PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

:LOL: Pilkkis79 ihana, että mulle kans toivotteli, vai olikohan se vaan toivomus että molemmat pistäis koneet kiinni :D Hyvää yötä teille molemmille joka tapauksessa :D :) Aamulla sit! =)

Wäinöliini siinä kans yks yllyttäjä :D Aamulla testataan sit kaikki :saint: ;)

aurinkoiselle äitylille hyvät iltapalahetket

Hyvää yötä kaikille!
Ja tietenkin mielettömän suurta plussaonnea kaikille huomisaamun testaajille :heart:
 
miten maltatte odottaa huomiseen? Testatkaa vaan jo nyt :D Kyllä se plussan nytkin näyttäis, varppina! :)
Tuntuu ihan kun olis pikku hiprakassa, kun käskin ukon tänää hakee mulle punkku pullon ja siitä lasillisen ("varmuuden vuoks" vai miten se Torey asian ilmaisi) join.... :D Aikoihin en ookaan mitään ottanu, mutta kylläpä tuntuu lasillinen :whistle:
 
nii varmaa plussa näyttäis nyt mut eiköhän aamulla heti 7.00 testi näytä plussaa :) meillä ei varmaa aikoihin vielä. vaikka testin tein tässä viikko sitten ku epäilin olevani raskaana. vaikka pillereitä syön. Mulla on kaks mamma kaverii jotka tuli raskaaks vaikka pillereitä söivät.

siks mullaki varmaa huoli et olenko tullut raskaaksi. pianhan tuo liuska loppuu. :kieh:
 
Tervetuloa aurinkoinen äityli pikkukakkosta toiveilemaan! :heart:

Aamulla sitten plussat kehiin Pilkkis, Kesis ja Wäinöliini. Hurjasti +++++++ :whistle:
Toivotaan et kaikilla on tikussa kaksi viivaa!!!

Hyvät yöt kaikille. :wave:
 
Eihän siitä nyt toki vaivaa ole. Sehän riittääpi et sä tykkäät siitä?

Täällä on yleensä tosi hiljaista tähän aikaan. Mä tykkään toisinaan valvoa myöhempään, mut harmi kun silloin ei yleensä täältä saa juttukaveria. =)

Oishan se tietysti viisasta itekki lyöttäytyä jo untenmaille.
 
Eiköhän me kohta keksitä sulle aurinkoinen äityli joku oma lempinimi.. :D

Täällä sataa lunta!! :headwall: Maassa on ainakin 5cm. Missä on mun kevät!

Ainii, näin myöhään jaksoin malttaa testin kanssa ja se sama negahan mua siellä väijy.. :x Hukkaan meni siis viimonen testi ja täytyy lisää tilailla. Näin parikin semmosta plussaunta, et heräsin aika lailla itsetuntoa uhkuen, mut ne enneunet ei nyt ainakaan tänään tulleet toteen. Jos nyt jotain positiivista mietitään, ni täti ei oo vielä tullu ja taas on tosi huono olo. Mulla on nyt tosi monta kiertoa ollu kellontarkasti samanmittasia.. No, jään odottamaan sitä vierailijaa tälle päivälle.

No mutta, Kesis, sano että sulla olis maailman mahtavimmat uutiset tälle päivälle.. Ja Wäinöliini, mitäs totuuksien tikku siellä sanoi?
 
Huomenta!

Pahoittelut negasta, Pilkkis79 :hug: Ei muuta kuin uutta tilausta kehiin sitten. :) Mut hienoa, että kellontarkka täti ei yllättänyt, ja että on huono olo. Outoa kirjoittaa, että hienoa että sulla on huono olo, mutta tiedät varmasti mitä tarkoitan. B)

Bianca heh, ai vielä löytyi loppuillasta yllyttäjä, onneksi oltiin lähdetty jo linjoilta. :)

aurinkoinen äityli sun nikki on just hyvä! Mutta kyllä se täällä meidän pyörittelyssä vielä varmaan vielä lyhenee :D

sipuli81 sä oot meidän yökyöpeli =) Sun ei ilmeisesti tarvitse kauhean aikaisin herätä, tai sitten sulle riittää vähäiset unet? :)

).( Pilkkis79:n lailla mä näin unta ihanasta vahvasta, punaisesta viivasta, mutta uneksi jäi :snotty: Heti herättyäni muistin unen ja kyllä harmitti, että oli vain unta :kieh: Mä nyt sit kans testasin aamulla, jotain siihen testiin taas ilmestyi :whistle: Jos edellinen testi perjantaina oli haamun isoäidin pikkuserkun kaima, niin tää olis ehkä se pikkuserkku.

Mä nappasin pari kuvaakin testistä, ajattelin että laitan tänne ne vaikka tän päivän ajaksi. Vaikka tuskin kukaan mua niistä kuvista tunnistaa :LOL:

Ensimmäinen kuva on otettu testiajan sisällä, pahoittelen kuvan laatua, se on aika epäselvä kun täällä hiippailin aamuhämärässä
http://www.aijaa.com/v.php?i=1920588.jpg
Ja toinen kuva testiajan jälkeen (vaikka eihän näitä oikeasti pitäisi tuijotella sen ajan jälkeen :snotty: ) http://www.aijaa.com/v.php?i=1920591.jpg

Mua hämää kauheasti kun tuossa mun testissä on sen testiviivan kohdalla sellainen pieni painauma puolelta pituudelta, että aiheuttaakohan se nämä viivahallusinaatiot. Edellinenkin testi oli ihan mukiloidun näköinen, en kyllä enää tilaa BabyPlussalta :headwall: vaan siirryn takaisin Mammaksin testeihin.
 
Noppis
Kesis, kyllä tuo näyttää ihan plussalta tännekin eikä hallusinaatioilta! :heart: Kyllä mä ainakin haluaisin tässä vaiheessa jo kallistua onnittelun puolelle! :flower:

Ja pahoittelut Pilkkikselle negasta, ja mäkin silti toivon että sun paha olo olisi "hyvää" pahaa oloa. :hug:
 
Kesis Kyllä siinä ainakin hyvällä uskolla jotain näkyy. :heart: Ja sillä on vielä hyvin muutama päivä aikaa vahvistua. Peukut krampissa toivotaan parasta! :hug:
Tiiän mitä tarkotat, mäkin ihan tosi salaa vielä elättelen jotain pientä toivon poikasta. Ja tosiaan, jos ei nyt, ni sitten myöhemmin. Joka toinen sekunti sitten mietin, et onko se täti jo ovella. Mä osaan loihtia ne menkkakivut ihan hetkessä esiin, ku vaan mietin et onko niitä nyt vai ei. Eli mahakipuihin ei voi luottaa.

Kiitos Noppis! =)
 
Niin pitihän mun jotain muutakin kommentoida. Mutta innostuin vain niin tosta Kesiksen uutisesta! :)

Noppis Kyselit siitä limasta. Mulla ainakin saattaa tulla vielä kolmekin päivää rakastelun jälkeen miehestä peräisin olevia limoja. Mutta toivotaan, että sulla olisi ovis tuloillaan!

Zilizeija Onnittelut päättötyöstä ja valmistumisesta! :flower: Toivottavasti mielialakin kohenee!

Pilkkis Pahoittelut negasta. :hug:

Meillä oli siis eilen ne 1-vee juhlat ja ne meni kyllä tosi hienosti. Porukkaa oli paljon ja aikamoista menoa oli kun oli seitsemän lasta ja kymmenen aikuista. :D Nti Kesäheinä taisi kysellä niitä rääppiäisiä. =) Mikä ihmeellistä, niin mitään ei jäänyt. Kaksi todella isoa voileipäkakkua menivät kuin kuumille kiville ja tekijä sai paljon kehuja! :) Me ollaan tänään menossa miehen kavereille kylään ja tarkoitus oli viedä sinne rääppiäisiä, mutta nyt täytyy varmaan mennä kaupan kautta. Poika sai ihania lahjoja ja nyt onkin sitten opettelemista kuinka taaperokärryn kanssa kuljetaan ja miten Puuha-Pete traktorin kanssa ajetaan. Elektroninen lorukirja on jo moneen kertaan kuunneltu ja ihmetelty. Duploja ollaan kovasti järjestelty ja nuppipalapelin kanssa ollaan leikitty. :D

Kesikselle vielä, että ei siihen testiviivan kohdalle tule mitään jos ei ole hcg:tä pissassa. Joten usko pois, että raskaana olet! :flower:
 
maarunen kuulostaa tosi ihanilta 1-vuotisjuhlilta =) Harmi ettei jäänyt rääppiäisiä tänne lähetettäväksi, täytynee itse opetella tekemään B) Ihania lahjoja on teidän poika saanut, varmasti on riittänyt ihmeteltävää =)

Vielä tuosta testistä maarunen, kiitos kauheasti rohkaisusta :) Mua pelottaa että kyseessä on Kaveri Kemiallinen tai joku vastaava kun viiva on niin haalean haalea... Mutta ei auta kuin odottaa ja testata taas uudelleen parin päivän kuluttua. :kieh: Mutta uskaltauduin nyt kaikkien rohkaisevien kommenttien perusteella lisätä itseni "Haamun isoäidin pikkuserkut"-listalle :snotty:

Pilkkis79 Mulla kans peukut kramppaa sun puolesta :heart:
 
Kesis: Kyllä toi minustakin jo kunnon haamulta näyttää!! Toivottavasti tummenee ja uskallan kyllä jo onnitella haamusta!! :heart:

Pahoittelut tädin yllättämille! :hug:

Noniin... Nega testattu. Ja nyt sitten tulee valivalivalitusta. Mulla on koko kierron ajan ollut sellainen olo, että jouluvauvaa meille ei tule ja menkkoja vaan lähinnä odotellut..siis eilisiltaan asti! Eilen illalla aloin kehitellä sitten samoja raskausoireita kuin esikoisen aikaankin oli ja olin jo olevinaan melko varma, että plussaa testi tänään näyttää. Eipä näyttänyt ei. :kieh: Nyt sitten tiputtiin noitten illalla alkaneiden kuvitelmien takia korkeammalta kuin piti. Nyt alkaa onneksi tuon pettymyksen suhteen jo helpottaan. Mutta tosiaan, menkkoja ei edelleenkään kuulu (kp 36, eli kierto taas aika pitkä :(. )

Kävin testauksen jälkeen uudestaan nukkumaan ja näin aivan järkyttävän hirveää unta :'( . Siinä esikoinen siepattiin ja se tunne mikä siinä unessa oli (ja vielä herättyäänkin) oli aivan kamalaa :'( . Oli heti pakko halata esikkoa ja olla kiitollinen että on vielä siinä vieressä.

Mutta nyt aamukahvia hakemaan toinen kupillinen ja purkamaan mieltä siivoilun pariin.

:wave:
 
Pilkkis olen tosi pahoillani tosta sun negastas!! :heart: :heart: Ehkä se vielä kuitenkin voisi muuttua joksikin muuksi kun ei sitä tätiä kerran näy. Mullakin täällä peukut kramppaa sun puolestas niin ettet uskokaan! :heart:

Kesis ihanaa! Kyllä mäkin näen noissa testeissä ne viivat. Oikeassa on Maarunen siinä ettei siihen testiin tule kyllä mitään jos ei ole raskaana. Tai ainakin on tosi läheltä liipannut sitten. Melkein kyllä jo onnittelisin sua! :heart: :heart: Kyllä se viiva siitä vahvistuu!!

Neiti21wee pahoittelut myös sulle tädistä!
 
Huomenia :D puol tuntii sit heräsin. nti kesäheinä voit sä joskus tehdä uudestaa testin jos täti ei tuu kylään mut kyl tuo hiukan näyttäis et voipi olla nyytti siellä alulla.

pilkkis79 pahoittelut. jospa se vielä plussa tulee :hug:
 
Kiitos Wäinöliini, Torey ja aurinkoinen äityli. :heart: Testailen varmaan taas parin päivän kuluttua uudelleen ellei täti ole kurvannut paikalle, mun täytyy saada paksu punainen viiva testiin ennen kuin uskallan huokaista. :)

Wäinöliini pahoittelut negasta :hug: Toivottavasti plussa ilmestyy vielä :heart:
 
Huomenta!

Täällähän on käyty eilen hirmuista yllytystä!! Harmi kun en ennättänyt mukaan :snotty:

Kesis: siellähän se viiva kurkisti kun kävin kuvat katsomassa!!! Paljon onnea ja viivan vahvistumista =) =) =) =)

Pilkkikselle ja Wäinöliinille pahoitteluni negasta.. Jospa se vielä plussaksi muuttuisi :heart:
 
Ääh, meiän äiti tulee kohta kylään ja viipyy huomisiltaan saakka, en pääse täällä pyörimään tälleen minuutin välein. :LOL: Ehkä ihan hyvä, kun tulee muuta pohdittavaa ja saa siten pari päivää kulumaan vähän nopeammin. Tulee sitten täti tai ei. Täällä pyöriminen ei kyllä yhtään nopeuta ajankulua!!
 

Yhteistyössä