PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

maarunen!!! IHANAA!!! :heart: :) Suuren suuret onnittelut haamusta, tosi upea juttu!!! :flower: :heart: :hug: Toivottavasti se siitä vahvistuu!!! :) :heart: Lisään sut heti haamuilijoihin =)

Noppis uu ihana aamu teillä :kieh: :D Parempaa päivänjatkoa! B)

Nyt täytyy lähteä, joten palaillaan illansuussa astialle! :)

Noppis
Onnea maarunen!!! :flower: :flower: :flower: :heart:

).( Mä en kyllä enää kohta kestä, siis nää sekaisin olevat hormonit on ihan kamalia. Tänään alkoi aamu ihan kamalalla itkupuuskalla. :'(

huomenta vaan kaikille :) ja onnea maarunen haamusta :heart:
mulla kävi aikoinaan esikon kanssa niin että pariin ekaan testiin tuli vasta 25 min päästä haamu, eli roskishaamu. tais olla vasta viides testi joka näytti plussan sen ajan sisään mitä voi pitää luotettavana B)

kävi sit eilen illalla niin että innostuttiin jo miehen kanssa laittamaan itiöt matkaan vaikka puhe oli oottaa toukokuuhun ;) ja vieläpä kaks kertaa!
saa nähä miten käy, nyt on kp 16/28-35 että toi mun kierto heittelee jonkin verran mut suht hyvään aikaan sanoisin :saint:

maarunen Mahtavaa, isot onnittelut haamusta ja toivotaan vahvistumista! :heart:

Noppis Voi ei, mikä aamu! :hug: Itku on välillä ihan hyvä päästää ulos.. Toivottavasti päiväsi kääntyy paremmaksi!

miiuska Ihan hyvältä ajoitukselta tosiaan vaikuttaa ja kiva kun kuume vei teilläkin vallan!
=)

Täällä odotellaan tänään ratkaisua. Aamulla tuli vessapaperiin pienen pieni viiru vaaleanpunaista limansekaista. Ehtisköhän se täti sitten kohta jo kokonaan paikan päälle.. Jänskää. Hiljaa pienessä mielessäni toivon edelleen, ettei tulisi. Mut toisaalta, näiden piinapäivien jälkeen sitä jo toivoo mitä tahansa ratkaisua tilanteelle. Huomenna oli vasta tarkotus testata, jos täti ei tule.

Fensca, olen todella pahoillani :hug: +

Noppikselle

Kaikkea sitä joutuu tekemään raskautumisen eteen; nostan sulle hattua mä en sais punkkua alas sitten millään :p

Toreylle :hug: ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa ++++:whistle:

Tervetuloa uusille! :wave:

Maaruselle onnittelut plussaamisesta ja tulevasta vauvasta!

).( eipä uutta. toista päivää pinkkiä limantapaista, ei menkkoja vieläkään. Ei mitään tuntemuksia. Sais jo ns. hulahtaa housuihin jotta pääsis alkaan uutta kiertoa. Tätejä saa siis edelleen potkia tännepäin!

Hyvää huomenta kaikille!!!

Maaruselle isot onnittelut!!! :flower: :flower:

(.)Kipeenä täällä yhä vaan, hitto eiks tää koskaan helpota, kuume sentään lähteny lääkekuurin myötä, mut ihan samanlainen olotila!!
Nyt on jännät päivät menossa... tuleeko täti vai ei... Testi odottaa jo valmiina, mut yritän malttaa vielä vaikka kuinka tekis mieleni!! Huomennnahan vasta tädin nyt ihan virallisest kuuluis saapua! TOIVOTTAVASTI EI SAAVU!!

HYVÄ hyvä Maarunen täällä kyllä plussia ja haamuja pukkaa nopeeta vauhtia :D :D

mä tyhmä odotin niitä kipuja ja nyt kun sain ne ni oon ihan et voi V........
aika hämäävästi kyllä vaikuttaa samanlaisilta kiinnittymiskivuilta ku esikosta et saapi nähä miten käy. tyhmää kun nyt joutuu sit taaaaas vaaaaan venaaaaa |O |O |O

Hani- Jänskää, toivotaan että odotus sitte palkitaan.. :) Ethän sä kyllä kauaa ehdi päivittäjänä toimia, jos heti tästä kierrosta tärppää! :D Siis jos pestin otat vastaan.

mama-84 Pikaista paranemista sulle! :hug: Ja toivottavasti täti ymmärtäis pysyä loitolla sieltäkin. Mä oon ainakin niin malttamaton, et testaisin jo tänään, jos olisin sä! ;)

Ääh, mulla tuli nyt ihan järkyttävän huono olo!! Ja tuntuu ihan ku migreenikin ois pamahtamassa tähän päälle.. Täytyy mennä lepäilemään..

No mutta onneks meillä on miehen kanssa lähetteet verikokeisiin ja mies on menos sperma-analyysiin. Ja sitä myöden hiukan saadaan selvyyttä, että miksi ei saada aikaseks... (miehellä ei siis lasta aiemmin, niinku mulla edellisestä suhteesta)! Ja jos ei nuo vielä paljasta mitään, ni sit mä meen lisätutkimuksiin! :/

kp 1! Toinen luomukierto ja nyt pidempi, 35 päivää. Siinä rupeaa olemaan jo aineksia, ei liian lyhyt kuten edellinen oli (18 pv) eikä liian pitkä kuten sitä edellinen, 50+päivää

Ehkä mulla on toivoa vielä

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja neiti21wee:
hmm tein tänää taas ovistestin niin ei ees tullut samanlaista viivaa ku eilen hyvä ku erotti ja tää olitehty aamupissasta et en käynyt koko yönä vessassa toisin ku toissapäivänen sen tein joskus klo 8-9 ja kävin aamulla 6 ku neiti hersäs vessassa joten siinä oli vaan muutama tunti en sit tiiä vaikuttaako tässä toi aika samalla tavalla ku raskaustestissä.-
Ainakin mun ovistestit kuuluu tehdä myöhemmin päivällä, oliko se nyt 10-20 tai jotain sinne päin. Aamupissassa sitä hormonia pitäis kai olla vähemmän. Mutta kannattaa noudattaa testin omaa ohjetta, ja tehdä joka päivä mieluiten samaan aikaan.

Olipa kurjia uutisia Fensca :hug: Kovasti jaksamista!

Blondielle onnittelut ja Sefille pahoittelut tätistä! Täällä yksi jolla jo 1000000 yritys kerta, oikeesti vasta yheksäs :)

Ja Maarustakin uskallan onnitella oireiden perusteella :heart:

Tilasin netistä ovistestejä, kun lopetin minipillerit syksyllä ja kiinnosti, että ovuloinko ollenkaan. Sit jäin vähän koukkuun ja tilasin lisää :ashamed: Nyt vissiin 6 kiertoa testaillut, vain yhdessä kierrossa jäänyt ovis bongaamatta. Eilen aloitin taas, testit riittää tähän kiertoon enkä aio uusia tilata. Toivottavasti ei tarviikaan :p Mut ilman testejäkin ollaan yritetty harrastaa sitä romantiikkaa parin päivän välein tämä otollisin aika. Hyvin jaksaa kun mulla kierto niin lyhyt, heh.

Jahas, kotihommiin ennen kuin vesseli herää.

Fensca :hug: voimia sinulle! :hug: Ja vaikka ei nyt siltä
tunnukkaan niin kyllä kaikki vielä kääntyy hyväksi, tavalla tai
toisella.

Jee maarunen! Onnea valtavasti! :heart: :hug:

Tämähän taitaakin olla oikein megaplussauskuukausi! :D

Neganneille ja tädin yllättämille lohtuhalit :hug:
ja ei kun uuteen yritykseen!

Noppikselle synttärionnittelut! :flower:

Kylläpä pilkkistä nyt piinataan, toivottavasti tilanne siitä
selkiää suuntaan tai toiseen. Ja älä nyt hyvää kirvestä vielä
pois heitä, sitä voi vielä vaikka tarvita.. ;)
Meinaan jos se täti ei ymmärrä hyvällä pysytellä kaukana
niin pahalla sitten ja siinä hommassa kirves saattaa olla hyvä apuri. :saint:

Noppis
Pilkkis Voi kun mä toivon, ettei se täti löytäisi sua!

Blondielle onnittelut hyvänpituisesta luomukierrosta! :flower:

Tämä kuumeilija on selkeästi vähän turhan pakkomielteistynyt tästä vauvakuumeesta. Kertokaapa mulle, miten saisin ajatukset muualle? Menee päivät NIIIIIIIIIIIIN hitaasti. Mitä mä oikein voisin ottaa projektiksi? Tätä sisustusta vois nyt kyllä vähän freesata, nyt kun ei muutetakaan. Sit tekis mieli neuloa jotain, mutta mitä? Pieniä pieniä vauvanvaatteita? :LOL:

Ensi viikolla on yksi opiskelujen infotilaisuuskin koskien vuoden 2008-2009 opintoja. Mutta kun mää olin ajatellut olla silloin kotona kasvattamassa mahaa! |O Jos ei masu kasva sitä ennen, niin palaan koulunpenkille syksyllä, siis.

Noppis Meiltä ei ehkä kannata kysellä neuvoja pakkomielteisyyden karkotukseen.. :D Harvassa täällä taitaa olla ne, joilla ei vauvakuume ole lähtenyt hanskasta. Täällä mäkin istun näköjään koko päivän. Mä ajattelin ottaa projektiksi laihduttamisen, jotta sais muuta mietittävää. Sisustus kuulostaa myös tosi kivalta projektilta, jos on rahaa. Vauvanvaatteita neulomalla se sun vauvakuume ainakin varmaan epäpakkomielteistyy nopsaan!! :LOL: Yks mun kaveri neuloo villatakkeja ja -paitoja kaikille rahasta..

Onnea noppis :flower:

Pahoittelut fenscalle :hug:

mama jospa tutkimuksista selvii jotain.

Voihan pylly mä sanon. Ku nyt eilen sit pamahti mukava ongelma ja mä sekä mies stressataan. Elikkä mun auto meni myyntii ku oli nettiautossa ollut myynnis varmaa sen 2-3vk ollut. sit eilen joku tuli hakee sitä joten tänää piti kävellen viedä tytär hoitoon ja minä työharjotteluun. Huomenna mies vie aamulla aikasin jo 6.00 tytön hoitoon ku mulla ei autoa ja tää uus hoitopaikka on kauempana mitä tää edellinen.
Lähempänä ei ole paikkoja ku hoitajia lomalla tms. et Joten tuo paikka sit pitää ottaa.

Väliaikaista tää vaan on et auto jostain hommataan mulle et voin tyttöö kuskata hoitoon. Mut mä arvaan et jää itkien sinne hoitoon. ku kesken kaiken vaihtuu paikka. Kesällä ei tarvitsee hoitopaikkoja miettiä ku on mummut ja papat eli miehen porukat.
Sit olis tuo perjantaina et miten se viedään ku mulla alkaa iltavuoro 13.00 ja tyttö viedä sinne jotenki? Meidän pitää miehen kans nyt kehitellä et tuleeko sen isä hakee täältä ja mies menee sinne vanhempiensa luokse ja kulkee isänsä kanssa töissä ja mulla ois auto.

Onneks kohta vloppu ku kaikenlaisia ongelmia vaa vastaan tulee et mikää ei mene nappiin. :ashamed: :'( |O

Alkuperäinen kirjoittaja sunnuntailapsi:
Tilasin netistä ovistestejä, kun lopetin minipillerit syksyllä ja kiinnosti, että ovuloinko ollenkaan. Sit jäin vähän koukkuun ja tilasin lisää :ashamed: Nyt vissiin 6 kiertoa testaillut, vain yhdessä kierrossa jäänyt ovis bongaamatta.
Hei, miten sulla kroppa palautui minipilsuista? Mulla ei vieläkään pelitä normaalisti (lopetin 1.1.08). Kuin pian ovulaatio palautui sulla?

Yhteistyössä