Heippa!!
Ei oo todellista,
nöttiäinen, olen tosi pahoillani!! :heart: :hug: Tosi kurja juttu, että se oli kemiallinen :hug: Hurjaa, kun ensin saa toiveet korkealle, ja sitten käy näin... :'( Parempaa onnea uuteen kiertoon, jos päätätte jatkaa yritystä. :heart:
Pilkkis79 Voi mä oon tosi pahoillani, että se kp 1 sieltä sitten käynnistyi :hug: :heart: Ikävä kun jouduit vielä niin monta päivää odottelemaan lopputulosta. :hug: Plussarikasta uutta kiertoa, kyllä se plussa sieltä putkahtaa :heart:
Kiitos
sipuli81 :heart:
Noppis toivottavasti sun päivä jatkui paremmissa tunnelmissa =) :hug: Joo kuten
Pilkkis79 totesikin, täältä ei välttämättä löydy hyviä neuvoja vauvakuumepakkomielteisyyden lievitykseen
Mutta silloin kun on täytynyt saada muuta ajateltavaa, mä oon yrittäny suunnata ajatukset kodin remppaamiseen ja sisustamiseen.
Toimii ehkä 5 minuutin ajan :kieh:
Lappitar mä testailen varmaan perjantaina taas uudelleen, tai lauantaina.
Tai huomenna. :kieh:
sunnuntailapsi ovistuulia sinnepäin +++
ihanan lyhyt kierto sulla, mukava ainakin näin vauvaa yrittäessä
aurinkoinen äityli jaksamisia! :hug: Kyllä se asiat siitä selviää
Pahoittelut
sef tädistä :hug: Ja onnea uuteen yritykseen! :heart:
Blondielle puolestaan onnittelut tädistä, ja vieläpä kohtuullisessa ajassa saapuneesta sellaisesta! Hienoa, kierron pituus alkaa kuulostaa hyvältä
:flower:
Vielä tuosta testaamisesta, mulla on kans testit "vähän" poltellu aiemmin näppejä :kieh: Eihän niitä nyt vaan voi olla käyttämättä jos ne kerran on hankittu.
Yksi vaihtoehtohan olisi tietysti olla hankkimatta niitä varastoon, mutta where's the fun in that
Hyvä, että
Noppis sai apua Dr Phililtä
).( Mulla on ihan hurja väsy ja veto poissa, palelee kauheasti. Yleensä mä en tosiaan oo mikään vilukissa, mut kohta istun täällä pipo ja lapaset kädessä.