PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Noniin just ku olin menossa nukkumaan yöllä ja mieshän tuli sopivasti. Kysäsin et mites tehdään ku on pillerit 1.5 asti nii mies siihen et ihan sama et kuhan käyt koulun loppuun.

Oisko tuo nyt semmonen merkki et tulee ku on tullakseen.

hani onnea!! :flower: ja maarunen voi kökkö sentään :(

eli [/img]nti kesäheinä siirtyy siis odotuspuolelle ja me muut tääl kuumeillaan ties kauan :eek:

jospa tilailen testejä valmiiks. :D
 
emmmaa Ihanaa, kyllä siinä toinen viiva näkyy!! :heart: Onnea!

Kesis Hyvää odotusaikaa sinulle! Oli tosiaan hauska kuumeilla samaan aikaan. :heart: Eiköhän me muutkin täältä perässä tulla ennemmin tai myöhemmin. =)

Hanille Synttärionnea! :flower: Ja vielä on sulle peukut pystyssä, että tämänpäiväinen olisi ollut hoppunega!

aurinkoinen äityli Kyllähän tuo siltä kuullostaa, että mies antoi pikkukakkoselle luvan tulla!
=)

Joo, ja kyllä minä taidan sen gynen varata kunhan ensin vuoto alkaisi ja sitten vielä loppuisi. Ehkä tässä voi kuitenkin nähdä jotain positiivista. Eli tiedän, että ainakin ovuloin ja hedelmöittyminen onnistuu. Eli jos saisin vaan jotain apuja tohon luteaalivaiheeseen niin jospa sitten onnistuisi pysyväkin plussa. Ja nyt näyttää siltä, että tämä kierto olisi lyhyempi kuin edelliset eli jospa minäkin pikkuhiljaa pääsisin normaaliin kiertoon.
 
Joo onnea emmaa jos plussa tosiaan alkais olemaan :flower: Kauan mun pitää odottaa et pääsen plussaan :kieh: noo tuntuu välillä et ois hoppu päästä plussaamaan.

Mut kait joskus kesällä varmaan tulee plussa tai syksyllä :) toivottavasti.
Olis sit samaan aikaa koulun valmistujaiset ja vauvaki.
 
Onnea emmmaa :flower: Ja kesikselle onnellista odotusaikaa :)

Nyt oon alkanu sekoilee jo, ihan ku olis oireita muka :| aamulla kun neidin puuroa tein, meinas ykä lentää :x menin sit pitkälleni hetkeks kun tuli himu huono olo, no sit alko närästää! Ja mua ei oo IKINÄ närästäny :eek: Toissa päivänä vihlo alamahassa aika ikävästi, tuskin enää oviskaan oli? Ja äsken alko teke mieli ruispuuroa raejuustolla, sitä oli raskausaikana ihan pakko saada joka aamu... Ja väsyttää koko ajan, tosin mua väsyttää melkein aina, kun ei unirytmit osu yksiin neidin kanssa.. Huh! Oon kyl sekoomassa näiden "oireideni" kanssa ja se on puhtaasti teidän vika! :LOL: Ei mulla ennen oireita ollu... Eikä oikeita voi olla ku kp:t vasta nii vähissä. Enkä mitenkää usko et nyt tärppäis ekalla yrityksellä kun tota neitiä tosiaa se vuos tehtiin.
Noh, lähen tästä potemaan oireitani :D
 
Oi voi pahoittelut Maaruselle :hug: Mua ainakin helpotti se gynellä käynti, on kiva tietää ettei mitään isompaa vikaa ole.

Hanille myöhäiset synttärionnittelut! Ehkä se plussa ei vaan näkyny vielä, että saat rauhassa vähän juhlia ;)

Onnittelut Emmaa! Lupaavalta näyttää :)
 
ehkä otin ehkä en :D siis tuli juotua vähä enemmän kuin piti. noh, ei se varmaan maata kaada. voi että mua raivostuttaa toi ukko :kieh: se ei ole yhtään yötä valvonu pojan kanssa ja vaipan vaihtaa kerran kuukaudessa ja syöttää ehkä kerran 3 kk.
vaikka poikaa rakastan ni välillä on sellanen olo etten jaksa. se olis eri jos mies tekis ees kotihommia, mut EI. hän on töissä ja thats it |O |O |O |O |O |O
välillä jo miettii et yksinhuoltajana ois helpompaa.

anteeks tä purkaus mut vaan ketuttaa ja pahasti. mäkin taidan olla pipi päästäni ku haluan toisen lapsen.
päivittelen tässä jo huomista samalla.
 
Minä tyhmäna ja testihulluna :D menin taas tekemään testin ja nyt se oli taas selkeä haamu. :headwall: Ilmeisestikään kaikki ei voi olla kunnossa kun eilen testissä oli vain viivanpaikka (jota edes mies ei nähnyt). Mistä voi johtua, että samanmerkkinen testi antaa ensin selkeää haamua, sitten melkein negaa ja nyt taas selvän haamun? Missäköhän vaiheessa voi mennä lääkäriin? Onkohan tämä nyt sitten kohdunulkoinen.. :eek:
 
Voihan se olla Maarunen että hormonin määrä virtsassa vaan vaihtelee vielä kovasti eri aikoina. Oliko aamupissasta molemmat? Varaa vaan jo gynelle aika niin saat selvyyden onko vai eikö. Ainakin verikoe ehkä jo jotain kertoisi en osaa sanoa koska ultrassa näkyy jotain. Jostain olen muistavinani et viikolla 4+ jo näkyy...? Tsemppiä :heart:
 
Noppis
maarunen no voi että, kylläpäs sua nyt pidetään jännityksessä :eek: En kyllä tosiaan tajua, miten voi olla noin. Koita nyt kestää jännityksesi kanssa, varmaan on vaikeaa! :hug: Pidetään peukkuja pystyssä että kuitenkin pikkuinen olisi vielä menossa mukana (ja oikeassa paikassa).

).( Täällä tulee valkkaria aika paljon, ja myös limaa. Tätä limaa (eri muodoissaan, välillä sameaa ja paksumpaa, välillä kirkkaampaa ja ohutta) on nyt tullut eri muodoissaan jo vähintään kuukauden verran. Oletin että oli joko ovislimaa tai miehestä lähtöisin, mutta ovis ei voi olla koko aikaa, ja pupuiltu on viimeksi yli viikko sitten, että sekin lienee pois laskuista. En kyl siis tosiaan tajua mitä tää on? Jos menkkoja/synnytystä ei oo ollut 8 kuukauteen, niin voiskohan se limakalvo jotenkin irtaantua sieltä pala palalta siks kun on niin vanha? En mää tajua. Jos se limakalvo haluaa uudistua, niin tulis sitten menkkoina ulos, senkin pösilö. :D

Lämmöt 37,0. Lupaavalta näyttäis kierron palautumisen suhteen, tosin toi miehen flunssatilanne vähän hämää, ettei ois vaan sitä.
 
Huomenta!

Voi että maarunen, kauheeta tää epätietoisuus :/ Voisko olla, että siinä eilisessä testissä oli jotain häikkää? :| Kyllä sua nyt pidetään jännityksessä. :hug:

Noppis toivottavasti sun lämmöt olis sitä itseään :)

PS. Jaksamisia ja voimia vielä Pilkkis79:lle rankan eilispäivän jälkeen :hug: :heart:
 
Huomenta! Minä tyhmänä kyselen, että mikä on viivanpaikka? :ashamed: Eikö testiin tuu viiva tai sitte ei. En oo ikinä huomannu mitään viivan paikkaa.. että jos näin niin maarunen sullahan on siellä jännät paikat :heart:
 
Ohoh, viikon käymättä täällä ja uus pinoki jo tehty o_O
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :hug: Ja plussatuulia testaajille :whistle:
Ja onnea kaikille jo plussanneille :flower:

Täällä ei ole tunteita uuntain tai toiseen. Ootellaan ja katellaan kuis käy, testailen vast tuol jossai toukokuun alussa jossei se täti enne sitä tuu käymää.

Mukavaa toi työharjottelu, mulla on oikee lystiä ollu siellä :D Töitä ku löytäis ni kaik ois täydellistä. Harmi ku tuol firmas ei nyt tarvita työntekijöitä, on meinaan tosi mukava paikka.
 
Noppis
Kamalan suuria nämä keskenmenoriskit, jos onnistuiskin sen plussan saamaan.
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=66
Apua. Alkaa melkein pelottaa se hetki, kun plussan sitten joskus saa.

 
emmmaa onnea haamusta! :D

maarunen eikun gynelle vaan aika, eihän tommosta piinausta
kukaan kestä! :hug:

kesikselle ihanaa odotusaikaa! :heart:

ON: kp1 :D aikataulussa ollaan! Seuraavista menkoista sit alkaa
hoidot..
 
Kesis Kyllähän siitä eilisestä selvittiin, vaikka oli kyllä ihan järjettömän rankka päivä. Illalla nuupahdin jo ysin aikaan.. Tosin sitten heräsin neljän aikaan miettimään eilistä eikä uni sitten tullu enää millään. Nyt on kyl jollain lailla kevyempi olo jo.
Mulla tulee sua kyl tosi kova ikävä.. :heart: Mutta toivon teille onnellista raskautta ja ennen kaikkea niitä tarratossuja pienelle. Oon tosi iloinen kun teitä onnisti! Toivottavasti törmäillään jossain päin jatkossakin (mut ei täällä vauvakuumepalstalla, if juu nou vat ai miin!!) :heart:

Hani- Kurja tuo tilanne miehesi kanssa. Mullakin aina välillä hitsaa kiinni, ku kaikki pitää erikseen käskyttää. Toisaalta mun täytyy olla tyytyväinen, et mies tekee edes komennosta hommia kotonakin. Kahden kanssa on kyllä sitten vielä enemmän puuhaa, jossa varmasti kaipaa toisen apua. Ei muuta ku mies puhutteluun ja ruotuun. Uhkailet että muuten loppuu ruoka- ja pyykkipalvelu miehen osalta. :LOL:

Kiitos kaikille tukiviesteistä eiliselle, tuntuu hyvältä kun välitätte. Pieni on nyt hyvästelty ja jää elämään vain muistoihin. :'(

Nyt taidan mennä köllöttelemään sohvanpohjalle, kun tuo mies niin kiltisti on tänään juniorin kanssa.


 
tänään on taas parempi päivä. yö meni pitkästä aikaa vähän paremmin. en silti kyllä saanu itse nukuttua kun poika heräs tunnin välein. mut oli rauhallisempi ja nukkui omassa sängyssä.

iitukka laitoin sulle kp1. otin yrityskerrat pois vai haluatko et nekin kiertää vielä??

maarunen aikas ihme juttu kyllä sulla. toivottavasti tän alun hormoonit vaan temppuilee ja testit sen takia näyttäis kummia.

 
kylläpä taas juttua teillä tullut ja minä just puol tuntii sitte heräsin. te aina ehditte enne mua :LOL:
Maarunen on ihme juttu kyllä et tollasta tekee.Huomenna vaan varamaan gynelle aikaa ja verikokeet et oletko vai et.

mä jo lasken päiviä milloin loppuu pillerit. :D :heart:
 
Noppis
Noh noh tytöt, kuis nyt tälleen näin pitkä hiljaisuus? Mä oon täällä ihan tylsistynyt kun ei oo ollut mitään uutta luettavaa moneen tuntiin! :D

Mua alkaa jo jännittämään, että pystynkö odottamaan loppuviikolle asti testauksen kanssa vaiko en. Pitäiskö ostaa sellainen pakkaus, missä on monta testiä, niin vois testata useampana päivänä? :D Anoppi siis tulee kylään torstaina, joten viimeistään silloin aamulla testaan. Tai siis aikaisintaan, mähän lupasin että tää testihulluus loppuu nyt. :whistle:
 

Yhteistyössä