** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Kirjoittelen nyt vähän taustatietoa. kuin eilen ei jaksanut niin kovasti kirjoitella. Kakkosta siis kuumeillaan, minä olen varmaan jo viimesen puoli vuotta kuumeillut enemmän ja vähemmän. Nyt avokki lämpes myös ajatuksella. Meidän tyty on nyt 1v9kk, eli ehtii lähemmäs 3v. ainakin olla ennen toista lasta, voi olla että menee ylikin sen. Itse olen 24v. ja avokki 26v. Meidän elämässä tapahtuu nyt alkuvuodesta muutenkin muutoksia, minä jätän työt ja lähden opiskelemaan amk:hon. Ja viiden viikon päästä juhlitaan häitä, tai no, oikeastaan ne on tarkalleen jo ohi näin sunnuntaina :D Häiden jälkeen alkaa ihan kunnolla vauvan yritys, jos sitä ennen ei tärppää. Odottelen nyt menkkoja alkaviksi, pitäisi tulla joulun pyhien jälkeen, jos tulee.

Pikku; hui, mä olisin myös säikähtänyt ihan varmasti! Onneksi ei tainnut teille kuinkaan käydä?
 
Hui hui Pikku87! Varmasti oli ihan kamala säikähdys! Itsellä ei ole muuta kuin perä vähän autosta heittänyt ja jo silloin olin ihan shokissa! Uutisista juuri kuulinkin miten kamalasti oli kolareita ollut tänään.

Täällä metsästetään sitä ovista kuumeisesti! Mulla jotenkin tuntuu tässä kierrossa nuo ovistestit näyttävän vahvempia viivoja. Tiedä sitten olisiko kropan oma hormoonitoiminta palaamassa normaaliksi näin 2,5kk imetyksen lopettamisen jälkeen. Kahdella ed. kerralla on tullut tosi selvä ovisplussa haaleiden viivojen jälkeen. Nyt on vähän epävarma olo, että oliko tänään jo ovisplussa kun tuo viiva on aikalailla yhtä vahva kuin kontrolli (ja tällainen oli plussa ennen). Mutta nyt on vain aavistuksen tummempi kuin eilen ja ennen oli niin selvä ero. Eikä tuo toissapäiväinenkään ole paljoa vaaleampi. Onko kellään ollut tällaista muutosta testien kanssa? Harmi kun en ottanut edellisiä testejä mukaan tänne Suomeen niin olisin voinut verrata. Nooh, huomennahan sen taas näkee mitä tapahtuu! Jossittelen vaan! Onneksi ei ole hankalaa kammeta tuota miestä sänkyyn! :D
 
Piti oikein ekana tänä aamuna päästä koneelle lukemaan teidän juttuja kun viimeksi perjantaina päivällä kerenny. Oli vaarin hautajaiset nyt viikonloppuna joten se meni niissä merkeissä.
Tervetuloa uudet!
Pikku: Onnittelut, kyllä tuo plussa on:) Ja onneks ei kolarissa käyny pahemmin, hui! Pelästyttää kyllä varmasti.
Kinkula: Kurjaa tollanen. Nyt on kyllä niin paljon kaikkia pöpöjä liikkeellä että tuttavapiirissä monta jotka joutunu viedä lapsen sairaalaan. Toivottavasti paranette pian.
ON: Täällä odotellaan ja kuulostellaan kroppaa. Ei mitään merkkiä suuntaan tai toiseen:( Yleensä näinä päivinä on jo menkkaoireita ollut, alamaha juilinu ja turvottanu mut ei mitään nyt. Eikä kyllä ole mitään raskausoireitakaan enkä ole vastoin odotuksia onnistunu niitä keksimäänkään. Ainoo mikä on niin rinnat on aavistuksen verran turvonnu mut ei kipeet kuitenkaan. Oon yrittäny miettiä että voisko olla jotain merkkejä mut ei. Toivottavasti olis hyvä merkki tämä ”oireettomuus” , toiveet on niin korkeella kuitenkin vaikka onkin ollut sellanen tunne että en voi mitenkään raskaututa kun oviksen aikaan olin niin kipeenä. Testata en ajatellut vaan odotan tädin tuloa.
 
Tervetuloa taas uusille! :wave:

pikku87: Huii! Onneksi ei pahasti käynyt! Tuolla on kyllä aika hurjat ajokelit.

Omaa napaa: Ei kummosempia. Testata tekisi jo mieli. :D Jospa tänään pääsisi kaupoille niin vois ehkä ostaa jotain herkempää testiä.
 
Huh huh käytiin rattailla kaupoissa ja ihan kauhee mennä ku suurimmassa osassa paikkoja ei aurattu.

Mukaan tarttu myös first signalin kasettitesti. (en ookkaa aiemmin kokeillu kasettitestejä)

Pakko se oli samantien testata. Virtsa rakossa n. 4h. Apuaa! Luulen että sain haalean haamun..???

Aijaa.com - 7201385.jpg

Mutta hieman epäselvää kun ohjeissa sanotaan että katso tulos 3min pipetoinnista. 3min kohdalla en kyllä nähnyt vielä mitään. N.5-7min kohdalla ilmestyi haalea viiva. Lisäksi tuossa ohjeessa lukee että älä tulkitse enään 10min kuluttua. Mutta siis näättekö ees mitään? :|
 
Viimeksi muokattu:
Minttumi: ääk, kyllähän tossa ihan selkeesti haalee viiva näkyy:) Jee nytkö niitä plussia sitten alkaa ropista. Ja sulla kuitenkin vasta dpo11. Varovaiset onnittelut täältä! Onko tullu jotain raskausoireita?
Voi kun nyt mahdollisimman moni plussais näin joulun kunniaks. Mä tuun ihan malttamattomaks kun haluaisin itekin ja vielä on niin pitkä aika ennen kun voi testata. Mulla on keskittymiskyky ihan täys nolla töissä ja käyn vähän väliä kattomassa tätä palstaa, lueskelen kaikkee raskauteen liittyvää, eksyn odottajien palstalle jne. Olis vaan paras kun sais plussata pian niin työnteosta tulis taas jotain.
 
Matilda-08: Joo siis rinnoissa tuntuu välillä kun maito nousisi ja tänään muutenkin aremmat. Yks oliko se nyt toissa-aamu vai mikä kun tosiaan ällötti ja mietinkin että voiko niin aikasin johtua raskaudesta. :D Sit perus palelua.. ja lämmöt ainakin vielä ylhäällä. Mutta noi rinnat selvimmät.

Koitan vielä olla matalalla jos vaikka menkat alkaakin kun malttamaton olen ja testasin näin aikasin.. Ja pelottaa muutenkin jos on uusi tm...

Ja muoks... Äh menin lueskelemaan tosta first signalin kasettitestistä kokemuksia ja aika paljon huonoa sanottavaa on ihmisillä..
 
Viimeksi muokattu:
Onpas tänne tullu juttua... Tää tylsä alkukierron vaihe menossa... Olis jo menkat äkkiä ohi niin pääsis taas yrittämään... Nyt kyllä pitää pupuilla tasasesti pitkin kiertoa ettei vaan mene ovis ohi... Niin kävi viime kierrossa... :p

Inhottava vaan ku mulla on nyt jo parien menkkojen aikaan aina menny alaselkä jostain syystä tajuttoman kipeeks...

Onnea pikku plussasta! :flower:
Ei me kauaa keretty kuumeilemaan samassa pinossa :D Hui kauhia tuota kolaria... Miten se silleen vaan tössöäytti perään?

minttumi
Kyllä mäki tuossa testissä näen kaks viivaa! Eikä tartte mitään tihrustaa!
Mä esikoisesta testasin tuolla ja ihan oikeeta näytti! :)
 
**********MAANANTAI 20.12.2010**************


MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10..................... kp 64/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09..................... kp 35/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08................... kp 32/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05................... kp 25/30 *yk 5
kikka89.................. tyttö 08/09.................... kp 21/26-29
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 20/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 20/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 19/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 18/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 17/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09................... kp 17/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 17/28-31 * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 16/29-31 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 15/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09................... kp 13/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 9/27-28 *yk 2
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 9/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 9/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 4/24-36(44)*yk 2



PIINAILIJAT
Minttumi............... dpo11
kikka89................. dpo8
matilda-08............ dpo7-8
mirage................. dpo6


TAUSTAILEMASSA:
ellen-......................poika 11/09
nessu86.................tyttö 09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:

Minttumi.................esikoinen 10/09............. kp 22/25 *yk 2


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Helloouu!!!:wave:
Päivittelin nyt jotain,illalla enemmän kun pojan saan nukkuun =)Onhan kiertopvt ihan ok,mietin vain omaani et onko oikein,pitänee tarkistaa =D
Tervetuloa uudet,laitoin vielä taustalle kun ei kierrroista tietoo ja nessu ainaki oli myöhemmin aloittelemas yritystä,plussatuulia vain sinnekin =)
Pikku hui siel on ollu draamaa...toi on ihan selkee plussa,mites siel nyt voidaan?
ja Minttumiillä selkee haamu,joten sinne sinut siirsin ;)
Mut nyt syömään poitsun kans ja sit alkaa (pojan)joulukalenterien(2) aukominen,7(14)luukkua kiinni =)palaillaan illalla =)
 
minttumi: Kyllä minä ainakin viivan näen! Tarrasukkia!

Täällä ilmeisesti dpo 0. Tänään tuli hyvin selkeä plussa ovistestiin, sellainen joka on tullut ennen toisena ovisplussapäivänä (ja jolloin on myös ovis). Ja on hieman juilinut oikealle. Ihmettelen vaan kun viime kerrallakin juili oikealle..:rolleyes: Piinapäivät siis alkakoot!
 
minttumi Mä nään kans ihan selkeen haalean viivan..! :) Ja eiks se 10 min sisäl saa viel muuttuu plussaks..? :) Onnea!!

Joo kyl mä nyt uskon et raskaana ollaan.. tein tänää päiväl digitestin ja tulos oli "raskaana 1-2" <33

tissit ei vaa edelleekää oo yhtään tippaa kipeet ja muutenki niin eri fiilis ku tytöstä oli niin vahvat oireet jo ennen kauan ennen plussaa..
Mut.. kaikki raskaudethan on eri tapauksia! :)
 
tunteet on kyl pinnassa.. äsken tuli sairaalan syke ja sit oli kehitysvammanen vauva ni mun ei tarvinnu ku nähä ku se itki ku oli korvat kipeet ni mua alko itkettää se ajatus et sillä on vamma ja vielä flunssa.. :( kyllähän tommoset muutenki herkistää kyllä.. :/

ja illalla kymmeneltä oon ihan tsippi.. sänkyyn ku menee ni ei tartte paljoo unta ootella! :D

salainen toive no ei keritty ei! :( noh, mut sä tuut kato äkkiä perässä... :D
siin tuli sellanen ketjukolari ni motarilla ku vauhti on niin kova ja äkkiä ku joku jarruttaa ni helpost rysäyttää sit toisen perää.. :/
 
Minttumi varovaiset onnittelu, ihan selvä haamuhan tuo on! :cool:

Pikku hih, vieläkin testailit :LOL: Tommonen testi missä vastaus lukee tuntuu varmasti aivan mielettömältä saada lukea se sana RASKAANA :heart: Ai kamala, sä olit siis oikein ketjukolarissa, voi kauhistus! Onneksi selvisit säikähdyksellä!!!

ON mulla on aattoa lukuunottamatta jouluna töitä, 12h vuorot ja sen laskurin mukaanhan olisi se oviskin joulupäivänä. Täytyy siis silmät ristissä harrastella vaakamamboa :headwall: Aamulla herätys olisi klo 4 ja takaisin kotona olen klo 20 jälkeen sekä la että su, saattaa siis olla ettei oikeasti kiinnostaisi muu kuin nukkuminen, mutta pakkohan se on jaksaa...
 
Danone81, jos olet tänään saanu plussan ovistestiin niin tänään on Dpo-1,ovulaatio tapahtuu testistä riippuen; 12-24 tai 24-48 tunnin päästä...laitanko siis kumman sinulle :D
Täällä ovistestit loppui tänään ja tummin viiva tuli perjantaina,tänään oli kyl taas tummempi ku eilen et olisko sit vasta tulossa nyt,mut mie en tässä kierros laske ku en usko muutenkaan raskautumiseen täs kuussa...testaan uuden vuoden aattona ja sit alan odotteleen menkkoja =)
 
AJ
JiiMii82: Mulla taitaa olla kp 9 tänään et jos viitsit korjailla, kun tuossa kalenteria tarkistelin niin näin mä tulin laskeneeksi. Ihan oikestaan sama onko se 8 vai 9, mut kun pyysit tarkastamaan:)

Mä oon jollain lailla pettynyt mun kroppaan, kun tuntuu että kaikki on ihan sekaisin. Tietysti sitä pitäis antaa vaan ajan kulua, mutta kun ei malta. En usko millään, että tässä kierrossa mitään tapahtuu. Mua vaan väsyttää ja rinnat on kipeät ja alavatsaa juilii. Ja en ole raskaana vaan hormonikierto mitä ilmeisimmin etsii itseään. Olisinkin. Mut taidan tähän veetutukseen ottaa yhden siiderin ja painua saunaan. Saanpahan sen ainakin hyvällä omalla tunnolla juoda. Nih:)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Minttumi! Selvä haamu, toivottavasti vahvistuu!

(.) voi huojennuksen huojennus, poika sai terveen paperit sairaalassa! Nyt siis joulun odotus pääsee kunnolla vauhtiin :). Ovis meni kyllä täydellisen ohi tässä kierrossa, kerran ehdittiin sekstailla kp15 ja kp 14han tuli se ovis "plussa" tai ainakin melkeen yhtä vahva viiva.. Mutta tuskin tosiaan tarvii edes jännäillä tällä kertaa. Odotan 29 päivän kiertoa, menkkoja ja rohkeutta mennä tohtorin pakeille sen jälkeen. Ja ehkä joskus ensi vuonna sitä plussaa..
 
JiiMii: Tänään on dpo 0, varmistui tässä illalla. Eilen sain jo plussan (tai arvelin sen olevan jo plussa) ja nyt on koko illan koskenut paljon oikeaan munikseen. Tiedän ennestään että mulla ovis tapahtuu kipujen aikana (jos testaisin heti kipujen loputtua niin saisin haaleamman viivan testiin).

Ilmeisesti en ovuloinut ollenkaan viime kierrossa tai näin luulen, vaikka sainkin ovisplussan. Silloinkin oli oikean muniksen vuoro, mutta oli ihan olemattomat kivut, ei siis paljon mitään. Kyllä nyt taas on normaalit puukko-vatsassa-kivut! Peitot on kyllä heiluneet joka päivä, liekköhän jo mennyt överiksi! Ja kohta vielä varmistelut päälle :LOL: Ja nyt pitäisi jaksaa odottaa ehkä 3.1 asti! Tuskaa!!
 
Vouhis: Hui miten pitkät työpäivät! Mutta koita jaksaa.. kiirettä varmasti pitää.

kinkula: Hienoa että poika on terve!

ON: Testasin tänään liuskalla 25iu ja kyllä siinäkin haalea viiva näkyy. (tosin pikkasen haaleampi, mutta eilinen testi oli tosiaan 10 vahvuus.) Vahvistumista odotellessa. Mulla on enään noita ei herkkiä kaks jäljellä. Katsotaan ehtiskö enään ennen joulua testikaupoille vai pitäskö noi kaks riittää. (:) Miehelle en vielä ole kertonut.. vasta kun/jos saan kunnon viivan. Jouluaattona :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä