PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

emmmaa Ehdottomasti reklamoit, jos olit tilannut raskaustestejä ja sait ovistestejä tilalle! :eek: Kyllä luulisi hyvityksenä tulevan muutama ylimääräinen raskaustesti. Voi kun ärsyttävää!!

aurinkoinen äityli Netissä on monta paikkaa mistä voi tilata. Esim. www.kotitesti.fi, www.mammaksi.fi, www.halpa-testi.fi. Myös verkkoapteekeissa myydään raskaustestejä. Siitä vaan tilailemaan. =)
 
emmmaa: minä olen tilannut kotitesti.fi:stä ja sieltä on ainakin tullut ne mitä on luvattu. Tuolta halpatestistä tilasin juuri digitaalisen raskaustestin, mutta se ei ole vielä tullut. Tänään sain viestin, että se on postitettu eli tulee sitten maanantaina. Uskon, että toi halpatestikin voi olla ihan luotettava, mutta nyt niillä on käynyt vaan erehdys. Kannattaa tosiaan reklamoida niin saat varmasti ilmaisia testejä hyvityksenä.

Nyt nukkumaan. Hyvät yöt kaikille pikkukakkos kuumeilijoille!
 
hyvää yötä maarunen Unia nyytistä ja testeistä.. eiku siis lasket testejä nii pääset uneen :LOL: anteeks oon väsynyt et naurattaa ja jutut iha pöljiä.

Juu pitää ruveta tilailemaan. jos piakkoin touko kesä kuussa pääsis testaileen ellen nyt oo jo pamahtanut :D olsipa näin.. mut tuskin on. :ashamed:
 
Voi mikä pettymys. Testissä on enään viivanpaikka. :'( Kai se vaan täytyy uskoa, ettei tämä kroppa vielä ole valmis pitämään kiinni pienestä. :headwall: :headwall: Kyllä nyt surettaa ja suututtaa. :'( Täytyy sitten vaan alkaa odottamaan tädin vierailua..
 
Kiitos pahoittelusta Noppis ja Nti Kesäheinä. Kumpa en olisi vaan niin kärsimätön. Tuntuu jotenkin tyhmälle, että joka kuukausi kuitenkin "tärpää" mutta se ei sitten kuitenkaan johda mihinkään. Tiedän, että täytyisi jaksaa odotella kärsivällisesti kierron tasaantumista, mutta en millään jaksaisi.. :ashamed: Hieman kyllä harkitsen gynelle menoa..
 
Noppis
Oon kyllä itse samaa mieltä, että menisin gynelle. :hug:

Voi turska, itse en millään malttaisi odottaa että päivät kuluu. Esikosta testasin erittäin hailakan plussan 12 dpo, joten kovin aikaisin ei kannattane testata. Mutta miten kummassa nää päivät saisi kulumaan? :kieh:

Asunnonostokuume meni vähän ohi, kun tajuttiin eilen, että jos tää pikkukakkosprojekti onnistuu, meillä on edessä mun kotivuosien jälkeen 2 sellaista vuotta, jolloin minä opiskelen ilman MITÄÄN tuloja (opintotuki loppuu ihan just kun olen opiskellut jo aiemman tutkinnon), mutta joudutaan maksamaan 2 lapsen päivähoitomaksuja. Eli käteen jäävä raha pienenee sit lähes tonnilla kuussa nykyisestä!!! Siinäpä meille palkintoa siitä, että palaan opiskeluelämään kotoa! :LOL:

Niin että päätettiin sit, että koska ei saada uutta kotia, hankitaan tänne nykyiseen vähän piristystä ja investoidaan sisustukseen! Nam! =)

Tänään illalla tulee mun hyvä ystäväni, jota en oo nähnyt tooooooodella pitkään aikaan kunnolla, meille, ja näkee ensimmäistä kertaa meidän tyttären! :heart: Mies lähtee illalla menoihinsa, joten saadaan olla ihan vaan tyttöjen kesken illalla. =)
 
Noppis
emmmaa Wau!!!!!! Näyttää ihan samanlaiselta kuin siinä LH-testissä! Jospa se sittenkin OLI raskaustesti, mutta niille oli tullut valmistuksessa väärät päälliset siihen Onnea onnea onnea! :flower:
 
aijuu, alunperin tulin tänne heti aamusta, koska.... ta-ta-ta-dam *rumpujen pärinää*
meillä on joukossamme synttärisankari!!! :) Eli hyvää syntymäpäivää, Hani-!!

Ja onnea sunnuntailapselle oviksen löytymisestä, nyt ei muuta kun

).( Mä testasin tänään taas, ja nyt näyttää siltä, että uskallan lähteä kurkkimaan odotuspuolelle. On ollut aivan ihana kuumeilla teidän kanssanne, tää on aivan mahtava porukka :heart: Osa porukasta on tullut niin tutuksikin, että ihan tulee ikävä
Enpä tosin uskalla väittää, että pystyn kokonaan pysymään pois täältä, muuten voi tulla aika pahat vieroitusoireet :eek: Kiitos kauheasti kaikille myös myötäelämisestä kaikissa kuumeilun vaiheissa :heart: Ja ennen kaikkea plussaonnea kaikille!! :heart:
 
Noppis
Hani- Paljon onnea syntymäpäivän johdosta!


Nti Kesäheinä Oli ihanaa palstailla kanssasi, vaikka sainkin nauttia seurastasi vain vähän aikaa. Toivottavasti me muut seuraamme sinua pian odotuspuolelle! Onnellista odotusta!
 
Onnea Emmaa ja tervemenoa kesis odotuspuolelle!

Täälläkin vois vähän päristellä rumpuja kun bongasin eilen oviksen :D Tai oikeestaan se on ollu varmaan toissa päivänä kun eilen testissä oli sellanen melkein yhtä vahva viiva ja tänään enää haamu. Joten tässä on nyt sitten pupuiltu ahkerasti ja jotenkin on sellanen olo että NYT TAI EI KOSKAAN!! :kieh:

Pilkkis VOIMIA :hug:

Ainiin ja kiitos Hani uudesta listasta ja päivittämisestä, en muuten oikeesti tietäis mikä päivä on menossa... :ashamed:
 
Noppis ja Nti Kesäheinä Kiitos kiitos mutta en uskalla vielä alkaa kovin iloitsemaan. Pudotaan korkealta ja kovaa jos ei tärpännytkään. Pitää vaan jaksaa odottaa ens viikkoon ja sit uutta testiä kehiin =)

Nti Kesäheinälle vielä onnea odotukseen! =)

Hani- Onneksi olkoon synttäripäivänäsi! :)
 
Nti Kesäheinälle onnea ja tarrasukkia odotuspuolelle. maarunen :hug: . Ja synttärisankarille paljon onnea.

Tulin näin pikaseen käväseen kun täytyy taas töihin mennä. Vilasin tuossa tuota listaa etusivulla ja mulla on tänään lauantaina kp2. Jos Hani sen muutat. Eilen jäi kukkumaan kun muistin että olit jo päivittäny tälle päivälle.

Nyt töihin. Heipat!
 
Maarunen tosi ikävää :hug: Mene ihmeessä gynelle jos sieltä jotain selviäisi, miksi käy noin. Varmasti raastavaa kun joutuu useammin tuollaista kokemaan :heart:

emmaa onneksi olkoon!!!! :heart: :heart:
 
emmmaa kyllä näkyi hyvin se viiva sieltä. lisäsin sut nyt haamuilijoihin tarkkailemaan tilannetta. :heart: :heart:

kesis juu tervemenoa, ikävä kyllä tulee. toivottavasti me seurattais pikasesti perässä :D

[/b]Maarunen voi surkeuden surkeus :snotty:

kiitoksia vaan onnen toivotuksista. tein sen pirun testin myös, mutta eipä siinä mitään näkynyt |O |O noh kp on vasta mulla 19 et muutkin on saanu haamuja vasta myöhemmin, et en heitä vielä kirvestä kaivoon. täytyy muistaa et esikostakin tuli nega vaikka raskauduin. mut viinipullon jemmasin jo mukaan. ku neuvola tätskäki sanoi et ennen plussaa ei pystyis mitenkää vaikuttaa siihen vaaviin, siellä masussa. et hörpin pari lasia sitten.

mut varmaan huomenna pääsen taas päivittelee tietoja :wave: :wave:
 
Noppis
Jomottelee alavatsaa aika kovaa. Vaikka en oliskaan tiineenä niin luulis että tää olis hyvä merkki sen kierron palautumisen kannalta?

Mies on kovassa flunssassa, toivottavasti mun lämmönnousut ei olis vaan sitä. :snotty:

Hani- ei sitä kirvestä tosiaan kaivoon vielä kannata heittää. =)
 

Yhteistyössä