** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Matilda
Otatko mut pois tuolta piinailijoista ku ei mulla ole mitään hajua kuitenkaan siitä oviksesta... :stick:
Ne selvät jomotukset tais alkaa muistaakseni sunnuntaina mut jonnekki tiistaihin tai keskiviikkoon asti ettei niistä ota selvää :D
 
Tuossa kävin perhesuunnittelun sivuilla kattelemassa kaikkee ovulaatioon yms. liittyvää... :D
Tässä sitten mietiskelin että saattaapa vain olla että ovulaatio on vasta tulossa :confused:
Mahaa jomottelee menkkamaisesti, tätä ennen ollu jomotusta jota kuulemma voi olla ennen varsinaista ovulaatiota... :whistle:
Laskeskelin sitten että jos ovis olis huomenna niin kierrosta tulis jotain 36pvä:n mittanen. Ja se kyllä natsais aika hyvin :p
Viime kierrossa luulin et on tulossa 24pvä:n kierto ku kp22 oli niin menkkamaisia tuntemuksia ja aika koviaki... Mut se oliki ovis ja menkat alko sitten vasta myöhemmin, kierron pituudeks tuli 36pvä...
 
Tulin vain ilmoitamaan, että minut voi poistaa taustailijoista. Olen tehnyt tänään positiivisen testin. Jee! :heart:

Oon muutaman kierron ajan pitänyt taukoa täältä. Ajattelin,että tärppäisi paremmin jos en ihan koko ajan pohtisi näitä asioita.Niinhän siinä sitten kävi.

Lisäyksenä vielä,että meneillään oli yk6.

Plussatuulia kaikille!

Ninnuliini :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive ja ninnu-liini hurrrrrjasti onnea plussasta :heart:

Jarenah isot pahoittelut :hug: Kurja, kurja täti...

pikku no on mulla noita vatsavaivoja edelleen vaikkei varsinaista vatsatautia enää olekaan, katsellaan...

JiiMii kiva kun kävit kuulumisia kertoilemassa, toivottavasti selkä paranee nopeasti!

Matildalle suurkiitos hienosta päivityksestä :)

Mä onneton testasin jo eilen aamulla ja tyylipuhdas negahan se siellä... Tuntemuksia on kyllä edelleen, masu turpoilee ja kohdussa on painetta. Ihania ilmavaivoja tulee iltaa kohden vatsan turpoillessa ja onkin tosi kivaa paeta aina vessaan :$ Nännit ovat tulleet aroiksi ja välillä jopa vähän etookin, saas nähdä nyt sitten miten käy. Meillä on vaan isännän kanssa just niin karmea riita, etten tiedä haluanko edes olevani sittenkään raskaana. Uhosin jo että muutan pois, kun kerta olen poikani kanssa niin kamala :(
 
**********PERJANTAI 7.1.2011**************




MUKANA:
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 49/27-34 *yk 5
Vouhis....................poika 01/03...................kp 27/27-28 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 27/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 27/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 22/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 14/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 13/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 12/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 11/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 11/32-33 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 10/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 10/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 9/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 9/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 7/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 7/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 6/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 6/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 2/30 *yk 6



PIINAILIJAT:

TAUSTAILEMASSA:
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2)


PLUSSANNEET 2010:

Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille!! :heart:

Mä oon aina sanonu et en mä tiedä koska mulla ovulaatio on, mut noinkohan on käyny et mulla nyt se on..Sinällää ei olis ihme koska lopetin ne pillerit tosiaa vajaa 2vko sitten, joten on todennäköistä et ovulaatio onkin nyt, ainakin siltä tuntuis kun on ihan sellainen olo et menkat alkaa, mahaa juilii jne..No se selviää tänää ku liuskat tulee.. :) Ajattelin kokeilla piruuttani ovulaation paikantamista tikuilla kun niin moni siitä puhuu.

Täällä mä edelleen liplattelen epävarmuuden aalloilla, et mitä tästä vielä tulee.. :ashamed: Siis joo, tahdon vauvan, ton ekan kanssa meni koko vauva aika niin sumussa, et haluan kokee sen uudestaan, jotenkin tuntuu et tällä hetkellä olen niin täynnä rakkautta tota lasta kohtaa et huh ja jaksan vaikka minkä lävitse, mut silti iskee epävarmuus et pärjäänkö mä noin pienellä ikäerolla varustettujen muksujen kanssa?Toisaalta, eiköhän tää vanhempi osaa siinä kohtaa jo kävellä kun toinen tulis, joten se helpottaa vähän..

Eikai kahden pienen kanssa oleminen voi niin pirun hankalaa olla?

Tällästä meillä tänää... :D
 
Ninnu-liini ja Äippää: Onnea plussista! Olipa mukavaa tehdä päivityksiä kun sai kaksinkappalein lisäillä plussanneiden listoille. Ja toivottavasti saan lisätä sinne tässä kuussa paljon porukkaa=)
Maira: Mä siis tässä kuussa oon tikuttanut ota ovista ihan siks et näkisin jos ylipäänsä mitään tapahtuu ja lähinnä siks että oonko osannu tulkita kroppaani oikein.

Mua mietityttää täällä noi ovistestit. Niissä sanotaan että ovis tapahtuu ovisplussasta 24-48 tunnin kuluessa. Voiko tapahtua aikasemminkin? Eilen oli vahva viiva ovistestissä ja sellaset kivut että. Tänään ei oo enää kipuja, vähän jotain pientä vaan. Voiko noi oviskivut olla ennen kun munasolu irtoaa? Koska mulla luultavasti tänään olis ovis mutta eilen oli kauheet kivut. Täytyy töiden jälkeen testailla että onko vielä vahvempi viiva vai jo haalenemaan päin. Noiden limojen perusteella on vähän vaikee arvioida nyt kun on yritys päällä ja puurot ja vellit sekottuu toisiinsa mutta jotain venyvää on ollu havaittavissa. Mä oon niin tietämätön näiden juttujen kanssa, kyllä naiskeho vaan on monimutkanen systeemi. Mä lopetan tän kuulostelun nyt. Katon vaan mitä se ovistesti näyttää tänään ja varmaan vielä huomena ja sit keskityn muihin juttuihin. Teen nyt virallisen lupauksen että kun piinapäivät lähenee niin en ala mitään oireita keksimään enkä toiveita elätteleen. Tässä on kuitenki ahkerasti pupuiltu ja aiotaan vielä viikonlopun yli varmistella joten ei tässä muuta oo tehtävissä. Onneks tässä on paljon kaikkee ohjelmaa seuraaville kahdelle viikolle. Yks työmatka ja kaikkee muuta mukavaa joten jospa nuo ajatukset pysyis muualla edes vähän.
 
Onpa kivaa istua töissä kun vatsassa etoo aikas lailla, täältä on vielä pitkä matka vessaankin jos tarve sinne yllättää kesken kaiken :$ Mä koitan psyykata itseäni, että nämä kaikki vatsaoireet on ihan vaan viime viikkoisen vatsataudin jälkijunia ja vatsalihasten kiristely tuolla kohdun seuduilla johtuu ihan vaan siitä kun lauantaina tein niin kamalasti lumitöitä :headwall:
Eilinen testi oli kuitenkin joku predictorin uutuus, jossa luki että kertoo raskauden jopa 4 päivää ennen menkkojen alkamista ja negaa siis näytti kuitenkin... Kaapissa kummitelee vielä yksi first signal-testi, jonka ajattelin tehdä vasta ylihuomenna sunnuntaina, mutta pahoin pelkään että näine oireineni tikuttelen jo huomisaamuna... Tissitkin ovat mokomat jo niin kipeät, että kävellessä sattuu kun "hinkkaantuvat" liivejä vasten :$
 
Ninnu-liini ja äippää isot plussaonnittelut!!:flower:

Jarenah pahoittelut tädistä! :hug: ja ei muuta kuin uuteen yritykseen... toivotaan, että helmikuu toisi hyviä uutisia!

Vouhis meneepä jännäksi! Toivottavasti miehen kanssa erimielisyydet on jo taakse jäänyttä ja nyt olisi kyse ihan muusta kuin vatsataudin jälkioireista!!

Matilda kiitos taas päivityksistä! Mulla on se käsitys, että ensin nousee hormonipitoisuudet ja sitten vasta tulee ovis. Josko tosiaan olisi kysymys siitä, että oviskivut tulevat ensin? Hmm.

ON: kp 9 vasta meneillään, mutta erikoisia menkkamaisia juilimisia ja jopa haluja petipuuhiin ollut ilmassa. Tikuttelin siis varmuuden vuoksi mutta mitään ei näkynyt. Täytyy nyt tästä eteenpäin tikutella kunnes saa viivoja...
 
Tämäpä kävi jännittäväks, ne testit tuli, otin sellaisen paketin missä oli myös r.testejä, ovistesti näytti tooooosi hailakkaa viivaa, ei melkein erottanu sitä, tein sit varuilta raskaustestin ja kappas minkä sotkun sieltä sain aikaseks...Vissii vois testata toisenkin kerran viikonlopun aikana..




Mä kyllä vahvasti epäilen et toi testi on viallinen kun muutenkin toi väri on jotenkin omituisen levinnyt..Enhä mä nyt hitto vie voi vielä raskaana olla..
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Ninnu-liini :)

Vouhis
En mä oo plussannu ku vasta nyt vissiin ovis :D
Toivottavasti saatte asiat miehen kanssa sovittua ja pahottelut negasta :hug:

Paljon onnea äippää :)

Maira
Menipä jännäks... Kyllä mäki tossa ihan väriä nään vaikkaki sotkunen tuo kyllä on


Juu semmoset menkkamaiset jomotukset täällä ja valkkaria et eiköhän täällä ole eilen/tänään/tulossa vielä ovis... :)
 
AJ
Onnea plussaneille:)

Maira jännäksi käy sullakin:)

Vouhis Tyylipuhdas nega mullakin eilen, en kyllä tiedä testin herkkyyksistä tuon taivaallista.

Joo oireita on ja ei ole. Jotenkin vaan on tullut sellainen olo, ettei tää kyllä nyt tärpännyt. Nyt sitä sit vaan odottelee et alkais ne hiton menkat, niin päästäis uuteen kiertoon. Tietysti toivoa on niin kauan kun menkat ei ala, mut en mä tiedä. Esikoisesta oli sellainen vahva raskaana olo ennen testiä, mut nyt on lähinnä vahva olo tulevista menkoista. Sekaisin on ihmisen kroppa kyllä kaikkine oireineen. Nytkin närästää niin että taju meinaa lähteä ja vatsa on kuin ilmapallo (samat oireet esikosta).
 
Salainen toive ai hitsi, sori :O Taisin lukea siis silmät vielä ristissä :D Hieman tässä jännittää kotiin mennä, kun aamulla tosiaan viimoiset sanat mulla oli että me häivytään pojan kanssa muualle (ja sitten ah niin aikuismaisesti lykkäsin luurin kiinni...) Ja mitäs sitten jos aamulla vaikka se plussa ruutuun tulisikin ja oltaisiinkin jo erotunnelmissa, voi kauhistus...

AJ ai sullakin vatsa turpoaa, mulla ei ole kyllä närästänyt ollenkaan. Tuo etominen tulee tyyliin kerran päivässä, tänään oli voimakkain tähän astisista. Mietin jo oikeasti pitääkö mun lähteä oksentamaan... Jännäksi menee ja mä toivon että se plussa tulisi sinulle vielä ja täti tajuaisi ettei ole tänä vuonna ollenkaan tervetullut siihen osoitteeseen!

Liekkö muuten jotain hormooni-juttuja nämä mun kiukuttelutkin, kun oikeasti tulee tunne että pimahdan ihan heti ja samantien. Tekisi oikein mieli päästä purkamaan agressioita johonkin nyrkkeilysäkkiin. Eikä tarvitse kuin ihan tavallinen asia olla, kuten vuotava keittiön hana, ja mä näen niin punaista että pelkään suonen poksahtavan päässä :LOL: Menee ne kyllä ohikin, mutta nyt kun on sitten sanottu miehen kanssa puolin ja toisin ihan asiattomia niin aikamoinen setviminen tässä kyllä olisi edessä...
 
En tiedä mihin osioon tämä oikeasti kuuluisi vai kuluuko tänne.
Olen lopettanut ehkäisyn käytön syksyllä. Minulla oli tässä erittäin niukat kuukautiset, en oikein tiedä milloin ne oikeastaan edes alkoivat kun välillä ei tullut yhtään vuotoa ja välillä taas tuli, mutta sekin erittäin niukkaa...siteeseen ei paljon mitään tullut. Ne tulivat niihin aikoihin kun olisi pitänytkin normaalisti tulla.
Niiden loputtua huomasin päivän - parin päästä että nännit ovat arat kun niihin koskee. Muuten ne eivät ole kipeät. Minulla ei ole ikinä olleet rinnat/nännit kipeinä normaalisti missään vaiheessa kuukautiskiertoa. Vatsassa tuntuu vain erittäin satunnaisesta pientä kipua joskus.
Tein tässä pari päivää sitten erittäin herkän raskaustestin varmuuden vuoksi vaikka ne omituiset menkat olivatkin. En tehnyt sitä aamupissasta ja se näytti negatiivista. Voisiko silti olla mahdollista että olisin raskaana? Vaikka testi oli erittäin herkkä? Mitään muita oireita ei ole, en ainakaan ole huomannut että olisi.
Minulla on toinen testi kaapissa odottamassa. Milloin se kannattaisi tehdä?
Noista oudoista kuukautisista on nyt n. kaksi viikkoa mennyt.
Niin ja meillä on yksi lapsi ennestään ja toinen saa tulla jos on tullakseen. :)
 
AJ
Vouhis Juu todellakin turpoaa. On kuin ilmapallo välillä. Nyt hiukan vähemmän kuin muutama päivä sitten. taidan sunnuntaina testailla jollain herkällä uudelleen jos ei menkkoja näy ja kiitosta vaan, mäkin toivon etteivät kurvaisi meille :) Toivon samaa sulle, kun jollain lailla tässä samassa veneessä tunnutaan olevan:D

cita On mullakin joskus ollut tuollaisia niukkoja menkkoja. Sekoittavat pään ja yleensä turhaan ;) Mä tekisin varmaan testin vasta kun olis päivät lähellä seuraavia kuukautisia. Tai no itseni tuntien tekisin varmaan testin heti jos kaapissa vaan sellainen olis, mutta en lähtisi testiä ostamaan.
 
Onnea plussanneille!

Ja pahoittelut tädin kohdanneille :hug: Jospa ne plussat vielä meillekin tulee..pian mielellään!

Tässä nyt muutama päivä mennyt ettei ole ehtinyt lukemaan. Luin tässä pari sivua ja unohtui jo, mitä piti kommentoida.
Meillä on nyt laitettu varman päälle ja peittoja heiluteltu muutaman illan ajan jo, jatkuu vielä viikonlopun yli ja varman päälle vielä alkuviikosta :D Opiskelujen aloituskin on pitänyt nyt poissa pari iltaa netistä :D Kursseja otin kevääksi 3 vapaavalintaista pakollisten lisäksi, luulen selviytyväni moisesta urakasta, saa nähdä. Näillä näkymin on tiistait vapaata maaliskuun puoleen väliin, kiva näin!

Pari vauvaa on syntynyt tutuille nyt ihan muutaman päivän sisällä, ja vaikka heidän puolestaan olen iloinen ja onnittelin, niin silti kävi sama tunne, kateus, kuin oliko Heidillä? Itse olen kuumeillut tätä toista jo melkein vuoden verran, mies vasta nyt lämmennyt pari kuukautta sitten eikä yritystä meillä takana kuin hetki, ettei nyt mikään ihme ettei vielä raskaana olla. Mutta silti, kyllä kävi sellainen tunne, että voi kun itse olis jo raskaana! Opintojakin ehdin käydä hyvin varmaan tän ekan vuoden, jos ei tärppiä parin kuukauden sisällä kuulu! Mikä sinänsä ei haittaa, mutta harmittaa silti.... Nää on näitä varsinaisia elämän ruuhkavuosia, pitäisi saada kaikki kerralla :whistle: mutta töitä ja opiskeluja ehtii sittenkin tehdä...
 
Heippa taasen kanssa kuumeilijat! :)

Tässä on niin kovaa kiitoa joutunut työn ja kodin välillä menemään, ettei ole ehtinyt kirjoittelemaan. kovasti oon kyllä teijän kuulumisia päivittäin käyny lukemassa ja jännäämässä!! Tällä on ollu tosi jännät paikat ja taitaa jännäilyt vielä jatkuakin! :)

SUUREN SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLA JA MASUASUKEILLE LIIMAA JA TARRASUKKIA MUKAAN ETTÄ PYSYVÄT MATKASSA LOPPUUN ASTI! :heart:

Isoakin isompi hali tädin kohdanneille ja plussatuulia uuteen kiertoon.

Täällä ei mitään raportoitavaa kun ollaan vasta ensi kierron alkupuolella : /
Kyllä se aika vaan mataa hitaasti... On tää yhtä odottamista! |O Eka odotetaan että saa pillerit pois ja sitte odotetaan että menkat loppuu ja sitte sitä että onko vai eikö ja sitte seuraakin (toivottavasti) se piiiiiiiiiiiitkä odotus että saa sen rakkauden hedelmän syliinsä....

Onkos muilla ilmennyt uskomattomia rakkauden puuskia esikoisia kohtaan? Mulla siis meinaa ihan vedet tulle silmiin ku pojan kanssa touhuilee tai kattelee mitä se puuhaa, kun se vaan on niin ihana :heart: Tuntuu jotenkin ettei siitäkään saa tarpeekseen tässä kuumehöyryissä! :LOL: Poika ihan ihmeissään että mikä tota äitiä vaivaa ku se koko ajan halailee ja pussailee. Antas mun nyt vaan hetken olla rauhassa... :rolleyes:

Onkos muut luottaneet greippimehun voimaan? Mä esikon aikana kuumeillessa kuulin että siinä on paljon foolihappoa, minkä pitäis paksuntaa kohdun seinää ja muutoinkin edesauttaa hedelmöittymistä. Sen tieteellisempää todistetta en sitten tiiä, mutta viimeks sitä join ja ekasta kierrosta tärppäs. Ajattelin että eipä siitä tälläkään kertaa ainakaan haittaa ole!! Ootteko muutoin ottaneet apukeinoja käytöön vitamiineja yms? Jotain poppaskonsteja tai muita? ;)

VOUHIS toi kyllä kuulostais aika lupaavalta... ;) Mulla nimenomaan toi tissien "hinkkaantuminen" oli ihan ensioireita ja ennen testiä!! En vaan tajunnu sitä ennen ku tein testin. Suihkussa vaan huomasin, että ei voinu antaa vesisuihkun suoraan osua rintoihin kun teki kipeää. Pidän peukut ja varpaat pystyssä josko olis plussatuulia ilmassa!!!
 
poppakonsteista: Mulla on melkonen vitamiinirepertuaari :D
-aamulla d-vitamiini ja hiusten kasvua edistävä vit (biotiinia)
-päivällä vehnänalkioöljy (yök : / )
- illalla maitohappobakteeri, raskaus multivita, foolihappo
-greippimehua lasillinen silloin toinen tällöin

En tiedä johtuuko noista mutta oon ollu tosi paljon pirteempi ku oon ruvennu ottamaan säännöllisesti. :)
 
Huomenta päivää! :)

Mitään poppaskonsteja en ole edes harkinnut, se joko tärppää tai sitten ei.. :) Ymmärrän toki jos joku haluaa mahdollisuuksia parantaa, vallankin jos on pitempään yrittänyt.

Joo, eiköhän tuo testi ollut viallinen! :) En nähnyt aamun testissä mitään ja ovistesti alkoi näyttää jo viivaa eli ovis sieltä on tulossa. Mutta sissus saakeli et mä oon kipeä, mahaa juilii, selkää särkee ja se on kun tulessa yms..Mä en muistanutkaa kuinka kipeää voi tehä olla ilman hormooneja.. :D

Mutta oikein mukavaa lauantaita kaikille! :)
 
Onnea plussainneille :heart: Mukavia uutisia heti alkuun

Nessu Minähän se täällä kateellisuuden puuskassa huutelin =) Ens viikolla olis tarkoitus nähdä pikkuinen. Saa nähä purskahdano itkuun :O

Nauruprinsessa Rakkauden puuskista sen verran että mulla on nyt viime aikoina tullu enemmän noita et kattelee kun lapsi leikkii tai tekee jotain hassua niin aina tippalinssissä. Sit hokee koko ajan et äidin pikkuinen. No onhan se vielä aika pieni, kohta 2,5 vuotias =) poppakonsteina; Foolihappo, d-vitamiini, magnesium+kalkki, kromi ja möllerin vahva omega 3. Joskus ostan greippimehua, mut en oikein tykkää mausta.

On; tänään kp 50 :attn: 50!!!!! Kävin eilen lekurilla ja katteli utralla kohtuun ja totes et kyllä täällä jotain tapahtuu. Uskoi mun ovuloineen vasta kp 37-40. Käski tehdä uuden testin viikon päästä jos ei menkat ala. Sanoi hiukan virnistäen ja hymäillen et tuli mieleen et olisko siellä ollut jo jotain elämää???? No ei voi kun odottaa. Sanoi et jos kuukautiset alkaa niin käytävä uudestaan niin saan lääkkeet jolla korjataan kierron pituutta.
 
Perjantaina hoitaja soitti siitä miun gyne lähetteestä. Ymmärsi että, ongelmana ois vain kivuliaat ja runsaat kuukautiset kunnes valotin tilannetta uudestaan ja sanoin että lasta tässä halutaan eikä ehkäsyy noita menkkoja lievittämään:D
Sano, että tää tekikin uuden käänteen ja joutuu konsultoimaa uudestaa lekuria, jotta saadaan oikeet testit miusta. Lupasi maanantaina soittaa, että mihin kokeisiin joudun. Ainakin verikokeisiin.

Ilmeisesti, rupeisvat hoitamaan meitä nyt. MUTTA, miehen kanssa tultiin siihen tulokseen, että vasta kesällä/syksyllä ruvettas ns. hoitoihin jos niihin on tarvis. Mie sanoin, että voin mennä omiin testeihin ( mitä lie ovatkaan ), mutta mies ei oo kuulema viel valmis hanskattaa purkkiin:LOL: toisaalta ymmärrän..Ja tarkotushan oli pitää tässä 3kk taukoa. Mutta katsellaan mihin tilanne kääntyy..

Heidi vouv..jänskättää jo ihan siu puolesta..! Millo oot viimeeks testannu?:p
 

Yhteistyössä