PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Luminka :heart: Kiitos :) Mun sydän taas lumpsahti kun ajattelinkin viivan mahdollista vahvistumista. Hui. :heart: :) Joo sä missasit pahemmanlaatuisen yllytyssession eilen illalla, kummallista ettei sun tuntosarvet kertoneet että sellaista on täällä meneillään :LOL:

Pilkkis79 voi apua, kyllä sun on pakko tulla raportoimaan tasaisin väliajoin vaikka mama on kylässä, muutenhan täällä mennään ihan pähkinöiks kun odotellaan sun kuulumisia! :) Mut joo, ei tää täällä roikkuminen tosiaan yhtään nopeuta ajankulua. :snotty:
 
Kesis lupaavalta näyttää :heart: . Pahoittelut Pilkkis ja Wäinöliini negasta :hug: . :wave: aurinkoinen äityli ja nti 21wee onnea uuteen kiertoon ++ :whistle:

täällä ei edelleenkään mitään näy eikä kuulu sitten perjantai aamun..
 
Kiitos.. 1.5. on viimeinen pillerin otto. sit alkaa yritys. Jännittää sit kui pian tärppää. yhdel mun mamma kaverilla oli tammikuus jättänyt pillerit pois ja nyt on raskaana ja joulukuussa on la aika. :)

Ihanaa olis taas odottaa ja saada huomiota :heart:
 
juu TOREY,siellä imettävien pinossa mä olin kanssa viimeksi. ihanaa tosiaan kun sun kohdalla on kaikki nää nyt takana.
meillä on vielä tää tärppi prosentti 100 kun esikko sai alkunsa heti ekasta, et tää kierto nyt jännätään et miten käy. mut mul on vähä sellanen olo et en ovuloi |O |O
paljon ollaan kyl peittoja heiluteltu, mut tiedä sitä sitte.
jos niitä oireita saa jo tässä vaiheessa kiertoa kertoa :LOL: ni mulla vuotaa verta koko ajan toisesta sieraimesta, mistä ei IKINÄ tuu verta. mut viimeksi kun olin raskaana ni oli sama juttu alusta loppuun :whistle:

KESIS mä oon kans ihan varma et olet nyt raskautunut. uskaltaudun kyl pienet onnittelut teille lähettää :flower: :flower:

MUILLE: kyllä mekin ne plussat vielä tikkuun pissitään. ihan varmasti :)
 
Pilkkis79 hyvä hyvä! :)

rimata ja Hani- kiitos! :heart: rimata ootkos ajatellut testailla uudestaan? Ei ilmeisesti saatu sua houkuteltua vielä mukaan tuohon tämänaamuiseen testirinkiin? B) Hani- Niistä raskausoireista voi ja pitää kertoa heti kun sellaisia ilmaantuu, vaikka se olis sitten heti pedin petaamisen jälkeen! :LOL: Aika jännä tuo nenäverenvuoto, toivottavasti vanhat merkit pitävät paikkansa :)
 
kylläpä tylsää ollut ja nukuttais.. varmaa tää kevät väsymys. Neitiki juuri heräs päiväunilta. Sillä on nyt virtaa. :ashamed: Mies on rassaamas autoa ku muuten sillä ei voi ajaa ku jotkut osat ei siihen passanneet ku osti eilen ku ovat vuoden uudempaa mallia ne osat ja alkuperäisiä ei löydy autoon.

illalla kotiin mennään.anoppilassa ku ollaan.
 
:heart: Onnea Torey ja uskallan onnitella Kesistäkin :heart:

Wäinöliinille ja Pilkkikselle edelleen peukkuja pitelen. Testeissähän lukee, että testää viikon päästä uudelleen jos kuukautiset ei ala :)

Vettä sataa, tylsää. Varsinkin pojalla kun ei ulos pääse, melkoinen vauhti oli jo aamulla päällä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Kesäheinä:
mamina, jos muuten joskus täällä vielä luet, niin mun on pakko niistä tulppaaneista kertoa, kun sähän sanoit, ettei kannata ostaa punaisia tulppaaneja tai tulee täti kylään :D mä en oo uskaltanu nyt sitten taikauskoisena ostaa edes vaaleanpunaisia tulppaaneja vaan vain keltaisia tai sitten muita kukkia kotiin :LOL: mitä sulle mamina muuten kuuluu? =)
IHAN EKANA, MIE OON VIIKON LUKEMATTA TEIN PINKKAA; JA MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUUKAAN! KAUHIASTI ONNEA TUISKU-84-, TOREY, ja KESIS!!!

Kesis, olin ihan ällikällä löyty kun luin jotain ekana haamustasi!! Näinhän se on, että kyllä vaan kannattaa ottaa tuo päivittäjän pesti! :D JA katsoin nuo kuvatkin, se ihan eka kuvahan muistutti niin miun haamuja=) Kyllä se siitä vahvistuu! Ja hyvä ettet ostanu punaisia tulppaaneja:) mie en oo uskaltanu ostaa niitä vieläkään, 7+2 menossa.
niin ja kuulumisista sen verran, et ihan suht hyvin täällä menee, mitä nyt viikonverran oli kunnon etovaa oloa.. nyt etovuus ei oo enää niin voimakasta, mut närästys on taas täällä! Muita oireita ei oo lähes ollenkaa, ei ees väsymystä. Kiukuttelin tosin viikon verran niin etten itekään pysynyt mukana:D
Neuvolassa ollaan käyty, ja VASTA kuukauden päästä NP ultra. Ei voi muuta kun ootella.
Ja joku (Noppis?? ) sanoikin siitä miten pupuilu tuntuu "takaseinämässä" oviksen aikaan, niin siltä se tosiaan miulakin sillo tuntu:) Ja oon ihan sitä mieltä et kyl vaan se greippimehukin teki tehtävänsä raskautumisen suhteen=)

Kyllä mie aina käyn lueskelemassa teidän juttuja (en voi olla vierailematta näin hauskassa porukassa ), paljon plussatuulia kaikille ja vielä pahoittelut negaajille sekä tädin piinaamille!! :hug:

terkuin Mamina ja taotao :)
 
Täällä edelleen odotellaan tätsykkää.. Ei näy eikä kuulu. Ajatukset on tänään menneet laidasta laitaan.. Täytyis pitää täti mielessä, ettei joutuis tulla niin kamalan korkeelta rytisten alas. On kyllä ollu pitkät 2 päivää tässä!!
 
No niin varmaan Pilkkis. Outoa tuo että kierto venyy jos ei sulla yleensä sellaista ole. Jos se pikkuinen vaan antaa odotuttaa ilmoitusta itsestään. Toivotaan näin! :heart:

En osaa olla pois täältä, teistä on tullut tapa :eek:
 
Kiitos sunnuntailapsi ja mamina :heart:

mamina, kun kirjoitit että mun eka kuva muistutti sun haamua, niin mun oli pakko selata läpi ja etsiä se sun haamu :D Ja kieltämättä aika samanvahvuista haamua pukkasi sulla silloin, jännää! :heart: :) Toivottavasti mun viiva tajuaa myös vahvistua kuten sunkin ;) Kiva kuulla että siellä voidaan hyvin taotaon kanssa (ihana työnimi) :heart:

).( Päivä on mennyt aika mukavissa, ja vähän epätodellisissakin tunnelmissa. On tullut lievästi sanottuna nyyhkittyäkin pariin otteeseen :ashamed: :D Ja taas paleltaa, vaikka istun villatakit ja viltit päällä. :eek: Ja nälkä on edelleen kova. :kieh: Huomenna maanantaina on dpo 13, taidan testata taas aamulla ja katsoa mikä on tulos. Mun piti odotella tiistaille uusintatestauksen kanssa mutta samapa tuo, voin hyvin testata pois alta tuon jo olemassa olevan koska kuitenkin riennän pikapuoliin apteekkiin hakemaan pari lisätestiä ellei täti yllätä :D
 
Pilkkis79, jes jes, täti on pysynyt poissa siellä, ihanaa!!! =) Miten herkällä testillä muuten testasit? Voin kuvitella, että ajatukset vilisee siellä edes takas, toivon niin kovasti sulle plussaa :heart:

Torey :LOL: Mielelläni tulisin :D Mutta en mä vielä uskalla... Sit jos saan paksun punaisen viivan niin sit kyllä :) Ehkä siis loppuviikosta ellei täti tule kyläilemään. Huomenna joo ajattelin testata sen viimeisen valmiiksi hankitun testin roikkumasta pois. :D Kiva ettet osaa olla pois täältä :heart: Joko sä oot päässy hyppäämään miehesi syliin ja kertomaan ilouutisen? B)
 
Pitäis kurvata pihaan näillä hetkillä. Siis miehen. Kutkuttava olotila....

Ilmoita heti huomenna kun ehdit miten kävi. Jännittää sun puolesta! Ja Pilkkiksen myös!

Nyt suljen koneen tältä illalta. Hyvät yöt!
 
Onnea kovasti Kesis :flower: Tuo oli ihan selkeä plussa :)
Millonkohan sitä itekin sais pissiä tikkuun... Ollu jo monta päivää menkkamaista tuntemusta, mistäs sitä sit tietää millon se ovis on? Testejä mulla ei oo (vielä ainakaa, toiv. ei tarvii hommatakaan...) Millon ja minkälaisia ne kiinnityskivut sit olis?
 
Voi Bianca, kiitos :heart: Mä lasken sen itse vielä haamun isoäidiksi... tai sen isoäidin pikkuserkuksi. :whistle: Mutta kovasti paljon elän toivossa, että se siitä lähtis vahvistumaan. :snotty: Noihin sun ovispohdintoihin vastatakseni, mulla on oviksen aikaan tuntunut tosi selvästi enemmän kipuja vain yhtenä päivänä, ei ole ollut esim. menkkamaisia tuntemuksia. Mutta yksilöllistähän tää on. Kiinnittymiskipuja mä en puolestani ole koskaan rekisteröinyt.
 
Mitä minun "vanhat" silmäni näkevätkään... Kuvia jostain testistä, jossa näkyy viiva ja haamuviiva!!!Kesis onitelut haamusta :heart: : Pidän peukut pystyssä että vahvistuu kunnon viivaksi. Toreylle suuren suuret onnittelut plussasta :heart: :heart: Ilmeisesti se Tuiskun suuri plussahönkäys tepsi. :)

Paljon on taas tullut tekstiä parin päivän aikana. Ei meinaa perässä pysyä. aurinkoinen äityli tervetuloa vain kuumeilemaan. Ainahan tänne uusia mahtuu.

Käytiin tänään tytön kummitätin luona kylässä ja tyttö päätti st vetää oikein kunnon kiukuttelut jsut kun oltiin suunnittelemassa kotiin lähtöä. Nostaa vissiin se uhma oikein kunnolla päätään. Siinä sit oli hermot kireällä jos kelläkin (päivän olin töissä). Ajatuksissa kyllä kävi että täytyy sitä olla hullu kun tähän toisen haluaa... :/ Passitin tytön sit aikasemmin nukkumaan ja nyt on sit ollu aikaa istua koneella.

).( Täällä ei mitään uutta. Oireita ei minkäänlaisia. Loppuviikosta varman testaan jos ei täti ole sitä ennen tullut paikalle.

Tosin ei niitä oireita ole ehtiny kauheesti katellakaan. On nimittäin kauhea jomotus hammaskalustossa. Ei juili koko ajan, mutta välillä kunnolla. Koko ajan tuntuu kuin olis turrana vaikkei jomottaiskaan. Tää tuntuu sen verran pahalta että kaikki oireet jää toiseksi. :( Hammaslääkärissä pitäs vissiin käydä, mutta mä ja lekuri ei olla koskaan oltu oikein ylimpiä ystäviä... :x

 
Kesis Ton testin pitäis näyttää tulos ekana päivänä, ku kuukautisten pitäs alkaa.. :( Noi on vähän ihmetestejä, ku paketissa ei oo oikeen mitään tietoja testistä eikä mitään nimeäkään.. Hyvä ku käyttöohjeet sentään on mukana. Ja ihan huonojakin, ku negaa näyttävät aina. :LOL:

Torey Tuu tosiaan kertomaan, miten kerroit miehelles ja miten otti uutisen vastaan. :) Ja kiva kun et heti häipyny kokonaan sinne odotuspuolelle. Kiitos kauniista sanoista, toivoahan sopii et tuolla siemen muhis. Jostain vaan lueskelin muitten negaajien kokemuksia ja turhan usein sieltä tuli menkat vaan myöhässä.
 
Kiitos kovasti Lumikuningatar :heart: :) Hienoa, ettei siellä ole tädistä merkkiäkään! :) Ai uhma nostamassa päätään siellä? Voin kuvitella (ja joskus vielä saan ihan omakohtaisesti kokea) kuinka äidin pinnaa venytellään uhmaiässä :whistle:

Pilkkis79 Pitäs reklamoida tuollaisista negaa näyttävistä testeistä, ihan surkeita tosiaan :LOL: Mutta on se nyt tosi hyvä merkki että täti pysyy poissa :) Äläkä lue mitään neganneiden myöhästelijöiden kokemuksia B)
 
Bianca mä heräsin yöllä kun sattui tuolta jostain munasarjojen kohdalta ja lähin käymään vessassa. sit kipu yltyi ja siirtyi kokonaan oikealle puolelle ja luulin jo et umpisuoli paukkuu. sit yhtäkkiä vaan lakkas. sellaiset kiinnityskivut siis esikoisesta oli silloin.

mustakin on kivaa että plussanneet jaksaa vielä täälläkin kirjoitella ja tsempata muita, torey ja kesis kun on tällä hetkellä mulle täällä ne "tutuimmat" ja kohta lähtevät pois :|

 

Yhteistyössä