PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Ihana sun kommentti, "Voiko näin onnellinen ollakaan?", tulee ihan tippa linssiin :heart: Onnellisuus paistaa läpi sun tekstistä :) Plussapäivä on kyllä sellainen ihana ja ikimuistoinen päivä, sniisks :heart: :)

Hyvä ettet jätä meitä kokonaan vaan käyt edelleen täällä :) Mut joo mä yritän kans pykäistä plussan tässä lähipäivinä ;)

Onnea Torey! Toivottavasti me muutkin saadaan piakkoin niitä plussia.

Meillä 2-vuotias tokaisi muutama ilta sitten, että tilatkaa vauva. Ei vaan kertonut, että mistä niitä saa tilattua.

Eräänä toisena iltana ennen nukkumaan menoa sanoin, että meille on mahdollisesti tulossa vauva, niin reippaana tyttönä kavi katsomassa, että onko olohuoneeseen ilmestynyt vauvaa. Todella mainio tapaus tämä meidän neiti. :LOL: :LOL:

ONNEA TOREY!! ollankohan me jossain täällä muussakin pinossa joskus samaan aikaan oltu kuumeilemassa? jotenkin nikkisi vaikuttaa niin tutulta, mut ihanaa kun tulee plussia.

mä tein miehelle selvät vaihtoehdot: joko annat tavaraa tai jos täti tulee niin mä lähden kunnon ryyppyreissulle :LOL: en ole kahteen vuoteen ollut MISSÄÄN |O on meillä mies sen verran laiska hoitamaan poikaa et jää kaikki mulle.

Onnea Torey !! :D :flower: :heart: :hug:

On se vaan hienoa, että plussia tulee, ei mene kokonaan usko tähän maailmaan. :)

Ja kesis jos vaikka vahingossa testaisit sen toisen niistä kahdesta testistä mitkä on vielä jäljellä.. Niin minä tekisin :LOL: ja oon tehnytkin ja sitten on sen kolmannenkin jälkeen pitänyt lähteä ostamaan marketista uusia :ashamed: Mut vähän vain kuitenkin kiinnostais, saatiinko sullekin plussa. Jos se on totta niin minä kyllä alan sitten päivittäjäksi!! :D

No nytkö se plussa-aalto lähti vyörymään! Torey hirmusesti onnea ja pikkuiselle paljon tarrasukkia mukaan, ettei tule ennenaikojaan pois! :heart:

On se vaan aina yhtä kiva lukea noita plussa uutisia.

Kesis sulla alkaa olla jo ihan lupaavia oireita. Mä kyllä jo yllyttäsin testaamaan noitten perusteella. ;)

Olikos Biancakin mennyt naimisiin? Onnea! :flower:

Kiitos kaunis onnitteluista!

Ihana tuo Tuulia79 tyttö :LOL:

Hani- ootkos kirjoitellut tuonne imettäviin vauvakuumeilijoihin? Siellähän minäkin pyörin vielä puoli vuotta sitten. Ja nyt en ole sitten enää kumpaakaan- imettävä enkä kuumeilija. Näin ne tilanteet muuttuu...Tsemppiä vaan sullekin kovasti kuumeiluun, toivottavasti tulet pian perästä! :heart:

En osaa tehdä tänään mitään järjellistä, pyörin täällä heti kun tyttö on unilla. No tämähän jos mikä se on järjellistä eikös vaan likat?

Hmm.. Täällä odotellaan sitä tätiä, ei oo vielä näkyny..

Torey ja Kesis Miten ihmeessä mä pärjään ilman teitä täällä?! :eek: Taidan laittaa jonkun tulpan tonne, ettei täti pääse kylään ja voin sitten tulla kasvattamaan kans mahaa odotuspuolelle! :LOL: Voin Torey vaan kuvitella, mitkä fiilikset sulla on siellä. Pyörit yksinäs ympyrää.. Mä en kyllä pystyis pitämään omana tietonani huomisiltaan saakka! Tuu tänne kylään kertomaan mulle kaikki!! :D

Noppis
Heiiii, help me tytöt! Siis mulla tuli äsken piiiiitkä kirkas venyvä lörtsy. (Sori. :D )
Rakastelusta on 2 vrk, eihän tuo millään voi olla miehestä lähtöisin? Ovistesti kyllä edelleen negaa. Oikealla puolella kyllä tuntemuksia.

Lähettäkää nyt mulle ovispuhuri, pliis! :LOL:

Niin ja kyllä tiedän että olen varmaan ainoa ihminen koko Suomessa joka tikuttaa ovista vaikkei menkat oo synnytyksen jälkeen alkaneet. Älkää vaan kertoko mun miehelle, että näin se vaimo rahoja viisaasti käyttää... :xmas:

Heippa!

Siis vitsi miten ihana päivä, aurinko on paistanut täydeltä terältä koko päivän täällä.
Aloitettiin jopa grillikausi tänään, slurps :p Ollaan kyllä oltu ulkonakin suurin osa päivästä, ettei nyt ihan syömiseks mennyt tämä aurinkoinen päivä kuitenkaan B)

Torey, mitkäs fiilikset siellä on? :) Ootko vielä pystynyt olemaan kertomatta sun miehelle? :)

Pilkkis79, ihanaa! Älä odottele sitä tätiä, se on tajunnu vinkin ja lähtenyt jonnekin muualle missä sitä kaivataan. Liitytkö huomisen testausrinkiin? ;) Ja älä huolehdi, voi hyvin olla ettei allekirjoittanut täältä ihan vielä mihinkään siirry. :snotty: Jos siirryn niin sä tuut mukaan, se on se tandemplussa-sopimus, muistathan? :)

maarunen, mites teidän juhlat meni? =) Tännepäin voi sitten lähettää kaikki jäljellejääneet voileipäkakut, mä tykkään niistä ihan yli kaiken. :p Niitä vaan yleensä saa niin harvoin, esim. lakkiaisissa jne.

Ihana Tuulia79 tuo teidän tyttönen :D

Heh Lappitar ja sipuli81, kyllä mulla mielessä kävi tänään testaus, mut päätin sit kuitenkin odottaa ainakin huomisaamuun. :)

).( Huomenna olis siis dpo 12 ja kai sitä vois testata. :whistle: Lämmöt on 37,5 ja on edelleen vähän vilu, ei mulla koskaan oo noin korkea lämpö :eek: Muita flunssan oireita ei ole, joten salaa (tai no joo, ei-niin-salaa :D ) täällä toivon että se olis merkki jostain positiivisesta asiasta. :snotty:

Kesis Kas, melkein unohdin ne meiän tandemit! Mä varmuuden vuoks asennoidun siihen tätiin, mut jos huomisaamuun mennessä ei oo ilmestyny, ni voin sitte sun mieliks testata.. :D Mut kyllä mulle tosiaan sopii sun ja Toreynkin tandemplussat. Pääasiahan on, että plussia tulee ropinalla jossain päin.. :) Peukut täällä edelleen sulle pystyssä!

Noppikselle sitä ovisplussaa puhalletaan.. ++++++++ :whistle:

Ohoh onpa täällä ollut keskustelua, kaikkia en edes jaksanut läpi lukea.
Joten pahoittelut kaikille kelle täti eksynyt :hug:

Ja plussatuulia testaajille :whistle:

Itse en ole koko asiaa nyt edes ajatellut, iski kamalat masennukset päälle ja olo niin jyrän alle jäänyt ettei mitään määrää. Itseasiassa en ole tällä hetkellä edes perillä kiertopäivistäni.
Noh kai tää tästä.
Päättötyöstä napsahti 4 (asteikolla 1-5) :D Ja maanantaina alkaa työharjoittelu paikallisessa sähköliikkeessä. Ja 30.5 valmistujaiset =) Se on ohi sit.

Eipä kestä Noppis =) Tuosta piti vielä kirjoittaa, kun kirjoittelit että ovistestit ei näytä mitään, niin mä oon täällä lueskellu että monella ne ovistestit ei ole toimineetkaan vaikka on ovistellut, eli ei kannata lannistua. Mutta tämän varmasti tiesitkin jo :)

Pilkkis79 Joopa joo, mun mieliksi :LOL: ;) Onko sulla muuten mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Mua toisaalta jännittää ja kutkuttaa vähän huomisaamu, toisaalta on ihan lunki fiilis. :)

ZiiliZeija onnittelut hienosta päättötyön arvosanasta! :flower: Voi sua, toivottavasti fiilikset paranee pian :hug:

No niin nyt sitten Pilkkis ja Kesis ne plussat kehiin niin ei tartte kenenkään "erota" kenestäkään! :LOL: Aamusta heti infoa sitten tänne päin, mitä tikku näytti. Meillä tyttö herää klo.5.50 joka aamu joten ihan sillon jo sopii kyllä ;) Kesis mulla on myös lämmöt kokoajan 37,3 mut mulla on tietty tää flunssakin. Pilkkis sitten kun plussaat niin keitä kahvit niin minä tuon pullat!

Fiilikset on täällä edelleen epätodelliset, ei oo oikein vielä mennyt tajuntaan että ihan oikeasti olen raskaana. Käyn aina välillä kattomassa noita tikkujani että niissä todella on ne kaks viivaa... Ihan pöhkä akka. Miehen kanssa jutellut tänään kaksi kertaa ja molemmilla pidin pokan hyvin. Muuten niistä oireista, muistin vielä kiinnittäneeni viime viikolla peilissä ohi mennen huomiota tohon mun linea negraan että oli mielestäni tummentunut. Pistin sillon mielikuvituksen piikkiin mut ehkäpä siinä oli sit hitunen tottakin.

Ziilizeijalle voimia :heart:

Hurjan paljon onnea Torey :heart: :heart: :heart:
Ihanaa, jouluvauva =)

Tsemppiä huomiseen testaukseen pilkkis, tiukasti vaan ovet, ikkunat ja savupiiput kiinni ettei täti pääse yöllä livahtamaan :kieh:

Kesis ainakin taitaa lirauttaa testiin, sehän on satavarmaa jo =)
Nyt se ei nukuta ensi yönä kun mietit koko ajan mitä siihen ilmestyy :whistle: =)

Torey, yritetään, yritetään, työn alla on :LOL: Teillä onkin ihana early bird siellä, 5.50 kun on herätys ;) No, eipä silti, täällä herättiin tänään 6.25. Tosin rakas mieheni oli aivan ihana ja haki pojan pinniksestään, mä nukuin vielä tunnin sen jälkeen. :heart:

Voin vaan kuvitella, että on epätodellinen olo, eihän sitä kyllä ihan hetkessä voi sisäistää että yhtäkkiä status on muuttunut vaavin kuumeilijasta vaavin odottajaksi =) Ootko miettiny vielä miten miehelle kerrot? :)

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Kesäheinä:
Eipä kestä Noppis =) Tuosta piti vielä kirjoittaa, kun kirjoittelit että ovistestit ei näytä mitään, niin mä oon täällä lueskellu että monella ne ovistestit ei ole toimineetkaan vaikka on ovistellut, eli ei kannata lannistua. Mutta tämän varmasti tiesitkin jo :)
Niin siis kyllä ne näyttää viivaa, muttei plussaa. Luulen vähän, että ne näyttää mulla aina viivaa (kahta siis), koska näytti viivaa jo yli viikko sitten ja edelleen sama tilanne. Mutta toivotaan, että se ovis olis tuloillaan. =) Muistan kyllä että silloin kun esikoistakin tehtiin, sain tikutella monta päivää, ja tuntui, että mitääh, eikö se vieläkään tule (=VIELÄKÖ pitää harrastaa seksiä...?) :D

Plussaonnea huomenna testaajille!

Ja Ziilizeljalle jaksamisia :hug: , ja onnea päättötyön johdosta! :flower:

Yhteistyössä