**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

heidi: niinhän sä sanoit joo... :) Mut hei voi itku, tyhmä täti! Mitä se nyt teille kutsumatta tuli! :(

kinkula: en usko et kylässä pistää pahakseen vaikka kuuluu rakastavaisten ääniä ;) no ei vaan, on muuten ollu joskus kiusallista kun on esim hotellissa kuulunu äänet ihan läpi, nice.
 
Hemari, ONNEEEEEEE!!!!:heart: ihan selkee plussahan tuo on =D siirsin sut haamuilijoihin vai jokos uskaltaa laittaa ihan plussanneisiin,toihan on kyl niin selkee!!?

Mites tytyn laita...?

Heidi80, Voi ei pahoittelut tädistä =( noh nyt tsemppii ens kuulle ja siellä me sit plussataan,jookosta ;)?

Kinkula,täällä kans ihan sikakipeet oviskivut,äsken piti laittaa lämpöpussi vatsalle et helpottaa..melkee niinku menkat tosiaan olis,ei kiva =( ja plussa oli nyt kyl hieman haaleempi mut ku se kontrolliviiva oli hieman rakeinen kans,en osaa selittää niin mietinet oliko testi ihan ok,noh aamulla uusiks.......
 
Hemari JEE..ihanaa:heart::heart: ONNEA ONNEA! Hienoa, että sentää siulla tärpääs meistä kahesta:hug:
Jiimii miut voipi ottaa pois haamuilijoista, kun siis tuhrua tullu jo tänään ja eilen aamulla testi nega:( kemiallinen oli taas..huomenna varmaan kp1 ja yk4:)..mutta ilmotan huomenna, etä jatkuuko tuhru ja venyykö kierto tän kemiallisen takia..
Heidi joo perseestä noi menkat:hug:ens kierrossa plussataan jookos;) paljon jaksuja!

Joku kyseli, että millä testillä olen testaillu ja saanu sen haamun. Tein apteekin omalla haamun..joka siis muuttu negaksi..

Kinkula let´s fuck siis :LOL:
 
Hemari: Eipä tosta paljoa tarvitse arvailla. Onnea paljon! :heart: Meneeköhän sun laskettu aika heinäkuun lopulle vai elokuun alulle :) ?

Mulla on taas tässä kierrossa sellanen fiilis, että en tiedä haluanko vauvaa taas vai ei.. Tai haluan tietysti, kovin toivottuahan se olis ! :heart: Mutta silti ajatukset pyörii tuhatta ja sataa..
 
Nyt lisään vettä myllyyn ja sekoilen!:attn:
Eli, joo menin sitten eilen kaupunki reissulla ostaa ton halvemman apteekin oman. eli pregchekin raskaustestin ( noilla kahella testillä sama valmistaja oriola oy ) ja pidätin pissaa 3h, ja sain viivanpaikan ei varmaan näy kuvassa..
[/URL][/IMG]
Mutta siis miten pirussa voin saaha päiväpissasta viivanpaikan, jos edellis aamun tujusta 8h aamupissista nega:O? No sitten ei ollu tälle aamulle testajä, joten pissin ovistetstiin.
[/URL][/IMG]
Ja tossa siis vaan 1h pissi rakossa ja kahvia oon juonu koko aamun..:O eihän toi plussa oo..mutta suht vahva haamu..
Ja siis MENKAT EI VAAN ALA..tuhruttaa ja paperiin jää punasta pyyhittäessä..mutta ei vaan ala..tänään siis dpo14..mahaan koskenu eilisestä asti ja oon vetäny särkylääkettä..oon ihan sekasin..ei pitäs testailla..mutta sii, pitäskö miun vielä käydä ostaa r-testi:headwall:? ootan kyllä et kunnon vuoto alkaa..mutta elättelen viel jotai todella tyhmiä toiveita..mutta jos koskee mahaanki näin kovaa, ni ei tuu mieleen muuta kuin kohdunulkonen..

Niin ja siis kaikki oireet on hävinny: / ei oo pahoinvointia ei mitään..
 
Viimeksi muokattu:
Nyt mä olen kuulkaas naiset keksinyt miten päästän itseni helpommalla, ja pikkuhiljaa laskeudun täältä pilvilinnoista..
Eli PÄÄTIN ( jus joo niin varmaan ) että jos ei näy kiinnittymisvuotoa keskiviikkoon mennessä niin en ole raskaana ja voin lopettaa oireiden keksimisen.
Eli viimeisen viikon voin olla oireita kehittelemättä ja valmistautua henkisesti tädin tuloon.

- joo varmaan meneekin noin....
Ja heti kun tätä kirjoitin niin alkoi kuvottaa, kyllä taitaa tämä mamma kehitellä nyt ihan vaan pienen päänsä sisällä nämä oireet kun alkaa silloin oireita löytyä kun asiaa miettii :headwall:
 
tyty kantsii kyl nyt olla tarkkana ja lähtee sit lääkärissä käymään.ettei vaan olis nyt mitään vialla...

hemari: onnittelut komeasta plussasta!!

kiikka: se kuuluu tämän "taudin kuvaan" tuo oireiden seurailu,ei siitä mihinkään pääse :D

ON: täällä on nyt tärppipäivät varmaankin menneet,usean päivän ajan olen kylpenyt venyvässä,vanuvassa limassa.nyt vaan odotellaan ja toivotaan :) raskausmultitabs,maitohappo,greippimehu käytössä :D
 
Hei kaikille!Ja heti onnittelut Hemarille ihanasta plussasta!:flower::)
Ja pahoittelut tädeistä Heidi :(

Tylsä tää alkukierto,ku ei viel ees ovistestejä pääse kuluttamaan;)
alotin heti kp 1 greippimehun ja multivitan,mut mietin et onko liian myöhästä alottaa ne maitohapot?:Oen tänään varmaa kerkee niit enää hakee:confused:
 
Kiitos kaikille onnitteluista :) Aika epätodellinen olo, ei yhtään raskautunu olo. Miehelle ku kerroin eilen illalla niin hän heti rupes puhumaan jo sisarusrattaista :D Koitin sit vähän jarrutella et jos nyt katotaan ensin miten tässä käy. Tiistaina testaan aamulla uudestaan ja jos se on kunnon plussa niin uskon plussaan.

tyty: mä nään tossa apteekin omassa jotain! mikähän juttu sulla oikeen on...
 
Niin joo, mä voisin vielä olla haamuilijoissa. Tiistai aamuna tosiaan vielä testaan. Kävin kyl jo kattomas lasketun ajan :ashamed: Ja se on 30.7. :) Tai niin se sitten neuvolassa pistetään, todellisuudessa se on 2.8. Kesähelteillä synnyttämässä, jos hyvin käy :) Ja mun äiti vielä sanoi että meidän suvussa ei tule kesälapsia. Totta se kyllä on tähän mennessä pitäny, kaikki ollaan talvella tai syksyllä synnytty.
 
**********Lauantai 20.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 60/36 *yk 2
iines83.................. poika 10/09.................. kp 35/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 34/30 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05.................. kp 21/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 21/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09................... kp 21/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 18/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09............. kp 17/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 17/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 17/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 17/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 16/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 15/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 13/28-30 *yk 3
pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 7/27-31 *yk 2
minttumi................esikoinen 10/09..............kp 7/25 *yk1.
dada......................tyttö 09/09.................... kp 6/35(-40)
nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 5/28 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 2/27-34 *yk 5
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 1/30 *yk 4


vauvaqme..............?................. ................. kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09
Tinker_..................esikoinen 05/08
waaka....................esikoinen 09/08

HAAMUILIJAT:
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 28/32 *yk 3


PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4)


Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Nyt mie lopetan tän sekoilun ja tää on kp1 ja sillä selvä..jos oon raskaana ni sit saan sen tietää 9kk päästä synnärillä:LOL: mut nyt riitti tää sekoilu, uus kierto ja uudet ovikset;)..

kävin ratsastamassa ihanan talvisessa maastossa..ai että oli kivaa..:xmas:
 
JiiMii ja Tyty Näin tehdään. Ens kuussa on sit meidän vuoro plussata ja tietty mielellään kaikkien muittenkin =)

Iso kiitos kaikille tuesta :heart: Olette ihania!! Ja kohta pääsee taas testailemaan ovista..jotain puuhaa edes
 
joo toi ovistesti on ihan kivaa puuhaa tähän väliin ;) mie vain nyt ihmettelen tota omaani...siis torstaina oli vahvimmat viivat ja nyt heikkenee mut missää vaihees ne ei ole olleet yhtä tummat vaan testiviiva oli haaleempi,oviskivut oli hirveet joten kait olen ovuloinu kuite...testaan kyl viel huomen aamul mitä näyttää... noi 4viimeistä testii ollu vissii pilalla ku se mihin virtsa menee ,siis se vanu on ollu jo valmiiks tumma :confused: mut jos siis ton torstain mukaan menee niin tänään olis sit dpo1....ja pupuilutki sattu just tolle torstai päivälle ja tänään otettiin viel hieman uusintaa ;D
Ja on todell kivaa et täällä on tukijoukkoja jotka ymmärtää tilanteen,ei tää ole niin helppoo!!! :heart:
 
yötin nuo testitulokset niin meinaa et mulla on dpo4 menossa,mitä hittoa,mie en ymmärrä tuota vissiin... ku jos mulla on ovis testi näyttäny to plussaa niin eikä ovis ole sillo pe???toi kyl näyttää et olis ollu ke ,TÄ?!? nyt mittasin lämmöt ja on noussu normaalista 36.2 tuonne 36.8....
 
Hellou :)

PALJON ONNEA JO PLUSSANNEILLE :heart::flower:

Tsemppiä meille muille jotka vielä odottelee tämän kuun "tuloksia" :LOL:

Ja muille joilla uusikierros on edessä onnea ja paljon kiihkeitä öitä tulevaan yrityskertaan ;)

Koirista oli jossain vaiheessa puhe, meiltä löytyy pian 4- vuotias Tolleri (novascotiannoutaja) uros. tyttömme kanssa tulevan aivan mainiosti juttuun. Koira on selvästi ottanut "isoveljellisen" roolin!

Tyty: Sulla hyvinkin erikoiset tulokset siellä :) Toivotaan että tilanne kääntyisi vielä selkälle plussalle ja jos ei niin ei muutakuin uutta matoa koukkuun tässä kuussa!

Täällä ollaan ihan vakuuttuneita että olisi tärpännyt! :xmas: N. viikko oviksesta selkeästi nippaileva vatsakipu ja outo "kuplamainen" olo alavatsalla. Nyt vähän hävinnyt. Reilu viikko vielä menkkoihin ja en malttaisi odottaa että voisin testata. Liian aikaisinkaan en halua tehdä :) Milloinka testillä on mahdollisuus näyttää plussaa? Silloinkun menkkojen tulisi alkaa?

Kiva täällä käydä oikein hankkimassa pahempaa kuumetta ja malttamattomuutta odottaa että pääsee testaan :LOL: Mutta mukava lukea teän muiden mietteitä ja kuulla kokemuksia niiltä jotka plussaavat!

Nyt raatauttaan anoppia, joka palaili töistä :) Ollaan kyläilemässä oltu viikonloppu ja huomenna kotiin! Käytiin myös ihastelemassa ja hakemassa vauvakuume- pöpöjä 3kk:n ikäisen kummipojan luota <3

Hyvää lauantai iltaa kaikille! :wave:
 
Kyllä pelottaa nyt että ne menkat kuitenki sieltä alkaa... Yöllä oli ihan pakko käydä vessassa tarkistamassa, oli niiiiin menkkaolo! Ja aamullakin monta kertaa oon käyny tarkistamassa. Hyi kun inhottava tunne!

danonelle onnittelut ovisplussasta :) Ei kun peitot heilumaan ;)

jiimii: siis mikä väittää että sulla on dpo 4 menossa? kyllähän se niin on et jos ovis+ on to ni pe on ovis (tai mahdollisesti to myöhemmin).

viola: toivotaan et sun olos olis oikee ja olis tärpänny :)
 
Ihanan kaunista tuolla ulkona :) Olin just esikon kanssa hetken pihalla, no sitten kun kaatui about kymmenettä kertaa naamalleen hankeen niin tultiin sisään...

Jänskät ajat menossa, on mulla vielä kiertoa jäljellä, mutta en tiedä miksi, myös mulla on tunne että on tärpännyt? Ei ole sen kummempia oireita, mutta vain fiilis. En pety jos en ole oikeassa, sillä tämä vasta yk1 ja pillerit juuri jäänyt pois. Mutta jännä tunne....

Toki olen jos laskenut lasketun ajan ja muut :D :D varmaan joka kierrossa kävisin ne laskemassa jo ennen mahdollista plussaa :D ihan vain huvikseni, tai no jos pidempään yritetään niin sit siitäkin menee ehkä hauskuus.

Petipuuhat on myös olleet vauhdikkaita, oon ite saanu jostain ihan uutta intoa. Ehkä siitä kun pillerit jätin pois, sillä ne ei tuntuneet sopivan ollenkaan. Ovistestejä en oo tehnyt, mutta nyt tässä kierron puolessä välissä touhuttu silleen, että jos ei tärppää niin ei pitäis olla siitä kiinni, että simpat ei ollu paikalla ;) ne ei sit ehkä vaan päässeet perille.

Mutta kuten sanottu, jännää on. Ja toki olen käynyt lukemassa plussaneiden palstoja ja täten kiusannut itseäni. Mä ehkä kuitenkin menisin mukaan "sen kuun palstaan" missä muut saman aikaiset raskaudet on, koska on kiva seurata kirjottelua samoilla viikoilla olevia. mutta toki voihan sitä kahteen palstaan kirjottaa, vaikka vain kopioiden tekstit.

Rauhallista sunnuntaita kaikille! paljon plussia ensi viikolle!!!! :) :)
 

Yhteistyössä