PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Sisi!! Valtavat onnittelut plussasta!! :heart: Voisko paremmin enää aamuaan aloittaa!! Viivanvahvistumistuulia! :whistle:

mantana Toivotaan et ne hanat alkaa jo sulkeutumaan ja kivut pysyy poissa! :heart: Parempia kelejä odotellessa! :D

Mä oon taas kukkunu viidestä asti pystyssä, en ymmärrä mikä on kun en saa nukuttua. Poika heräilee nyt vasta.. Ei tullu taas montaa tuntia nukuttua, ku piti kattoa jääkiekkoakin yötä myöten. :headwall: No, josko ens yönä sitte nukkuis paremmin.

Mulla taitaa kierto tälläkin kertaa venyä vähän normaalia pidemmäksi, kun oletettu ovis oli vasta eilen, kp20. Jäämme odottelemaan..
 
Hienoa sisi ja onnea!!

Mullakin viiva on vahvistunut mutta mutta: se on edelleen sellanen haaleampi kuin kontrolliviiva, tiedättekö, onko normaalia, vaikka ois ihan "pysyvästi" silti raskaana?? Huolestuttaa, että entä jos tuo viiva ei tosta vahvistu niin onko sitten odotettavissa taas "menkat" eli keskenmeno? Taidan kysyä tuolta odotuspuoleltakin...
 
Huomenta,

Kiitokset tervetulotoivotuksista :) . Olipa tänne tullut kovasti tekstiä. Kiva aloittaa työpäivä lukemalla kuumeilujuttuja :whistle: :D .

Hani: Mulla on menossa kp 4/28-32. Tarvitko muita tietoja?

Mamamin: Mä olen Varsinais-Suomesta. Asuttiin Turussa vielä vähän aika sitten mutta muutimme lähikuntaan, kun halusimme maalaisympäristöön. Samalle paikkakunnalle rakennetaan taloa. Koska sun poika on syntynyt, alku- vai loppukuusta (en utele paljon ;) ) ?

Sisille paljon onnea plussasta! :flower:

Voi, mä luulin saavani loruilla paljonkin, mutta tulikin kiireinen homma eteen. Pakko siirtyä taas työn pariin ja jatkaa juttuja myöhemmin.
 
Sen verran piti tulla jatkamaan, että Lappitar mä en saanut esikoisesta ikinä vahvaa plussaa testiin, vaikka testasin Aconin erittäin herkällä, apteekin omalla ja Clearbluella. Vaihtoehtoja oli siis monia ja testailin PALJON. Ja olin kyllä vahvasti raskaana. Nyt haalea viivamme on jo 1 v 7 kk :heart: .
 
huomenia, onnea plussasta sisi =)
ihanaa heräsin juuri ja typy nukkuu vieläkin. illaks lähen töihin. Täs katon kohta tilini et tuliko mimmonen tili.sit puhelimes istun ku asiakaspalveluun venaan. |O
Täs tänää pyykkäilisi pyykkei ja jotai ruokaa tekis sit töihin.
ei mies tullut sänkyyn yöllä mut se katto jääkiekkoo yöllä sil ois ollut mahis saada ;)

hyvää päivänjatkoa :wave:
 
paljon onnea matkaan Sisille. täytyy kyllä myöntää, että tuli niin huono mieli kun sun vestin luin. samassa pinossa kun ollaan oltu ja meillä jo kauan yritystä takana ja poitsukin vanhempi teidän pientä. mut ihanaa silti saada meidän pinoon paljon plussia ja vielä jaksan olla varma että tässä kuussa plussataan :p
niin mulla yk:t on muuten siks vasta 2 kun lasken sen menkkojen mukaan. sitä ennen yritettiin tietysti ihmettä, jos olisin tullu raskaaks ennen ku menkat ehtii alkaa :ashamed:

helinä-keiju tiedot riittää kiitos =) mekin muuten ollaan turkulaisia, mut muutettiin omakotitaloon tähän ihan lähikuntaan.
 
Hani tää on varmaan aika kulunut lause mutta kyllä se plussa teillekin vielä ropsahtaa, ihan oikeesti! Mekin yritettiin tota ekaa vuosi ja olin jo ihan varma, ettei me saada lasta. Olin nytkin varautunut siihen, ettei vielä hetkeen mitään tapahdu. Nyt onkin vähän sellainen 'täh?' olo. Lähetän sulle siis paljon tsemppiä ja henkisen suklaalevyn...

Kiitti kaikille onnitteluista! Kattelin just laskurista, että jos kaikki menee nappiin niin laskettu aika olis sitten 15.1.2009. Oon varma, että tästä pinosta vielä monikin siirtyy odotuspuolelle tammikuisiin!
 
minä ja kultsi pupuiltiin juuri äsken :heart: no kyllä se plussat tulee vielä. älkää luopuko toivosta! JOku kaunis päivä on äimän käkenä et täh nytkö oon sit raskaana :D
Niin minä toivon että se ihana ylllätys tulis pian. syön tässä kohta sit lähettävä töihin illaks.

mukavaa päivänjatkoja kaikille! piristykää ja plussatuulia heitän kaikille!pidän peukkuja! =)
 
Sisi meile tuli sit taas esikoinen heti ekasta kierrosta, mut en tiiä miks nyt tuntuukin jo sellaselta etten enää raskaaksi tulis :( silti kovasti yritetään mut ei se kuitenkaan johda mihinkään takoo vaan mun päässä. se ois kyllä ihanaa saada tammivauva. sellasest oon haaveillu.

mut tosiaan tää toukokuun alku näyttää lupaavalta. jos tähän tahtiin saatais plussia ni vois tulla ihan ennätys kuukausi
 
Vau, taas plussa! Onnittelut SISI!! :heart:

Lappitar Minäkin olen ymmärtänyt, että kaikki eivät saa raskaustestiin niin vahvaa viivaa kuin kontrolli on. Minäkään en esikoisesta saanut, mutta en kyllä testannutkaan enään kovin myöhään kun olin testannut suht vahvoja viivoja varmaan kolme. Onnea, kyllä sinä raskaana olet!! :heart:

Helinä-keiju Minäkin asustelen Turussa! :wave:

Mulla tänään kp 17 ja hieman on limat lisääntyneet ja tänään tuli ällötyskin, mutta ovistesti on vielä negaa. Hmm, koskakohan se ovis nyt sitten suvaitsisi tulla. :/ En malttaisi odottaa millään. Jotenkin tänään on ollut ensimmäistä kertaa tässä kierrossa hieman luovuttaja olo ja sellainen fiilis, että ei sitä tammivauvaa varmaan meille tule kun haluan sitä "liian"paljon. Ja tiedän, ettei juuri nyt saisi luovuttaa kun parhaat päivät on vasta nyt käsillä. :ashamed:
 
Onnittelut plussasta Sisi :heart: . Ehkäpä se vielä tulee meille muillekin. :hug: kaikille tädin kanssa aikaa viettäville.

Taitaa meillä vain mennä tämäkin kierto metsikköön. Mies joutu tänään osastolle korkean verenpaineen takia. Kaheksan jälkeen tultiin sieltä. Tyttö ei millään suostu nukkumaan. Olis niin halunnu että iskäkin olis lähteny meidän mukana kotiin. Huoli on toisesta valtava. Täytyy vain uskoa että kaikki kääntyy parhain päin ja korkean verenpaineen syykin selviää. Mies ei vain tykkää olla sairaalassa. :(

Täytyy nyt alkaa laittaan tuo ipana nukumaan kun huomenna on tarhapäivä. Öitä kaikille!
 
Onnea kovasti plussanneille! :flower: :heart:

Nyt taitaa olla kp10, peiton heilutus pitäis siis alkaa, mut jotenki ei nyt innostais mikää. Ukkokin tympiny nyt parina päivänä :/ Mut ei kai auta, helmivauva on kyllä niin ihana ajatus :heart: Niin kaipaan sitä isoa hankalaa mahaa ja niitä sulosia liikkeitä masussa :)
 
vois ovistestit ehkä hankkia?mietin et onkohan mulla parhaillaa ovis menossa ku lima aon. vaivaa hieman. mut pitää ahkerasti heilutella peittoja :heart: EI sitä vaa tiijä jos tärppäis. Mut en usko et vielä tärppää.
Bianca nii sanos muuta, mä kaipaan kans sitä ihanaa mahaa ja huomiota tms et saa mammavaatteita ja tuntea liikkeitä jne
 
Täälläkin pitäis pupuilut aloittaa (tai ne on alotettu jo pari päivää sitten ;) ).

Bianca ja aurinkoinen äityli Kovasti täälläkin kaipaillaan isoa pyöreää mahaa ja niitä ihania potkuja. Tosin alkuraskauden pahoinvointia en kaipaa :LOL:
 
Voi hitsi Sisi minkä teit! Onnea!!!


Myös mä kaipaisin sitä ihanaa vauvamasua. Mulla se ei kylläkään niin iso ollut. Liekkö johtui siitä etten ihan loppuun päässytkään, ku synnytys käynnistyi 34+4 viikolla.

Onnea ovikseen ja pupuiluihin joilla se nyt ajankohtainen!


Nyt hyvät yöt kaikille!

 
joo toivotaan et ovis on näillä päivillä ja koittaa saada mies innostumaan. Pillereitä ku söin nii halut katos vähän. nyt taas tuntuu et halut vaa kasvaa.. ennen esikoisen tuloa halut oli hurjat et suunnillee joka päivä mä halusin ja päivässäki halusin jopa useamman kerran. Mies oli et mite hän jaksaa :LOL:

tosiaan se pahoinvointi oli nii rasittavaa et sitä ei kaivata.
 
Täällähän on monta turkulaista nykyistä ja entistä. :) Pilkkis me sitten vaihdettiin paikkaa kun minä muutin turkuun vasta parikymppisenä. :D

aurinkoinen äityli Toivotaan, että olisi ovis!! Tosin ovislima ja miehestä peräisin oleva lima on aika samannäköistä..

Mitäs oviksen merkkejä teillä on? Mulla ainakin tulee limaa, sitten välillä nippailee enemmän tai vähemmän ja nyt on myös ovisällötys. Se on ärsyttävää, sillä se on ihan samanlainen ällötys kuin alkuraskaudessakin ja se saattaa kestää monta päivää. Onnea kaikille oviksen bongailuun!
 

Yhteistyössä