PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Hani- Kiva juttu! =) Juu oon antanut koopeiden rullata vaan, ihan mielenkiinnosta oon kyllä joskus huhuillutkin kuumeilijoita jos kp:t on ylittyny. :) Ilman muuta saat ottaa tuon vanhan listan pohjaksi ja muokkailla mielesi mukaan =) Mä voin tosiaan vaikka vielä tänään illalla päivittää huomiselle valmiiksi. Saas nähdä tuleeko ihan vieroitusoireita :D
 
Hyvät huomenet vaan kaikille!

Ihan näin aluksi vielä onnittelut plussanneille :flower: =)
Ja pahoittelut niille jotka täti yllätti :hug:

Itse täällä lasken päiviä että pääsen testailemaan. Tilasin äsken netistä raskaustestejä muutaman kappaleen. Olishan mulla tuolla kyllä toi yks testi jemmassa :D
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Kesäheinä:
Jee Noppis!!
Paljonko sulla yleensä on? :)
No sellainen 36,7 on ollut päivällä aika tyypillinen. Että ei kauhea nousu mutta jokainen asteen kymmenys on kotiin päin, eiks niin! :D

Kyllä näissä tisseissa JOTAIN tuntuu... varmaan kipeytyvät tästä jatkuvasta kopeloinnista! :LOL:

"Olisko ne kipeet?"
"Entäs nyt?"
"Tuntuuks NYT miltään?"

:LOL:
 
Mamamin :hug: Eiköhän se pikkukakkonen vielä teillekin tiensä löydä. Meilläkin esikoinen tuli heti toisella yrittämällä, mut eilen alkoi sitten jo yk8.. Olo on hetkittäin toivoton. Tässä muistaa kuitenkin arvostaa sitä, että se ensimmäinen on meille jo suotu. Ei tule pidettyä vahingossakaan sitä kullanmurua itsestäänselvyytenä. Kaikki ei aina mene niin kuin sitä itse suunnittelee, varsinkaan nämä vauvakuumeilut. Pää pystyyn vaan ja toiveet tulevaan kiertoon.
 
kesis voin alkaa päivittää lauantaista. se on just sopivasti mun synttäripäiväkin :)
sit tyhmä kysymys: munhan täytyy sit avata vol.7 pino??

Mamamin toi on aina surkeaa ku tipahtaa takas "alkuun" mä täällä kans odotan mitä tapahtuu kun esikoinen tuli niin helposti meille.
 
Mamamin suuret pahoittelut :hug: ja onnea uuteen yrityskiertoon :heart:

tervetuloa äiti-88! haluatko ilmoittaa tuonne etusivulle tietojasi? Eli halutessasi voit ilmoittaa sinne esikoisen sukupuolen, esikon syntymäkk- ja vuosi, kiertopäivät ja monesko yrityskierto on menossa.

Hani- ai että synttärit tulossa?! =) Mikä olisikaan parempi synttärilahja kuin pinonpäivityspesti :D Juu voit avata sit vol. 7:n.
 
Isot pahoittelut Nöttiäiselle! :hug: Olipas kurja juttu, tsemppiä uuteen kiertoon. Tsemppiä myös Pilkkikselle!

Mites nopeasti teillä muilla on esikoinen saatu alulle? Kun siitä on nyt täällä ollut puhetta. Varmaan aika erilaista, jos esikoinen tärpännyt ekalla, niin ei oo tottunut tähän oireiden kyttäilyyn :) Miellä tärppäsi yk 4. Olin ajatellut, että ei tämäkään heti tärppää, mutta en tainnut ihan varautua näin pitkään yritykseen. Välillä on sellainen olo, että miks se tärppäis yheksännellä kun ei kaheksalla aikaisemmallakaan :( Mutta nämä murheet kuuluu asiaan.

Blondie Mulla alkoi heti säännölliset menkat, mutta kierto edelleen lyhempi kuin ennen, 23-25 päivää kun ennen esikkoa 26-28. Minipillerien aikaan ei ollut minkäänlaista toimintaa, tosin imetinkin. Oviksen taisin testata ekaa kertaa kolmennesta kierrosta. Tosin ovis testin mukaan tulee aina aika myöhään ja menkat alkaa jo 10-12 dpo. Gynellä kävin, ei tehty mitään verikokeita tms., totesi vaan että paikat kunnossa ja kiertokin varmaan pitenee vielä :/

Tervetuloa joukkoon äiti-88 :wave:
 
Noppis
Uaaaah! Meinasin jo kuolla ilman teitä kun palsta ei toiminut! :D Kesken viestin kirjoituksen päivällä julmasti katosi. :'( :'( :'(

sunnuntailapsi kyseli tuosta esikoisen alulle saamisesta. Meillä kesti 3 kk. Tosin edelleen uskon, että hedelmöityminen tapahtui myös ekassa kierrossa, mutta ei sitten jatkunut. Oireet oli silloin ihan samat kuin siinä kolmannessa kierrossa, josta esikoinen sitten syntyi. Mutta kierron lopulla minua pisti ampiainen, ja seuraavana päivänä alkoi vuoto. En tiedä onko mahdollista että alussa oleva raskaus keskeytyy ampiaisen piston takia, mutta sitä perkuleen ampiaista minä syytän! Mennä nyt sillä tavalla viattomia ihmisiä bussissa pistämään! |O |O |O

Lämmöt tosiaan tänään koholla... kassotaan kestääkö tällä kertaa useamman päivän. Ja jos kestää, niin oliko ovis ennen tota yhden päivän kestänyttä pomppausta vai eilen... Koska jos eilen, niin sit me kyllä missattiin autiaasti se. Jos viikonloppuna niin sit vois olla jotain tsänssiä.

Mut tuskin se ovis on oikeesti edes ollut, koska en oo saanut plussaa ovistesteistä.

Niin ja tervetuloa tänne tervepäisten ja kärsivällisten vauvakuumeilijoiden joukkoon, äiti-88
 
Noppis
Voi kermeleinens, onko teillä muilla pöytäkoneet vai läppärit? Rupesin googlaamaan, onko läppäristä haittaa raskaudelle, kun meillä on läppäri. Ja arvatkaas mitä löysin: läppäri nostaa kivespussien lämpötilaa!
Tiedättehän mitä se tytöt meinaa? Simppojen tuotanto voi häiriintyä! Nyt loppu meidän isännältä läppärin käyttö sylissä!


mama-84 Pahoittelut. :'( :hug:
 
Noppis Meilläkin läppäri ja isännältä loppunu sylässä naputtelu jo aikoja sitten :D Luin samasta asiasta kun esikoista yritettiin.

Halvattu ku oli palsta jumissa, meni mun ilta rytmit ihan sekasin!! Joudun jumankauta tiskaamaan jumituksen takia sinä aikana kun normaalisti olisin koneella ollu :eek: :kieh:

Viime yönä näin unta et testissä oli 2 vahvaa viivaa, toivon niin et olis enneuni vaikken sellasiin oikein uskokaan. :)
 

Yhteistyössä