** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Uhhh täällä taas pikaisesti.. ei riitä, että poika on kaksi viikkoa sairaana, vaan siihen sitten päälle sain itse vatsataudin! Eilinen meni iloisesti oksentaessa, luojan kiitos mies sai otettua vapaapäivän töistä niin tuli poikakin hoidettua. Huhhuh mikä tauti!

Tänään kp14 ja ovistesti näyttää tummuvaa eli huomenna ehkä vois tulla plussa. Tänään jos vaan pystyy eikä laatta lennä enää, vois yrittää jo siementää varmuuden vuoksi. Vaikka tuskin se tässäkään kierrossa tärppää kun ei muissakaan :(

Vouhis
kiva kun olet taas täällä :)!

Ja loppukiertolaisille hurjasti tsemppiä ja oireita ja plussaa kaikille!!
 
Pikapikaa vaan kotitöiden lomasta kävin lukemassa. Plussapuhureita kaikille piinailijoille oikein roppakaupalla.
kinkula kiitos, on oikeasti aivan mielettömän ihanaa taas olla täällä ja oman nimen näkeminen taas listassa teki suorastaan eetvarttia, kiitos JiiMii :heart:
 
Täällä yks innokas intoilija testas negan tänää herkällä.... :D kp 26/33.. En tiiä.. oishan siinä kyllä hyvin voinu joku haamunen näkyä ehkä?

Maitomaista valkkaria tulee, mitä en oo huomannu ainakaa nyt viime kierrossa.. :) Muut asiat ennallaan..

Meilläki on tämmönen pikku sairastupa täällä, miekkonen kovassa kuumeessa ja likka oli eilen..
 
joo just sain katottua sen viimeisenkin jakson ja aika ihme hommaa,nainen synnyttää ja 3tunnin päästä kotiin,sellasta englannissa!kyl sen ymmärtäisin et jos ennestään synnyttäny niin vois esim. seuraavana pvnä kotiin mut et 3tuntia =O
Kinkula hyi oksupoksutauti on hirveeeee!!!!!paranemisia sinne :heart:
 
Kai mää tännekin voisin tulla... :)

Mulla on poika 11/06

Ja lapsi saapi tulla kun tulee.... en testaile oviksia jne. tärppää kun tärppää ja tulee jos tulee !
Mutta yritys on päällä!



Niin mun mies on sitä mieltä että jos joka päivä harrastaa niin kyllä se joskus tärppää.... :LOL::LOL: Ja mullehan se tottakai sopii :heart:
 
Viimeksi muokattu:
AJ
Heippa kaikille:) On mennyt päivät joulua tehdessä:) Monellahan tuntuu olevan jännitystä jouluna, kiva juttu.

Mulla menkat kesti kaksi vai kolme päivää, et ei taida kierto palautua vieläkään. No se ottaa sen ajan minkä ottaa. Tänään kasattiin esikon pinnasänky varastoon odottelemaan seuraavaa nukkujaa. Hieman haikein fiiliksin sitä sinne tuli kannettua, mutta täytyyhän pojan antaa kasvaa, sillekään kun ei mitään mahda, ja pienihän tuo vielä on. Kaksivuotias vasta:) Toivottavasti saisi kohta alkaa taas kasailemaan pinnasänkyä uudelleen:) Tsemppiä kaikille tähän kiertoon:)
 
Myrskytuuli Tervetuloa joukkoomme :flower:

Vouhis Ihana saada sut takaisin seuraamme :heart:

JiiMii Kiitos linkistä. Eka osa katsottu, mieskin kävi välillä ihmettelemässä mitä tuijotan niin hartaasti :D. Jännä kattoa loputkin, mut nyt salkkareitten ääreen =))
 
Myrskytuulii tervetuloa!:wave: Laitoin sut vielä taustalle ku et kiertopv tai yk ilmoittanu,joten ilmoita jos haluat ihan tuohon listalle :)
Heidi juu toi oli oikeen mielenkiintoinen dokumentti ku tässä vaihees iteki..
AJ toivotaan että pinnis ei kauaa varastossa joudu olemaan ;) ja toivottavasti se kierto normalisoituu pian ;)
 
Vihdoin taas koneella ja Suomessa! Huh huijaa kun oli taas mukavaa matkustaa..Lennot myöhassä -> jatkolennot myöhässä -> myöhästyminen seuraavalta jatkolennolta, laukku kateissa, puolentoista tunnin jonotuksella uudet lennot hommattu ja siita sitten vielä muutaman tunnin odotuksella päästiin vihdoin ja viimein perille. Kylläpä oltiin aika väsynyttä sakkia! Viela tänäänkin heitti päästa. Onneksi laukku tuli tosi nopeasti perille, hyva alku päivälle

Tervetuloa takaisin Vouhis!! :) Toivottavasti kaikki on nyt hyvin. Ja tervetuloa joukkoomme myrskytuuli!!

Piti varmaan taas kommentoida jotain, pää on vaan niin laho vieläkin!

Ovisplussaa odotellaan..Tänään vielä nega kun kp 14, mutta kuten kinkulalla niin myös ehkä olin havaitsevani muutosta parempaan päin. Edellisessä kierrossa oli ovis vasta kp 18, mutta jospa olisi nyt pari päivää aiemmin...Toivossa on hyvä elää! Hehee, onneksi on helppo kylvää siemeniä vaikka reissussa ollaankin, äitimuori poissa pari päivää :D Nyt petiin univelkojen kimppuun! Öitä!
 
Ei voi olla totta täällä haamuillaan!!!! :heart: Eilen vielä mammaksin herkällä ihan puhas nega päiväpissasta, tänää aamupissasta toooosi haalee viiva, mut erottu kuitenki 5min kohdalla. Ja sit avasin sen puikon et nään sen liuskan siellä kunnolla ni haalea mutta selkeä.. TOOOSi haalea, mut kuitenki!! Ja nyt vasta kp 27/33!
 
Mut tässä kuussa ovislimatki tuli tosi aikasin.. jo joskus kp13-14 alko hirveet valkovuodot tulee.. Ja sit kp 22 tuli sellanen ruskee limaklöntti yhen kerran.. liekö ois ollu jotain kiinnittymisvuotoa..?!
Et jos nyt oiski sit vähä lyhkäsempi kierto.. Koska haamu jo 6 päivää ennen menkkoja?! :D

Mut huomenissa taas uus testi.... En oo ees miekkoselle viel sanonu mitää.. Jos huomen tulee vahvempi ni sit sanon... :)

myrskytuulii Meillä kans noin.. :cool: En oo tikutellu koskaa ovista ym. limojen perusteella ite vähä kattelen et nyt ois saattas olla se ovis... :)
 
Pikku87 Mahtavaa!! Ihana lukea iloisia uutisia heti aamusta! Tosi lupaavalta vaikuttaa kun näin aikasin jo näkyy.

(.) ei pystynyt vielä eilen petipuuhiin tämä toipilas.. Se olis tänään sitte kp15 ja aamun ovistesti näytti negaa, mutta voihan tuota olla, että tein vain liian aikaisin aamulla, muuten olen tässä kierrossa tehnyt alkuiltapäivästä. Tänään olis kuitenkin pakko jaksaa kiksauttaa ettei mee harakoille koko ovis jos se tänään sattus olemaan, siis jos se eilinen olikin sitten ovisplussa.. Mammaksin testien mukaan plussasta 24-48h kuluessa on ovis eli tänään illalla olis aika otollinen hetki senkin puolesta.

Kiitos muuten kaikille jotka olitte kommentoineet meikäläisen väsymystä ja voimattomuutta ja muita oireita! Kävin ostamassa Obsidania paketin ja kiskon sitä nyt kuurina reippaalla annoksella, katsotaan paraneeko olo, ja jos ei, niin sitten uskaltaudun tohtorin pakeille..
 
Myrskytuuli tervetuloa joukkoon :headwall:

pikku oi miten mahtava uutinen!!! Varovaiset onnitelut ja sitä huomista uutta testiä odotellessa :cool:

danone kiitos kovasti, vaikka onkin harmi että täällä vielä näin monta edelleen sitä plussaa odottelee niin olen kuitenkin sen verran "itsekäs" että iloitsen kun on tuttujakin täällä vielä ;) Lähdetään sitten kaikki tällä kierrolla eteenpäin, eiköstä joo!

Täti lähti ja mä totesin että heitetään ne kumiukkoset jo nurkkaan, vaikka varmistusta ei vielä olekaan saatu. Kuitenkin jo reilu kuukausi lääkkeistä ja mä olen päättänyt :saint: , että me ollaan nyt terveitä molemmat. Eihän sitä nyt voi enää antaa paivänkään mahdollisuutta, että ovis jäisi käyttämättä :D Jos ensi viikolla jostain ihmeen syystä tuleekin huonoja uutisia niin sitten kaivetaan ne kumpparit takaisin nurkasta...
 
AJ
Myrskytuuli tervetuloa, vaikka uusi täällä olen minäkin:)

pikku87 Tsemppiä nyt oikein kovasti ja varovainen onnittelu

Mä taas itse en ymmärrä tätä mun kroppaa lainkaan. Rinnat on kosketusarat vaikka menkat loppu jokusen päivä sitten. Muutenkin on ihan väsähtänyt. Ehkä se kierto sitten vaan hakee paikkaansa ja vaikuttaa näinkin kokonaisvaltaisesti koko kroppaan. Mutta ihanaa kun joulu alkaa olla jo tosi lähellä. Minä ooon niin jouluihminen, että olen kuin pikkulapsi kaikkien lahjojen yms kanssa:)
 
En vaan tajua ku tissit ei ole arat sitte yhtään sivuilta, pelkät nännit vaa, niinku normaalistikki ku alkaa menkat.. sillon viime raskaudessa tissit oli tajun kipeet heti... Mun tekis niin mieli käydä tekee nyt jo toinen testi, kävin viimeks sillon aamulla pissalla.. eiku hetkonen kävinhän mä.. täst ois nyt sellanen 4h ku oon käyny viimeks.. Mut ei siin oo mitää järkee ku ei se ainakaa vahvistunu voi olla, ellei sit vaa nega..

Tiiäättekö muuten et antaako toi mammaksin herkkä puikko jotain vääriä plussia paljonki..?!?
 
Kiitoksia... aikast jännää olla taas täällä..... Mä en ole koskaan tikuttanut tai seurannut "limojani" tullakseni raskaaksi..... Ne luo mulle stressiä.. enkä sitten varmaan tule raskaaksi!

Kuten sanoin tulen jos tulen......
 

Yhteistyössä