PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Heipsan vaan kaikille, täällä pidetty hiljaiseloa kun kauheesti ollu kiirettä. Onnea plussanneille ja uusille tervetuloa.. Itellä on ollu täti-tuntemuksia jo pari pvää, kaamee ällö olo kokoajan ja NÄLKÄ, ihan tajuton nälkä kokoajan... En sit tiiä mitä meinaa ;)
 
maarunen :heart: Eipä kestä! :) Voi kun se olis ollut sulla sitä kiinnittymistä, ja nyt kiinnittymisvuotoa! =) Pian se nähdään :)

Kiitos nöttiäinen, joo tässä nyt vaan sitten odotellaan ja toivotaan viivojen vahvistumista :) Voi olla, että mä testaan jo huomenna uudestaan toisenlaisella testillä. Mä oon tällainen sarjatestaaja :D Mulla on ihan sama juttu, kauhean väsy ja vetämätön olo.
Nälkä on myös täällä vieraana jatkuvalla syötöllä. :kieh: Huonoa oloakin pukkaa vähän jos ei ole vähään aikaan syönyt. Lisäks lämmöt on tavallista korkeammalla, paleltaa (yleensä en palele koskaan) ja alavatsalla nippasee/vihloo silloin tällöin. Mutta en valita, en, jos tää vaan tästä jatkuu ja papu pysyis matkassa tällä kertaa :D :heart:

No niin Noppis, nyt puhut asiaa! :D Siellähän kuumeillaan jo kuin vanha tekijä :LOL: :heart:

Kiitos Lappitar ja iitukka :heart:

Voi kurjaa sef että täti odotuttaa itseään jos se kerran on tuloillaan :hug: Toivottavasti pääset pian uuteen yritykseen jos tärppi ei tästä kierrosta ole mahdollista :heart:

Mamamin toi nälkä kuulostaa lupaavalta B) Mulle iski joskus viime viikolla krooninen nälkä :kieh: Nyt täytyy yrittää taas palautella mieleen kaikki terveelliset herkut mitä voi huoletta napostella. Pidetään sulle peukkuja! :heart: Ootko ajatellu milloin mahdollisesti testaisit?
 
heips kaikille taas. olen ollut työharjottelussa aamu vuorossa. kohta 16.00 alkaa iltatyöt jossa tienaan sit rahaa. Mieheni osas olla ihana eilen vaikka pinna kireällä sillä ollut ku peeaa välillä ollaan tms. Mä siks töitä ja koulua teen et saadaa talous parempaan suuntaan.

Miestä vituttaa olla ainoa elättäjä. Mäkin haluan osallistua ettei sen tarvii yksin stressata. Minä nyt jo stressaan kaikkea et saako kaikki hoidettua. :ashamed: mut jospa tää elämä iloks muuttuu.

Mies sit eilen tuumas että jospa lasta ei vielä tuliskaan :'( Ku mulla koulu kesken ja pääsisin työelämään joskus tms. sit voi olla rauhassa mammalomalla. Mä taas en halua lapsille isoo ikäeroo. Mun miehellä ja veljellänsä on 8v ikä eroa. et ei siinä hirveesti leikkikaveria ole.
 
No voi harmi, aurinkoinen äityli :hug: Teittekö mitään päätöksiä vielä toisen lapsen suhteen? Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin :heart: Piti vielä sanoa, että sä oot kyllä tosi ahkera kun sulla on työn lisäksi vielä työharjoittelukin. :hug:
 
Päivää!

Ihanaa Kesis että viiva on vahvistunut! :heart:

Kävin äsken vessassa ja vuodan verta. Olen testannut ne kolme vahvaa plussaa (eilen tein vielä yhden) ja nyt pelottaa... Tähänkö tämä nyt keskeytyy :'( Esikosta en vuotanut lainkaan missään vaiheessa... Verta ei tule paljon, on vaaleanpunaista liman sekaista. Tänään piti siis alkaa menkat. Ja jos en olisi testannut niin aattelisin etten ole raskaana ollutkaan... PItänee soittaa huomenna neuvolaan ja pyytää lähete verikokeisiin. Josko niistä jotain selviäisi...
 
Voi Torey!! :hug: Voin kuvitella sun huolen määrän ja miten pelottaa! Mutta kaikki on ihan varmasti hyvin, useinhan alkuraskaudessa voi olla veristäkin vuotoa, ja etenkin just menkkojen aikaan. :heart: :hug: Ja se on tosi hyvä merkki tosiaan, että vuotoa ei ole paljon vaan että se on limansekaista. Kaikki menee varmasti hyvin, Torey :heart: :heart:
 
Torey, tulin vaan kertoilemaan tuolta omasta pinostani (MarrasMassutII Huhtikuussa), et siellä on myös muutama joilla on tuota vuotoa ollut, mut silti on kaveri kyydissä pysynyt. Käy vaikka lukasemassa jos jaksat (loppupään sivuilla on muistaakseni vuodoista) :hug: Toivotaan ettei ole mitään vakavaa!

Ja Aurinkoiselle Äitylille, että meillä vaivasi myös tuo ikäero-pulma miun mieltä PALJON, olisin halunnut vielä lähtee kouluun, kun nyt ei oo edes työtä.. mut toinen on nyt tulossa ja koulu saa oottaa parempaa ajankohtaa. Kyllä asiat menee ihan parhain päin, juuri niinkuin niiden on tarkoitettu menevän. Jaksuja!

*muoks* Aurinkoiselle Äitylille vielä sitä, että jospa käyt koulua nyt sen aikaa kuin kerkeet ennen kuin mahd. äippäloma alkais, ja sit myöhemmin katsot millon jaksat palata? Miulla on muutama ystävä ketkä on koulun jättäneet vauvan takia vähäksi aikaa, ja sitten palanneet. Ihan hyvä ratkaisu se on sekin=)
No nää oli vaan miun löpinöitä, ei tarvii ottaa vakavasti:)
 
TOREY älä huoli, mä oon varma et kaikki on hyvin. mä vuosin esikosta 2 viikkoa verta. en ihan niin reilusti kun menkkojen aikana, mut olin kyl koko ajan kauhuissani, mut kaikki oli silti ihan normaalisti. yllättävän paljon alkuraskaudessa juuri tulee verta, mut siitä ei yläänsä puhuta.
 
Torey vuoto ei välttämättä tarkota et kesken menee. Mulla oli esikkoa odottaessa vuotoa viikolle kuustoista muistaakseni. Välillä sain vaihtaa sidettä, niinkuin täti ois ollu käymäs mut silti kaikki oli hyvin. Huoli ja pelko oli kauheeta kuitenkin ja se epätietoisuus! Eihän toki keskenmenokaan ole pois suljettu vaihtoehto, mutta toivotaan kuitenkin parasta! Paljon jaksuja sulle. :heart:
Mulla kyllä näkyi selvä vuotokohta siel jossain kohdun seinämässä, mut silti pelotti...

Ja mikä kauheinta koko asiassa, niin mulle eräs läheinen hoitoalan ihminen vielä kertoi että yleensä kun näitä vuoto juttuja on raskaudessa, niin se syntymätön lapsi on sairas. Eipä pitänyt paikkaansa. Rakas pieni poju oli täysin terve vaikka syntyikin keskosena 34+4 viikolla.

 
Juu sanoppa muuta. Aika tökeröä muutenkaan mennä sanoon moisia. Pitikö teidän olla pikkuisen kanssa sairaalassa vai pääsittekö pian syntymän jälk kotio? Me Oltiin kuukausi. Viikko teholla ja loput keskolas.
 
Noppis
Torey yritä olla positiivisella mielellä. Kuitenkin ilmeisesti on aika yleistä tuo vuoto alkuraskaudessa. Tarrasukkia pikkuiselle oikein paljon! :hug:

Pilkkis harmi että ei vieläkään mitään selvyyttä tilanteeseen. Toivottavasti se plussa lymyilisi jossain nurkan takana kuitenkin!

).( Me päätettiin ihan ex tempore miehen kanssa, että muutetaan Helsingistä Järvenpäähän! Hassua, kun tämä oli tosiaan IHAN yllätys kummallekin! Nyt meille on jo yksi vuokra-asunto sieltä varattu, tosin ei olla vielä edes käyty katsomassa sitä, että ei mitenkään varmaa että sitä otetaan. Vuokra-asumisen hyviä puolia, että pääsee näin vaan lähtemään. =) Mulla kyllä opiskelupaikka Helsingissä, ja miehellä työpaikka, mutta kukaties sais vaikka olla kotona vielä seuraavat pari vuotta jos se pikkukakkonen päättäis tarttua matkaan. :heart: Tämä on kyllä yksi niistä asioista joita miehessäni rakastan, hän on kanssa tällainen impulsiivinen niin kuin minäkin! Mentiin aikoinaan naimisiinkin salaa ja yllättäin! :D :heart:
 
Kiitos kaikille tuesta! Olette ihania!

Nyt ei vuotoa ole tullut kolmeen tuntiin. Ei sitä paljon tullut ja tosiaan ei kirkasta verta. Kokoajan on vaan sellanen menkkamainen jomotus päällä. Ei tuolla vuodolla vielä kesken ole mennyt, niin vähän sitä tuli. Tein tietty heti uuden testin :LOL: (niinkun se jotain muka kertois) ja ihan vahva plussa oli sekin. Mut HCG:tä tietty on veressä vielä pitkään vaikka kesken menisikin. No mutta, ei varmaan auta kun seurailla tilannetta. Eipä ne siellä neuvolassakaan taida mitään sellaista osata tehdä vielä mikä selvittäisi asiaa.

Kamala tosiaan tuo mitä Sipulille oli sanottu. Kaikenlaisia sitä ihmiset suustaan päästeleekin! Aika yleistä tuo alkuajan vuoto sit vissiin on kun heti löytyi meistäkin noin monta jolla sitä on ollut.Kiitos lohduttavista kokemuksista Mamina, Hani, Sipuli ja Nöttiäinen

Pilkkis kurja toi sun tilanteesi! Tsemppiä!
 
Ihana kuulla, Torey, ettei vuoto jatkunut :hug: Toivotaan, ettei tulekaan lisää, vaan pikkunen siellä vaan säikäytteli :heart: Mun piti vielä kans sanoa, että kahdella mun ystävällä oli vuotoa kans ekojen menkkojen aikaan. Toisella vuoto oli niukempaa mutta luuli niitä kuitenkin menkoiksi. Teki sitten varmuuden vuoksi testin viikon kuluttua ja positiivinenhan se oli, ja terve pallero syntyi viime vuonna. :heart: Toisella ystävällä taas tuli normisti yhdet menkat, eikä sen koommin ajatellut edes olevansa raskaana, niinpä yllättyi, kun np-ultra paljasti raskauden olevan kuukautta luultua pidemmällä. Ja terve pallero syntyi siihenkin osoitteeseen. :)

Mamamin, joo, eksytä se täti Turkuun :D

Ai jestas sipuli81 miten sulle on sanottu, todella ajattelematonta. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin. :) :heart:

nöttiäiselle kans viivanvahvistumispuhurit edelleen +++ :whistle:

Wau Noppis, teidän ex tempore-muuttoa! :) Ihanaa repäistä kerralla ja kunnolla B) Onko teillä jotain siteitä sinne Järvenpäähän vai onko se ihan kartalta arvottu kaupunki ? :D Impulsiivisuus on kivaa =)

).( Apteekista tarttui mukaan kaksi Aconin herkkää testiä, pakko kai se on huomenna (dpo 14) testailla toinen niistä pois. :snotty:
 
Torey Toivotaan, että vuoto on ihan harmitonta. Alkuraskauden vuodot on tosiaan aika yleisiä. Mutta tiedän, että silti se lisää jännitystä ja huolestumista. Jaksuja! :hug: Mulla oli esikoisesta vuotoa viikoilla 9 ja 11 ja olin kyllä jo ihan varma keskenmenosta kun vuoto oli niin runsasta, mutta onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin. Kohdunsuulla oleva istukka vaan oli vuotanut hieman.

Mua hieman jännittää.. Tänään iltapäivästä lähtien on tuntunut mahassa painon tunnetta ja poikaa nostellessa on ollut repäisykipuja. Ja nyt illalla on närästänyt, vaikka en ole syönyt paljoa. :whistle:
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Kesäheinä:
Wau Noppis, teidän ex tempore-muuttoa! :) Ihanaa repäistä kerralla ja kunnolla B) Onko teillä jotain siteitä sinne Järvenpäähän vai onko se ihan kartalta arvottu kaupunki ? :D Impulsiivisuus on kivaa =)
No juu miehen sisko perheineen asuu siellä, ja siinä perheessä meidän kummityttö. :heart: Itse ollaan kotoisin kumpikin pieneltä paikkakunnalta, niin tää Helsinki tuntuu kauhean hankalalta. Kulkemisessa menee ihan tajuttomasti aikaa, vaikka matkat on varmaan yleensä 5-10 kilometriä vain. 4 vuotta ollaan nyt täällä Helsingissä asuttu ja nyt tuli mitta täyteen, mutta ainahan tänne takaisin pääsee jos haluaa!

 
Sen takia tosiaan ajattelin jättää sen testailun maanantaille, koska mennään mun isälle viikonlopuksi ja jos silloin tiedän olevani raskaana niin sen näkee mun naamasta varmaan kilometrien päähän... ja kuitenkin ei niin aikasessa vaiheessa vielä haluu kertoo kenellekkään tutulle mitään... Nyt täytyy vaan pitää peukkuja ettei se täti sit yllätä!!
 
Noppis Kiva, kun pääsette asumaan lähelle gummityttöä perheineen :heart: :) Järvenpään etäisyydet tuntuu kyllä varmaan ihan luksukselta Helsingin jälkeen... Ja ainahan tänne pääsee tosiaan takas jos "suurkaupungin" vilinää tulee ikävä B)

OK Mamamin, mut varo vaan, täällä on kyllä pahemman luokan yllyttäjiä joukossa, ja nyt on vasta maanantai. :D
 
Torey Kiitos :heart: :) Ne mun tänään hankkimat testit on muuten kans Aconin early detectioneja, lukaisin tuosta muutama sivu taaksepäin, että niillähän säkin plussasit. :) Ne on mun luottotestejä, Aconilla sain esikoisesta vahvat viivat kun menkat oli 3-4 päivää myöhässä. =)

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä