PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Täällähän hiljaiseloa vietetään, ainakin välilä.. Sisi :wave: ja tervetuloa mukaan. Oon kyllä samalla kannalla Pilkkiksen kanssa, että sun kantsis testata emmmaa B) . Tuossa vähä vauhtia++ :whistle: .

Täällä ovistuntemuksia kuulosteltu ja vaikuttas siltä, että nyt ois the päivä(t). Tikkuun en saa kovin vahvaa mutta sylkitesti on vaikuttanut lupaavalta lisäksi nippailua alamahassa ja limat on kohillaan.. että illalla taas pannaan parasta ;) .

Sitä piti vielä kysyä, että imettääkö täällä vielä moni? Ite imetän ja oon miettinyt, että miten se vaikuttaa raskaaksi tuloon.. :|
 
rimata Nautinnollista iltaa! ;)

Meillä lopeteltiin tissipuuhat jo syssyllä, tais olla marraskuuta. Kyllähän se imetys kuulemma vaikuttaa raskaaksi tuloon, mut ei toki täysin ehkäise (niinkuin joskus on luultu..).

Mäkin meinasin jo maarunen alistua ovistestien tilailuun, vaikka olen vannonut, etten sille tielle lähde. Ainakin tuolta löytyy-> kotitesti.fi ja mammaksi.fi. Ite en vielä tilannut.. Mulla ei nyt raskaustestejäkään ole kaapissa kuin yksi, pitäis niitäkin tilailla.

Mä jotenkin aattelen, et jos alan ovista tikuttamaan, ni sit tää yritys menee viimeistään niin tekemiseksi. Meillä oli viime kierrossakin tavoitteena oikeesti nauttia toisistamme ja yrittää unohtaa itse yritys. No, naisena on tietenkin todella vaikeeta unohtaa itelleen näin tärkeä asia, mut kyllä viime kierron oletettu ovis oli kivampaa aikaa ku aiemmat ovikset. :heart: Teki ihan hyvää parisuhteellekin..
 
täällähän juttua tullut ku minä en oo käynyt =) tosiaan viimeinen harjotteluviikko nyt alkoi. ja ensviikon to viimeinen pillerin otto! IIk. odotan kovasti jo et loppuis nuo pillerit jo. Harjottelusta pääsin 15.00 ja kohta tässä 16.00 menen illaks töihin tienaamaan. Pakkohan sitä saatava rahaa elämiseen.2.5-4.5 vlopun pitäis keksii jotain ku olen tytön kaa kahden. Varmaan ouluun mennään.

Mies lähtee jokkiskisoja kattoo kemoraan. :ashamed:
 
Pilkkis mulla ollu sama ajatus, etten ala tikuttaan ym. ko menee niiiin tekemiseksi. Nähtiinhän tuo esikoisen kohalla :LOL: , toki siihen vaikutti se, että meni kaikkiaan niin kauan. En haluais "joutua" siihen samaan paniikkiin ja kierteeseen mitä se oli. Oon nyt kuitenkin käyttänyt testejä ku mulla on kierrossa ollut aikasemmin suurtaki heittoo :headwall: ja halut ei aivan oo huipussaan, että kierron-läpi-joka-toinen-päivä-seksiä ei onnistu multa tällä hetkellä.. :ashamed:
 
rimata Joo, mäkin mietin niitä tikkuja ton viimosen kierron heiton takia. Ja en siis sillä sano, etteikö ne olis hyvä keino auttaa raskautumista, mut tosiaan meillä haluisin välttää niitä viimoseen tippaan asti. Kyllä mullakin on hakusessa nuo halut olleet hetkittäin, et ei tulis mieleenkään kyllä joka toinen päivä harrastaa seksiä läpi kierron. :ashamed:

Jaahas, nyt hellan ääreen..
 
Noppis
En minä kyllä voi raskaana olla, kun olen niin energinen. Ihan kauhea hinku tehdä kaikkea kotona. Pesaisin tuossa matonkin kylppärissä ihan vaan "siinä sivussa". :D Ja tänään meinaan vielä järjestellä huonekaluja uuteen järjestykseen ja tilailla netistä vähän verhoa ja mattoa.

Ymmärtääkö muuten teidän muiden miehet tekstiilien päälle? Kauhea kun saan aina sata vuotta perustella ja polkea jalkaa, miksi pitää hankkia uudet verhot tai matto. Mies kun ei tajua niitä ollenkaan, luulee että sisustaminen on sohvan ja pöydän valinta ja that's it. Sitten kun oon hankkinut niitä, mies on kyllä ollut aivan yllättynyt ja innoissaan, mutta seuraavan kerran, kun haluaa taas jotain uutta ostaa niin sama keskustelu edessä. :kieh:
 
Ei meilläkään ukko tajua noiden tekstiilien päälle mitään mutta eipä se oikeastaan paljoa edes kysele jos ostan jotain uutta mattoa tai verhoja :LOL:

Pitihän se sit käydä testaamassa.. Ja negaahan se sit näytti :headwall: Kyseessä oli vielä herkkä testi (pakkauksen mukaan). Onneksi kuitenki osas hieman varautua tohon niin ei pudottu kovin korkeelta kovaa. Mutta kuitenki on pettynyt olo ja hieman surettaa :| Nyt sitten aletaan odottelemaan tätiä ja kohti uutta yritystä.
 
Voi ei emmaa! :hug: Sullakin oli sitten kemiallinen. Ompa kurjaa. Minä olisin voinut ottaa tämän ketjun kemialliset osakseni.

Ovistikuista: Meilläkään ei jakseta kyllä joka toinen päivä koko kierron ajan. Ja nyt kun mun kierrot on ollut 32-49 päivää niin olisi kiva olla varma oviksesta, vaikka aika hyvin sen bongaankin kyllä limojenkin perusteella.

Noppis: Meillä mies on aina mukana valitsemassa mattoa tai verhoja. Ja välillä se on kyllä aika rasittavaakin kun miehelle ei meinaa mikään kelvata. Olisikin kivaa kun saisi vaan ostaa oman mielen mukaan ilman, että tulisi turhia sanomisia niin kuin emmmaa. :) Mutta toisaalta on sitten kivaa kun ollaan molemmat innoissamme kodin uudesta ilmeestä.
 
voi hitsiemmmaa mä jo olin ihan varma sun plussasta :ashamed:

(.)kovasti niitä oireita kyllä kyttään, mut mulla taas menee niin et mitä enemmän haluan oireita, sitä vähemmän niitä on :eek:
kovasti kyllä aika ajoin tuolta sivuilta vieläkin nippailee, et en tiiä mitä vois merkata?? sit pissalla kayn yllättävän paljon...
mitä se lämmön nousu tarkoittaa? oon saanu sellasen käsityksen täältä et olis hyvä juttu. mulla meinaa ollu nyt jonki aikaa jo lämmöt koholla, tuli munsta pari päivää sen luullun oviksen jälkeen jos oikein muistelisin.

Sisi tervetuloa joukkoon. kiva kun on pari "tuttuakin" täällä :)

kesämassujen pinosta: hmm...en nyt viitti mitään ihmeemmin vatvoa mut siellä oli niitä tyyppejä joiden kanssa vaan ei pelaa. sit tuli pahoja kommentteja julkisesti ja myös yksityisviesteinä. ja kaikki mun jutut ymmärrettiin aina IHAN väärin ja sain pari joukkohysteriaakin aikaiseksi.

mä voisin kyl testata vaikka joka päivä :ashamed: :ashamed: :p :p tällä hetkellä on enää yks testi ja ajattelin säästää sen siihen ku on kp 30 jos menkat ei oo alkaneet. HUOMIO: ajattelin näin mut toteutus ei varmaan onnistu. testaan kuitenki parin päivän päästä ja juoksen kauppaan hakee lisää testejä :LOL:
 
Noppis
Hani- Lämpöjen pitäisi nousta oviksen jälkeen n. puoli astetta, siis joka tapauksessa. Itse siis oon sen avulla pohtinut vaan sitä, olenko ylipäätään ovuloinut vaiko en. (Tosin jotkut ihmiset kyllä sanovat, että jos raskautuminen on tapahtunut, voi lämpö nousta vielä lisää.) Lämpöjen pitäisi säilyä korkeammalla kunnes laskevat kuukautisten alkaessa. Tai jos on raskaana ja kuukautiset eivät alakaan, pitäisi lämpöjen pysyä ylhäällä. Selitinköhän tarpeeksi epäselvästi? :LOL:

Onneksi mulla ei ole testejä, enkä ehtinyt tänään hakea. :LOL:


emmmaa ei voi olla totta että taas kemiallinen tähän pinoon saadaan. Harmittaa tosi kovin sinun puolestasi. :hug:
 
Noppis
Onkohan muuten hcg:tä enemmän aamuvirtsassa silti, vaikka kävisikin yöllä vessassa? Mä kun käyn aina miljoona kertaa. Siis aina, en vain silloin kun kuvittelen olevani raskaana. :D
 
Heippa! Täällä seesteiset päivät menossa, saa vähän huilata tuosta makuuhuonetouhustakin :LOL: Kyllähän se väkisin "tekemiseksi" menee, vaikka ei noita ovistestejä käyttäiskään. Jonkinlainen tuntuma kuitenkin on siitä ovisajasta. Ja kun on yli puol vuotta yrittäny, niin ei vaan halua jättää tilaisuutta käyttämättä. Onhan se kirjaimellisesti aika työlästä, kun on pieni lapsi ja kaks työssäkäyvää ihmistä, hyvä että aina hereillä pysytään :LOL: Mutta ihanaa huumoria kyllä on löytynyt, ei olla vielä ahdistuttu.

Tää taitaa olla paras vaihe kierrossa, nyt vaan ootellaan niitä oireita. Ens viikolla sit alkaa ahdistaa, jos ei tuntemuksia taaskaan kuulu.

Emmaalle pahoittelut. Ne hyvin varhaiset keskemenot on kai aika tavallisia, ettei edes tiedä olleensä raskaana. Miullakin pari kertaa ollut niin vahvat oireet että oon ollut ihan järkyttynyt, kun menkat onkin alkaneet.

Ai niin, Helsingissä on asuttu 10 vuotta, edelleen odotan poispääsyä :)
 
niistä oireista vielä. mulla naama kukkii aika kivasti. yleensä ei ollenkaan, mut myös viime alkuraskaudessa, et kyl niitä oireita keksii ku oikein haluaa, mut mua hämmentää toi ku rinnat ei oo arat. se oli viimeks ensimmäisiä merkkejä.

nii juu, turkulaisia ollaan. mut nyt muutettiin omakotitaloon, ja tää alue ei enää ihan kuulu turkuun.
 
Noppis
Meillä on nyt sit tytöllä ekaa kertaa (ikää 8 kk 1 vko) kuumetta ja kauhea nuha. Rohisee pieni raukka. Annoin Panadolia ja laitoin sen nyt sitteriin nukkumaan, mahtaisko vähän helpottaa räkäisyyttä. :snotty: Otamme tytön kyllä meidän väliin täksi yöksi. :heart:

Hani- mulla oli viimeks ihan sama juttu rintojen kaa (siis ne oli HUOMATTAVAN kipeät) ja nyt ei oo, vain lieviä tuntemuksia välillä. Saas nähdä mitä se meinaa.

Huomenna pitää hakea lisää Panadolia, joten josko sitten samalla hakis sen testin polttelemaan näppejä. :whistle:
 
emmmaa ja maarunen suurensuuret lohtuhalit molemmille!
:hug: :hug:

rimatalleonnea oviksesta! Ja eikun hommiin..

noppiksella mukavan kuuloisia oireita.. testaa jo!

Mulla on oikein ikävä tuota ovisajan "tahkoomista", se
oli kivaa kumminkin huolimatta siitä hieman väkisin yrittämisen mausta..
Nyt ei sitten edelleenkään tapahdu makkarissa tai muuallakaan
pusua kummempaa. :( No, jospa joskus vielä.
Tää on tosiaan ihan kummallinen välitila. Kun tietää ettei
luomusti voi tulla raskaaksi ja sitten hoitoja joutuu vielä vähän
odottamaan. Vaikea selittää miltä tuntuu, kun ei aina itekkään
tiedä mitä tästä kaikesta pitäis oikeen ajatella.
Ja sen takia on vähän harvakseltaan tullu nyt tänne kirjoteltua..
mutta lukemassa oon käyny joka päivä!

No, testejä nyt vaan kehiin, tytöt, että saadaan niitä plussia!! :whistle:
Ja öitä! :wave:
 
emmmaa pahoittelut sulle tilanteen uudesta käänteestä :hug: . Hanilla kuulostaa lupaavalta, eihän oireet (rintojen aristelu ym.) välttämättä oo samanlaisia joka raskaudessa ja jätä ennen testiä varulta vimppa vessareissu tekemättä, jos nyt ei aivan rakko halkee.. :). Ite en oo yöllä vessassa ramppaaja, paitsi loppuraskaudesta monta kertaa yössä.

Ei kai se auta ku sängyn pohjalle kaatua, välillä ois kiva ennen nukahtamista katella jotain tv:stä mutta mei olla vielä siirrytty digiaikaan, joten ruutu pysyy suht pimeänä :LOL: . Nii ja me asustellaan tässä ihan Oulun kupeessa Pilkkis ja muutki.
 
Hei vaan :wave:

Ihanaa, saatiin uusi kuumeilija joukkoon. Sisi onnea pikkukakkos projektiin!


Noppis pikaisia paranemisia pikkuiselle!
Ja vielä peesaan muita, elikkäs jo testaamaan pikaseen!

emmmaa
Paremmalla tarmolla sitten uuteen kiertoon, jos täti tulee visiitille!


Hani- sullakin hyvät oireet. Toivotaan että myöskin oikeasta syystä. :LOL: Tsemppiä.

rimis onnea oviksesta ja eikun vällyt pölisemään.

omanapa on hyvin hiljainen ollut... ei mitään mainitsemisen arvoista. Täti ei varmaan yllätyksenä tulisi. Mut toivottavasti ymmärtää pysyä kaukana musta.
Nyt hyvät yöt!
 
Noppis
Täällä tultiin just Lastenklinikalta kotiin... 01 yöllä soitettiin ambulanssi kuumekouristuksien takia. Siellä sit vietettiin koko yö ja kaupanpäällisiksi nielusta löytyi angiina... Ensimmäinen kerta kun neiti tulee kipeäksi ja sit heti tällainen tapaus. :eek:

No, nyt nukkumaan, hyvää yötä!
 

Yhteistyössä