Oon kyllä itse samaa mieltä, että menisin gynelle. :hug:
Voi turska, itse en millään malttaisi odottaa että päivät kuluu. Esikosta testasin erittäin hailakan plussan 12 dpo, joten kovin aikaisin ei kannattane testata. Mutta miten kummassa nää päivät saisi kulumaan? :kieh:
Asunnonostokuume meni vähän ohi, kun tajuttiin eilen, että jos tää pikkukakkosprojekti onnistuu, meillä on edessä mun kotivuosien jälkeen 2 sellaista vuotta, jolloin minä opiskelen ilman MITÄÄN tuloja (opintotuki loppuu ihan just kun olen opiskellut jo aiemman tutkinnon), mutta joudutaan maksamaan 2 lapsen päivähoitomaksuja. Eli käteen jäävä raha pienenee sit lähes tonnilla kuussa nykyisestä!!! Siinäpä meille palkintoa siitä, että palaan opiskeluelämään kotoa!
Niin että päätettiin sit, että koska ei saada uutta kotia, hankitaan tänne nykyiseen vähän piristystä ja investoidaan sisustukseen! Nam! =)
Tänään illalla tulee mun hyvä ystäväni, jota en oo nähnyt tooooooodella pitkään aikaan kunnolla, meille, ja näkee ensimmäistä kertaa meidän tyttären! :heart: Mies lähtee illalla menoihinsa, joten saadaan olla ihan vaan tyttöjen kesken illalla. =)