PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Kiitos Memmuli.. :hug: Juu, nyt on sitte tosiaan kp2 menossa. Mua vähän piristi, ku kävin ulkoilemassa vaunujen kaa. Mä oon tän viis kuukautta kävelly vähintään tunnin lenkin melkein joka päivä pojan ekojen päiväunien aikaan, ei enää ees halua jäädä sisälle möllöttämään. Se on semmonen oma "vapaahetki" joka päivä.

Pitäis varmaan kans leipoa sämpylöitä joku päivä, viime viikolla jäikin väliin koko sämpylät.

Mulla on joulukortit vasta aluillaan. Sukulaisille laitetaan kortteihin pojan kuva mukaan, mut kavereille askartelen ihan muita juttuja.

Mahtuuko joukkoon? =)

Olen myös tuolla haaveilijapinossa, mutta ajattelin tännekkin liittyä ku mies nyt sitten näytti vihreätä valoa kierukan poistoon. Joulukuusta lähtien sitten katsotaan miten käy

Meillä siis toivottais kakkosta, mutta ensimmäistä yhteistä. Mulla jo poika 09/04

Näin pikaiset esittelyt, nyt pakko jatkaa töitä

tissit on edelleen mielettömän arat ja juostessa niitä "nisisteli" ja just tuo kylmä ilma tuntui aika kauhealta kokemukselta niistä...Ois kyllä ihanaa memmuli jos tää enteilis raskautta, mutta senhän näkee vasta sitten parin viikon päästä...

caffee: mulla raskauden ensi "oireet" oli kans tuollaset.. jospa sinullakin! Peukut pystyyn!

Tervetuloa joukkoon Nasukka!
Kiva kun uusia tulee mukaan.

pilkkikselle :hug: jospa seuraava kierros tois plussan..

joulukorteista joku kyseli, en ole vielä ajatustakaan niille uhrannut, pitäis varmaan. Omasta pikku tonttutytöstä olis kiva tehä kortti mutta mites saat siitä edes tyydyttävän kuvan kun on vikkelä kuin elosalama. :attn: vitsi elokuussa syntynyt.. ;)

omaan ).( ei mitään ihmeitä. Ei ole minkäänlaisia tuntemuksia et raskaus olis alkanut mutta eihän se mikään uutinen olis. Seuraavaan yritykseen kyllä lähden kovin odotuksin. Siispä malttamattomana tätiä odottelen et pääsis napsiin clomeja ja vihdoin olis toivoa plussasta. Ehkä.

Kaikille tarvitseville :hug: ja toivon oikein ison plussapuhurin pyyhältävän piakkoin tähän pinoon! :saint:

Heij :ashamed:

Pääsisinkö vielä mukaan?En oo kirjotellut pitkään aikaan,mutta usein olen käynyt lukemassa teijän juttuja!Paljon onnea kaikille plussanneille :flower: :hug:

Täällä on kierto pidentynyt 28-->30 päivään.Viimeks kun ei menkat ollut alkanut vielä kp29 niin tein testin heti ja negaahan se näytti,menkat alkoi sitten seuraavana päivänä..

Nyt on menossa kp 16/30 ja ovulaatio oli ja meni oli taas sellasta helvettiä

|O kauheet alavatsa kivut,huimausta,maha sekasin ja oksetti niin pirusti. Nykyään on aina tollaset oireet ennen menkkoja ja ovulaatioin aikana kanssa :kieh:

Totta kai Mansikka pääset takaisin! Ihan vaan sillä poistin sut listalta kun päivämäärät kasvoivat eikä kuulunut mitään.. :whistle: Mutta kiva kun ilmoitin niin laitan sinut takaisin =)
Tilasin valmiiksi mammaksi.fi:stä raskaustestejä kaappiin lojumaan! Jospa niille olisi käyttöä joku päivä :D

Heipä hei, vieläkö yksi sekavia kiertoja elelevä kuumeilija mahtuisi mukaan kööriin?

Mulla kp 39/? nyt menossa, kierron pituudesta ei siis mitään tietoa. Edelliset menkat oli viimeisen ehkäisyrenkaan jäljiltä, viime perjantaina testasin negaa ja nyt siis ootellaan vaan että "oikeet" menkat alkaa =)

Ihan kokonaan en vielä kirvestä kaivoon heitä, ennen ehkäsyä kierrot oli 38-40 päivän luokkaa ja esikoisesta testasin plussan vasta kp 57. :p

tänään takasin sorvin ääreen. Piinaviikko olis itten käsillä :/ :headwall: Vitsi nää päivät menee niiiin hitaasti
|O
Tervutuloa uudet jännäilijät :D Pilkkikselle :hug: ja kiva kun tulit takasin mansikka :saint:
Nyt ei oikein juttua irtoo kun alkaa jännittään :whistle:

Kiva kun pääsin mukaan, miehen kanssa on turha yrittää mistään oviksista tai kiertopäivistä puhua, kun ei se niistä mitään ymmärrä :D

Voisin itsestäni taustoja kertoa sen verran, että meillä siis poika 05/03 ja alunperin olikin vain yksi lapsi suunnitelmissa, mutta niinhän se mieli on muuttunut pojan kasvaessa...

Vielä kun ne luomumenkat alkais tai vaihtoehtoisesti ilmestyis viiva testiin :)

Juu, ei meilläkään mies mistään kierroista, oviksista ym. mitään ymmärrä. Ja ei kiinnostakaan! No, eipä muakaan kiinnosta vaikka mitä osia autoon viime korjauksessa on vaihdettu! :D Nyt alkaa mulle Täydelliset Naiset, ainoa sarja jota tosissaan seuraan. Ja mitäs ukko meni taas aloittaa, sulkapallon peluun joka alkaa ysiltä! :kieh: No, jospa tyty antas äipän rauhassa kattoo eikä heräis tuolta enää illan aikana =)

Mahtuuko yksi uusi mukaan?

En ole moneen kuukauteen enää tänne kaksplussaan kirjoitellut, mutta ajattelin nyt ryhdistätyä ja yrittää ehtiä taas täälläkin palstailla.

Pientä esittelyä; Olen 23- (parin viikon päästä 24) vuotias äiti Helsingistä, perheeseen kuuluu myös avomies ja 03/07 syntynyt tyttö. Alusta alkaen olemme miehen kanssa puhuneet, että olisi kiva saada lapset pienellä ikäerolla. Tämä ensimmäinen raskaus oli kuitenkin tosi kamala, joten nyt ajatukset uudesta raskaudesta ovat tosi ristiriitaiset. Vauvakuumetta hieman on, mutta raskausaika pelottaa.

Ensimmäiset kuukautiset snntyksen jälkeen alkoivat lauantaina, eli nyt on sitten kp 3/?, ja ensimmäinen yrityskierto. Ajattelin, että jos tulen kirjoittelemaan tänne, niin ehkä pelot unohtuvat, ja kuume voimistuu :D Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta, mutta silloin oli vähän toisella lailla aikaa ja energiaa peuhastella kuin nyt... Saas nähdä, miten nyt käy.

Tässä nyt vähän tähän alkuun :)

Tervetuloa kaikki uudet :wave:
Kiva ,kun täällä on paljon lukemista.

Pilkkis :hug: ja tsempit uuteen kiertoon

Meilläkään ei mies jaksa kuunnella juttuja kierroista, oviksista ym. hänen mielestään vauva tulee ,jos on tullakseen. No nyt on kyllä ihmeesti mukana ,kun olen sinne gynelle menossa. Hän joutuu olemaan pois töistä silloin aamupäivän ,kun en viitsi tästä muille puhua tai pyytää mummoa katsoo tuota tyttöä.

Joulukortit meillä vielä suunnitteluasteella. Tällä viikolla ajattelin tyttöä kuvata joulumekko päällä ja niistä teettää kortteja. Näin tehtiin viime vuonnakin ja kivoja tuli.

Mä tässä samalla pidän tyttöä sylissä ja koitan hyssytellä untenmaille. Meillä on lähes viikon ollut tosi vaikea saada tyttöä nukkumaan. Saattaa nukahtaa rinnalle tai syliin ,mutta jos tästä havahtuu niin saattaa mennä yli tuntikin ,että rauhottuu uudelleen. Nyt taisi nukahtaa. Yöt menneet kyllä paremmin. Herännyt vaan kerran tai kaksi ja nukahtanut lähes heti uudelleen. Nyt nostan tytön sänkyyn ja itse menen vielä syömään iltapalaa. Öitä ja plussatuulia !!!

Huomenta kaikki uudet ja vanhat! :wave:

Tää on hirveetä tää jännääminen! Oon melkein satavarma että en oo raskaana, koska oletetun oviksen aikana ei ollu mitään tuntemuksia, limaa on kyllä ollu runsaasti koko ajan mutta muita juilimisia ym ei oo ollu. Viime kierrossa, jossa koin siis ilmeisesti kemiallisen raskauden (uusi hieno termi jota en tiennyt :snotty: ) oli vaikka minkälaisia mahaoireita joten nyt tuntuu jotenkin epätodennäköiseltä, että ois tärpänny.

Ainiin vastaisko joihinkin kysymyksiin mitä on esitetty, ite pyörin tuolla vyön alapuolen jutuissa niin ettei normaali elämä muistu enää mieleenkään :ashamed:

Eli rattaista: meillä on Oran Jovi air-rattaat vm. 2003 tai 04. Muuten tosi hyvät mutta älkää ostako jos istuinosan kallistuksen säätö ei ole porrastettu. Eli meillä on sellanen pelkkä mötikkä, jota pitää kiristellä siihen kohtaan mihin haluaa. Eli periaatteeessa hyvä idea, portaaton säätö, mutta ei toimi :kieh: Luistaa eikä pysy ylhäällä. Pari kertaa on saatu takuuhuoltoon mutta aina vaan temppuilee, nyt ollaan jo luovutettu ja oikeestaan rattaat alkaa olla melko tarpeettomat, kun tuo poika on jo niin "iso" :)

Sitten siitä, mistä päin ollaan, ei taida muita olla näin pohjoisesta eli Inarista?? Eletään täällä puulämmitteisessä talossa, jossa vesikin lämmitetään puilla. Tulee kyllä sisään asti ja on sisävessakin mutta hommaa riittää. Joona on aika hienosti jo tottunut olemaan yksin sen aikaa kun kolistelen pannuhuoneessa... Lisäksi perheeseen kuuluu Nala-koira, toinen tulossa varmaan enskesänä, metästyskoiria.. Melko erilainen elämä meillä kuin etelässä joten jos joskus kiinnostaa niin kerron mielelläni

:p

Joulukorteissa on jo osoitteet ja osa on kirjoitettukin, lähetän noin 40kpl joten en viittiny alkaa väkertämään itse kun on tota hommaa muutenkin :whistle:

Joulu on niin ihanaa aikaa! Saa polttaa kynttilöitä kellon ympäri kun on pimeetä (täällähän tosiaan siis on pimeetä 4.12 alkaen periaatteessa koko ajan 15.1 asti). Herkuttelu on myös mun juttu :D

Lauantaina pääsen testaamaan, tuntuu vaan siltä, että taitaa täti tulla ennen sitä :headwall:

Hauskaa viikkoa kaikille!

Tuttuja näkyy tulevan.. Terve vaan Kirsikka83! :wave: Katjuskan kanssa tuolla jännäillään 45 piinailijoiden pinossa.. Oispa tosiaan jännää, jos vaikka sattuttais kaikki kolme samaan pinoon odotuspuolella. :heart:

Kuulostaa falskilta, mutta täällä yksi kuukautisten alkamisesta tyytyväinen ilmoittautuu! Eli tänään kp 1/28-38. Onnellinen oon, ettei tästä tullutkaan mikään superpitkä kierto. Täysillä mukaan uuteen kiertoon ja kaikki panokset käytössä. :D

Poika nukkuu ulkona ja äiskä istuu koneella :)

Täällä näyttäisi monella olevan kierrot aika pitkällä. Onko kellään mitään tuntemuksia?

Itselläni menossa 22/28 ja pieniä vatsatuntemuksia on havaittavissa. Nipistellyt on jonninmoisia menkkamaisia kipuja on myös. Pari krt tässä viikon aikana on oikealla puolella repäissyt oikein olantakaa kun olen tehnyt nopean liikkeen sohvalta noustessani. Testit tilattu valmiiksi, mutta jotenkin olo on aika pessimistinen vaikka toivon NIIN paljon, että masussa olisi pieni elämän alku.

Kovasti olette tervetulleita tänne ketjuun uudet :heart:

Aurinkoista tiistaita ja plussapölyä :wave:

Tulin tänne purkamaan harmiani.. Testasin siis ovista tikulla ja lauantai-iltana tuli kaksi tummaa viivaa, eli 24-48 tunnin kuluttua siitä ois pitäny peittojen heilua. Aikaseen su-aamuna harjoiteltiin kerran, aikeissa aloittaa tositoimet myöhemmin päivällä, mutta tuo vuoden ikäinen päättikin olla nukkumatta päiväunia joten jäi väliin :kieh: Sit miehen piti lähteä yövuoroon töihin, joten yökin jäi käyttämättä. Eilispäivänä taapero järjesti myöskin koko päiväksi ohjelmaa, ja illalla sovittiin että soitan heti kun hän nukahtaa iltaunille että mies tulee käymään töistä kotona. Nukahti klo 20, soitin heti miehelle joka tuli kiireen vilkkaan kotiin kli 20.30, huomatakseen että taapero oli herännyt just 5 minuuttia aiemmin! |O Vaikka toisin yritän ajatella niin mulla on nyt kauhean suuret toiveet että tuo ainokainen su-aamun kerta olisi tärpännyt, ja vaikka yritän ajatella että tää nyt oli tällanen harjotuskierros, että ensi kierrossa sitten palkataan vaikka lastenhoitaja oviksen aikaan, niin pettymys tulee olemaan suuri jos ja kun nyt ei tärppää.

Harmi coatrack kun ei hommat päässeet toivotulla tavalla luistamaan :/ Niin ihania ne lapset joskus on :D Meillä on muutaman kerran päässyt heräämään, mut onneks ihan alkutekijöissä ollaan aina oltu menossa. Illalla kun tytön laittaa nukkumaan, niin heti toimiin et ennättää. Monesti alkaa nimittäin 0,5 - 1h kuluttua itkemään. Ite en silloin aikoinaan testaillu ovista. Mut kun suunnilleen laskeskelin niin ei olis pitänyt tärppi käydä. Mut niin kuitenkin tapahtui =)

Mulla repii kans välillä alamahasta, mut laitan aina section piikkiin. Ettei tulis turhia luuloja :p
Aloitin taas vaihteeks tekee vatsalihasliikkeitä! En ookaan sit vuoteen kohta tehny, joten korkea aika alkaa olemaan! Niin aina innoitsen, mut korkeintaan 2 viikkoa ja se unohtuu. Toin jumppapallon takas olkkariin jos muistuis paremmin mieleen :LOL:

Tänne on alkanut tulemaan kivasti lisää jännääjiä, jokohan oon saanut kaikki listoille! rouvaliinia en ole vielä toivottanut tervetulleeksi, joten tervetuloa :wave: Jos kiertopäiviä haluat ilmoitella niin käyn laittaa etusivulle. Mut ei mikään pakko ole! :heart:

JoonanÄiti, ihan tutulta kuullostaa puulämmitys, mun kotipaikka lämpiää pelkästään puulla! Nyt useita vuosia asunut kerros- ja nyt rivitalossa. Ikävä ihan sitä lämpöä mikä uuneista tulee :heart: Ja puusaunaa :ashamed: Voi kun sais itellekin sähköisen tilalle! No, jos joskus omakotitalo saatais niin puusauna ainakin pitää olla =)

Tyynelle onnea tädin tulosta! Muuten en näin sanoisi, mutta kun onnessasi olet :) Pitääpä käydä päivittää tietosi..

Ihana ilma ulkona, sain revittyä itseni ulos äsken vaikka vaikeaa teki. Lähteminen on aina vaikeaa mut sit on tyytyväinen mieli kun pihalle asti pääsee!
Mitäs muuta vielä, eiköhän tässä ihan romaani jo syntynyt!
Minusta kuulette vielä hähää :D :wave:

Yhteistyössä