** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

vouhis ne alko hmm.. no kyl ne oikeestaa alko jo ennen testiä, en vaan tajunnu et ne johtuu raskaudesta.. mut oli "pahoina" jo sillon kp27 ku tein ekan haamun. mut ennen sitä oli jo jotain..

jiMii Onnea plussasta!! :heart:

Ja muille kaameet kasat plussatuulia!!!!
 
Pakko päästä jonnekkin purkamaan tuntemuksia. Anteex jo etukäteen. Naapurini ja ihana kaverini sai eilen pienen tytön. Olen valtavan onnellinen hänen puolestaan ja odotan innolla pienen näkemistä ja syliin saamista mutta samaan aikaan olen kauhean pettynyt itseeni ja jollainlailla kateellinen hänelle. Tunnen olevani huonompi ihminen vain sen takia ettei mulla ole napannut. Itku ollut koko päivän aika herkässä. Naurettavaa eikö?
 
Pikapäivitys!

Plussa tuli tänään!!! :heart: ja ei mitään epäselvyyksiä, melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva...
nyt jatkellaan lomaa appiperheen kanssa... palailen kotosalla, kun saa rauhassa kirjottaa. piti hakea testiä 25km:n päästä, kun täällä tuppukylässä ei ollut....

syyskuinen siis tuloillaan....:heart:
 
Onnittelut plussanneille :)

sekä

pahoittelut negan testanneille. :(


Mulle vihjaillaan töissä koko ajan että oonko raskaana. :D Kai se vauvakuume näkyy sitten niin läpi. :p Alan vissiin jo kuvitella kaikenmoisia raskausoireitakin, kohta uskon olevani raskaana ja varmaan mahakin alkaa kasvaa vaikka mitään vauaa ei olisi edes tulossa. :D Mut voihan eläimetkin olla valeraskaana. ;)
 
AJ
salaisiahaaveita ONNEA :heart:

heidi Noi on ärsyttäviä fiiliksiä kyllä, kun tarvitsis olla toisen puolesta onnellinen, mutta kuitenkin harmittaa, kun itse ei ole pystynyt samaan. Ihan normaaleita ajatuksia kyllä. Lämmin halaus:)

Täällä vaan edelleen odotellaan, että päiviä tulisi muutama lisää. Todellista piinailua:D Onkos muilla loppukiertolaisilla minkäänlaisia oireita? Mulla on koko litania ja välillä tuntuu, että kuvittelen puolet:D No kooohta ne selviää,suuntaan tai toiseen:)
 
**********KESKIVIIKKO 5.1.2011**************




MUKANA:
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 48/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05...................kp 41/30 *yk 5
Äippää....................tyttö 06/09....................kp 29/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 25/27-28 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 25/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 25/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 20/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 12/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 11/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 10/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 9/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 9/32-33 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 8/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 8/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 7/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 7/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 5/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 5/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 4/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 4/28-34 *yk 3



PIINAILIJAT:
salainen toive.........dpo3

TAUSTAILEMASSA:
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2)


PLUSSANNEET 2010:
Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Salaisiahaaveita: Onnea plussasta!!Kiva kun tuli niin vahva ettei tartte arvuutella!

Heidi-80: Ymmärrän sun tunteet. Mulla pyörii samntyyliiä ajatuksia päässä. Vaikka mä tiedän että eri raskaudet voi olla ihan erilaisia ja toinen alkaa helpommin kuin toinen niin mä olen alkanut ajatella että mikä mussa on vikana kun eka tärppäs heti ja toista ei kuulu. Vaikka oonkin onnellinen toisten puolesta ja ilahdun kun kuulen vauvauutisia niin silti se kirpasee aina kun itsekin haluaisi niin kovasti.

Jarenah: Voi apua mitä piinausta. Tsemppiä nyt vaan kunnes saat tietää kuinka kävi!

Kuinkas Hannaliina ja Nokkostiina, teillä alkaa olla noita päiviä aika hyvin. Ootteko mukana vielä vai taustalla?

Täällä odotellaan kotiinpääsyä jo nyt (tuun yleensä aika aikasin töihin että pääsen aikasin lähtemäänkin – liukuvan työajan edut=)) että pääsen testaamaan ovista. Oon muutamana päivänä nyt testannu neljän jälkeen iltapäivällä ja sillai että ollu juomatta ja pidättäny pari tuntia ja aina tullu sellanen haaleeta haaleempi viiva. Eilen sitten oli menoa töitten jälkeen ja testasin illalla puoli ysin maissa juuri juoneena (vettä ja kahvia) ja virtsa ollu rakossa max. tunnin, silti pientä tummumista oli havaittavissa. Saa nähdä mitä tänään näyttää. Laskureiden ja Fertility Friendin mukaan ovis olis to-pe aikana. Pupuiltu on ja tullaan sitä myös jatkamaan ainakin viikonlopun yli että ei tässä paljon muuta voi.
 
Matilda Mun kp on 7/27, kiitos! :)

Heidi Eiköhän nuo tuntemukset ole luonnollisia ja varmaan todella yleisiä, kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa... :hug:

Veikee kuinka kateellisena sitä muuten tuijottaa toisten vauvamahoja...Meillä on naapurin likka raskaana ja mä oon salaa ihaillu kun se kävelee ohi, sen mahaa... :D On mullakin huvit..

Nyt mä aloin miettii et tarviikohan meidän muuttaa jos saadaan toinen lapsi, oikeesti tiedän et me mahdutaan paremmin kuin hyvin tähän kolmioon, mut jotenkin alkaa taas tulee se into et pitäis saada oma.. :whistle: Mies ei ollu yhtä innostunu kun eilen sille ehdottelin et miten olis.. :LOL:
Mutta palaan astialle taas myöhemmin, muistin juuri et mun piti puhua miehen kanssa keittiön pöydän hankkimisesta... :)
 
Hei!:wave: kommailen vähän ja kerron kuulumisia... ensinnäki virtuaali:hug:
Jarenah no jo on outoa varsinki jos ei ole ennen tuollaista ollut..minullakin oli tosin yks kaveri, jolla muute LA 2vk päästä,niin teki pari testiä ja negaa näytti,meni verikokeeseen joka sit näytti plussaa,toivottavasti sinullekin kävisi noin =)
Vouhis ja AJ toivotaan että se plussa sieltä pärähtää ja pääsette syyskuisiin!!!
Matilda hienot sivut olet saanu tehtyä!!! =)
Salaisiahaaveita ONNEA ja tervetuloo syyskuisten odottajien puolelle!!!!
Valkovuoto on runsasta ja lämmöt ihan normaalit,nämä siis tiedoksi niille jotka tätiä odotellessa miettii oireita...
Selvimmät merkit itsellä oli;
-tihentynyt pissahätä(tunnin väälein xD)
-iltaiset vilukohtaukset,edelleen olen iltaisin ihan jäässä..
-Mielealaheittelyt(pe aloin itkee ku ukko unohti tuoda mulla maitoa kaupasta)itken joka pn jostai xD
-repäisykivut (näitä kylläkin oli kans kierroissa missä täti tuli..)
-iltaisin maha turvoksis ja paineen tunne vatsassa.
-ILMAVAIVAT!!
-4pv päänsärky,ei mikään tajuton vaan sellanen pikkasen taustaa jomotteleva,ilman lääkkeitä menin..
Mutta näitä en ilkeyksissäni sano,Teille jotka miettivät oireita ja tiedän et sillo noita on kiva kuulla ;)
Mie olen nyt jo ensimmäisellä sairaslomalla,olin menossa eilen lääkäriin optiparin vähennyksestä tulleiden vieroitusoireiden takia,mut tuntii ennen aikaa selvä meni oikealta puolen ihan jumiin ja lääkärikin sen huomas ku ei paljoo koskee tarvinu niin huusin,ilm. noidannuoli,että sellasta,nyt jo alkaa nää selkäongelmat,ihan pelottaa!!!!
Tupakapolttoa yritän vähentää nyt ja lopetta tuon askin jälkeen,mies lopetti jo uutena vuotena :D
++++++++++++++++ :whistle: puhaltelen tänne ja toivottavasti moni siirtyy vielä samalle syyskuistenpalstalle =)
Terv. jiimii+asukki4+5
 
Kas niin, reissusta palattu ja taas koneen äärellä!

Hurjasti onnea plussista JiiMii ja salaisiahaaveita! Ihania syysvauvoja tulossa teille!

Jarenah meneepä jännäksi... Tsemppiä piinailuun, toivottavasti lopputulos on toivottu!

Heidi-80 et tosiaan ole ainoa noin tunteva. Mulla taas ystävä hehkutteli plussatestiä, toki iloitse, mutta kirpaiseehan se, että miksi ei meille... No, täytyy oikeesti muistaa olla onnellinen tuosta yhdestäkin ihanasta:heart: Kaikille ei ole edes tätä onnea suotu!

ON: täti tuli reissussa kylään niin kuin uumoilinkin. Kp siis nyt jo 7/25-28. V***ti (anteeksi!) kyllä niin paljon (heh, vaikka väitinkin etten muka korkealta tipu) että ajattelin pitäisikö hylätä koko projekti hetkeksi ja keskittyä muihin asioihin. Alkaisi vaikka katsella uutta työpaikkaa, kun nykyinen tuntuu tympivän... no, koitetaan nyt ainakin tämä kierto vielä ja mietitään sitten uudestaan.
 
Mie koin sunnuntai aamuna jotain mitä en uskonu iha heti kokevani...

Mie en haluakkaan vauvaa :| Yhdessä oltiin kyllä sovittu puolison kanssa että nyt jätetään ehkäisy pois ja vauva saa tulla kun tulee. Mutta nyt kävikin näin. Miehelle ku kerroin niin olihan hän hieman hämillään mutta ymmärsi totta kai. Keskitytään nyt vielä elämään näin kolmistaan :)

Onnea kaikille plussanneille :heart:

Ja kun mie tänne joskus ehkä vielä palaan, niin toivottavasti teitä ei ketään täällä näy :heart:
 
Salaisiahaaveita Onnea :heart:

Kiva kuulla et muillakin samalaisia ajatuksia. Ottaa vaan heti itteensä ja kuvittelee et vika on mun ettei toista tule. Mutta niinkuin Collins sanoit, onnex meillä om edes tuo yksi. Ettei meillä huonosti voi mennä =)

Matilda Ihanat kuvat olet löytänyt :heart:

Te olette kyllä ihania kun täällä voi kaikesta puhua ilman että katottais pitkään et mitä tuollaisia mietit. Mukavaa olla juuri tällä palstalla :D
 
Nyt pitäisi olla kaikki päivitykset kunnossa. Siirsin Hannaliinan ja Nokkostiinan taustalle kun heistä ei ole kuulunut. Muistelen että myös Jiimii heidän perään huuteli. Ilmoitelkaa niin päivitetään kp:t jne:wave:

Tsaikka: "Onnea" päätöksestäsi ja tervetuloa takaisin jos siltä tuntuu. Tuntuu varmasti hyvältä kun on päätöksen tehnyt. On tässä elämässä muutakin kuin lapsenteko. Mäkin olen sanonut että mulla niin ihana perhe ja ihana tyttö että jos hän jää ainoaksi niin sekin riittää.

Heidi: :hug: Munkin mielestä tää on niin hyvä palsta. Joskus kun ottaa päähän niin tulee joskus avauduttua ja silti kukaan ei teilaa. Mä en pahemmin jaksa kirjotella muille palstoille vaikka useempaa seurailenkn.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!:)Ja suuret onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille!
Ja pahoittelut myös palstahiljaisuudestani;kone on ollut sökönä ja on ollut kaikkea muuta mahdollista niin ollut nyt hiljaista osaltani,mutta hienoa nähdä miten paljon on tullut plussia!:heart:

No omaa napaa:en usko raskauden mahdollisuuteen tässä kierrossa,ovisviikolla kyllä pupuiltiin mutta en kyllä ole yhtään toiveita elätellyt,varsinkin kun tää luteaalivaihe on ollut mitä on ollut....:(
Eikä kyllä oireitakaan ole,menkkojen pitäs siis v.loppuna alkaa jos normi kierto...
Mut katsellaan katsellaan,olen tilannut ajan gynelle niin saa samalla katsastaa ton kiertohommelini:D
 
Tautalta tulin kurkkimaan:wave:!
Jarenah eikäs siula ollu km viime kierrossa? Jospa se veti kropan tilttiin ja nyt kierto venyy: /tai sit et oo ovuloinu tai ovis ollu myöhemmin..noi tuli itelleni ekaks mieleen.
Jiimii onnea:heart:ihana juttu, pääsit masuu kavattelee!

Tänne on tullu paljon uusia..:)ei meinaa pysyy enää perässä..

Eilen alko sali treenit ja voi jeesus oon kippeenä|Ojokapaikkaa kolottaa..ovis koitettiin hyödyntää jotenkuten, en odota liikoja kun oltiin vähä myöhässä ajotuksen kanssa. Koitan olla miettimättä koko asiaa ja keskittyy muhin hommiin. Töitä etin, mutta mieleistä ei taho löytyä:( jotenkin ei noi hoitajan hommat nappaa tulta allesa..ainakaan tuo vanhustyö jota mollin sivut on pullollaa..
 
Onnea Salaisiahaavetia :)!! Ja muutkin plussanneet jos en ole muistanut onnitella <3.

Iso myötätuntohali Collins ja muut joilla menkat pilas tunnelman.. Tää on niin tätä.

(.) vittujoo mitkä menkat. 1,5vrk kunnon vuotoa, ja nyt viidettä päivää mennään ja yhä tiputtaa ruskeaa sillointällöin :(. Mikähän mussa on vialla? Päätin että katon vielä tän yhden kokonaisen imettämättömän kierron ja sitten lääkärin puheille. En jotenkin uskalla, pelkään että siellä selviää jotain ikävää.

Tää on kyllä hyvä ketju. Itse varmaan päivystän vielä ensi tammikuussakin ja tsemppaan teitä muita :D.
 
AJ
Jarenah Iso hali.

kinkula Iso hali sullekin, toivottavasti nyt seuraavasta tärppää:)

Itsellä oireet on vähentyneet ja vahva olo raskaanaolosta väistynyt. Aamulla tuli tyylipuhdas nega. Tietysti niin kauan kun menkkoja ei näy, on toivoa, mutta jollain lailla epäilen asiaa. Mutta toiveet korkealla seuraavaan kiertoon. Ja onhan meillä tuo esikoinen, joka todellakin pitää jalat maassa. On se vaan niin suloinen. Äsken juuri kantoi polkutraktorin irtoavaa konepeltiä minulle ja toteaa suurilla sinisillä silmillä katsoen, Äiti korjaa:) ja nyökyttää päälle. IHANA:heart: Hyvää loppiaista kaikille, minä vietän illan töissä.
 
Onnea salaisiahaaveita :flower:

Pahoittelut niille joilla alko menkat tai negan testanneille. :|

AJ oon sun kans samaa mieltä että toivoo on niin pitkään kunnes menkat alkaa. Minäki meinain vielä huomenna testata uudelleen jos ei menkat ala ja onneks tosiaan on nää esikoiset jo :) Meilläki tyttö aina huutaa et halii äiti ja tulee halaamaan on se vaan niin ihana :heart:
 
Onnea plussasta, salaisiahaaveita :) Ja tervetuloa uusille. Kotona vihdoin kyläilyreissulta, samoin asuntokuvioiden päivittäminen on vienyt aikaa. Mutta yritän päästä taas kärryille :)

tsaikka Hienoa, että uskalsit tehdä päätöksen, joka sinusta tuntuu oikealta. Jos mieli muuttuu, niin tervetuloa takaisin, jos ei muuta, niin onnellista alkanutta vuotta :wave:

pinkie niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa ;)

ON oviksen pitäisi olla vasta keskiviikkona, mutta lämmöt romahtivat tänään ja limat ovat sellaiset, kuin yleensä 3-4 päivää ennen ovista. Täytynee alkaa jo huomenna tikuttamaan... Viime kierto venyi pari päivää pitemmäksi, niin josko se aikaistaisi ovista? :confused:
 
**********TORSTAI 6.1.2011**************




MUKANA:
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 48/27-34 *yk 5
Äippää....................tyttö 06/09....................kp 30/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 26/27-28 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 26/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 26/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 21/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 13/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 12/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 11/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 10/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 10/32-33 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 9/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 9/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 8/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 8/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 6/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 6/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 5/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 5/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 1/30 *yk 6



PIINAILIJAT:
salainen toive.........dpo3

TAUSTAILEMASSA:
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2)


PLUSSANNEET 2010:
Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoitteluni Jarenah:hug:

Mites muut loppukiertolaiset, koska meinaatte testailla?

Täällä nyt testailtu tota ovista. Eilen tuli jo pikkasen vahvempi viiva ja tänään olikin sitten jo aika vahva. En nyt osa sanoo oliko yhtä vahva kun kontrolliviiva mutta ainakin melkein. Kattoo nyt mitä huominen ovistesti näyttää. Aika voimakkaat oviskivut on eilisestä ollu, sellasta ihan erilaista kun menkkakipu, paljon terävämpää. Ja halukkuus on noussut että kai tässä on h-hetket käsillä nyt. Täytyy nyt muutaman päivän vielä olla aktiivinen:LOL:
Vauvakuumekin on kyllä aika käsinkosketeltavaa täällä....:heart:
 

Yhteistyössä