PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

juu aika hiljaista on ollut. varmaan kestää tasoittua tää kun noita päivittäisiä kirjoittelijoita on siirtynyt odotuspuolelle.

Pilkkis nyt vast tajusin et oot samasta kesämassut pinkasta ku mä. näin meinaa sun terveiset siellä pinossa. käyn joskus siellä lukemassa, mut en kirjoita sinne enää. meni vähä sukset ristiin sen porukan kanssa niin mitä turhia. tästä pinosta olen kyllä hirmuusti tykänny

oireita ei mulla kyllä ole. oon yrittäny muistella koska oireet tuli esikosta ja aika aikaisin musta. siis ennen ku plussasin. et en varmaan oo sit raskaana :(
mahaa kyllä nippailee tuolta sivuista ja pakottelee, mut kait se on sitä elpymistä sitten vaan.

Juu Hani-, en oo kyllä tosiaan siihen pinoon paljon kirjotellu aikoihin. Nyt tuli vaan semmonen olo, et pakko miettiä välillä ihan jotain muuta ku tätä kuumeilua. Mikäs siellä sai sukset ristiin? Jotta tiedän varoa.. :)

Kesis ja Torey tosiaan jättivät ison aukon tänne meille ja kun Iitukkakin kirjottelee nykysin harvemmin ni kyllä on hiljasta. Itekään en oikeen oo ollu täysissä kirjotteluvoimissa viime päivinä niitten hautajaisten ja tädin vierailun takia. Mut eiköhän me tästä pikkuhiljaa ymmärretä käydä juttelemaan ahkerammin. Tosiaan varmaan kestää hetken tasottua.

Noppis :LOL: Hyvältä vaikuttaa tua sun testailun pidätys.. Osta vaan tukkupakkaus ni pääset testaamaan useampana päivänä. :D Eihän myökään malteta odottaa!

Mitähän muuta täällä oli kirjoteltu..? En muista tähän hätään. Hei heitän uusintagallupin, kun on väki vaihtunut täällä niin paljon, et mistäs päin ihmiset on? Me asutaan ainakin vielä täällä puhtaan veden kunnassa, Nokialla. :eek: Taloa kyllä kovasti paljon etsitään koko ajan Tampereen lähikunnista, saa nähä mistä sopiva löytyy.

Mä en muista, et mitä oireita esikosta oli ja koska. Olin jostain syystä hirveen varma plussasta sillon ja sainkin sen sitten ekana päivänä, jolloin menkat ois pitäny alkaa. Ja tosiaan käytin vaan sen yhen testin sillon. :D Nyt joutuu testailla joka kierrossa ties kuin monta kertaa.. Sillon en kyllä ehtiny alkaa oireita kyttäilemäänkään, kun onnisti niin nopsaan. Muistaakseni 6+ jotain viikolla iski yhtäkkinen väsymys ja seuraavana päivänä ihan järkyttävä pahoinvointi, joka kesti sitten ihanat 7 viikkoa yötä päivää putkeen.. :whistle: Nyt kun ihmettelin viime viikolla hirveetä pahoinvointia negasta huolimatta, ni tajusin eilen, et se johtu varmastikin jännityksestä ja stressistä hautajaisten takia.

Tuleepa romaania.. Nyt pehkuihin jo!

Anteeksi, nyt tulee vähän omanapainen viesti.
Nyt taisin saada pisteen tälle jännitysnäytelmälle. Vuoto alkoi äsken. :'( Ihan hyvä kai näin, toivottavasti tulee kaikki pois itsestään. Kyllä ajattelin silti sinne gynelle mennä kunhan vuoto sitten hellittää. Ens kiertoon lähden sitten sikäli toiveikkaana, että kierto näyttää hieman lyhenneen ja se on myös sitten ensimmäinen kierto kokonaisuudessaan ilman imetystä. Ajattelin vielä käydä apteekin kautta ja alkaa syömään kaikkia mahdollisia vitamiineja yms. Näillä eväillä ajattelin sitten lähteä sen pysyvän plussan metsästykseen!

Pilkkiksen kyselyyn vielä, että Turussa asustellaan. Vastailen huomenna sitten muille paremmalla ajalla ja toivottavasti myös paremmalla mielellä.

maarunen iso :hug:

emmmaa onnittelut plussasta, tai minusta se ainakin on aika selvä! =)

Pilkkis vielä vaan jaksuja sulle.

Kesis ihanaa odotusta sinulle! Harmi että poistuit täältä meidän porukasta, vaikkakin ihanan asian takia lähditkin. Käyhän kuitenkin morjenstaa meitä toiveilijoita täällä. :heart:

ON: ei oireita suuntaan eikä toiseen vielä... :attn: lupasin kyllä unohtaa sen oireiden kyttäyksen ja toistaisesti ihan hyvin olen siinä päätöksessä pysynytkin. Kauankohan lie? :LOL:

Paljon tsemppiä piinailijoille! :whistle: :whistle:

Hyvät yöt!

Huomenia!

Ihana ilma ulkona. Täällä ainakin oikein aurinko paistelee komiasti.
Vielä hetken saa oikein olla aloillaan, kun mussukka nukkuu. Aaah, niin rauhallista... :LOL:

Mites loppupään piinailijoilla menee? Joko on kovasti oireita ja millon ajattelitta testiä laittaa kehiin??? Täällä jännittää teidän puolesta.

Kovin on kyllä hiljainen palsta, vaikka onhan meitä täällä vielä pitkä liuta. =)

Huomenet!
Täällä on pilvistä, mutta mieli on jo parempi. :) Hani- Voit laittaa mulle jo kp 2, kun eilen oli eka vuotopäivä.

sipuli81 kylläpäs teillä lapsi nukkuu pitkään! Meillä herätään viimeistään seitsemältä, niin aamulla ei ehdi kyllä mitään tekemään rauhassa. Ja nyt kun poika oppi kiipeämään sohvalle niin sen ei voi antaa olla hetkäkään yksin olkkarissa jos itse laitan aamupalaa keittiössä. Nyt olenkin koonnut leluarsenaalin keittiöön, mutta silti poika karkaa aina olkkariin. :D

Luin tuolta muualta, että sellainen valmiste kun Glandin 25, olisi auttanut monia raskautumaan. Se perustuu kai siihen, että se paksuntaa limakalvoja ja sitten helpottaa kiinnittymisessä. Ajattelin kokeilla sitä, tuskin siitä haittaakaan on. Kun mulla on varmaan juuri se ongelma, että limakalvo ei ole tarpeeksi paksu, varsinkin kun vielä imetin. Nyt olen siis lopettanut imettämisen niin ehkä sekin jo auttaa. Olo on taas hieman toiveikas. :LOL: Taidan olla kyllä aika optimisti tämän suhteen.. Mutta pikkukakkoskuume on kova niin silloin on tietysti toiveetkin korkealla. =) Nyt jännityksellä jään odotamaan, että milloin ovis mahtaakaan tulla tässä kierrossa..

Mitäs kierron loppuvaiheessa oleville piinailijolle kuuluu? Saataisiinkohan vähän lisää plussia!

emmmaa Onkos viiva jo vahvistunut?

Teillä on kyllä käynyt viime aikoina täällä melkoinen suhina :D Hyvä juttuhan se on kun porukka raskautuu, liekö keväällä ja kesän tulolla jotain vaikutusta ;) Hormonit hyrrää jne... =)

Plussaonnea siis tasapuolisesti kaikille toivottelee
Luminka ja piiperö 12+2 :wave:

Juu kyllä meillä poju nukkuu pitkään. Se on oppinut samaan kuin minäkin, eli myöhällä nukkumaan. Ite kyllä joudun jo aamusta nousta ylös, mut pojan annan nukkua.

Mistä tuota Glandin 25:sta saapi? Onko se jokin luontaistuote?

emmmaa huhuu, jokos saadaan sinutkin potkaista odotuspuolelle?

Kaikille paljon plussan huurteisia tuulia!

Noppis
maarunen :hug: :hug: :hug: Niistä vitamiineista, itse söin esikon plussakierron aikana Beroccaa ja Möllerin tuplaa, ja samoin mies (Berocassa on myös sinkkiä jota miestenkin kai pitäisi syödä).

Pilkkis me asutaan Helsingissä, ja haaveillaan että jonain päivänä päästään täältä pois. :D

sipuli81 Mulla on noita oireita vaikka muille jakaa, mutta en tiedä, olenko loppupään piinailija vaiko en. Siis menkkoja en synnytyksen jälkeen oo saanut, mutta ekat kohonneet lämmät bongasin viikko sitten maanantaina, joten toivon kovasti että olisin ovuloinut. Mutta luultavasti oireeni ovat siis 100 % mielikuvituksen tulosta. :LOL: Täällä on siis ollut tissituntemuksia, alamahan jomotusta, kohonneita lämpöjä, ällötystä, närästystä ja kaikkea siltä väliltä. :LOL: Torstai-aamuna ajattelin testata. :xmas:

Just nyt lämpö ei näköjään oo koholla, voi persii. :ashamed:

sipuli: joo, taitaa ne vähäisetkin ällötykset olla historiaa :D Ei ole tarvinnut pöntön kanssa tehdä tuttavuutta, ei olla edes hyvää huomentakaan toisillemme toivottaneet :LOL: Muutamana iltana vähän ällötystä ja thats it! Joten helppoa ollut juu :p

Ei ole vielä masu kasvanut, oikea ainakaan. Vähän se iltaisin meinaa turpoilla mut en laske sitä vielä oikeaksi mahaksi =)

Huokaissut olen jo, sekä koko suku varmaan alkaa tietämään. Töihinkin ilmoitin että hetkisen kestää vielä ennen kuin palaan, vielä yhden mammaloman meinasin pitää :whistle:

Eipä tänne ihmeempiä.. Ihana kun kesä tulee B) Aurinko saanut taas multasormeni kasvamaan ja takapiha mylläyksen kohteena =)

Hieno pino Hani- !

Pahoittelut tädin yllättämille, onnittelut haamuilijalle.

Pilkkikselle vielä kerran syvä osaanottoni pienen sukulaisen poismenon johdosta.

Iitukalle tsemppiä tuleviin hoitoihin!

Kesikselle ihanaa odotusaikaa, tulehan välillä morjenstamaan meitä!

Paikkakuntagalluppiin: asumme ei-niin-puhtaan veden kunnassa, Vihdissä. Edelleen kloorataan ettei mee vatsa sekaisin putkissa olevista kakkabakteereista. Näillä näkymin puhdasta vettä saattaisi tulla kraanasta vuonna 2009. Muuttoa ei olla harkittu, kannetaan juomavesi kaupasta.

Hauskaa kevätpäivää kaikille!

Noppis kyllä sulla varmasti on jotain tapahtumia hormoonien tiimoilta, jos lämmöt on ollu koholla jne. Eihän sitä nyt kaikkia oireita sentään omasta päästä keksitä! Ei savua ilman tulta.
Eiku testailemaan vaan heti kun siltä tuntuu.

Vaikka kyllä tämä touhu tuntuu välillä niinku ois oravanpyörässä... Kuukausi kuukaudelta sama juttu, ei tulosta!

Sipuli81 Netistä kun kattelin, niin ainakin verkkoapteekista sitä näyttäisi saavan.

noppis Hmm. täytyy varmaan vähän enemmän perehtyä, että mitä kaikkea sitä kannattaisikaan syödä. Musta taitaa tulla pilleristi. :kieh: Mies ei varmaankaan tarvitse mitään ylimääräistä kun se näyttää hoitavan oman hommansa joka kuukausi. :LOL: Eli musta ja mun limakalvoista tämä varmaan on kiinni. (ainakin toivottavasti, ettei olisi mitään pahempaa)

Jospa minäkin korkkaisin tämän pinon....

:hug: kaikille tädin vierailusta kärsiville... ja onnittelut plussanneille ja niitä on ollut nyt huhtikuussa hyvä määrä =)

Itsellä on piinapäivät menossa.... Ajattelin jos olis tänään testannu, mutta jätinkin sitten lompakon kotiin niin en voinutkaan kipaista apteekin kautta aamulla :kieh:
Oireitahan on vaikka koko kylälle.... Ovat kyllä niin voimakkaita ettei kyllä mielikuvitksen piikkiin voi laittaa millään. No jos testailis perjantaina... :p (ihan kun oikeasti jaksaisin oottaa sinne asti)
Voi vitsit kun Luminkalla on jo viikot noinkin pitkällä..... Justhan sä täältä lähdit.... :)

Huomenta!

Kiitos kaikille onnen toivotuksista ja tsempeistä =) :heart: Ootte ihania!

maarunen voi että, oon tosi pahoillani että siinä kävi näin :hug: Gynekäynti tosiaan varmasti selkiyttää ja tuo mielenrauhan. :heart: Mulla oli muuten tämä tärppikierto sellainen, että muutama päivä ennen ovista lopetin aamuyö/aamuimetyksen, muuten en enää imettänyt ollenkaan. En tiedä sitten, oliko sillä imetyksen kokonaan lopettamisella vaikutusta, ehkä. Joten kovasti onnea sulle uuteen kiertoon, ainakin teillä sinänsä tärppää helposti, niin toivottavasti seuraavaksi pysyy papunen matkassa. :heart:

Pilkkis79 Kiitos muru sulle kauniista sanoista, mulla tulee kyllä kans sua ihan ikävä! :heart: Nähdään pian tuolla odotuspuolella, eikö niin? :)

Noppis hui kuin jännää, sulla on ihan pian testipäivä! :) Seuraan täällä kärppänä tilannetta :D

Santessalle tsemppiä piinapäiviin :heart: samoin tietty kaikille muillekin kiertonsa vaiheisiin B)

:attn: Perustin eilen Odotus-puolelle Pikkukakkosta toivoneiden jatkot, eli tervetuloa vaan jokainen sinne kiertonne päätteeksi. =) :heart:

Tuosta hiljaisuudesta tässä pinossa, älkäähän huolestuko, usein viikonloppuisin on hiljaisempaa =)

Kesis Toivon kovasti et pääsisin peesissä sinne odotuspuolelle. Pitkät viikot tässä on vaan taas edessä ja kun kierto vähän sekos viime kerralla, ni saa nähdä miten tällä kiepillä käy. Ihana ku perustit omat jatkot meille sinne!! :heart:

Luminka Hienoa että sulla on kaikki siellä hyvin! :heart:

Noppis
Mulla oli muuten ihan kamala yö, ensin en saanut unta kun stressasi niin kovin, kun koiralla ihan selvästi kutisi korva niin kovin ettei sekään saanut nukuttua (otan tosi raskaasti aina koiran terveysongelmat). Sitten kun lopulta yhden maissa sain unta, niin ajattelin, että no ei hätää, 6 tuntia vielä aikaa. No eikös tämä neiti sitten herännyt ainakin 5 kertaa yön aikana yhden ja seitsemän välillä. |O Sitten vielä aamuyöllä tunsin, että kurkku oli kipeä, eli oon sit saanut flunssan mieheltä. Mä oon ihan tarpeeksi ollut kipeä tässä kevään aikana, en jaksa enää tulla kipeeksi. |O Sit masentuneena nukuin pätkissä aamuun asti, ja ajattelin, että jos olisinkin raskautunut, niin tää ylirasitus ja stressi saa sen kyllä keskeytymään. :'( Vähän oon ylidramaattinen. :D

No, toisaalta onneksi se mies nyt sitten oon kipeä, koska nyt pääsen sitten helpommin eläinlääkäriin tänään. Tytön kanssa en sinne uskaltaisi mennä, kun sinne pääsee vain portaita (tyttö pitäis siis kantaa), oma (isohko) koira on ihan vauhkona, ja yleensä kun ne muutkaan eläimet eläinlääkärin vastaanotolla eivät ole ihan kaikista rauhallisimmillaan. :D

On meillä kanssa tulossa oikein isäkuukausi, lähinnä menee lääkäröidessä. Koiralle on varattu 2 eläinlääkärin aikaa sinne (ei-akuutteja pitkäaikaisvaivojen selvittelyä ), kun kerrankin on helppo päästä, ja tytöllä on lastenlääkäri (pulautusten takia) ja itse ajattelin mennä gynelle ja mies mahdollisesti hammaslääkärille. Ollaan me kanssa perhe. "Mitä teitte lomalla?" "No, käytiin lääkärillä lähinnä." :D

voi Noppis, jaksuja perheen sairastelujen kanssa! :hug:

Luminka, kiva kun tulit poikkeemaan! Mullakin lähtee keväisin mopo käsistä pihan kanssa; viikonloppuna istutin orvokkeja ja sireenipensaita. Kirsikkapuu ja pensasmustikat vielä kaupassa, mansikkapilarin ajattelin laittaa poitsulle ja vielä pitäis esikasvattaa kesäkukkalaatikkoon tulevat freesiat ja daaliat! Kun ei kerran masu kasva, koitan edes jotain kasvattaa :LOL:

Hellou kaikille!

Liityn nyt iloiseen seuraanne kuumeilemaan kakkosta! Mulla on 07.06.07 syntynyt poika :heart: ja toinen alkais olla tervetullut meille, tällä hetkellä oon hoitovapaalla kotona lokakuuhun asti. Vauvakuume on voimistunut pikkuhiljaa ja nyt kun ympärille on syntynyt pari uutta pikkuista huomaan yhä useammin ajattelevani miten ihanaa olis taas nähdä ne kaksi viivaa siinä tikussa ja odotella vatsan pyöristymistä, ekoja potkuja... Taidan olla ihan untuvikko täällä kun en tiedä edes mikä kiertopäivä menossa, mutta jos se siis lasketaan menkkojen ekasta päivästä niin nyt olis kp12. Tästä taitaa tulla siis kiihkee viikko ;)
Niin ja moi vaan Hani, kesämassuissa ollaan oltu yhtä aikaa! Mikäs sulla siellä tökkäsi?

Älkää nyt ihan vielä potkaisko minua poies täältä! En ole vielä uskaltanu testata uudestaan. Ajattelin että josko huomena tai sit ylihuomena. Meinaa kyllä alkaa jo jännitämään, kädetkin alkaa tärisemään välillä :LOL:

Tervetuloa vaan joukkoon Sisi ! :)

Yhteistyössä