PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Voi Fensca81 mä olen todella, todella pahoillani että siinä kävi näin. :hug: Tosi hurja juttu, voimia sulle kauheasti. :hug: Ihanaa tosiaan, että teillä on teidän oma prinsessa :heart: Jaksamisia sulle ja parempaa kevään jatkoa :heart: :hug:

Pilkkis79 joo voidaan ostaa kinkku kavereineen jouluksi :D Voi teidän kisua, joku kevätlevottommuus iskenyt
Hyvä ettet ole heittänyt kirvestä kaivoon, toivoa on kun ei tätiäkään näy! :hug: :heart: Toi peptimisti on kuvaava sana :D

Hienoa, Torey, että siellä kaikki kunnossa! :heart: Kummasti se kyllä rauhoittaa, kun kuulee jonkun ammattilaisen suusta, ettei ole mitään hätää. :) Joo, jouluvaavi tosiaan toivottavasti meillekin! :heart: :) Täytyy nyt vielä testata uudestaan loppuviikosta varmuuden vuoksi... :ashamed: Ehkä sitten uskaltaa iloita täysillä jos testitulos on edelleen plussa. Vaikka jalat on vielä tiukasti maassa (hyvin harvinaista mulle!), niin on silti kyllä tosi onnellinen olo, ja haluan uskoa, että tällä kertaa kaikki menee hyvin. :heart: :) Mä voisin kans varmaan liittyä sinne joulukuisiin jos se loppuviikon testi näyttää vielä vihreää valoa. :) Hih, katsoin juuri mahdollisen lasketun ajan, se olis ilmeisesti 22.12. :heart: :snotty:

Hani- ihan loistavaa, että sun nimikirjaimet on HCG! B) Mä muistan, että siinä kierrossa kun esikoinen tärppäsi, meinattiin (no ei kyllä ollut edes läheltä piti-tilanne, mutta meeelkein) törmätä liikennevaloissa taksiin, jonka rekkarialku oli HCG. Silloin mä ajattelin, että tän on pakko olla enne. :LOL: Hei kiva jos oot kiinnostunut pinon päivittämisestä! Tää on helppoa kuin heinänteko, osaat ihan varmasti. Voit halutessasi kopioida tuon ekan viestin uuden pinon ekaksi viestiksi, ja muokata sitten mielesi mukaan kuvia, tekstiä, jne jos haluat. Tuo nykyinenkin lista kuumeilijoista on suurilta osin entisten päivittäjien luoma, eli en voi ottaa kunniaa siitä, oon vain joitain kuvia muokannut ja laitellut vähän tilastoa plussista :saint:

Kiitos buffo :heart: Ihanalta kuulostaa teidän perheen irtiotto :) Ja onnea palautuksista :flower:
 
Noppis
Fensca :hug: Eräälle mun ystävälle kävi juuri noin esikoista yrittäessä. Kovin tutulta kuulosti, myös mietteet siitä, ettei enää pysty yrittämään. Mutta nyt heillä on 4 kk vanha ihana tytär. :heart: Luonnollista on, että et juuri nyt jaksa ajatella sitä, mutta kukaties jonkin ajan kuluttua. Keskity nyt vaan omaan jaksamiseesi ja tyttäreesi. Oikein hyvää jatkoa sinulle. :hug:

).( Ei me nyt sit muutetakaan vuokralle Järvenpäähän. :LOL: Käytiin katsomassa yhtä asuntoa, ja todettiin, että ei hemmetti, kyllä tää meidän nykyinen taloyhtiö vaan on ihan helmi. Tää on niin hyvin hoidettu ja rauhallinen. Vaikka siis Helsinki paikkana ei nyt ihan sytytä, niin tästä taloyhtiöstä ei kyllä lähdetä ennen kuin jotain selkeästi parempaa ilmaantuu. Mutta olipa hyödyllinen reissu, tajuta olevansa jo nyt aika hyvässä paikassa. :xmas: Toi vastapäinen asunto olis jopa myynnissä (samanlainen kuin meidän), mutta meidän mielestä tää meidän vuokra on kyllä aika passeli, ja sitä paitsi me ollaan jo maalattu täällä seinät jne, ei jaksa uudelleen! :D

Minä täällä juon punaviiniä, täytin tänään kokonaiset 28 vuotta. B)
 
Voi Fensca! Olen hirmu pahoillani sun puolestasi! Voimia kovasti synkkiin hetkiin. :heart: :heart:

Joo Kesis täällä fiilikset vaihtelee tosi rankasti. Nyt juuri ei vuoda mut tein äsken TAAS testin ja oli mielestäni hitusen vaaleampi viiva kun eilen... :'( Olis pitänyt jättää tekemättä kun paha olo vaan tuli eikä kuitenkaan mitään varmaa kerro vielä vaikka kuinka testaa. Ei nyt auta muuta kun odottaa...
 
Noppis, siis mitä, meillä on täällä päivänsankari joukossamme! Onneksi olkoon!!
Nauti punaviiniä munkin puolesta
B) Ja mitä, ette muutakaan Järvenpäähän?? Ootte te kyllä impulsiivisia :D :) Mutta kivahan se on huomata, että nykyinen koti onkin ihan helmi, joskus täytyy käydä vierailla mailla toteamassa se. =) Ja onhan tässä Helsingissä omat hyvät puolensakin B)
 
Noppis
Torey Yritä olla hätäilemättä. :hug: Kuitenkin tohon viivojen vahvuuteen vaikuttaa varmaan aika paljon esim. testausaika vuorokaudesta ja se, miten paljon on juonut jne. Eiköhän kaikki oo hyvin. :heart:
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Kesäheinä:
Noppis, siis mitä, meillä on täällä päivänsankari joukossamme! Onneksi olkoon!!
Nauti punaviiniä munkin puolesta
B) Ja mitä, ette muutakaan Järvenpäähän?? Ootte te kyllä impulsiivisia :D :) Mutta kivahan se on huomata, että nykyinen koti onkin ihan helmi, joskus täytyy käydä vierailla mailla toteamassa se. =) Ja onhan tässä Helsingissä omat hyvät puolensakin B)
Kiitos kiitos! Meinas ihan itseltäkin unohtua tää synttäri, kun on ajatukset niin tässä vauvatouhussa. :D Niin eikös toi punaviini vielä oo avuksi raskautumisessa, niin että kippis ja kulaus vaan! B)

Onhan tässä Helsingissä juu hyviäkin puolia, niitä tosin tulee käytettyä liian harvoin näin mammalomalla. Säkin olet siis Helsingistä, mistä päin? Itse asustellaan Herttoniemenrannassa. Mietittiin, että Lauttasaaresta haluttais ostaa asunto vaikka heti, mutta ei nyt ehkä oikein uskalla, kun mulla on opiskelut kesken. :snotty:
 
Noppis ja Kesis kiitos tuesta! Jos tunteiden ailahteluun on uskominen niin olen kyllä TOOOOSIII vahvasti raskaana ;) Kesis sun LA olisi sitten vähän ennen omaani. Mullahan olis se jouluaatto. Jos nyt kaikki menee hyvin.

Nöttiäinen mulla on nyt vasta 4+0 eli todella alussa. Eilen piti alkaa menkat ja tavallaan sit alkoikin kun tätä tiputtelua on nyt sit ollut. Nyt päätin etten enää testaa ennenkuin viikonloppuna. Sitten luulis viivan jo olevan niin paksu et kertoo varmasti totuuden onko mennyt kesken vai ei. Toivottavasti sunkin tilanteesi kääntyy sinne toivottuun suuntaan. :heart:

Kyllä tämä naisena olo on välillä niin sitä itseään...
 
Voi kun monia elämä koettelee!! Fenscalle suuret halit ja voimat tulevaan! Samoin Torey jäitä hattuun ja ajattele vaikka niin, että asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella!

Onnea synttärisankarille Noppikselle!! Mun sisko asuu Jäkessä ja on ollut tyytyväinen. Mutta mitäpä minä täällä hornan tuutissa siitä tiedän, 1100km päästä on vaikea sanoa onko Helsinki vai Järvenpää parempi :LOL:
 
Noppis kyllä kyllä, sitä suorastaan pitää juoda :D Vähemmän tosiaan kyllä tulee hyödynnettyä niitä Helsingin hyviä puolia juurikin äitiyslomalla, mutta kesällä sit taas, kun on lämmintä ja kaikki on vaan jotenkin helpompaa. B) Me asutaan nykyään Pohjois-Helsingissä, muutettiin viime vuoden puolella keskustasta tänne. Oli aikasmoinen muutos keskustavuosien jälkeen, mutta nopeasti sitä on tänne kotiutunut ja viihdytään kyllä oikein hyvin. =)
 
Fenscaiso :hug: sulle sinne. ja niin kuin noppis jo totesi, että eihän tätä elämää voi tietää. kenties joku päivä teillä vielä se nyytti siellä on =) mut nyt vaan laitat itsesi etusijalle.

voi Torey kuulostaa niin tutulta tuo sun tilanne. mäkin sillon kun vuosin, niin tein uuden testin ja oli haaleampi ja huonompi viiva kuin edellisellä kerralla. mut tosiaan aika yms. ratkaisee siinä paljon niin kuin noppis sanoi.
mä näköjään lainailen kaikkea noppiksen sanomaa täällä :LOL: :LOL:
 
Noppis Synttärionnea! :flower: Ja juu, punaviiniä kuuluu juoda! =) Kivahan se on huomata, että nykyinen asunto onkin hyvä, sitten viihtyy taas (ainakin vähän aikaa) paremmin. ;) Meki tehdään välillä päätöksiä melko rivakkaan tahtiin ja ollaan tosiaan muutettu melkeimpä joka toinen vuosi. Saa nähdä kauanko jaksetaan olla nyt tässä nykyisessä.

Torey Jaksamista. Toivotaan, että kaikki on kunnossa. Ja tosiaan testiin tietysti vaikuttaa vielä tässä vaiheessa, että kauanko on pidättänyt ja paljonko on juonut. :hug:

Nyt seuraa sitten omanapaista oireiden märehdintää.. :D Tiedättekö, mä luulen, että joudun sortumaan testaukseen jo aamulla.. Koska nyt on niin paljon taas oireita niin haluan tietää, että onko mun kroppa oikeassa vai keksinkö vaan kaiken. Nyt on siis iltapäivästä lähtien ollut kova päänsärky, huono-olo ja kylmä. Sitten vielä pissattaakin usein. En kyllä tiedä onko testaamisessa vielä mitään järkeä kun huomenna on vasta 9dpo. Mutta en millään malttaisi odottaa. :LOL:
 
Kesis Huomenna jo kp33/28!! Tai vasta.. :headwall: Näyttää niin paljolta, mut toisaalta on ollu kyllä NIIIIIIN pitkät pari päivää tässä.

Torey Toivotaan että kaikki on siellä hyvin! :hug:

Wäinöliini Liekö sun menkat piilossa samassa paikassa ku mun..

Noppis Onnea synttäreiden johdosta!

Hani- Puollan sun ryhtymistä seuraavaks päivittäjäksi! :D

maarunen Testaamaan, testaamaan!! :D
 
Torey :heart: Ei ole mullakaan ikinä tunteet heilahdelleet niin kuin raskausaikana, kyllä sä tosi raskaana olet :heart: :)

Onnea huomisaamun testaukseen maarunen :heart: Kyllähän sun oireet hyvältä kuulostaa! =)
 
Pilkkis79 on kyllä uskomatonta! Mustakin nää päivät on tuntunut pitkiltä sun plussaa odotellessa. :D :heart: :hug:

Mä yritän tulla kurkkimaan huomenna aamulla maarusen mahdolliset testaustulokset, mutta todennäköisesti pääsen tänne vasta illemmalla kun ollaan päivä poissa. Täytynee lähteä tästä pian höyhensaarille
Öitä kaikille!
 
Voi [/b]Fensca raasu sua. Koitahan jaksaa ja nyt tosiaan laitat vaan itsesi etusijalle. Tiedä vaikka joskus vielä mieli muuttuu, mutta nyt huolehdit vaan itsestäsi ja perheestäsi mikä sulla jo on!


Noppis paljon onnea!



Maarunen testaukseen onnea ja tsempitystä.

Torey älä liikoja ressaa, eiköhän siellä masuus ole kaikki hyvin! :hug:
Kesis nyt sait kunnon plussan, onnea!
 
Onpas tänne tullut paljon juttua. Ei ole päässyt moneen päivään lukemaan tätä palstaa ku kone temppuillu :$

Onnea vaan kovasti plussanneille! :flower:

Fenscalle erittäin suuri :hug:

Itse tässä kovasti odottelen että pääsis testaamaan mutta pitänee vielä odotella muutama päivä (jos vaan pystyy) :D Epäilen että nyt ei tärpänny kun alavatsa ollu kipeenä muutaman päivän. Sama homma oli ennen edellisiä menkkoja :( Mutta toivotaan parasta.

Nyt nukkumaan. Hyvät yöt kaikille!
 
Noppis
Voi jumankekka että meidän neiti heräs klo 04.45! :kieh: Ensin jokelteli 45 min ja kääntyili masullaan pää jalkopäädyssä, lopulta vaati maitoa ja meni takaisin nukkumaan. Mutta arvatkaapa saako äiti enää unta kun ensin tunnin on valvonut? Kaiken lisäksi kuulin täältä kiroilua keittiöstä kun mies nousi, kahvi on loppu! |O |O |O
 

Yhteistyössä