** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Pahoittelut onnenkipunallekin punahilkasta :hug:

Voisitko muuten Matilda vaihtaa minulle tälle päivälle kp 2, taitaa olla tuossa listassa päivän edellä :)

Testausuutisia minäkin odottelen!!!

Käytiin pojan kanssa lekurissa tänään ja piti siirtää huomisia paluulentoja muutamalla päivällä. Kyllä osaavat lentoyhtiöt laskuttaa moisesta. Toivottavasti nyt vaan vakuutus kattaa tuon lentojen siirron pojan ja minun osalta, niinkuin pitäisi! Nooh, enpä kyllä olisi lähtenyt lentelemään kipeän pojan kanssa ja reissaamaan 20h, maksoi mitä maksoi!
 
Matilda Voin olla taustailijana vielä, tai siis kun enhän mä voi tietää kp:iä tai muitakaan päiviä kun ei oo menkat vielä alkaneet... :D

Sain muuten tossa taas äitiysloman sijaisuuden, viimekskin jäin ite äitiyslomalle kun tein äitiysloman sijaisuutta. :D Toivottavasti sama toistuis tällä erää. ;)
 
Täällä tänään kp 7
Tosi vahvat oli oireet, ja tätikin melkein 2 päivää myöhässä, ja vahvasti veikkaan että olisi ollut aikainen keskenmeno ( joo sanokaa vaan että toiveajattelua ) kun niin vahvaa oli pahoinvointi yms. ja aika nopeasti helpotti kun vuoto alkoi.
Ja tämähän tietysti lsää pohdintaa siitä onko minussa jotain vikana...
 
äippää
Toivottavasti huomenna testissä kaks viivaa :)

kikka
Pahottelut menkoista... :hug: Tuohon sun pohdintaan en osaa sanoa mitään... Koitin listasta kattoo mut ei ollu mainintaa, minkä verran teillä on yritystä takana?


Nyt iski vissiin pojalle se kova kuume mikä mulla oli sen yhen päivän.. : /
Pyllystä mitattuna 39,7astetta lämpöä... Reppana...
Täytyy mennä ite nukkumaan, saattaa olla raskas yö tulossa...
 
Viimeksi muokattu:
Heissan kaikille!
Huomenna pääsen piinasta(ja te tietenkin rakkaat mukana piinailijat) :)
Aamulla ostamaan testiä.. :)
Täti ei ole vieläkään kurvannut kylään.. :)

Ensin oli poika oksussa ja kuumessa,nyt jo terve.. :)
JA tänään tauti iski sitten äijään..Mä olen jäänyt välistä onneks kokonaan! :) Nyt nukkumaan!!
:heart:
 
**********TIISTAI 4.1.2011**************


MUKANA:
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 79/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 50/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 47/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05...................kp 40/30 *yk 5
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 33/25-28 *yk 5
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 32/28-31 * yk 2
Äippää....................tyttö 06/09....................kp 28/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 24/27-28 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 24/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 24/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 19/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 11/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 10/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 9/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 8/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 8/32-33 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 7/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 7/27-28 *yk 4
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp4/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 4/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 3/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 3/28-34 *yk 3





PIINAILIJAT:
Collins...................dpo17
salaisiahaaveita......dpo15

TAUSTAILEMASSA:
tsaikka....................esik. 03/08
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2011:

PLUSSANNEET 2010:

Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Kikka: Mä oon täällä odottanu sun kuulumisia. Pahoittelut, onneks sullakin pian alkaa olla ovis käsillä niin uuteen yritykseen vaan:hug:

Toivottavasti tuo lista on nyt ajantasalla. Ilmotelkaa jos on vielä jotain niin mä korjailen. Kuvia en sitten näköjään osannut lisätä. Täytyy perehtyä siihen niin saadaan vähän väriä listalle. Mitä sanotte jos alotettais uusi pino kun tässä näitä sivuja alkaa olla taas muutama?

Täällä kp10, jo! Hui kun aika menee taas nopeeta. Loppuviikosta pitäis olla ovis. Alko heti alkuun vähän mietityttää toi oviksen testailu että onko siinä nyt mitään järkee mutta katotaan. Mulla on vahavsti sellanen tunne että pikkukakkosta ei meille hetkeen kuulu mutta yrittänyttä ei laiteta ja on se yrittäminenkin ihan mukavaa:whistle: Joka päivä tässä on pupuiltu sen jälkeen kun täti poistui ja tarkoitus on sitä jatklaakin eikä edes tunnu pakkopullalta vaan aika malttamattomina odotetaan että tyttö nukahtaa iltasin.

Joku mietti tota että kuinka noi ovislimat voi tunnistaa sieltä simppojen seasta. Mä mietin ihan samaa. Eilen ja tänään olen kyllä ollut havaitsevinani hieman jotain kirkasta ja venyvää mutta hyvin vähän, suurin osa on sitä itseään.
 
Voi piinapäivät sentään... Masu turpoilee päivän mittaan niin että illalla on jo aikamoinen pallo. Lisäksi kohdun seutu on arka ja sunnuntaina kun vähän köhäisin niin tuntui repäisykipukin :p Voi kun menisi nopeaasti nämä viimeiset päivät...
Mites AJ meinasit testailla? Meillä on näköjään sama kiertopäviä menossa ;)
 
Aamupäiviä kaikille!

Voisin hypätä tänne vähän ihmettelemään, viikko sitten sunnuntaina jätettiin ehkäisy pois, tyhjennysvuoto loppui eilen ja mies tuumi että eiköhän unoheta ne pillerit.. :) Eli olen 25 vuotias, etelä-pohjanmaalla asusteleva 1 pojan äiti, poika syntyi 06/10, eli aika nopsaan tässä toista meinattii alkaa tehtailee..Mies oli sitä mieltä et hoidetaan nyt kerrasta nää vauvahommat alta pois.. :D
Mitään pakonomaista "nyt on saatava vauva" juttua meillä ei ole, mut katsotaan miten käy, ensimmäinen sai alkunsa ehkäisystä huolimatta, joten voihan se olla ettei tässä tartte ihmetellä pitkään..

Mutta kait mä vähän nyt koitan lueskella mikä täällä on ihmisillä tilanne.. :)

Ja mulla siis kiertopäivä 6 menossa.
 
AJ
Vouhis No niinpä näkyy olevan. Eiköhän nyt plussata kimpassa:) Tänään aattelin käydä hakemassa testejä ja kärvistellä vielä muutaman päivän:) Mulla on kyllä niin vahvat oireet, että jos en raskaana ole, niin sitten kyllä hormonitasot jossain pilvissä;) Koskas itse ajattelit testata?
 
Tervetuloa mukaan Maira :wave: Täällä kuule kummasti iskee hirmuinen vauvakuume yhdelle sun toiselle vaikka kuinka koittaisi mukamas ottaa ihan rauhallisesti ;)

AJ mä ajattelin huomenna käydä ostelemassa testejä ja koitan kovasti että testaan vasta la:na. Itseni tuntien ne testit sitten kyllä suorastaan huutavat kaapista niin että hyvä suunnitelma tod.näk. unohtuu :whistle:
 
Yö meni yllättävän hyvin. Pari suppoa pyllyyn ja vaipan vaihto. Meijän viereen otin aamuyöstä nukkumaan. Kova jano toisella oli, ihmekkös tuo tuollasessa kuumeessa...

Oviksen epäilen olleen sunnuntaina tai eilen, veikkaan ennemmin sunnuntaina eli olisko tänään dpo2? Pupuilu kuitenki jatkuu ettei taas käy et menee ohi jos taas olin väärässä...


Jarenah
Toivottavasti huomenna testissä kaks viivaa :)

Mitäs muille listan kärkipäässä oleville kuuluu??? :wave:

Kamomilla
Sun varsinkin toivos sen plussan testiin saavan...Yritystä ja odottelua sen verran kauan :hug:

Tervetuloa Maira :wave:
Meillä esikoinen sai alkunsa helposti, toivon ettei tässä toisessa kauaa menis mut saas nähä.
Imetätkö? Onko sulla monetki menkat tullu synnytyksen jälkeen?
Meillä poika saa tissiä vielä kerran päivässä ja mulla tullu vasta viidet (muistaakseni) menkat.
Kierto melko epäsäännöllinen, taitaa tuo imetys vielä vaikuttaa...
 
Olinpa passelisti täällä... :)

Salainen toive En imetä, menkatkin mulla alko 6vko synnytyksestä, eli vajaa puol vuotta ne on jo tullu säännöllisesti.

Mä täällä aina välillä mietin et oonkohan tekemässä nyt kuitenkaa fiksusti, poika on kuitenkin pieni vielä, mies on rekkakuski ja tosi vähän kotona, kuinkakohan sitä jaksaa itekseen....Taas toisaalta, jaksaa ne muutkin, joten miksen minäkin..
 
noh nega tuli aamulla.. mut jos tätiä ei näy testaan perjantaina uudelleen, mut eiköhän se negana pysy. tänään siis kp 28/28-31 vielä pieni toivo on, koska mulla tuo kierto ei niin säännöllinen.

Tervetuloa taas uusille :)
 
Tervetuloa Mairalle!

Salainen toive: paranemisia teille!

Meillä tytöllä hävisi nokkosrokon oireet onneksi jo sunnuntaina. Vielä perjantaihin annan kuitenkin allergialääkettä ettei tule uudelleen. Eilen tuntui raapivan vielä itseään jonkun verran, vaikka ei punotuista ollutkaan..? Ja huomenna tyttö menee parin viikon tauon jälkeen hoitoon, saa nähdä kuinka menee... Ja minä itse lähden aamulla kouluun! :D
Eilinen päivä meillä meni häävalmisteluissa, käytiin papin juttusilla yms. Tänään, kun avokki tulee töistä, pääsee hääpukua sovittaa. Jännittää miten maha turvonnut joulun syöpöttelyistä, toivottavasti menee vielä puku päälle :p
Loppuviikosta koittaa kierron puoliväli, täytyy varmaan pelata varman päälle ja yritystä ahkerasti kehiin :D Onneksi onkin ihan vapaa viikonloppu kotona perheen kera, ollut niin paljon töissä viikonloppuja, että odotan muutenkin jo innolla!
Eilen mulla välähti mieleen, että juuri hääpäivän aikoihin olis menkkojen tultava ellei ole raskaana.. Hitto, missähän välissä sitä silloin ehtii salassa testaamaan, kun häät on kotiseudulla? Majaillaan pari päivää ennen häitä porukoiden luona. Ja kierto varmaan venyy, kun jännitystä ja stressiä luvassa :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive joo mulla ei sitä yk:ta tossa listalla lue kun en oikein itsekään tiedä mitä siihen pitäisi laittaa...
Pillerit lopetin huhtikuun lopussa eli periaatteessa yritys alkoi toukokuussa eli olisiko tämä nyt yk 9 ??
Tossa välissä olin taustalla kun mies vaati että aloitan pillerit, mihin en suostunut kuitenkaan.
Välillä meillä on kuukausia ettei peitto heilu välttämättä kertaakaan, tai sitten pupuilu ajoittuu ihan väärin.
Mies ei halua alkaa lasta " tekemällä tekemään " eli kaikki ovis puheet yms. on meillä turhia.
Mies kuitenkin tietää etten pillereitä syö, eli siis tietää että saatan raskaaksi tulla.
Ja toisinaan jopa puhuu vauvasta...

Eli yritystä meillä on takana jo aika pitkään, mutta tämä " yrittäminen " kun ei ole mitenkään kovin aktiivista niin....
 
äippää pahoittelut negasta, toivottavasti kuitenkin tulos muuttuisi sitten perjantaina!

Salainen toive onpa hyvä että pikkuinen joi, se nestehän on ihan kamalan tärkeää sairastellessa. Toivottavasti paranee kokonaan nopeasti :)

nessu sinulle/teillähän on todella jännät paikat siellä kaikin puolin! Toivottavasti hääpuku mahtuu ja saat testinkin tehtyä juhlista huolimatta ihan rauhassa :)
 
Jarenah tuli mieleen että yhella tutulla oli joku aika sit sama tilanne ettei menkkoja näkyny ja seki oli muutaman testin tehny ja testit ollu negoja, mut oli kuiteski raskaana oli käyny tk.ssa teettämässä testin. :)

Ärsyttää se aamunen nega ja yritän vaan itelleni tolkuttaa et voi vielä plussaks muuttua, vaikka tiiän ettei muutu..
 
Jarenah Onko kaikki testit ollu samanmerkkisiä? Jospa kokeilisit toisen merkkistä niin auttaiskohan se?! :confused: voin suositella first signal-merkkistä, sillä haamuilin/plussasin ekana niin esikoisesta kuin tästä pikkukakkosestakin. :) tsemitykset sinne... :hug:

Paljoooon plussatuuuuuuuulia teille kaikille.. tulkaahan ryminällä tuonne odotuspuolelle.. :) :heart:

TB, tytteli 1v1kk ja pikkuinen 11+5 (ultrassa tänää käyty ja kaikki hyvin) :) :heart:
 
Pahottelut äippää, Jarenah ja Heidi negoista...

nessu
Sullahan on siellä kaikenlaista... :D
Hyvää huomista koulupäivää ja toivottavasti jouluherkut ei oo kutistuttanu hääpukua :D

Vouhis
Juu onneks suostu juomaan...

Epäilen et onkohan tuolla pojalla joku rokko? :confused:
Eilen ku se kuumeilu alko niin selkään ja pyllyyn tuli pientä hentoa näppylää, ajattelin et on vaan vaipasta tullu jotain...
No mut tänään pyllyssä isommat näppylät, lisäks myös etupuolella.
Jaloissa, suupielissä ja kielessä... Lämpöö ei enää tullu olevan...

Voisko tuo vauvarokkoa olla vai pitääkö siinä aina olla eka se muutama päivä kuumetta?


Epäilen muuten et onkohan se ovis sittenki tänään ku jotain ihme limaa tuli... En tiiä voisko enää eilisiltasen pupuilun jäliltä olla :confused:
 
salainen toive jos on kielessä ja suun ympärilläki ni varmaa enterorokko? meil oli se kans about puol vuotta sitte ja ensin oli korkee kuume, kesti noin vuorokauden, sit tuli parin päivän päästä rakkoja.. mut ei tullu ku muutama kunnon rakko kätee, ja sit muuten sormet täytee sellast hentoo punast näppyä. ja sit tuli sellast vauvarokon tapasta hentoo näppyy selkääki..
 

Yhteistyössä