PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Pilkkis79 kiitti, mulla on sun puolesta peukut kans pystyssä :) Heh katsotaan nyt onko tässä mun osalta mitään mistä innostua, vaikka toisaalta mulla on ollut ehkä viikon ajan sellainen olo, että raskaus olis saattanut saada alkunsa. :ashamed: Nyt tietysti kun sanon näin niin saan plussan sijaan tädin. Sit mut voikin kyllä viedä jonnekin lataamoon näiden "tietämyksieni" kanssa
:LOL:
Tuo kilojen tiputtaminen kuulostaa hyvältä projektilta, jos siis itsestäs tuntuu että niin olis hyvä tehdä. :) Se on ainakin onneksi sellainen projekti, jonka lopputulemaan voi vaikuttaa itse 100%. =) Kai sä muuten vastasit miehellesi täällä roikkumiseen liittyen, että "ei pitäis" :saint:

rimata joo tökkii taas pahasti tää palsta :/

maarunen Kiitos kauheasti =) Juu mulla on tosiaan kans "paha" tapa testata aikaisin, nyt sentään testasin dpo 10 kun aiemmissa kierroissa jo dpo 9 :D Testaa säkin dpo 10 niin pääset kääntelemään ja spekuloimaan, on se kieltämättä hauskaa puuhaa :ashamed: :)
 
Nti kesäheinä: minä sain ensimmäisestä kemiallisesta haamun jo 8dpo ja 10 dpo oli jo selvä viiva (jolloin jo "tiesin" olevani raskaana kun oli niin paljon oireita). Joten saa nähdä kuinka pitkään jaksan testin kanssa odotella, jos tulee taas varmoja oireita. :LOL: Tosin kun on kaksi kemiallista ollut peräkkäin niin ei se haamu vielä mitään todista.. Eli sitten se piina vasta alkaa, että vahvistuuko viiva vai häviääkö kokonaan. :/
 
Kiitos kaikille onnittelijoille ja paljon onnea myös mama-84 rouviintumisesta :) Muistinkin jostain aikaisemmasta gallupista että olet menossa naimisiin 4.4

Oikein sydämmeliset onnittelut Tuiskulle plussasta!!!

Mulla on kyllä sellainen olo ettei tästä kierrosta tärpänny...... mutta
 
Täällä pompsahti kp 1:seen, että kolina kävi :headwall: . Ei kuitenkaan aivan älytön pettymys ilmassa, tilasin jo ensi kiertoo aatellen donna ovulaatio- ja hedelmällisyystestin :ashamed: Nti Kesäheinä korjaatko mulle että kp 25-27, tänks =) .

Ko nyt näillä tulilla mennään niin muutki voi lähettää punaisen paholaisen meille päin, otetaan siis vastaan avoimin ovin :saint: . Pidän peukkuja lopuille ryhmätestaajille :heart: Viikonloppuja :heart:
 
Iltaa!

Voi harmi rimata, pahoittelut tädistä :hug: Ja plussaonnea uuteen kiertoon! :heart: :)

maarunen, aivan totta, on niissä haamujen testaamisissa omat riskinsä :/ wau, sullahan on tosi aikaisin näkynyt haamu, kun jo dpo 8. Ensi kerralla sitten vahvistuu plussaan saakka =)

).( Mua alkaa melkein jännittää, on nimittäin sellainen olo, että ihan kuin olisi kipeäksi tulossa. En mä muuten sitä jännittäis, mutta kun molemmilla aiemmilla raskautumiskerroilla oli myös sellainen olo ennen plussaa :snotty: Lämpö on noussut entisestään 37,3:een, ja on vähän vilu ja väsy.
Noh, sunnuntaina viimeistään se kai sitten selviää tuleeko flunssaa vai ei. :)

Muoks. Ai niin, piti vielä mainita, että koko ajan on tosiaan nälkä! :kieh:
 
Kesis, pidän sulle peukkuja d :D b

Ja tietty onnea kaikille muillekin raskautumiseen!
Tuntuu et meillä onnistui pelkästä samassa sängyssä nukkumisesta :whistle: Sen verran vähän yritystä oli...

Ja onnea Tuiskulle plussasta :flower:

Torey: Pitäähän jonkun yllyttäminen hoitaa kun ei täällä ennätä aina käymään =) Hyvä hyvä, jatka vaan samaan malliin :wave:
 
:heart: Ihanaa, onnea Tuísku! :heart:

Hyvä juttu Lappitar, että lääkärissä selvisi asiat! Mun ainakin helpotti itse, ettei ollut mitään rakenteellista. Kovasti plussaonnea vaan sinne!

Nyt alkoi kiinnostaa tuo listanpäivittäjän paikka, kun kuuntelee Kesiksen oireita :) Oispa ihanaa, sullakin ollut epäonnea pikkukakkosen kanssa :hug:

OnnellinenÄiti Mulla imetyksen lopettamisesta nyt 6 kuukautta. Kuukausi sitten tuli vielä välillä maitoa rinnoista ja välillä olivat tosi arat, jotenkin hormonaalista varmaan. Harmittaa, kun kävin gynellä enkä maininnut tuota maitoasiaa. Jostain luin että ilman imetystäkin voi olla hirmu korkea prolaktiinitaso, joka estää raskautumisen.

Ai niin, Onnittelut täältäkin vastanaineille! :heart: :flower: On se vaan mukavaa se naiminen ;)

Greippimehut ostettu, ovulaatiotikkujakin ois vielä jäljellä. Niillä eväin käydään taas ens viikolla taistoon. Onnea sunnuntain testaajille!
 
Kesis: Todella lupaavalta kuulostaa noi sun oireet. Minulla myös esikoisen aikaan ennen plussausta nousi lämpö hiukan yli 37 ja oli flunssainen olo. Pidän kovasti peukkuja!!

Olen itse lämpöjä mittaillut useampana päivänä ja monen iltana ollut 36,2. Tänään sitten ollut 36,8. Ei kyllä varmaan mitään merkkaa... Mutta kuitenkin. Jotenkin nyt kun menkat ei ole vieläkään alkanut niin toivo plussasta on hiukan nostanut päätään, vaikka järki sanoo että en ole raskaana. Ja maanantainahan sen negan testasin. Ja nyt tänään taas ollut ihan menkkakipuja vatsassa. Noh, sunnuntainahan sen sitten näkee kun tikkuun pissii. Ei vaan jaksaisi odottaa sinne asti

rimatalle . :hug:
 
Iltoja! Ja onnea kovasti Tuisku-84- :) Seka suuret onnittelut Rouviintuneille! :flower: Meillä oli häät 15.3. :heart:

Mitä tarkoittaa tuo dpo? En oo siihen ennen missään törmänny, onko joku teidän oma inside juttu? :D

Tänään on koko päivän tuntunu menkkamaiselta ja välillä vähän nippaillu oikeelta ja limat paukkuu! :LOL: Mies pääsee kahen jälkeen töistä, pitäsköhän olla hurja ja toivottaa herra oikein lämpimästä tervetulleeks kotiin... :whistle: :D

Ai juu, täällä jännitän joukko testaustanne. Toivotaan parasta! Kunpa pääsis jo itekin testaamaan... +++ puhurit testaajlle!!
 
Kiitos Luminka ja sunnuntailapsi =) Saa nähdä vaan tosiaan pysyykö lämmöt noissa lukemissa vai "parannunko" oireistani kokonaan yöunien jälkeen :snotty: Aika rauhallisin mielin oon vielä, mutta jos nyt ei tärppää niin lupaan olla hiljaa kaikista ns. oireistani ja päivittää vaan kiltisti kiertopäiviä. :D
 
Kiitti Wäinöliini =) Pian se sunnuntai tulee! Voi kun kaikki sunnuntaiaamun testaajat plussattais. Ja tietysti kaikki muutkin täällä. :saint:

Bianca, ei ole inside juttu se dpo :) vaan tarkoittaa sitä, että kuinka monta päivää oviksesta on kulunut (engl. "days past ovulation" ) Joo ei muuta kuin toivottamaan mies oikein tervetulleeksi töistä sitten :D
 
Nyt pikaiset kommentit, äsken vasta sain tytön nukkuun, on ihan surkea kun on niin kipeä. Huusi kauan ennenkuin rauhottui... :(

Kesis jännää! Maltatko oottaa sunnuntaihin? Itse en oo VIELÄ sortunut mutta huomisesta en kyllä tiedä... Mulla myös flunssaínen olo, mut taitaa olla ihan oikea tauti, sama kun likalla.

Pilkkis suuren suuri :hug: negasta! Jospa se vielä siitä...?

Nyt nukkuun, veikkaan että risainen yö taas tulossa... Ja vielä sitä pikkukakkostakin tämän keskellä haluaa... Onkohan sitä oikeesti ihan viisas???? ;)
 
Torey Juu sunnuntaihin ajattelin odottaa :) Ja äsken mittasin lämmön, se oli nyt kyllä matalampi kuin koko päivänä ollut, kiva kiva. :headwall: Mä lähden tästä keksimästä näitä oireita vaikka unten maille B) Toivottavasti saatte nukuttua ja tyttönen paranee pian :heart:
 
Pahoittelut tippuneille! :hug:
Viikonlopun aikana onkin monta jännääjää! =)

Kesis sulla on tosiaan lupaavia oireita..

Minä olen vääntänyt täällä huomisia juhlia varten tarjottavia. Juuri sain kaksi voileipäkakkua jääkaappiin. Toivottavasti onnistuvat. Teen nimittäin ensimmäistä kertaa voileipäkakkua. Mulla on tänään särkenyt selkää ja pikkuisen mahaakin menkkamaisella tavalla. Hiukan ihmetyttää mistä nyt on kyse. Ei noi kipuilut voi raskausoireitakaan olla, kun oviksesta on mielestäni vasta 4-5 päivää. Toivottavasti täti ei kuitenkaan vielä ole tulossa.
 
Erittäin kaunista lauantaiaamua kaikille!

Minä testasin juuri plussan. Ihan kunnon plussa. Ei oikein tule enää uni silmään vaikka tyttö nukkuukin vielä. Olen ihan puulla päähän lyöty. Laskettu aika olis sitten tuo jouluaatto...
 
Torey!!!!! Ihan mahtavaa, meinas aamuteet lentää näppikselle!! :hug: Onnea ihan hirmuisen paljon! Hienoa, et se sun nyt tai ei koskaan-taktiikka puri tässä kierrossa.. :D Mä jo ihmettelin, et miten sä voit nähä tän harmauden kauniina aamuna, mut plussaa kaunistaa vaikka räntämyrskyn. Voi vitsit, loistavaa!! :flower: :heart:
 

MAHTAVAA, TOREY!!!!! Mielettömän suuret onnittelut, IHANAA!!!!
Mä oon niin onnellinen sun puolesta!! =) :flower: :heart:
Kerrohan meille vielä, oliko sulla nyt oireita? :) Voi kuinka ihanaa, ajattele, jouluvaavi :heart: IHANAA!! =)
 
Kiitos onnitteluista! Joo huh huh. On aika epätodellinen olo. Tein vielä äsken apteekin oman ja sekin on plussa. Vähän haaleampi sellainen, mutta kuitenkin. Eli kyllä tässä tosiaan raskaana ollaan! Aika jännä että näkyy jo nyt testeissä noin vahvasti. Nyt on vasta kuitenkin dpo12. Mies on työmatkalla huomisiltaan asti joten mä olen pakahtua täällä tähän uutiseen kun en viitsi kyllä kenellekään muulle vielä kertoa tästä. Ja en ukollekaan viitti puhelimessa sanoa, onpahan nyt aikaa keksiä huomisillaksi kiva tapa kertoa ;)

No sehän se onkin että tää oli ainoa kierto jossa niitä oireita ei ollut :LOL: Mulla on kyllä poskiontelontulehdus jota mulla oli paljon viime raskaudessakin. Ja hiivatulehduskin on vaivannut jo pari päivää. Viime raskaudessa sekin oli jatkuvaa. Mut noitahan nyt voi tulla muutenkin et en ihan raskausoireeksi arvannut... Itkuherkkä olen ollut koko viikon mutta sekään ei kerro mitään kun olen yleensäkin aika räiskyvä luonne :ashamed: No ehkä kuitenkin epätavallisen paljon on ollut pahaa tuulta ilmassa viime viikolla.

Joo toi jouluaatto on aika jännä juttu kans. Esikko syntyi laskettuna päivänä eli jos samaa rataa mennään niin ens joulu vietetään laitoksella! Mutta mikäs tämän ihanampi joululahja.

Nyt sitten vaan Kesis ja Wäinöliini mukaan plussa-aaltoon! Ootte te olleet mulle niin suuri henkireikä, koko tämän palstan porukka. Kaikille teille sen plussan myös soisin!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Ihan yhtä lailla se teillekin kuuluisi jokaiselle!

 
Niin ja ne "eväät" vielä =) Tunsin oviksen ilman tikutusta n.kp13. Peittoja pöllyteltiin sitä ennen ahkerasti ja viimesen kerran sillon ovispäivänä. Sitten lopahti ;) Greippiä söin ihan hedelmänä alkukierrosta, en tiedä vaikuttiko ja loppukierrosta join "varmuuden vuoksi" (kauhea uhraus...) punkkua parina iltana lasillisen. Että sellainen resepti tällä perheemme tulevalla jäsenellä.
 
Voi vitsi, miten sä Torey pystyt pitämään tiedon itselläs huomisiltaan asti?? =) On kyllä varmasti ihanaa kertoa sun miehelle nää uutiset tämän kaikki-tai-ei-mitään -kierron jälkeen :) Kiitos paljon kun jaoit meidän kanssa oireet ja konstit =) Minkä merkkisellä/miten herkällä testillä muuten teit sen ekan testin? Kesiksellä on kyselyikä :ashamed:

On kyllä haikea luopua susta odotuspuolelle (jos siellä jatkat?) vaikka tosi mielelläni tietenkin sen teenkin :heart: Oli kiva kuumeilla ja piinailla yhdessä! =)
 
Kiitos samoin Nti Kesäheinä! Aattelin kyllä tuonne odotuspuolelle siirtyä, mutta olin kyllä aatellut ottaa teitä muitakin mukaan! Testaa sinä huomenna se plussa myös niin siirrytään yhdessä! :heart: Onhan sulla onneksi se päivittäjän pesti siellä tukemassa tätä raskautumista! Aattelin kyllä kuitenkin täällä käydä lueskelemassa ja kommentoimassa tasaisesti, ette te musta ihan täysin pääse!

Se eka testi oli Aconin early detection, herkkyys 10 mIU/ml. Tuo apteekin oma ei oo vissiin ihan niin herkkä. Tekee vähän tiukkaa kyllä ettei lipsauta miehelle puhelimessa mitään kun soittaa. Voiko näin onnellinen ollakaan?
 

Yhteistyössä