PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Noppis
Mä en muuten ollenkaan ymmärrä, miten ihmeessä oon pystynyt esikosta odottamaan testin tekoa sinne lähelle menkkojen odotettua päivää. :eek: Nyt jos mulla on testejä kotona, oli sitten vaikka yksi tai kymmenen niin ne kaikki tulee käytettyä viikossa. :D Siis mä EN saa enää ostaa niitä. :headwall:
 
Noppis
Hei arvatkaas mitä. Olen Noppis, raskaustestiholisti. Tuolla Dr. Philissä on nainen, joka on laittanut 250000 dollaria raaputusarpoihin. Se sanoi, ettei kyse ole enää edes voitoista vaan se on vaan pakkomielle tms.

Juuri tuollainen pakkomielle mulla on noista testeistä! Ei ole enää edes kysymys siitä vauvasta, vaan siitä testistä. Täytyy saada positiivinen! Kyllä mä kestän muutaman kuukauden (tai kauemminkin) raskauden alkamista odottaa, mutta sitä ettei se tyhmä testi anna viivaa, sitä mä en voi kestää! |O :LOL:

Dr. Phil sanoi, että täytyy lopettaa se NYT, ja hyväksyä, että on tuhlannut ne rahat. Täytyy nyt vaan hyväksyä. Paljonkohan mä olen jo laittanut noihin testeihin... ööö... varmaan ainakin 60 euroa (ilman edes menkkoja, huom!). No niin, nyt minä hyväksyn sen. :ashamed: Ja nyt pitää sit lopettaa. Kiitti Dr. Phil! :D
 
Heippa!!

Ei oo todellista, nöttiäinen, olen tosi pahoillani!! :heart: :hug: Tosi kurja juttu, että se oli kemiallinen :hug: Hurjaa, kun ensin saa toiveet korkealle, ja sitten käy näin... :'( Parempaa onnea uuteen kiertoon, jos päätätte jatkaa yritystä. :heart:

Pilkkis79 Voi mä oon tosi pahoillani, että se kp 1 sieltä sitten käynnistyi :hug: :heart: Ikävä kun jouduit vielä niin monta päivää odottelemaan lopputulosta. :hug: Plussarikasta uutta kiertoa, kyllä se plussa sieltä putkahtaa :heart:

Kiitos sipuli81 :heart: :)

Noppis toivottavasti sun päivä jatkui paremmissa tunnelmissa =) :hug: Joo kuten Pilkkis79 totesikin, täältä ei välttämättä löydy hyviä neuvoja vauvakuumepakkomielteisyyden lievitykseen :D Mutta silloin kun on täytynyt saada muuta ajateltavaa, mä oon yrittäny suunnata ajatukset kodin remppaamiseen ja sisustamiseen. :) Toimii ehkä 5 minuutin ajan :kieh:

Lappitar mä testailen varmaan perjantaina taas uudelleen, tai lauantaina. :) Tai huomenna. :kieh: ;)

sunnuntailapsi ovistuulia sinnepäin +++ :whistle: ihanan lyhyt kierto sulla, mukava ainakin näin vauvaa yrittäessä :)

aurinkoinen äityli jaksamisia! :hug: Kyllä se asiat siitä selviää :)

Pahoittelut sef tädistä :hug: Ja onnea uuteen yritykseen! :heart:

Blondielle puolestaan onnittelut tädistä, ja vieläpä kohtuullisessa ajassa saapuneesta sellaisesta! Hienoa, kierron pituus alkaa kuulostaa hyvältä :) :flower:

Vielä tuosta testaamisesta, mulla on kans testit "vähän" poltellu aiemmin näppejä :kieh: Eihän niitä nyt vaan voi olla käyttämättä jos ne kerran on hankittu. :D Yksi vaihtoehtohan olisi tietysti olla hankkimatta niitä varastoon, mutta where's the fun in that :LOL: Hyvä, että Noppis sai apua Dr Phililtä :D

).( Mulla on ihan hurja väsy ja veto poissa, palelee kauheasti. Yleensä mä en tosiaan oo mikään vilukissa, mut kohta istun täällä pipo ja lapaset kädessä. :eek: :)
 
Voi Nöttiäinen! Minä jos kuka osaan arvata miltä susta nyt tuntuu :heart: :heart: Olen todella pahoillani että sulla kävi noin. Voimia hirmuisesti, niin se vaan on että koskaan ei voi tietää miten käy vaikka sen plussan saiskin! :heart: :heart:

Pilkkis kurjaa että kääntyi tuohon suuntaan tuo sinun tilanteesi. Kyllä se pussa sieltä vielä sullekin napsahtaa ihan varmasti! :hug:

Pahoittelut myös muiletädin piinaamille!

Maarunen, IHANAA, ONNEA!!! :flower: Vahvistusta viivoille toivottelen täältä kovasti!! :heart:

Kesis kiitos kysymästä, hyvää kuuluu Toreyn päivään. Tänään en ole vuotanut enää yhtään. Toivotaan että loppui siihen. Aamulla myös etoi jo lupaavasti :LOL: . Mäkin palelen kokoajan ja tänään ihan tolkuton väsymys koko päivän. Ja kaikesta tästä olen innoissani ;)
En kuitenkaan tehnyt enää tänään testiä. Kunnon plussia ne on olleet kaikki ja jos ei enempiä enää vuoda niin lienee kaikki ok. Viikonlopuksi ostan yhden varmistustestin kuiteskin vielä ;)

Nyt ukon kainaloon!
 
Onnea plussanneille :flower: ja :hug: vuotaville :'(

En nyt oikein tosta omasta oviksesta tiedä, maanantaina tuntu et olis voinu olla ja limatkin näytti siltä, mut samoin tänään... No, sama se oikeestaan, parin päivän välein on laitettu simpat asemiin ja tänää kun kävin Prismas, "vahingossa" satuin vilkasemaan raskaustestejä ja melkein järkytyin et 2kpl makso vaan 4,10?! :eek: Pakkohan sellanen paketti oli sit ostaa, varmuuden vuoks... Mut en aio testata ennenKUN menkat on myöhässä, en varmasti... :whistle:

Tosiaan, alkaa tää vauvakuume pikku hiljaa lähtee lapasesta, ettekä te kyl auta asiaa yhtään! :kieh: Onneks saan nyt muuta ajateltavaa, muutto edessä ja ens kuun aikana n. 80neliöö tapettia revittävänä ja sit maalit kaikkialle. Ihan hullun paljon hommaa, kunhan vaan ehtis ajoissa... Mut saapa tosiaan muuta ajateltavaa kun sen vauvvelin... :)
 
Huh, ompa taas tullut paljon tekstiä!
Kiitokset kaikille onnitteluista! Olen kyllä tosi iloinen, että meillä tärppää nopeasti, mutta hiukan olen taas peloissani, että mitä jos tämä menee taas heti kesken ennen kuin ehtii alkaakaan. :ashamed:

Noppis Minä olen ihan samanlainen testien suurkuluttaja. Nyt varsinkin kun noita haamuja on tullut, niin en ikinä malta odottaa vaan testaan aina seuraavana päivänä uudestaan. :D

Pilkkis Pahoittelut! :hug: Onnea kuitenkin uuteen kiertoon.

Ajattelin tänään aamulla, että testaan seuraavan kerran vasta parin päivän päästä, mutta nyt taas tuntuu siltä, että en malttaisi odottaa. Haluaisin niin kovasti tietää onko viiva edes vähäsen vahvistunut vai onko testi jo nega. Huh, kun tätä voikin vatvoa.. Toisaalta kun ostin Prismasta testilaatikon niin siinä piti olla kaksi testiä, mutta siinä olikin kolme! Joten ehkä voisin kuluttaa jo huomenna sen ylimääräisen. :LOL:
 
Nöttiäinen Olen todella pahoillani! Minäkin tiedän tuon tunteen todella hyvin. :hug: Mullahan on ollut nyt kaksi kertaa peräkkäin kemiallinen. Saa nähdä miten nyt käy. Silti en kyllä osaa olla testaamattakaan etuajassa kun kuitenkin on niin selvät raskausoireet.. Jaksuja sulle! :hug:

Torey Ihanaa, että sulla on kaikki kunnossa! B)

Bianca Noi Prisman testit on halpoja ja itse olen käyttänyt niitä kun kerran niin paljon testailen. :D Oon kyllä tykännyt ja sellaisella tosiaan sain lievän haamun tänään 9dpo, eli on vielä aika herkkiäkin.
 
nöttiäinen :hug: suuret pahoittelut ja voimia sinulle :hug:

pilkkis voi ei, tätipahoittelut :hug: muuta ainakaan ei kierto
venynyt pitkäksi jos nyt jotain hyvää yritetään tästä etsiä.
Ei muuta kun häntä pystyyn ja uuteen yritykseen!
Kyllä se nyytti teillekkin aikanaan tulee, usko pois! :heart:

noppis mä testasin esikosta vasta kun menkat oli viikon myöhässä
ja sillon tuli kyllä tosi vahva viiva. Ja sit viel testautin labrassa
ihan varmistukseksi.. Että meikältä kyllä (ainakin silloin ) löytyy
malttia vaikka oireet oli ihan selvät. Saa nähä miten nyt sitten.
Huomaatteko, mä oon siis ihan varma jo että siirtoon asti
päästään. B)

Torey hyvä että kaikki kunnossa, nyt vaan alat nauttia
raskaudesta!
 
Noppis
Kuulkaapa tytöt. Tein nyt sellaisen päätöksen, että testaan 10 päivän kuluttua eli 27. päivä sunnuntaina. Silloin on 2 viikkoa viime pupuilusta ja yhden päivän :LOL: kestäneistä lämmönnousuista.

Sitten jos silloin on nega, odotan että menkat alkaa ennen kuin yritetään enempää. Koska tää on tosi hajottavaa, ettei yhtään tiedä, koska pitäisi testata, kun periaatteessa se ovis voi olla ollut koska vain, joten periaatteessa voisi testata vaikka joka päivä.

Eli tästä eteenpäin käytämme nyt ehkäisyä tai pidättäytymistä :LOL: (musta joskus tuntuu että jos minä en tee aloitetta niin kukaan ei tee :headwall: ), kunnes menkat alkaa ja saan jonkun tiedon siitä, missä vaiheessa kiertoa ollaan.

Nyt on siis 10 päivää aikaa leikkiä raskausoireita! No mitäs... eilen närästi! :LOL: Niin ja lenkillä vilutti kovasti (koska oli liian ohuesti päällä :D ).

Terkuin
Noppis, 10 päivää testaukseen
 
Huomenta!

Eilen oli niin paljon juttua illalla luettavana täällä, että mulla meni ihan ohi, joten nyt
pahoittelut negasta mama-84 :hug: :heart:

Bianca Kivaa, muutto edessä teillä! Tapettien poistaminen on oikeilla välineillä ihan hauskaa! Toki tiettyyn rajaan asti :D Nimim. kokemusta löytyy :kieh: Me poistettiin nykyiseen asuntoon muuttaessamme kaikilta seiniltä tapetit, jossain vaiheessa alkoi kyllä tuntumaan, että se tapetti lisääntyy sitä mukaa kun sitä repii pois. :eek: Sitä oli myös monta mukavaa kerrosta, kun aiemmat asukkaat olivat ilmeisesti aina vaan tapetoineet vanhan päälle. :whistle:

maarunen käytitkös sen ylimääräisen testin aamulla? :) Millä osastolla noi raskaustestit muuten piileksii Prismassa, oon joskus yrittänyt vilkuilla mutten ole nähnyt? Kyllähän noin halvat testit pitää ostaa hyllystä pois vanhenemasta :D

Minkälaisissa fiiliksissä iitukka odottelee kesäkuuta? :heart: :)

Olikos Hani- ainoa, joka on kiinnostunut päivittelemään jatkossa tuota listaa? Haluaisitko vaikka lauantaista lähtien ottaa pestin vastaan, jos mä vaikka vielä huomisen päivittäisin? :)

).( Testasinkin jo tänään uudelleen, oli se viiva taas vähän vahvistunut edellisestä. Mutta vielä saa/joutuu testaamaan uudelleen viikonloppuna, mun täytyy nähdä ihan tumma viiva kuten esikoisestakin ennen kuin uskon :ashamed: :)
 
Noppis
Niin ja se asunnonostokuume nyt kyllä vaivaa kovasti. Vaikka ollaan päätetty, ettei osteta ennen kuin minä valmistun. Mutta siihen on vielä niin monta vuotta, etenkin jos tää pikkukakkosprojekti onnistuu. :ashamed: Siis 2 vuotta opiskelua jäljellä, mutta jos pikkukakkonen tulee, niin yhteensä 4, koska meinaan olla sitten ensin kotona siihen asti että esikoinen täyttää 3.
 
Noppis Jee, 10 päivää aikaa piinailla! Närästys on jo hyvä merkki. =)

Kesis Hienoa, että viiva vaan vahvistuu! Ne testit on meidän Prismasssa meikkien ja vartalonhoitotuotteiden (rasvojen) kanssa samassa hyllyvälissä. Tosin ne oli ihan alimmalla hyllyllä, eli niitä ei ollut helppo huomata. Minäkin jouduin kysymään myyjältä ennen kuin ne löysin. Se testipakkaus on sellainen punainen pahvilaatikko. Ovulaatiotestit ovat tummanlilassa laatikossa.

Ja joo, meninhän minä taas testaamaan. Haalea haamuviiva ilmestyi nyt nopeammin kuin eilen ja on ehkä hyvällä tahdolla aavistuksen vahvempi kuin eilen. Mutta silti jotenkin tuli paniikki, että jos tämäkin vaan kuihtuu pois.. :'( Eilen olin vielä niin positiivisella mielellä, mutta nyt taas hiipii pelko. Pitäisiköhän mennä ostamaan lisää testejä. :LOL:
 
maarunen hienoa! :heart: :flower: :) sulla on onneksi niin vähän aikaa oviksestakin vasta, ettei sen viivan tarvitse edes kauhean vahva ollakaan :) Voin kuvitella, että aiemmat kemialliset kummittelee mielessä :hug: niin mullakin km... :/ mutta toivotaan parasta että nämä tästä etenis normaalisti ja päästäis onnelliseen odotukseen :heart: :) Kiitos erittäin hyvästä selostuksesta, taitaakin olla tässä piakkoin Prismaan asiaa... B)
 
KesisKiitos rohkaisusta! Prisman testeistä tosin olen kuullut, että eivät näyttäisi kunnon vahvaa plussaa kovin herkästi. Mutta sitten antavat kyllä jo tosi aikaisessa vaiheessa haamuja. Mutta omakohtaista kokemusta ei ole siis muuta kuin noista ihan alkupäivien haamuista.
 
maarunen OK, hyvä tietää etten kalpene täysin jos ostan ja testaan. :ashamed: Tai ehkä mun pitäis vaan pysyä tuossa yhdessä ja samassa apteekista ostetussa Aconin testissä, niin olis helpompi verrata. :)
 
kesis jos muita ei ilmottaudu niin kait mä voin alkaa päivittäjäks. ootko antanu kp:ten juosta niin kauan kunnes toisin ilmoitetaan? voinko lainata tota sun pohjaa ja sit siitä muokkailla pikkuhiljaa??
 

Yhteistyössä