Voi
Fensca81 mä olen todella, todella pahoillani että siinä kävi näin. :hug: Tosi hurja juttu, voimia sulle kauheasti. :hug: Ihanaa tosiaan, että teillä on teidän oma prinsessa :heart: Jaksamisia sulle ja parempaa kevään jatkoa :heart: :hug:
Pilkkis79 joo voidaan ostaa kinkku kavereineen jouluksi
Voi teidän kisua, joku kevätlevottommuus iskenyt
Hyvä ettet ole heittänyt kirvestä kaivoon, toivoa on kun ei tätiäkään näy! :hug: :heart: Toi peptimisti on kuvaava sana
Hienoa,
Torey, että siellä kaikki kunnossa! :heart: Kummasti se kyllä rauhoittaa, kun kuulee jonkun ammattilaisen suusta, ettei ole mitään hätää.
Joo, jouluvaavi tosiaan toivottavasti meillekin! :heart:
Täytyy nyt vielä testata uudestaan loppuviikosta varmuuden vuoksi... :ashamed: Ehkä sitten uskaltaa iloita täysillä jos testitulos on edelleen plussa. Vaikka jalat on vielä tiukasti maassa (hyvin harvinaista mulle!), niin on silti kyllä tosi onnellinen olo, ja haluan uskoa, että tällä kertaa kaikki menee hyvin. :heart:
Mä voisin kans varmaan liittyä sinne joulukuisiin jos se loppuviikon testi näyttää vielä vihreää valoa.
Hih, katsoin juuri mahdollisen lasketun ajan, se olis ilmeisesti 22.12. :heart: :snotty:
Hani- ihan loistavaa, että sun nimikirjaimet on HCG! B) Mä muistan, että siinä kierrossa kun esikoinen tärppäsi, meinattiin (no ei kyllä ollut edes läheltä piti-tilanne, mutta meeelkein) törmätä liikennevaloissa taksiin, jonka rekkarialku oli HCG. Silloin mä ajattelin, että tän on pakko olla enne.
Hei kiva jos oot kiinnostunut pinon päivittämisestä! Tää on helppoa kuin heinänteko, osaat ihan varmasti. Voit halutessasi kopioida tuon ekan viestin uuden pinon ekaksi viestiksi, ja muokata sitten mielesi mukaan kuvia, tekstiä, jne jos haluat. Tuo nykyinenkin lista kuumeilijoista on suurilta osin entisten päivittäjien luoma, eli en voi ottaa kunniaa siitä, oon vain joitain kuvia muokannut ja laitellut vähän tilastoa plussista :saint:
Kiitos
buffo :heart: Ihanalta kuulostaa teidän perheen irtiotto
Ja onnea palautuksista :flower: