PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Oikein lämpimästi tervetuloa aurinkoinen äityli kuumeilemaan, tänne vaan mukaan pikkukakkosta "hakemaan"! =) Haluatko ilmoittaa tietojasi tuonne etusivulle? :)

Luminka ja lirautukset, she's back! :LOL: :heart:

Moi mitäpä kertoisin? tosiaan on jo 1 lapsi eli tytär nyt 1v 1,5kk ikäinen. kakkosta halutaan. pillereitä tosin vielä syön ku on tän kuun liuska jäljellä. sitten kai jääneen pois. Ei välttämättä heti tärppää eikä kiire olisikaan. Valmistun ensi keväänä niin. ellei jo syksyyn mennessä tärppää :D

mitä muita tietoja?

aurinkoinen äityli, tuolla meidän etusivulla on lista kuumeilijoista, halutessaan sinne voi ilmoittaa esim. esikoisen syntymäkuukauden ja -vuoden, kiertopäivät ja monesko yrityskierto on menossa. :) Mä lisään sut sinne. =)

hmmm.. kp2 menossa ja ei mitään viitteitä enää menkoista sen ensimmäisen havainnon jälkeen :eek: . Sillon tuli vessareisulla selvästi paperiin mutta ei mitään sen jälkeen, mistähän nuo alkas sitte oikein laskeen?? Tekis mieli testata vielä :ashamed: ..

+++ :whistle: Noppis ja kaikki muutki testaajat

Kesis Eihän täällä mitään tuntemuksia.. :ashamed: :LOL: Mitään menkkajomotuksia ei tietenkään ole, tänään voin päivällä tosi pahoin ja mitähän muuta.. Mutta siis tosi sitkeästi odotan vaan sitä tätiä. :D Sun mieliksihän mä tietenkin testaan ja Luminkan myös.. Nytkään ei YHTÄÄN tekis mieli pissiä tikulle.. :LOL: Melko sekava olo kyllä nyt, kun negan jälkeen odotin tätiä tänään ja nyt sitä ei näykään missään. Siis lunkin harhaluuloisena täällä ihmetellään ja odotetaan huomista.

Kiitos Luminka tsempityksistä, kiva ku muistat käydä yllyttämässä täällä. :D

Torey Kääk, plussapaineet on kovat.. Meillä on sitte tosi huono kahvinkeitin, et mä voin tarjota teet mielummin. :D Mut sovittu! Kovasti kyllä pelottaa, et herään aamulla tai yöllä "perse punasena", niinku mies tossa just heitti niin kauniisti. :LOL:

Tervetuloa aurinkoinen äityli mukaan kuumeilemaan! Täällä ei ikärajoja tunneta. =)

OK aurinkoinen äityli, tiedot lisätty! :)

Pilkkis79 Kaunis termi, mitä sun mies käytti :LOL: :LOL: Miehet tunnetusti puhuu asioista niiden oikeilla nimillä :LOL: No, ei muuta kuin huomisaamua odottelemaan sit (jos maltat pysyä siitä tikusta nyt erossa!) :) Millä sä muuten plussaat, siis testaat? B)

Kesis Mulla on Kotitesti.fi:stä tilattuja liuskoja. Huomasinpahan juuri, et siellä onkin enää yks. Ihana tosiaan toi miehen käyttämä termi.. Se on kyllä nyt(kin) ollu tosi ihana, ku eilen olin vähän alamaissa ja manailin, et ei me taideta ikinä saada toista lasta ja poika jää ainokaiseks.. (Mähän oon siis näissä asioissa tunnetusti pessimisti suojellakseni itseäni ja omia tunteitani.) Mies otti mua käsistä kiinni ja katso silmiin ja sano niin napakasti, et ei me kyllä luovuteta. :heart:
Mut nyt loppuu se mun psyykkaaminen!! :LOL: Anna mun olla pessimisti!! :LOL: :saint:

:LOL: Mä meinasin kans ehdottaa, eiks se menis niiin kuin iltarutiinista, niinku hampaidenpesu :LOL: Älä yllytä hullua :D Mä oon kyllä onneks juonu paljon (siis ihan vesilinjalla vaikka juttujen tasosta vois ehkä muuta päätellä :LOL: ) illan aikana että se hillitsee vielä testaamisintoa. Ehkä. :D

:LOL: Mullakin sama juttu, hörpitty on vettä, tosin kuplilla, niin paljon, ettei voi tuhlata testiä nyt. Koitetaan nyt tsempata aamuun asti, tai sitte tavataan täällä aamukolmelta.. :LOL: Mies tossa jo odottaa, et lähtisin pehkuihin sen kaveriks ja toivotteli sullekin hyvää yötä. :D

Joo mä pyörin galleriassa siellä ei koskaa mitää et iha kuollutta. täälläkää ei taho juttua olla. Mä en aina joka päivä ehdi tänne kirjotteleen tms. mut vloppuisin joskus kyllä. viikolla ei aina ehdi ku nyt tosiaan työharjottelu menossa.

Just kävin syömässä leivän ja lämpimän kaakaon.

Yhteistyössä