PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Pilkkis79 oi ihanaa, ex tempore-reissu! :) varmasti sai sopivasti muuta ajateltavaa :) Saas nähdä inspiroiko se kotona nyhvääminen huomenna sitten testaamaan :saint:

Tuisku -84- Vielä pieni exit-kysely ennen kuin karkaat kokonaan odotuspuolelle, eli kerrotko meille vauvakuumeisille kanssasisarille millä keinoilla tähän plussaan on päästy (se yksi keino lienee meille kaikille selvä :LOL: ) ja mitä oireita sulla oli ennen plussaa? B)
 
Joo Pilkkis79, huomenna, huomenna!! Kuuletko kun me täällä huudetaan yhteen ääneen
Joo se siitä coolina olemisesta tosiaan :LOL: :LOL:

Hui olis kyllä kiva testata sunnuntaina kimpassa, Torey, jos tulis vaikka nyt ne kuuluisat tandem-plussat B) Mut entä jos mä negaan. :ashamed:
 
No karvashan se nega on jos se tulee... Mut mulle se tädin tulo on tässä kierrossa ihan yhtä karvas et sama se sitten millä lailla se pettymys tulee... Hyvä,hyvä Wäinöliini mukaan kimppaan vaan! Muita? ;)
 
Joo, Wäinöliini, testaa säkin sunnuntaina!! =)

Torey no totta puhut, yhtä karvaita kyllä molemmat, nega tai täti. Joten ei muuta kuin testaamaan sunnuntaina. :snotty:

Eli sunnuntaina testaamassa ainakin Torey, Wäinöliini (eikö niin? ;) )ja Kesis, onko muita?
 
Tuisku :hug: suurensuuret onnittelut! :heart:

Santessa tervetuloa kolmekymppisten kerhoon! :flower:

mama-84 onnea rouvalle! :flower:

joo,joo, tytöt, ei kun testit esiin ja TESTAAMAAN, TESTAAMAAN!!
Eihän niitä plussia testaamatta tule..
Ja mä kyllä vastaanotan kaikkien tädit ihan mielelläni.
Että käännyttäkää se tänne vaan!
 
määki liityn ryhmätestaajiin :p tai ainakin viikonlopun aikasiin sellaisiin!! Ei oo vielä tilanne kummentunut suuntaan eikä toiseen. En kuitenkaan hirveen toiveikas halua olla, pettymys on aina pettymys, vaikka miten siihen muka valmistautus.. :(

Hyvä Kärpät!! :D
 
Tuisku-84- mahtavaa, vihdoinkin taas ihania uutisia tällä palstalla! Oikein suvereenit onnittelut ja paljooon paljoon vauva-liimaa matkaan! :heart: :flower:

Joukkotestaajille tsempityksiä paljon ja plussapuhureita. Metkaa jännätä teidän puolesta. Toivottavasti tulee monta plussaa kehiin. :whistle:

:hug: tädistä kärsineille! Toivotaan et seuraavalla kierrolla eksyy väärään junaan ja menee pohjoisnavalle falskaamaan. :LOL:

).( niin tasasen tylsää, ei mitään ilmottamisen arvoista. Täälä kyl jo lupailinkin, et nyt annan oireiden kyttäyksen olla... Mut eipä oikein ole toiveet katossa tärpin suhteen, ni jospa ei sit olis pettymyskään sen mukainen.

Nyt untenmaille kiirunaan.... Öitä! :wave:
 
Kyllä se taitaa niin mennä että mitä vähemmän yrittää sitä helpommin tärppää. :whistle:
Eli minä käytin muutamaan kiertoon ovistestejä ja sain niihin positiivisia tuloksia joten ajoitus oli oikea mutta ei vain tärpänyt.
Tässä kierrossa olin vähän sillä asenteella että ei se taida nyt sitten niin helposti tullakaan ja vähän ehkä luovuttaja fiilis mutta silloin se sitten tärppäsi. Alkukierron join säännöllisen epäsäännölliseti greippimehua eli hörpin kun muistin. Mutta tikut ym. jätin pois.

Oireina oli nämä klassiset palelu, lämmöt koholla, tissien vihlominen ja karhea kurkku. Mutta ei yhtään sellainen tunne että olisi menkat alkamassa.

Nyt vain toivon että pikkuinen jaksaisi pysyä kyydissä.. :heart: :heart:

Kaikille nyt oikein hirmuisia +++++++puhureita!!!!! :whistle: :whistle:
 
Huomenta!

Hyvä Pilkkis79, niin nää meidän muurit vaan murtuu vaikka kuinka coolina yritetään olla :LOL: Tulikos testattua aamulla??

Jee, hyvä hyvä rimata, kun liityit mukaan testausrinkiin! Tässähän alkaa olla ihan kansanjuhlan tunnelmaa ilmassa :D

Kiitos Tuisku -84- tärppivinkeistä ja oireiden jakamisesta =) Aivan ihanaa odotusaikaa sulle, ja tule säkin kertoilemaan kuulumisia tänne :heart:

).( Dpo 10 ja kröhöm, mun on ihan pakko tunnustaa, että täällä oli tänään tulevan sunnuntaiaamun testausta varten kenraaliharjoitukset. :ashamed: Jokin vinksahti päässä, ehkä ajatus siitä että testitikkuja oli 3 kpl, joten yhtäkkiä ajattelin että voishan sitä jo nyt yhden pienen viattoman testin tehdä. :ashamed: Jotain siihen tuli, siis jotain todella, todella haalean hailua, ehkä joku haamun isoäidin pikkuserkun kaima. Tai sitten veli viivanpaikka :D Se oli ikäänkuin joku varjostuma, eli ei kuultavan valkea tai mitään, mutta sellainen että mieskin sen erotti. :snotty: Mutta ei kannata vielä todellakaan ainakaan onnitella tai mitään, kun ei se mun mielestä edes haamu ollut, vaan "jotain". Mutta sunnuntaina sitten uudestaan, kun on kimppatestaus. :) Ai juu, testi oli BabyPlussan erittäin herkkä.
 
Voi harmi Pilkkis79, pahoittelut negasta. :hug: Toki tosiaan nega aina pettymys on, mutta mulla on jotenkin sellainen olo, että ei se maata kaada vaikka nega sunnuntaina tuliskin. Ainakin näin ennakkoon, saas nähdä sitten mikä fiilis sunnuntaina :headwall: Toivottavasti täti kiertää kaukaa ja plussapallo pomppii vielä sun luo. =)
 
mamina, jos muuten joskus täällä vielä luet, niin mun on pakko niistä tulppaaneista kertoa, kun sähän sanoit, ettei kannata ostaa punaisia tulppaaneja tai tulee täti kylään :D mä en oo uskaltanu nyt sitten taikauskoisena ostaa edes vaaleanpunaisia tulppaaneja vaan vain keltaisia tai sitten muita kukkia kotiin :LOL: mitä sulle mamina muuten kuuluu? =)
 
pahoittelut pilkkis79 :hug: . Edelleen jaksan mainostaa sitä mun edellistä positiivista raskaustestiä Nti Kesäheinä se oli tooodella haaaalean haalea, piti hiukan jopa kallistella, että se näky.. peukut on sulle pystyssä ja kovasti +++++++ :whistle: .

ON: Just semmonen olo, että kohta alkaa, tuntuu, että tuonne housuihin holisee koko ajan jotain.. :headwall: ei kait se auta ku ootella =)
 
Noniin lekurissa on käyty, sain Terot ja labrassa ottivat jotain hormoninäytteitä, ties vaikka saisin vielä clomitkin. Melko helpottunut olo siinä mielessä, että mitään rakenteellista vikaa ei löytänyt, munasarja ym näyttää hyvältä.

Että nyt sitten kp15-24 Teroja naamaan niin eiköhän se siitä :)
 
Ihana rimata, kiitos sulle peukutuksesta ja tsemppauksesta :hug: Sun kuvaus oli aika lailla osuva, venytettyine vokaaleineen ja kallisteluineen :D Voi ei toivottavasti ei siellä kuitenkaan menkat ala, vaan päästäis testailemaan kaikki yhdessä sit sunnuntaina.

Hienoja uutisia, Lappitar! :flower: Hyvä että lääkäri otti tosissaan, ja ettei mitään rakenteellista vikaa löytynyt. :)
 
nii sitä piti tulla vielä lisäämään, että mulla häpärit alkaa olla aika verillä, hankauksesta siis, ku koko ajan ramppaan vessassa kattomassa onko tilanne muuttunut :LOL: Pitääki sitte olla tarkkana, että voi paikallistaa sen veren, jos sitä alkaa tulemaan.. ;)
 
Tuiskulle lämpimät onnittelut plussasta!


Peukkuja pidän teille "Joukkotestaajille" viikonlopuksi, ja niitä ylimääräisiä tätejä saa edelleen lähetellä tänne mun suuntaan. Taitaapi tuo prkleen kierto taas venähtää...
 
Kesis Haluaisin kovasti innostua sun puolesta, mut tyydyn nyt sitten pitämään peukut pystyssä sunnuntaita odotellessa! Istun intoni päällä sen aikaa, ettei se pääse karkaamaan lapasista. :D Ja hyvä, et säkin sorruit!! :LOL:

Mä oon miettiny, et jos ja kun se täti tänne huomenna kaartaa, ni mä alan ihan tosissani tiputtaa kiloja. Oon kyllä samoissa lukemissa ku ennen pikkuykköstä, mut kyllähän tässä melko pyöreitä ollaan. Tulis itelle parempi olo ja ei varmasti tekisi pahaa tän yrityksenkään kannalta. Ja olis myös jotain muuta ajateltavaa, ku tää ainainen kuume. Mies jo eilen sano, et pitäsköhän mun välillä lueskella jotain muita juttuja ku näitä teiän.. :ashamed: :saint:

Lappitar Kiva että siellä oli paikat kunnossa, toivotaan että Terot auttaa teitä.
 
Lappitar Hyvä, että käynti oli onnistunut. Nyt sitten terojen voimalla! =)

Pilkkis :hug:

Kesis Hienoa, että joku muukin on aikainen testaaja kuin vain minä. ;) Voi vitsi kun jännittää sun puolesta. Kyllähän se aina jokin merkki on jos testi ei ole puhdas nega.. Ja toisaalta jos mieskin sen näkee niin silloin kyllä sanoisin sen olevan jo haamu. :) Toivotaan, että kiinnittyminen onnistuisi niin sitten viiva olisi sunnuntaina jo vahvempi! B) :heart:

Mulla on vielä monta päivää ennen kuin voin edes miettiä testaamista. Ens torstaina olisi dpo10, silloin ajattelin testata, niin pääsee taas kääntelemään ja vääntelemään testiä, että josko siellä jotain näkyisi. :whistle:
 

Yhteistyössä