PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

mulla kp taitaa olla 6-9 paikkeilla. pillerit sekoittanut nii saa nyt nähä et jos se rupeais tasaantuu ja olemaan säännölliset. ärsyttää vähä et millo on ollut viimeiset menkat ku pillerien aikana vuotoja ollut usein. :ashamed:

mut jospa nyt pysyis jotenki ajan tasalla noista kp.
 
Täällähän on taas plussailtu, kun hetkeksi selkäni käänsin! :LOL: Vaude, ihanaa!!! Buffo ja Lappitar paljon onnea ja hurjasti tarroja matkaan, että pienet pysyy kyytissä loppuun asti! :heart:


Tsemppiä paljon myös punapäivien kohtaajille ja paljon onnea uuteen kiertoon!




neiti21wee :whistle: ++++++ paljon onnea testaukseen ja miksei muillekin jotka samaa suunnittelevat.


Vappu meni kivasti. Piha tuli haravoitua ja krookukset kukkii... Ihanaa kesä tulossa!


Oon nyt koittanut unohtaa oireiden kyttäyksen joten niistä ei sen enempää... :attn: Tulee vaan iso pettymys jos liikaa intoilee. Mut kp.n perusteella varmaan kohta ovisajat käsillä.


aurinkoinen äityli onnea kierron metsästykseen! ;)

Nukkukaahan hyvin!
ps. plussia samaan malliin

Öitä
 
sipuli: toivotaan, että ovistelet pian! =)

Mulla on menossa kp 16 ja malttamattomana odottelen, että koskas se ovis oikein tulee.. Vielä on ovistestit negaa. Olisin niin toivonut, että kierto nyt lyhenee kun en enään imetä. No eipä auta muu kuin sitkeästi vaan jatkaa tikuttelua ja "harjoituksia". :LOL:
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa. Ei oo tänne kerenny mukamas kirjottelee vaikka melkeen joka päivä käynkin kurkkailee :) Aluksi onnea plussanneille ja :hug: tädin yllättämille. Sekä tietenkin tervetuloa uusille :flower:

Täällä ovis meni ja sen voin sanoa että jos nyt ei tärppää niin kumma juttu. Niin paljon pupuiltu tän kierron aikana :D Nyt vaan oottelee tuleeko se täti sitten ku ois aika. Ja toivotaan että pysyy poissa, sitä ei tänne kaivata :LOL: Ollu kyllä niin ihanat ilmat että ollaan pojan kans oltu ulkona kokoajan. Eilenkin oltiin melkeen koko päivä. Siivoiltiin pihaa ja grillailtiin perheen kesken.
 
Heips!

Mahtuuko mukaanne yksi tuore kakkosen kuumeilija? Meillä on 1 yk menossa, kunhan menkat loppuu :D . Ajattelin näissä täpinöissäni ilmoittautua tähänkin pinoon, jos vaan huolitte mut mukaan.

Esikoispoikamme syntyi 09/06 ja mä olen potenut kakkoskuumetta jo kohta vuoden :whistle: . Elämä antoi myöden yrityksen aloitukselle vasta nyt, kun talon rakentaminen alkaa olla loppusuoralla. Juhannukseksi koitetaan muuttaa omaan taloon ja pieni nyytti olisi tervetullut mukaan mahd. pian. Näillä eväillä siis eteenpäin. Kyselkää jos kaipaatte tietoa ja kiitos kovasti jos saan tulla joukkoon kuumeilemaan.
 
tervetuloa vain mukaan! AInahan mahtuu sekaan vai mitä muut sanoo? =)
Mä tääl koululla olen ja oli aamulla tunnit. 13.00 pitää mennä tekemään kesällä alkavasta työsopimus ja saan työvuorolistankin.
jospa postista tänää tulee raskaustestit ja ovistestit pitää tilailla! :D
Olen täpinöissäni et jos tärppäis tässä toukokuun aikoina. mut en liikoja mene toivomaan et se vauva tulkoon kun ilmoittaa tulostaan :)
anteeks et jankutan... :ashamed:
 
halit tätin tyrmäämille.

).( luulin bongannneeni ekat ovislimat tänä vuonna viime vknloppuna, mutta se olikin vaan oiretta alkavasta hiivasta.
Nyt mietin ostaisko ens kiertoon niitä rfsu:n ovistestejä jotta sais tietää onko kone lähteny käyntiin vai ei. Onks kellään kokemuksia hyvistä kaupasta ostettavista (ei netti) ovistesteistä? Onko niissä eroja?

Tänään vika talvilomapv, huomenna töihin.
 
Lappitar jokos haamu on ruennu kalpenemaan ja VIIVA vahvistumaan? :LOL:

helinä-keiju eiku sekaan vaan ja terveluloa! Hyvä vaan että tulee uusia porukkaan, kun täällä on viimeaikoina plussailtu ja tuntuu et käy meidän palsta hiljaiseksi aivan.


neiti21wee toivotaan että se viivanpaikkaan alkaa väriäkin tulla!


maarunen onnea oviksen metsästykseen! Siellä taitaa kohta olla kiihkeät ajat käsillä...


aurinkoinen äityli niin mäkin olen ymmärtänyt et samalla periaatteella toimii ovis- ja raskaustestit. Eiku vaan tikkuun kusasemaan! :LOL: Ite en kyllä oo käyttänyt ovistikkuja ollenkaan. Luulisin et sit menis liiaksi puurtamiseksi kun nytkin on jo aika kauan pakerrettu... :(

Mites raskautuneilla menee? Torey, Kesis, Luminka ja muut Huhuu! Käykäähän välillä tuomas niitä plussan tuulahduksia tännepäin!!!
Onnea vaan vieläkin hirmuisen paljon ja toivotaan että kaikilla menee loppuunasti kaikki hienosti!


Onkos muilla yhtä ankea ilma ku meillä? Vettä sataa ja tuulee kylymästi.
Nyt ei kyl tee mieli ulos mennä...
 
Kiittelen vielä uusistakin onnitteluista! :heart:

Soitin tänään sinne lapsettomuusklinikalle että nytpä pääsi käymään näin että onkin plussa tullut ihan itsekseen. Kovasti onnittelivat ja pääsin vielä alkuraskausultraan heille ensi viikolla vaikken hoidoista plussannutkaan, joten tosi kiva juttu! Toivottavasti kaikki siellä näyttäisi olevan ok ja pikkusydän pumpsuttaisi oikeassa paikkaa. Ensi tiistaita siis jännäämään.

Monilla taisi olla ovisaika käsillä joten kovasti onnea ovikseen metsästykseen ja plussaonnea vielä kaikille!
 
Helinä-keiju Tervetuloa kuumeilemaan! :wave:
aurinkoinen äityli Ovistestejä on erilaisia, niin kannattaa lukea testien käyttöohjeet huolellisesti, niin tulee testit sitten tehtyä oikein.
sipuli Joo, nyt pitäisi jaksaa olla aina iltaisin kiihkeällä tuulella. :LOL:

Täällä kyllä on kiva ilma. Aurinko paistaa, mutta ei silti ole mikään helle. Kohta ajattelinkin mennä pojan kansa ulkoilemaan kun poika herää päikkäreiltä. B) Pitäisi mennä kaupungille kun on yhtä sun toista ostettavaa, mutta en millään jaksaisi lähteä kun olisi kiva mennä vaan tohon pihalle..
 
moikka pitkästä aikaa. ihan hävettää kun en ole pystynyt/ehtinyt tänne palstailemaan :ashamed:

helinä-keiju tervetuloa ja lisään sut listaan. mikä kp sulla nyt sit on menossa??

aurinkoinen äityli voin laittaa sulle kans kp:t pyörimään ja yk1. mut minkä kp:n laitan? jos osaat jonkun sanoa ni korjaillaan sitä sitten matkan varrella.

).( täällä menkat saatiin loppumaan. vihdoinkin, vuodan aina sellasen viikon tai vähä reilu |O
nyt tartteis jaksaa taas ruveta pupuilemaan oikein urakalla. tänään meinasin jo aloittaa miehen mtesästyksen :p
siitä oviksesta en tosaan oo ikinä ollu varma et meillä tekniikkana et joka päivä yritetään tehä, ni ei oo ainakaan siitä kiinni sitten jos ei onnaa.
 
no siis jäähän meillä väkisinkin pari päivää välistä, mut kun sitä vaan haluaa onnistua ni ei kahta peräkkäistä päivää välistä jää. nyt mä oon ihan nolona täällä :ashamed: :ashamed:
 
Kiitos kysymästä sibuli, täällä voidaan hyvin :heart:
Tuntuu et aika menee tuplavauhtia tässä toisessa tapauksessa :LOL: Tuo neiti pitää päivät kiireisinä, ja on tuo ukkokin useammin kotona kun on eri työpaikassa ollut joitain kuukausia.

Selkä on pikkuhiljaa alkanut ilmoittelemaan itsestään, pitää vissiin tukivyö kaivaa esille.
Massu alkaa jo vähän pullottamaan, sekin tapahtunut jo
5 viikkoa aiemmin kuin esikoisesta =) Pieniä nykäisyjä ja muljahduksia noin viikon verran tuntunut, tämäkin sen 5 viikkoa aikaisemmin =) Kunhan vaan ei synny myös tuon verran aiemmin :LOL:

Paaaljon paaaljon lisää pikkukakkosia,
lisäjoukkoja tuonne pikkukakkosta odottaviin
:heart:

Ei muutakuin hyviä pisuhetkiä testiin, toivottavasti jo seuraava kerta saa sydämmenne sykähtymään :D

Toivottelee Luminka ja piiperö rv14+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
siitä oviksesta en tosaan oo ikinä ollu varma et meillä tekniikkana et joka päivä yritetään tehä, ni ei oo ainakaan siitä kiinni sitten jos ei onnaa.
Munkin piti tälle hihitellä, kun yritystä jo syksystä asti, et ihan joka päivä ei enää jakseta :LOL: mutta tottahan se on, että ei noita parhaita päiviä raaski jättää käyttämättä, vaikka ois ihan silmät ristissä illalla ;)

Mulla ovistestit nyt loppu, en ajatellut enää tilata. 4 viimeistä kiertoa oon aina oviksen bongannu niillä, joten eiköhän se sieltä tuu nytkin. Mullahan on tosi lyhyt kierto, joten niitä mahdolliset päivät sattuu viikon sisään, aina sen verran jaksaa yrittää :D
Muuten taas vähän mieli maassa, yhtäkkiä tuntuu, että kaikki tuttavat taas raskaana :ashamed: Mullakin on pari tuttua, joilla yritys alkoi samaan aikaan ja raskaus jo reippaasti yli puolen välin, huoh.

Ai niin, tervetuloa helinä-keiju! Mulla esikoinen 10/06 :heart:
 
Onnea Buffo ja Lappitar!!!! :heart:

Ja tsemppiä muillekin ovistelijoille, täälläkin on pupuiltu viime päivät tosi ahkeraan.. :whistle: Tänään bongasin ne kuuluisat limat. Jotenkin on kyllä taas jo valmiiks luovutusolo, ei jaksa enää ees toivoa. Toisaalta varmaan viimeistään ens viikolla alan taas uskoa ihmeisiin.. :D

helinä-keiju Tervetuloa mukaan! :wave:

neiti21wee Pahoittelut negasta! Toivotaan että se vielä plussaksi kääntyisi! :hug:

Jaahas, nyt lätkän pariin ja kullan kainaloon.. Öitä kaikille!
 
Täällähän on tapahtunut paljon. :)

Onnea plussanneille =) :flower: Ja toivotaan että haamuilijoilla viiva vahvistuu =)
Tädin yllättämille :hug:

Täällä päästiin tädistä pari päivää sitten eroon ja toivottavasti pysyykin poissa :kieh: Nyt alkaa se oviksen metsästys ja pitäis niitä testejä tilailla jostain valmiiksi.

Olin jo siinä uskossa että meidän poikaan ei pöpöt tartu kun ei ole ollenkaan sairastellut (poika hieman yli 7kk vanha) mutta nyt meinaa olla vatsatautia :(
 
juu pitää sit tsekata et mite niitä ovistestejä oikee ajetaan :LOL: Meillä pupuilut on joskus sillee et jää välistä montaki päivää. esim nyt ei olla pupuiltu varmaa yli viikkoon. :ashamed: Pitänee saada mies metästykseen ja peiton alle kuhisemaan. :p

Jännittää ku huomenna tulis tili et onko pieni vaiko iso tili. :$ Kylläpä väsyttää hiukan. Nyt on työsopimus tehty kesätyöstä jotka alkaa 16.6 mut muuten 28.5-15.6 on vapaata eli ehdin siinä olla lomalla ja tehdä mitä haluan ku siskot tulis meille yökyläilemään varmaa 2vk :)
Eikä ole ongelma ollut tuo pupuilu jos vieraita ollut talossa. :heart:

niin kp päivä nyt ois se 10 ja yk 1 mut ilmoitan jos muutoksia tulee ku ei voi tietää miten tää elimistö palautuu ja kui pian tai hitaasti :kieh:
 
Mukavaa tiistaita kaikille! :wave: Kp4/30 ja valtavasti vuotoa, ihan eilen särkylääkettä jouduin ottamaan, kun kivut muistutti jälkisuppareita! :headwall: Nyt olo helpompi ja toivottavasti vuoto jo tänään vähenee! Tilasin difitaalisen ovistestin ja liuskoja vielä on eli yritystä kehiin heti, kun kelit paranee!!! ;)

Plussa onnea kaikille!! :flower: :wave:
 
Jihuuu! Kp 27 ja aamupissasta plussa! Vaalea toi viiva on vielä, mutta enemmän kuin haamu, ei tarvii mitenkään tirkistellä. Testasin (apteekin omalla) jo nyt kun oli vaan sellainen olo, alavatsaa on nipistellyt jo loppuviikosta lähtien. Voi mieletöntä! Taidan leijua tän päivän ihan maanpinnan yläpuolella ennenkuin alan murehtia, että meneekö jatko hyvin ja mikä kaikki voi mennä pieleen :x ... Täytyy kuiteskin vielä testailla loppuviikosta, että viiva varmasti vahvistuu.

Plussatuulia kaikille!!!!
 

Yhteistyössä