Harmi
coatrack kun ei hommat päässeet toivotulla tavalla luistamaan :/ Niin ihania ne lapset joskus on
Meillä on muutaman kerran päässyt heräämään, mut onneks ihan alkutekijöissä ollaan aina oltu menossa. Illalla kun tytön laittaa nukkumaan, niin heti toimiin et ennättää. Monesti alkaa nimittäin 0,5 - 1h kuluttua itkemään. Ite en silloin aikoinaan testaillu ovista. Mut kun suunnilleen laskeskelin niin ei olis pitänyt tärppi käydä. Mut niin kuitenkin tapahtui =)
Mulla repii kans välillä alamahasta, mut laitan aina section piikkiin. Ettei tulis turhia luuloja
Aloitin taas vaihteeks tekee vatsalihasliikkeitä! En ookaan sit vuoteen kohta tehny, joten korkea aika alkaa olemaan! Niin aina innoitsen, mut korkeintaan 2 viikkoa ja se unohtuu. Toin jumppapallon takas olkkariin jos muistuis paremmin mieleen
Tänne on alkanut tulemaan kivasti lisää jännääjiä, jokohan oon saanut kaikki listoille!
rouvaliinia en ole vielä toivottanut tervetulleeksi, joten
tervetuloa :wave: Jos kiertopäiviä haluat ilmoitella niin käyn laittaa etusivulle. Mut ei mikään pakko ole! :heart:
JoonanÄiti, ihan tutulta kuullostaa puulämmitys, mun kotipaikka lämpiää pelkästään puulla! Nyt useita vuosia asunut kerros- ja nyt rivitalossa. Ikävä ihan sitä lämpöä mikä uuneista tulee :heart: Ja puusaunaa :ashamed: Voi kun sais itellekin sähköisen tilalle! No, jos joskus omakotitalo saatais niin puusauna ainakin pitää olla =)
Tyynelle onnea tädin tulosta! Muuten en näin sanoisi, mutta kun onnessasi olet
Pitääpä käydä päivittää tietosi..
Ihana ilma ulkona, sain revittyä itseni ulos äsken vaikka vaikeaa teki. Lähteminen on aina vaikeaa mut sit on tyytyväinen mieli kun pihalle asti pääsee!
Mitäs muuta vielä, eiköhän tässä ihan romaani jo syntynyt!
Minusta kuulette vielä hähää
:wave: