** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Testaamisesta/ testin ostamisesta vielä ..
Kiitos kommenteistanne.
Nyt olen päättänyt että ainakin siinä tapauksessa jos tässä viikon sisällä huomaan merkkejä kiinnittymisestä ( varmaan lähinnä vuotoa ) niin sitten AINAKIN ostan testin jo täällä ja pakkaan mukaan.
Todennäköisesti myös muussa tapauksessa kylläkin, mutta toi nyt on sellainen nyrkkisääntö mulla tällä hetkellä että jos näkyy kiinnittymisvuotoa niin marssin apteekkiin testin ostamaan ja sitten testailen 30. päivä aamulla jos ei tätiä sitä ennen näy.

Tosiaan jos kierto nyt pysyy samana kuin muutaman viime kuukauden, eli 27 päivää, niin tädin pitäisi saapua 27.12 ja vaikka olisi vähän kierto venynytkin niin kyllä luulen että testailen 30. päivä tai viimeistään 31. päivä.
Vähän tietysti riippuu siitäkin kuinka rauhassa saadaan olla, kun haluan tehdä testin ( JOPA MIEHELTÄ ) salaa.
 
Matilda...Ei se haittaa jos lasillisen viiniä tms juo,ei ole vielä sama verenkierto sikiön kanssa jos raskaana olisit ja ruukaahan monet raskaana olevatkin silloin tällöin lasillisen viiniä juoda ruokajuomana.ja jos tekisit testin mikä ei välttämättä vielä näy niin voi olla että jos nega tulis niin joulufiilikset laskisi mutta jos et testaa niin sinulla on vielä aikaa "jännäillä"...
 
Heippa kaikki :wave:

Jospa mä uskaltautuisin jo palata tänne. Ensi ma:na otetaan kontrolli-näyte ja toivoa sopii, että se kammotus tauti olisi häipynyt... Nyt olisi kp 5/27-28, yk 2 (kaksi edellistä kiertoa ollut tuon 27 näköjään, kumma miten se on noin lyhyt kun aiemmin oli AINA 35 :O ) Parempi tietenkin että on lyhentynyt niin ei tarvitse niin pitkään jännäillä.
Nyt mä alan lukemaan teidän juttuja ja sitähän näköjään riittääkin, puuh...
 
Tervetuloa Vouhis :wave:
Mikä tauti sulla siellä on ollu riivaamassa? :|


Tuntuupa tyhmältä olla tuolla listan kärkipäässä ku ei tässä raskaanakaan voi olla...
Ei vaan näy niitä menkkoja, eilen oli olo että nyt varmaan alkaa mut eipä alkanukkaan :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Jiimii miut voi poistaa piinailijoista ja listalta, jään taustalle:wave:!

Tänä aamuna testattu nega, joten tiedän kokemuksesta kierron olevan sitten tässä. Tunnen itteni sen verta hyvin, ettei toi nega enää plussaksi muutu vaikka kuinka toivois. Nyt jään taustalle vähäksi aikaa..oon niin väsyny siihen, et joka kuukaus seksin harrastaminen miehelle on pakkopullaa. Olis kiva , et se ees joskus tahtos. joten en jaksa vonkua enää..rupeen tammikuussa laihduttaa ja treenaamaan kesää varten. Keskityn nyt vaan tohon esikkoon..ehkei meille nyt pikkukakkosta tuu pitkään aikaan:ashamed:

Hyvää joulua kaikille ja plussatuulia:xmas::wave: luen täältä kylä pinoa ja ehkä kommentoinkin joskus, mutta jään nyt taustalle. Voihan se olla etten pitkin viihy täältä pois:Dmutta parempi näin!
 
Tervetuloa takaisin Vouhis ja toivotaan tosiaan että tauti olis poissa, eikä olisi aiheuttanut mitään tuhojaan.
Itse olen myöskin nuoruudessa saanut samaisen taudin, ja esikoista kun odotin niin olisi pitänyt käydä testeissä ettei ole uusinut ( joillain ilmeisesti voi uusia itsestään tai jotain )

Ja mun sitten pitikin mennä hehkuttamaan ettei ole oireita tällä kertaa :headwall:
Eilen oli kylmä-kuuma-kylmä- kuuma , illalla iski hirveät nivelkivut ( esikoisen odotusajasta muistan kun jatkuvasti varsinkin jalkojen niveliä särki ) kauhea väsymys, eilen oli kokoajan sellainen olo kuin olisi verensokerit alhaalla, ja kun söin niin helpotti muutamaksi minuutiksi yms...
 
tyty voimahali sinulle :hug: Toivottavasti kuumeilemattomuus tekisikin teillä sen suuren ihmeen ja se plussa sieltä tulisikin yllättäen.

Salainen toive mulla olikin ollut (miehellä oireettomana myös) yllättäen ties kuinka kauan oireettomana klamydia, luulin oireita r-oireiksi, joten diagnoosi oli jokseenkin järkyttävä uutinen. Nyt sitten toivotaan ettei ole muhiessaan aiheuttanut sitä etten enää raskaaksi voi tulla.
Kuume nostaa kyllä taas päätään aikas urakalla ja laskureiden mukaan ovispäivä olisi joulupäivänä :p

kikka no toivottavasti tosiaan ei uusisi itsekseen :stick:
Sullahan on siis aivan totaalisen lupaavat oireet :popcorn: Peukut ja varpaat on pystyssä ettei nyt olisi kuviteltuja oireita!!!

Mulla meneekin tämä työpäivä rattoisasti lukiessa tätä alusta alkaen ja itse asiassahan mun pitäisi se edellinenkin topa kaivaa ja lukea... Hirmuisesti olette kirjoitelleet ja se on loistavaa se :) Mä sain puhuttua isännän ympäri ja otin itselleni hoitokoiraksi hätätapauksen. Koira löysikin jo uuden, hyvän kodin ja mulla meni muutama viikko uuden karvakorvan kanssa aivan siivillä - eli juurikin kuten toivoinkin ;)
 
Vouhis :wave: Moikka!

tyty: :hug: Hyvää Joulua myös itsellesi ja tule taas mukaan kirjoittelemaan kun siltä tuntuu!

ON:
Mä en tiiä.. varmaan kuvittelen näitä oireita itselleni ja mieli tekee tepposia. Rintoihin tulee välillä kihelmöintiä. (vähän kun maito nousisi) Tätä samaa oli myös tm-raskaudessa alkuoireena. Ekasta raskaudesta en yhtään muista että oliko..?
Yöllä kävin pissalla n. 00 aikoihin ja vaikken juonut sen jälkeen niin aamulla oli seiskan aikaan taas ihan kauhea pissahätä. :rolleyes:
Lämmöt on ylhäällä, mutta niinhän niiden kuuluukin vielä tässä vaiheessa vaikka menkat alkaisikin.
 
tyty
Tauko palstailusta voi tehä hyvää... Antaa asioitten mennä omalla painollaan. :hug:Kenties se plussa sieltä yllättää... Hyvää joulun odotusta :wave:


Vouhis
No ohhoh! Onko teillä sun miehen kanssa sitten kuinka kauan yhteistä taivalta takana?


minttumi puheli tissioireista. Mulla esikoisesta tissit meni kipeeks, ennen menkkoja ei ole niin se oli mulle selvä merkki. Mietin vaan nyt et ku imetän niin voikohan se tissikipu olla erilaista jos imettää vielä?
 
Matilda Toi on kyllä totta että jos testailee jo aattona vaik menkkojen alkamispävä ei ois ees sillon, ni sit vaa miettii koko aaton sitä negaa.. Parempi ois olla tietämätön onko vaiko eikö oo, ku et tietää et se on nega.. :whistle:

Mulla esim. oli esikosta niin et testissä ei näkyny vielä sinä päivänäkään ku menkkojen piti alkaa.. Näky sit heti seuraavana päivänä, eli ku oli päivän myöhässä.. :)
 
tyty: Toi tauko voi tosiaan tehdä hyvää. Hyvää joulua sinulle ja tule takaisin sitten kun siltä tuntuu.
jiimii ja pikku87: Noin mäkin oon sen ajatellu kyllä. Saa vaan nähdä maltanko olla testaamatta varsinkin jos nyt onnistun jotain oireita itelleni keksimään. Kaapissa yks apteekin testi odottamassa…
 
Raivostuttaa toi Rfsu:n testi ku se antaa aina jotain viivoja.. ihan sama onko vai ei.. :D Ja mä oon niin törppö et aina käyn kelailee noit turhia viivanpaikkoja et oisko se nyt tällä kertaa kuitenki jotain.. Super-urpo. :headwall:

Nytki tein äsken kyseisen testin, ja siin on taas sellanen haalee viiva, mistä ei ota selkoo.. taisiis kyl tiedän et on vaa viivanpaikka mut.. Ha! :LOL:

Uus oire muuten mitä ei yleensä oo täs vaihees kiertoo ni housut märkänä..
 
Tyty laitoin sut taustalle...En kyl ymmärrä sullahan ei ollu viel ees kp:t täynnä tähän kiertoon,tädinhän pitäis saapuu vastaens vkn alus??ei se plussa viel välttis näkyis.Mut ehkä tuo taustalla olo tuottaa plussan,toivotaan niin :)
Vouhis WELCOME BACK!!!! ja toivotaan et nyt tärppää =) itsekin soittelin tuos klinikalle ja kyselin epikriisiä,mulla oli se tulehdus vain toisessa munasarjassa mikä oli myös kystainen ja endoo havaittavis...mut siitä on 1,5vuotta notta toivo elää viel...
 
JiiMii kiitos kiitos =) Toivotaan että meillä molemmilla tärppäisi ja päästäisiin tuonne toiselle puolelle! Ihanaa olla taas täällä teidän kanssa vaikka tuo täti vielä täällä kylässä onkin, mutta josko sitä ensi viikolla sitten saisi heittää kumiukoillekin hyvästit ja voisi aloittaa koko homman puhtaalta pöydältä :D
 
Jiimii joo maanantaina pitäs alkaa menkat..mutta tiiän jo ennestään, että jos nyt nega nin se on nega..aijemmissa kemiallisissa on jo haamu ollu dpo10 ja oireita ei oikeestaan oo..tai nää "oireet"voi olla mistä tahansa muustakin kuin tärpistä. MUTTA jos nyt ei menkat ala niin testaan toki ja tuun kertomaan uutisista..:)
 
Tyty ilman muuta heti meille raportoimaan ;) ja toivoahan vielä on ja jos jotain positiivista yrittää hakee niin mitäpä jos nyt oliski sit kunnol kiinni ja sen takia ei viel testeis näy ;)?dpo10 on kuite viel aika varhainen...toivotaan näin ja puhallan sinne vielä IIIIISON +++++++++++ puhurin :whistle: ja jos ei sit muuta niin rauhallista joulua sinne:xmas: ja toivotaan et ens vuonna viimeistään tärppää,tehkäämme se uudenvuoden lupaus ;)
 
tyty
Hyvin kerkee vielä plussa tulla! Mäki pidän sulle kovasti peukkuja!


Seksi ja shoppailu on lääke venyvään kiertoon :D
Eilen sekstailtu ja tänään vihdoin ostin joululahjat. Tuossa tunti sitten alko menkat! Jihuu! :D

Ensinnäkin ei tää kroppa taija sittenkään ihan sekasin taijakkaan olla...
Nimittäin toissa perjantaina (kp23) olin reissussa ja oli kovat maha kivut, luulin et menkat alkaa ku niin jomotteli mut sehän oliki ovis! Ootin vaan niitä menkkoja niin luulin menkkajomotuksiks :whistle: Tänään sitten alko niin olis tänään ollu dpo13.

Niin että JiiMii mun kohalle listaan vois laittaa sitten huomiselle kp1/24-36(44) ja yk2 :wave:

Vitsit, miten ilonen voi ollakkaan menkoista! :D
 
Viimeksi muokattu:
**********PERJANTAI 17.12.2010**************



MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10..................... kp 61/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09..................... kp 32/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08................... kp 29/27-34 *yk 5
Pikku87...................tyttö 12/08.................... kp 26/33*yk2
Jarenah..................poika 10/05................... kp 22/30 *yk 5
Minttumi.................esikoinen 10/09............. kp 19/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09.................... kp 18/26-29
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 17/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 17/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 16/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 15/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 14/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09................... kp 14/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 14/28-31 * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 13/29-31 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 12/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09................... kp 10/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 6/27-28 *yk 2
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 6/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 5/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 1/24-36(44)*yk 2



PIINAILIJAT
Minttumi............... dpo8
kikka89................. dpo5
matilda-08............ dpo4-5
mirage................. dpo3


TAUSTAILEMASSA:
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!! Jee perjantai ja viikonloppu! Enemmän sitä koko perheenkeskeistä aikaa. :)

salainen toive: JES! Nyt sitten uusi yritys! Noi ässät (seksi ja shoppailu) auttaa melkeen mihin vaan näköjään. :xmas:

Mua ärsyttää ku noi mun testit ei oo herkkiä. :kieh: Noilla 25mmol kannata ees alkaa koittaa testata paljon ennen menkkojen alkua. Ja vielä melkeen viikko menkkojen alkuun.

Mutta uusi (kuvitteellinen?) oire bongattu! Oon yökkäilly nyt aamulla. Tosi ällö olo.. Voiko näin aikasin ees ilmestyä pahoinvointia? :LOL::eek::whistle: Esikoisestakin alko vasta plussan jälkeen. Mutta nooh.. jostain mistälie tämä pahoinvointi kuitenkin johtuu..

Lämpö 37,03... toivottavasti pysyy ylhäällä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä nyt luulen että nämä oireet on taas tuolta ihan oman pään sisältä tulevia..Nimitäin tässä pari päivää on sattunut mahaan tohon ylös ihan kylkiluiden alapuolelle.
Tuntuu kuin olisi hirveästi ilmaa mahassa, mutta se ei tule poiskaan millään.
Tämänkin muistan esikoisen odotusajoilta, mutta tuskinpa ihan näin aikaisin alkoi, vaan taisi olla vasta plussan jälkeen.
Ja alkaa tosiaan iltapäivällä tai alkuillasta..
 
Minttumi ja kikka lupaavilta oireet kuulostaa ;) peukut pystyssä on :)ja voihan ne oireet alkaa jo tuos dpo5 paikkeilla,kait :D
Taidan tosiaan jännäillä tän kierron muiden plussia:heart: ku tuskin on mahdollista itelä:(nyt tuntuu et tuosta penisiliini kuurista alkaa hiivaa pukkaan ja haen siihen kyl tänään suun kautta otettavan lääkkeen...joten lääkkeet vaan lisääntyy!
Mut tietenki se pieni toivonkipinä siel taustalla on et jos sit kuitenki plussais,ovistestit ainaki negaa viel ku viime kierros tais tälle päivälle se plussa tulla,oviskipujakaanhan en nyt tunne ku on nuo särkkärit...
 
minttumi: Mä oon tääl aivan innoissani. Lupaavalta kuulostaa. Mulla oli esikoisen kanssa niin et oireet alko jonku viikon ennen kun tädin piti tulla. Eka tuntu sellasta elohiirimäistä tunnetta alavatsalla ja sitä jatku myös en muista mihin asti (muutenkin erilaiset tuntemukset alavatsalla), etova olo alko kanssa aika aikasin, noin viikkoa ennen testin tekoa. Vessassa sain ravata ja rinnoissa noi nännien alueet tummu. Ja sitten tuli 3-4 päivää ennen testausta vaan tunne että nyt on kyytiläinen matkassa. Testasin siis seuraavana päivänä siitä kun menkat piti alkaa. Että kyllä sulla tuo voi ihan hyvin olla sitä itseään. Mä aattelin että mulla oli hormonia varmaan aika paljon jo heti alusta ku ne oireet tuli niin nopeesti ja selkeesti. Ja kun sen testin tosiaan päivän myöhässä tein niin tumma punanen viiva piirty siihen ihan sillä sekunnilla kun testi pääsi virtsan kanssa kosketuksiin. Ja testin tein töistä tultua ilman mitään pidättelyjä. Voi kun sais pian ton kokea uudelleen.
Mä oon taas sitten vähän malttamattomana kun tää kierto tuntuu ikuisuudelta eikä mitään oireitakaan oo. 9 päivää niin tädin pitäis saapua. taidanpa alkaa keksiä niitä oireita tässä muiden ratoksi :D
 

Yhteistyössä