyllä kieltämättä niin epätodellinen. Pari päivää kulkenut hymy korvissa :D Eilenki töissä varmaan kaikki katti että mitäs toi on vetänyt xD Kiire ku oli ja kaikki muut ihan paniikis.

Nyt otellaan että päästään kertomaan uutisia tuleville isovanhemmille, mahtaisko äitienpäivä olla sopiva hetki. Aattelin viedä miehen äitille lahjaksi mukin missä lukee Mummi. Kun on sitte hänen eka lapsenlapsi :)

Ollaankohan me vähän ajoissa kaiken kanssa: Eilen päätettiin jo nimi vaihtoehdotkin. Vaikka ei toi mies osaa oikeen viel ees suhtautuu tähän mitenkää, ihanan hämmentynyt.

mantana : Mun 4v 3kk tyttö päätti et haluu opetella ajamaan ilman apupyörii ja voi sitä kiukun määrää kun ei heti onnistunut. Ja sillä on sellanen vaihe et kaiken pitää olla just eikä melkee.
Tänää lähetään kaupungille ostamaan tytölle naamiaisvaatteita, kerhossa maanantain naamiaiset ja puvun pitää olla balettihame ja siivet.

Pahoittelut teille kaikille tädin kohdanneille :hug:
Ja plussa onnea sitä tarvitseville, tää lähtee touhuumaan kun energiaa tuntuu riittävän^^ Eilen nukkusinki melkee koko illan ku ihan poikki.

nyt kyl loppu tää helkkarin testailu. testin siis tein ja ihan puhdas nega oli. minkä kyllä tiesin, mut tyhmänä täytyy laittaa kaikki pienetkin varat noihin testeihin |O |O |O |O

joo elikkä menkkoja odotellessa ja uutta kiertoa kohti. tää äippä meinaa ottaa kuppia sitten ku ei kerran plussaa saanu.

olen muuten tehny 4 testiä noin kuukauden aikana
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: prkl...

Täällähän on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista.

Ensin plussanneille ja haamuilijoille onnea ja isot halirutistukset! =)

Tädin yllättämille :hug:

Tulihan se täti sit tännekin kylään :| Meinaa kovasti alkaa sektioarven kohdalta kipeytymään vatsa ja särkylääkettä ei mailla eikä halmeilla :( Voispa pikakelata nää tätipäivät äkkiä ohi :LOL:

Noppis
Pahoittelut tädin yllättämille. :hug:

).( Ei mitään selvyttä asiaan. Eilenkin äärimmäisen haalea haamu Pregentiin (ehkä niissä on aina sellainen?). Ei kyllä oo yhtään raskaana oleva fiilis, jotenkin en vaan usko että oon, ehkä siks kun esikosta noilla päivillä oli kyllä jo oikea viiva. Ja oireet tosiaan poissa. Huomenna saan sit varmaan uuden testin, jos mä nyt sellaista enää uskallan tehdä / jollei täti tule sitä ennen.

moi!
voi sua hani :hug: ..toivottavasti oli sit kiva viikonloppu edes? :p
ja noppis tiiän tunteen... tein toisen testin ja samalainen haamu!! testasin siis perjantai-iltana.. jos taas huomenna..?

menkkamaisia kipuja mahassa päivittäin.. ja tissit kuulemma kasvanu, mies huomas :xmas: saas nähä miten tässä viel käy.. nyt siis kp 27/28-3?

Hei vaan kaikille!

On nää niin tylsiä päiviä nää sunnuntait...

Mites teitil muilla, onko ollu toimintaa päivässä?

Ois jo niin kiva alkaa puutarha hommiin, mut vielä on lunta paikoin.
Täällä on satanut vettä kyl tänään, et jospa se sulattais loputkin lumet.

Täällä meijän palstalla on kyllä tosi hissua ollut. Tiputtiin jo toiselle sivulle. No nyt on kyl viikkis, et jos se selittyis sillä...

ON: kaikista tylsin vaihe meneillään. Ei ole paljon kertomista. :kieh:

Mites onko lisää plussia tulossa? Mitä loppupään porukalle kuuluu? =)

Noppis
).( Mä meen huomenna hakemaan testin, mutta on kyllä ihan maani myynyt olo. Ovistesti ainakin näyttää ihan haaleaa, että erittäin epätodennäköistä on että raskaana olisin, kyllähän se varmaan tässä vaiheessa jo plussaa näyttäisi.

Nyt on kyllä niin pettynyt olo, kun en usko tällä hetkellä ollenkaan että tulee plussaa EIKÄ tätiä. Luultavasti mun kierto on edelleen jossain lepovaiheessa. Lisäksi tosi outoja noi limat mitä multa tulee, liekö kaikki edes kunnossa? :eek: Pitää kyllä varata gyne pikimmiten.

Kaiken lisäksi mies ei tunnu olevan ollenkaan kiinnostunut tästä huomisen testin tuloksesta?!? Mää täällä vaan yksinäni kuumeilen ja mietin. :/

No mutta, meidän neiti, 8,5 kk, opettelee konttausasentoa. :heart: Oon kyllä niin ylpeä, vaikkakin useimmat muut vauvat kyllä varmaan oppii sen paljon aiemmin, mutta on se vaan niin hienoa kun mamin pikkuvauva kehittyy ja kasvaa. :D

Yhteistyössä