PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Laa
ai vitsi ku meidänki likka 8kk älyäis ton konttausasennon :D mutku ei ni ei... on se kai kivaa pyöri navansa ympäri ja taputtaa käsii :heart: on tää sunnuntai tylsä päivä, käytii me kyl tänään kirppiksel ja löysin likalle kivan ohueen haalarin hiekkalaatikkoppuuhiin :D
 
hei pauko tervetuloa. haluatko kertoa onko poika vai tyttö ja koska hän on syntynyt??

emmmaa ja Bianca meillä on kaikilla nyt sama tilanne. pistetääs hirveä tsemppi nyt päälle ja plussataan kaikki yhdessä :D :D :D

emmmaa kp korjattu!
 
huomenta kaikki! tuntuu että täälläki taitaa menkat kuitenki alkaa, maha tosi kipeä ja muutenki sellainen olo että just alkaa.. no, katsellaan, meitä olis sit monta kuumeilemassa tän kierron jälkeen että miten on käyny :saint:
 
Noppis
En ole raskaana. Kyllä on aika tappiomieliala. En tiedä mihin tästä nyt sitten eteenpäin, jaksaneeko tässä edes enää yrittää. Pelkään mennä sinne gynelle, entäs jos jotain on vialla. :'(
 
Hei pauko ja tervetuloa vaan kuumeilemaan!

Kiva että tulee uusia mukaan, kun on ollu niin hiljaista täällä meidän palstalla viimeaikoina.
Niinhän siinä monesti käypi, et vauvakuume vie mennessään. Sanomisista viis!


miiuska84 täällä olen peukut pystys sun puolesta!
Laitahan ovet visusti säppiin, ettei täti pääse ineen!


Hani- , emmmaa ja Bianca Plussa tsempitykset teille ja muillekin sitä tarvitseville!


Mitähän sitä taas keksisi duunailemista tällepäivälle? Oisko hyviä ideoita kellään?
Enhän mä nyt suinkaan voi netissäkään liikoja pyöriä... :saint:

Hauskoja päivän jatkoja itekullein!
 
voi miiuska toivotaan nyt kuitenkin et olisit onnellisesti raskaana.

sipuli aivan ihania noi sun hymiöt. mistä olet noita löytänyt :D :D ideoita ei ikävä kyllä. itellä menee kaikki vapaa-aika vaan lököilyyn kun poika on todella vaativassa kasvuvaiheessa ja hänen kanssaan töytyy olla joka sekunti. hirveästi harjoittelee esim. kävelyä mut ei osaa pyllähtää vaan lyö aina takaraivonsa lattiaan. niin ei voi ollenkaan jättää yksin touhuamaan :/

Noppis älä sure. kaikki on varmasti hyvin. itsekin jouduin odottamaan vuoden ensimmäisiä menkkoja. nyt siis toiset juuri alkoivat ja mietityttää kyllä että mahdanko edes ovuloida. noh... katsotaan tää kierto ja jos ei tärppää niin vois itsekkin sinne gynelle soittaa. yritystä meinaa ei puutu kun oikeastaan joka päivä peittoja heilutellaan.
mut toi sun vaihe on tooooodella ärsyttävä. jouduin lopettaa imetyksen kokonaan kun poika oli 10kk että saisin nää menkat ees joskus alkamaan. :eek:
 
mulla heräs toivo uudestaan, vuoto ei oo alkanu vieläkään ja kokoajan särkee, yleensä alkaa heti ku särky alkaa ja nyt jomottanu eilisestä, yöllä aika kovinki, ja nyt tässä ku oon kotihommia tehny nii ihan hirveitä repäisykipuja välillä!! :eek: enkä tosiaa kuvittele niitä!! mies tuo testin ku tulee töistä.. pakko saada jotain selvyyttä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauko:
Hani, toki haluan kertoa :D Huhtikuussa 2007 syntynyt tyttö on päiviemme ilona :heart:

Sipuli, niinhän tuo vauvakuume vie mukanaan :eek: :D Hyvin äkkiä katoaa mielestä se "tulee jos on tullakseen" ja tilalle tulee oviksen metsästys jne. Ja sitten kun sitä malttia ei löydy yhtään, kaikki mulle ja heti :saint:

Vielä vuosi sitten tosiaan olin varma, että meille ei toista lasta tule. Raskausaika oli kamala, synnytys oli hirveä ja ensimmäinen vuosi tyttäremme kanssa on ollut raskas. Mutta niin vain tässä sitä taas ollaan :LOL: Aika kultaa muistot, pitää täysin paikkansa.
Ja jostain joku aika sitten luin, että paras lahja mitä lapsellesi voit antaa on sisarus :heart: Ja miehen kanssa ollaan molemmat sitä mieltä, että pienellä ikäerolla lapset jos niitä on tulevaksi enemmän kuin yksi. Mutta tuo kaksi on sitten ihan maksimi =)

Mutta nyt odotellaan, että tämä kierto loppuisi ja todellinen yrittäminen pääsee alkuun.

mä olin kans ihan varma että ainoaks saa meidän tyttö jäädä, mä inhosin olla raskaana, synnytys oli kyllä ihana mut mun pää ei meinannu kestää sitä odotusaikaa,loppuaika oli tosi kamalaa vaikka tyttö syntyki jo viikoilla 36+4. mut täällä taas toivotaan tikkuun kahta viivaa, näin se näköjään menee :heart:
 
Hani- edellisessä linkki mistä noita hymiöitä...


Noppis :hug: kyllä se raskaus vielä onnistuu! Ei saa vaipua synkkyyteen!!! Tiedän kyllä tunteen... aina se välillä meinaa ketuttaa, kun ei taaskaan plussaa. Tsemppiä gyne tarkastukseen!


Täällä pilvinen ilma... :attn: auringonpaiste kyllä nyt piristäis.


Pikkumussukka kovassa kuumeessa meillä, mut kuitenkin on ihan tyytyväinen.
 
Voi ihanaa miiuska84. Olen niin onnellinen sun puolesta! Onnea vaan hirmusesti ja toivotaan haamun vahvistumista.


Ja olihan täällä niitäkin, kelle täti oli löytänyt kylään.


Pysykäähän naiset kuumana, eiköhän se lähe itämään kun on kosteutta, lämpöä ja siementä oikeassa suhteessa! :LOL:



 
jes!!!!! miiuska mä olin ihan varma että olet raskaana. sulla varmaan se viiva on vielä sellanen haaleampi kun kp:tä on kuitenkin sen verran vähän vielä :D :D :D :D :D :D
tosi kiva kun sait tärpin näin nopeasti ( täällä taas yks kade :kieh: )
 
Tervetuola vaan uusille kuumeilijoille :)

Täällä ei minkäänlaisia raskausoireita, joten menkkoja odotellaan :ashamed: Jotenkin tuntuu, että näinhän tässä kuitenkin aina käy, yk 10!!!! siis seuraavaksi. Turta olo ,jotenkin ei jaksa edes harmittaa :whistle:

Noppis Mua kyllä helpotti se gynellä käynti! Enemmän ahdisti ennen sitä, että jos yrittää vaan ihan turhaan ja onkin jotain vikaa. Jos jotain oiskin, niin saat ainakin apua. Mutta uskon että kaikki on ihan kunnossa, huonoa tuuria vaan :hug:

Onnea kovasti Miiuska! :heart:
 
Hmph.. olin sit taas bannissa, tälläkin kertaa ihan syyttä. Huonoa tuuria
vain tässäkin asiassa. |O :headwall:

Miiuska onnea hirmuisasti! :heart: Voiko tuo raskautuminen
tosiaan olla noin helppoa.. ihmettelee hedelmätön.

Mutta sitten täytyy kertoo ihan karmiva juttu.
Tuolta elokuisten -06 kerhosta, kakkostaan odottaneen äidin
vauva rv31+ kuoli masuun! :'( Ja kaikenlisäks kuollut vauva
syntyi pönttöön. :eek: Mutta tuolta keskenmeno puolelta
löytyy hansun tarina jos joku uskaltaa sen lukea.
Varoituksena sanon että itku tulee varmasti sitä lukiessa :'(
Kyllä elämä on välillä julmaa.
 
Iitukka karmee juttu oli tuo kyllä. Luin itekki sen jo aiemmin... Ei ainaka vielä tarvii pelätä moista, kun ei ole sitä raskauttakaan. :attn: Alkaa välillä jo harmittamaan koko yritys ja kuumeilu, et taasko tässä tosiaan menee about neljä vuotta.... esikko anto kuumeiluttaa liki sen verran.

No toivottavasti nyt ei ihan niin kovin kauan mene tällä kertaa.


Kieltämättä sitä hiukan kade mieli tulee, kun lukee noita nopsaan raskautuneita juttuja. Mut kuitenkin olen onnellinen niiden puolesta! Eipä sitä kellekkään soisi tätä, et tulos antaa odotuttaa vähän liiankin kanssa. No sitä ihanaa plussaa odotellessa...
eiköhän se etanakin joskus saavuta määränpäänsä! No osaan olla ainakin tyytyväinen, et on edes se yksi ihana lapsukainen! Voi niitä kellä ei ole omaa nyyttiä ollenkaan haluista huolimata.

Sori nyt tämä ankea mieli ja tilitys...
No huomenna uuteen ihanaan päivään paremmilla mielin taas!

Nyt kipinkapin koisimaan. Hyvät yöt kaikille tasapuolisesti!
 
huomenta kaikille!

Onnea kaikille plussanneille ja :hug: kaikille neganneille... Odottavan aika on niin pitka :|

Mina myos odotan, kuukautisiani nimittain... En tieda missa ne viipyvat, nyt jo miltei 2 viikkoa myohassa. :( Haluaisin niin jo paasta seuraavaan kiertoon, toivomaan raskautumista. En tiia mita pitais tehda, kai niitten nyt kohta on pakko jo alkaa...olen kuvitellut kuukautisoireita jo yli viikon ja joka toinen paiva on vahan tullut ruskeaa tuhrua... (anteeksi kuvailut :ashamed: )
 
Onkos kaikki ulkosalla päivää paistattelemassa kun on
näin hiljaista? B) Ihanaa kun on lämmin ja aurinko paistaa,
linnut laulaa ja paska haisee, ainakin näin maalla.
Toukokuu alkamassa.. jännitys alkaa kohota.. 13.5
lekuriin aika ja sitten selviää lopullinen aikataulu
hoitojen suhteen. :) Jes, päästään vihdoinkin itse asiaan!

Olikos se pilkkis kun otti sen keventymisprojektin?
Miten on mennyt? Mun piti laihduttaa kesäkuuhun mennessä
se 2-3kg ja voin sanoo että yhtään ei oo lähteny :ashamed:
Mutta enpä ole lihonutkaan. Mistähän sitä sais voimia
ettei aina sortuis johkuin hyvään. :p Vappuherkuja
odotellessa.. :headwall:

 
moi onko minua kaivattu. Ei kotona toimi netti ja nyt kirjastolla kirjottelen. Työharjottelu tosiaa ohi ja äidinkielen tentti meni läpi :)
Alkakoon yirtys jipjeii.. ensviikolla alkaa iltavuorotyöt samassa paikassa jossa olin työharjottelun aikaan. ei oo muuta ku koulua päivällä silloin tällöin ja illalla töissä. Hyvä vain! helpottaa pian tää rahatilanne. ja vauvakuumekki toivottavasti :LOL:

Mitäs te vappuna meinaatta? =)

Huomenna ois arviointi. mulla ois se påuhtaaksi kirjottaminen siitä hoitosuunnitelmasta. ja sit yks kotitehtäväki pitää tehä sekä palauttaa mahd. pian. koitan tällä viikolla saada aikaseks tehtyä ku kotona olen koko viikon ku koulua ei oo eikä töitä. Ihanaa olla kotona tytön kans. paitti vaa tääl sairastellaan! tyttö kovassa räkä ja yskä taudissa.

oikee aurinkoista kevättä teille ja tulen välilä kertoo kuulumisia ku koneen ääreen pääsen
:heart:
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä seuraavaan kiertoon niille, joilla täti on yllättänyt!

Olen hiukan pihalla kun en ole nyt moneen päivään jaksanut koneella olla. Nyt eletään vielä niin tylsää vaihettakin, olisikohan kp 7 menossa. Missäköhän vaiheessa sitä ovista pitäisi ruveta tikuttelemaan jos kierto on heitellyt 30-45??
 
Moikkapa taas! Kiirettä pukannu ja vloppuna oltiin reisussa, että vähiin on jääny palstailu. Onnittelut plussanneilla :heart: ja onnea seuraavaan kiertoon neganneille ja tipunneille ++ :whistle: . Vappua pukkaa huomena kehiin, ei mitään erikoisia suunnitelmia, jos nyt jotain grillailis :p ja nauttis hyvästä säästä B) .

Täällä odotellaan kovasti, että pääsis testaileen, tekis kyllä jo mieli :p . Mitä luulette kantsiiko vielä, ku dpo n. 10? Alamahaa juilinut oviksesta lähtien ja valkovuoto runsasta, pissalla laukkaan jatkuvalla syötöllä (ainakin tuntuu siltä ) ja väsymystä ilmassa, mitähän muuta sitä kehittelis muka oireita :ashamed: .. en muista miten esikoiselta ennen testausta oli oireet. Nuo mahatuntemukset mietityttää.. Se on niin jännä miten välillä on toiveikas ja sitte iskee taaaas epätoivo :headwall: . Mähän siis en aikonut ressata tästä ollenkaan :kieh:

Wäinöliini alota testaus varalta hyvissä ajoin, jos kerta noin heittelee. Ite alottasin ehkä kp 12-13, jos kierto sattuu olemaan 30 ni ovishan ois joskus siinä 16 päivän paikkeilla.

:wave: uusille.
 

Yhteistyössä