PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3

Hei mammat!
Meillä oli perhekerhossa tänään luontaistuotteiden esittelijä ja
se suositteli raskaaksi haluaville vahvaa E-vitamiinia ja sinkkiä.
Myös miehille. Ja sitten ravitsemus mahdollisimman hyvä, siis ei herkkuja , pikaruokaa tms.
Arvatkaas vaan kuka hakee meille vitamiinit heti huomenna.. :LOL:
Yrittänyttä ei laiteta ja kaikki keinot kokeillaan. :D

Juup, mä oon myös täällä kurkkimassa pitkin päivää ja mulla kyllä joskus kotityötkin jää tekemäti.. :ashamed:

sininen uni: siis ei ole totta! Mä jännään täällä myös et mitä siihen lopulta toimivaan testiin saat, kaksi viivaa toivottavasti.

Mulla ilmeisesti oletettu mutta epätodennäköinen ovis on nyt ollut.
Nyt ei muuta kun tätiä odottelemaan tai raskausoireita..
Kiva kun voi muiden kanssa jännätä.
Huomista odotan innolla ja jännityksellä. Sitten se totuus kuullaan gynen suusta.

Uusille tervetuloa mukaan. :wave:
Ja kaikille plussaisia tuulia!++

Memmuli - Meijän tyttö syntyi kanssa sektiolla. Supistuksia oli ollu jo reilu 12h, kohdunsuun tilanne aina vaan ennallaan ja tytöllä rupes sydänäänet laskemaan. Siinä sitä sitten mentiin kiireellä....

Toinen jos meille joskus suodaan niin kovasti toivoisin että alatie synnytys onnistuisi. Likka oli avosuisessa tarjonnassa ja ei sen takia päässyt laskeumaan. Mua kanssa vähän jännittää miten sektio arpi reagoi uuden raskauden kanssa... No se jää sitten nähtäväksi...

Kiva on tuo hoitajien työtaistelu kun loppuu sitten kaikki raskauden uä-seulonnatkin... Nyt voi sanoa että onnelsi en ole vielä raskaana :LOL: On tuo sellainen työtaistelu muoto, että ei se voi kovin kauan jatkua. Itsekin olen sh ja onneksi olen hoitovapaalla!! Työkaveri kyllä pelotteli että kohta tulee lääninhallitukselta puhelu että töihin siitä :LOL:

Sininen uni - kyllä on huono tuuri! Kipitäpä nopsaa apteekkiin! Täällä jännätään sun puolesta!!! :D

Nyt ruoan laittoon!

Pikaisesti ilmoitan ,että mulle voi sitten päivittää kp1/27-50. Parin viikon päästä gynelle aika, kun ollut joka kierto eripituinen ja taas tuo luteaalivaihe lyhyt :( .

:wave: kaikki uudet.

Plussatuulia kaikille!!!

Memmuli Lopetin imetyksen kolmisen viikkoa sitte. Vähensin vähän kerrassaan tissikertoja ja lopulta tissi ei enää pojalle kelvannutkaan. Mulle oli helpotus lopettaa imetys, se oli mulle jostain syystä vähän ahistavaa. Onneks pikkumieskään ei tosiaan murtunu siirtyessään kokonaan pulloon. Saa sitten tosiaan nähdä, saanko pian hillopäivät "ilokseni"..

Nyt on kipitettävä hetkeks vielä sohvan pohjalle nauttimaan omasta ajasta.. :)

iitukka :tuosta sinkistä olen itekin joskus kuullut. Ite popsin tavan MultiTabseja ihan sen takia kun hiukset tippuu päästä...murrr...

Pilkkis : Mua on kans ruennu vähän tuntuu siltä et ahistaa välillä imetys. Mut nopeaa toimintaa tankilla käynti on et ei kauan mene. Ja säästää kuitenkin rahassa kun ei tarvii korviketta ostaa. No, rauhassa hyvä tulee! Kohta jo puoli vuotta kuitenkin imetystä takana ni eiköhän viel muutama kk mene. Toivotaan vaan et tulis siinä ajassa raskaaksi niin ois oikeesti konkreettinen syy lopettaa =)

Ponille :hug:

Ponille :hug: ja eiköhän se gyne sitten saa sinunkin kiertosi kuntoon. Se odottaminen vaan on niin vaikeeta varsinkin kun tietää et ei oo kaikki ihan kunnossa.

memmuli: E-vitamiini kuulema saa hiuksetkin voimaan hyvin.. ;)

heippa! täällä ollaa kyllä, välistä vaan en oikeen keksi mitään kirjoteltavaa.. :ashamed: kyllä täällä melki joka päivä tulee käytyä lueskelemassa. mulla kun on ihan omituiset nuo kierrot niin vaikee aatella koska se testi nyt tulisi tehdä jos kuukautisia ei kuulu... Ens kuun eka päivä viimestään, sen tiiän. :) ääh, jotenkin on vaan semmonen tunne että ei vielä oo tulossa, ekasta jo oikeestaan tiesin HETI ennenkun testin edes tein. oli vaan semmone olo... :/

hei emppu ym!

siskolle tehtiin ekasta lapsesta sektio, sen jälkeen odottanut/synnyttänyt onnistuneesti alateitse 2 lasta! Se rasvas päivittäin sektioarpea eikä sille tapahtunu mitään. ihan samannäköisenä pysyi! uskoisin että ei kummempia juttuja tuu...

:)

peukkuja siniselle unelle :heart: ja tervetuloa tyyne ja muut uudet :flower: Ponille :hug: Kuinkas pitkä ton luteaalivaiheen pitää olla? Onko joku pari viikkoa?
Ootteko jo lahjoja ostanut. Mä en ole vielä yhtään..pitäs varmaan kohta alkaa katteleen
:whistle: Tulis nyt lunta niin olis vähän joulusempi fiilis :xmas:

sininen uni Miten arvasin että plussaa näyttää!? :D
Hyviä kuulumisia siis saatiin! Kyllä minä ainakin uskoin vuos sitten haamuun, tosin piti ostaa kylläkin parin päivän päästä uusi.

Porukka taitaa vähentyä täällä kovaa vauhtia! Lisää uusia kakkosen "tekijöitä" kohta kaivataan ettei täällä yksin tarvii jännätä! :wave:
Lahjoja oon ostellut melkein kaikki. Äsken paketoin kaikki kaapissa valmiina olleet :)

moikka taas!
Sininen uni: ONNEA PLUSSASTA!!!

mäkin saan nyt sit huomenna soitella aikaa kierukan poistoon, saas nähdä kuinka pian pääsee!! Onko muilla kokemuksia? onko kivuliasta?? Jännittää kyllä tällainen suunnittelu koska ensimmäinen lapseni pääsi yllättään.. :)

Miksi negan saaminen on aina yhtä surullinen uutinen? :'( Pari haamun haamua olen testannut mutta tänään lääkäri vahvisti ultralla etten ole raskaana. Vähän ehdin jo toivoa :ashamed:

Mutta ONNEA teille plussanneille!! :flower:

ONNEA Sininen Uni :flower: :hug: Ihanaa että väki vähenee, toivoa siis on :heart:

Mulla piinaviikko lähenee, ja kuvitellut oireet varmaan kohta ilmaantuu :snotty: Oon muuten lelukaupassa töissä ja täytyy sanoa, että kyllä ne ihmiset jo joululahjoja ostaa :xmas:

Heti alkuun todella paljon Onnea sininen uni!! :flower: Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia teille!

SadButTrue Pahoittelut kovasti ultran tuloksesta.. Täälläkin monta viivanpaikkaa tällä kierrolla testattu ja alkaa olla sellainen olo, että raskaana en ainakaan ole.. Mutta aina se negatiivinen tulos harmittaa. :hug:

Ponille parempaa onnea uuteen kiertoon! :hug:

millimenninkäinen Multa on poistettu kierukka, eikä musta tuntunut pahalta, ehkä hiukan nipisti. :)

iitukka Mä syön kanssa vitamiineja. Syön noita raskaus monivitamiineja, joita voi syödä jo yritysvaiheessa.

Nyt täytyy läks pojan kanssa neuvolaan. :D

Ja siniselle unelle ONNEA :flower: :heart: SadButTrue :hug: Kyllä se meille muillekin joskus vielä pärähtää :saint:
Viime viikolla kirjottelin että tk ei noteerannu pojan yskää; yskä lähtee yskimällä..Niin tänään käytiin YKSITYISELLÄ ja antibiootit pärähti =) Nyt sitten toivottavasti yskä lähtee |O Nyt on kyllä yskän kaveriks tullu nuhakin ja lämpöilee iltasin. Hengittäessä keuhkotkin rahisee nii että korvallakin luulee, että oli kyllä aika..No mutta minä sitten tän ja huomisen kotona sen kanssa :D (lue; pääsen palstaileen päivälläkin)..ei vaiskaan :ashamed: :snotty: :whistle:
Plussia :heart:

onnittelut siniselle unelle :heart: Ihania uutisia...
Kyllä täällä tosiaan porukka vähenee...mä taidan olla jo vakiokävijä, kun on yk 9 jo menossa :whistle: Sais kyllä jo tärpätä...No, tämä kierto ei ainakaan voi kaatua yrityksen puutteeseen ;)

Heitämpä tässä jotain kysymyksiä niin voi vastailla jos huvittaa! =)

Mikä mietityttää eniten raskautumisen jälkeen? Jos eka raskaus oli hankala/vaikea, pelkäätkö että samat vaivat tulevat jälleen?

Mitä olet ajatellut tehdä toisin kun vauva-arki koittaa?

Itseäni pelottaa jopa vähän et iskias ja hirveet alaselkäsäryt tulee taas. Jouduin olemaan paljon sairaslomalla tyttöä odottaessa. Jalat lähtivät välillä alta! Tukivyö toi satunnaisesti helpotusta. Ja miten selviän sit jos ennätän takas työelämään, joudunko olee töistä poissa, miten siinä jaksan tytyn hoitaa jos sohvalle joudun :( Ja sit kun joutuu jännäämään ekan kolmanneksen et pysyykö pieni kyydissä.

Vauva-arkea osaa ajatella vähän paremmin. Se et jos yöt menee alussa siihen et tunnin välein herää syömään ja (molemmat) nukahtaa hetken päästä, otan vaan rohkeasti pullon ja annan lisämaitoa. Sit ois vähän pidempään masu täynnä pienellä. Ja kaikki sais nukkua =)
Mut sit miten mun aika riittää molemmille, ja jos imetän niin mitä esikoinen siitä tykkää, onko mustis tai jotain... Miten aikaa jää parisuhteelle...
Et kaikkea pyörii päässä että oikein humina käy :p

poika nukkuu vielä jotenn.. :D
raskautumisessa mietityttää vaan oikeastaan että miten sitä jaksaa tuon pojan koltiaisen kanssa. Alkuun kun väsyttää ja oksettaa vuoronperään ja lopussa kun ei pääse niin lujaa ja jalat menee alta kun on niin iso maha :whistle: Keskenmenoa en oikein osaa vieläkään pelätä. Pojasta mulle ei semmoset tullu mieleenkään, Jotenkin mulla on vahva usko siihen että kun se ei helpolla tule, niin ei se helpolla tipukkaan matkasta :heart: :saint:
Vauva-arjestaPoika on ollu niin helppo että vallan ihmetyyttää näin jälkeenpäin. Toivottavasti seuraava olis samanlainen nukkumatti :LOL: Se olis äidin mieleen. Ja multa tuli niin paljon maitoa että nälkäänsä ei poika koskaan itkeny :whistle:
Ainoa asia joka on alkanu mua jostain syystä vakavasti mietityttään on se että jos vauva ei ole terve.. :ashamed: Onko muille tullu tämmösiä mieleen? Eikä näitä kai tarvis alkaa etukäteen murehtiin, mutta laikkea sattuu tässä elämässä :|
No menipä synkäks :eek: :D Lähden hakeen kahvia lisää..nam! Nyt kun se vielä maistuu ja sitä "saa" juoda kannu tolkulla :LOL: :LOL:

Yhteistyössä