**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Tyty :hug:pahoittelut negasta.Itselläni oli kans viime kierros tosi raskausoireet ja ne jatkuu edelleen!!!!
-huono olo
-päänsärky
-mielialavaihtelut
-suklaa yms.himo(kaupasta piti ostaa ryynimakkaraa :O,mitä en oo syöny piiiiiitkään aikaan! )
-väsymys
-kuntonyrkkeilys vihlas oikee kunnol vasenta munista
-tissit kasvanu jne.
mut menkat oli, vaikkakin päivän myöhäs mut testit oli ennen niitä negoja. Ja komppaan tosiaan DD et kannattaa odotella viel,ei välttis näy viel jos raskaana olisit! viel on toivoo!!

Kikka89 Oletko testannut ovista?kuis se nyt oli et 12kierros ovulaatio n.10 kierros eli 2kk ei ovista ole....

ON: Oviskipuilut alkoi tänään,on kyllä nippaillut koko alkukierron välil oikeeta ja välil vasenta mut nyt alko se alavatsankipu,ovistesti oli haamu eli nega mut mie epäilenkin et ovis on vasta sunnuntaina niinku viime kierros,testitikut loppu nyt enkä tiedä onko oikee varaa ostaa lisää kaupasta,haluttais kyllä varmistaa toi la-su et onko ovis:whistle:...lämmöt oli pompanneet tänä aamuna 36.07 tuonne 36.71,normilämpö ku on sen 36.2 (keskiarvo):confused:.tissit on olleet kipeenä jo maanantaista asti.....no pitää ukolta kysyy et saisinko ostaa tähän kiertoon tikut jos se antais rahaa siihe :p
 
Viimeksi muokattu:
kikka minulla tuli tässä kierrossa huomattavasti niukemmin limoja kuin edellisessä. En tiedä mistä johtui, kummallista.

Laskeskelin tuossa uudestaan parin viime kierron päiviä ja molemmissa täti on tullut dpo13. Luteaalinen vaihe siis 12 päivää? Äh, olen ihan sekaisin näiden laskelmieni kanssa. Kävin vessassa ja kun täti ei näkynyt, tein huvikseni viimeisen ovistestin. Sen ainokaisen joka jäi ja siihen tuli haamujen haamu, jonka näkee vain hyvällä mielikuvituksella. No tulipahan tehtyä ja käytettyä se viimeinenkin testi.

Kyllä jaksan ihmetellä, jos olen raskaana. Minullahan on siis ollut edellisissä kierroissa vahvempia pms-oireita kuin nämä olemattomat raskausoireet, mikäli raskaana olen. Pöh.

DD kp28/26-32 dpo14?
 
Saanko liittyä mukaan?
Olen syksyllä -09 syntyneen touhottajan äiti ja haaveena olisi toinen pienokainen. Ehkäisy jätetiin pois syyskuussa ja siitä heti sitten tärppäsikin. Raskaus paljastui kuitenkin tuulimunaksi, joten uutta yritystä nyt sitten. Jälkihoito on sujunut hyvin ja ensimmäiset menkatkin ovat juuri loppumassa. Kovasti olen ihmetellyt, ettei kierto muka yhtään olisi häiriintynyt, mutta loistavaa että näin! (mietin aluksi että onkohan kuukautiset vai muuta vuotoa. Mutta kyllä ihan menkoilta vaikutti ja uskon nyt näin.) Toivon että hyvä onni jatkuu eikä tulisi mitään vastoin käymisiä ja olisi pian uusintana raskaana. Hyvin sujunut tyhjennys ja jälkihoito on auttanut hyvin ja nopsasti pääsemään yli. Nyt siis kp. 5/24-25

muoks vielä. Kohta siis ovista bongaamaan sillä jos kierto jatkuu näin lyhyenä niin muutaman päivä kuluttua voisi jo alkaa ensimmäiset oviskesta ilmoittavat oireet.

Tsemppiä kaikille ja plussia kehiin!
 
Viimeksi muokattu:
Ei kuulu tätiä täällä.:) Toivotaan ettei tuliskaan! Ihmetyttää se vuoto tossa keksen kierron, toivottavasti oli sitä kiinnitymisvuotoa.:p

Kauheesti on tullu plussia!!:heart: ONNEA KAIKKI!:)

Nimiehdotus Se Pikkukakkosten matka maailmaan (tai joku tonne päin:D) oli mun mielestä tosi hyvä! Täältä tullaan perässä sitten sinne.:)
 
Kiitos lohdutuksen sanoista, siitä huolimatta, tiedän ettei se nega enää plussaksi muutu:ashamed:eek:ottelen vuotoa, yleensä se tulee aina dpo14, joten 2pv vielä pitäs kärvistellä. En vaan tajuu, miks raskausoireita vielä, jos ei enää hcg:täkään erity testiin saakka..

Ens kiertoon otan semmoset temput käyttöön että douppaan itteni lääkkeisiin päästä varpaisiin..:Dvedän clomit ja minidisperiinit ja vitamiinit ja kaikki maholliset ja laitan ton ukon paneskelemaan 24/7:LOL:
 
Ovista en ole testannut, ja yleensä sitä ei voi olla huomaamatta...
Ja tiesinkin ton että keskimäärin 2 kiertoa on niin ettei ovuloi, mutta nyt tosiaan ihmetyttää jos ne 2 ovat peräkkäin..
Mutta parin viikon päästä sen sitten näkee, nimittäin jos ovuloin silloin kuin niitä vähäisiä limoja tuli niin täti tuskin meille saapuu...
 
tervetulo minttumi :)

voi tyty! Ei noin saa käydä! Pakko sen on plussa olla, kaikki me nähtiin se viiva! Ihailtavan positiivinen asenne sulla kuitenkin :) 24/7 paneskelu saattaa olla vähän hankalaa, mut eiköhän se hyvällä yrityksellä onnistu :) Voikohan töistä saada paneskelulomaa? :LOL:

Tulipa sitten talvi. Esikoinen halus heti ulos, mut sit hän ei päässykään lumessa etennpäin ja ihan kamala kamala raivari... Tuolla lumessa on kyllä vaikeeta kävellä noin pienen kun lunta on reippaasti yli polven.
 
minttumi tervetuloa :flower:

tyty pöh :(

DD lupaavalta kuulostaa :) Aiotko testata ihan raskaustestillä huomenna? Päivät ainakin alkaisivat näyttää jo hyviltä.

Vai että paneskelulomaa, on täälläkin taas jutut :D :LOL:

kikka noista limoista, että ei tosiaan välttämättä määrä kerro oviksesta... Mulla oli tosi niukat kanssa tässä kierrossa, ja silti ainakin testiin tuli tosi vahva plussa niiden niukkojen aikaan.

Kaupassa pläräsin alehyllyä läpi, ja löysin sieltä rfsu:n puikkomallisen raskaustestin. Tietoa kenelläkään niistä? Ostin kuljeksimasta kun oli 2,25e alennuksessa, pitäisi näyttää jo viikkoa ennen menkkoja mahd. raskauden? Noita rfsu:n liuskatestejä (näyttää menkkojen alkamisesta) käytin esikon kanssa, olivat ainakin ihan hyviä. Mutta tuosta tikusta tietoa kenelläkään? Sen 10 vahvuuksinen vissiin?
 
tervetuloa minttumi :wave:

Mirage,mistä kaupasta noita löysit?ajattelin tänään et jos kävis ostaan ovistikkuja jostai ja mitä halvempi sen parempi,kunhan näyttää oikeen......

HAnnaliina testaahan ja tule jakamaan tietoo meän kaa ;)

vai että paneskelulomaa..joo se oliski hyvä,ilmoittas töihin et mulla ovis lähestyy ja tarvis kutemisaikaa,miehelle myös :D
 
kikka: mullakin oli tosi vahaiset limat viime kuussa juuri sillon kun bongasin oviksen. Oli oikein rutikuiva olo!

Tervetuloa minttumi! :wave:

Tytylle tsemia!!! :hug:

Taalla ei mitaan uutta, paata sarkee! Jokohan se ovis kohtapuoliin suvaitsisi saapua...Muistelen etta viime kuussa alkoi tama sarky oviksen aikoihin :rolleyes: Tai sitten horisen..Nooh, eikun lisaa tikkuja pissiin!!!:LOL:
 
Sieltähän se täti kurvasi paikalle. Ilman kipuja toistaiseksi. Päivä on muutenkin ollut aika kamala. Esikoinen tuossa itkee ja karjuu vieressä ja juuri tällä hetkellä tuntuu etten haluakaan enempää lapsia. Olen niin väsynyt ja surullinen etten edes löydä sanoja. Poistan itseni tuosta pinosta, en nyt toistaseksi halua edes taustalle, saa nähdä palaanko tänne enää. Toivotan kaikille sydämestäni onnea ja mahdollisimman pikaista plussaa.

DD :heart:
 
Minttumi Tervetuloa :flower:

DD Paljon :hug: sinulle. Älä poistu listoilta, meille tulee ikävä sun juttuja =( Tiedän että joka kuukausi tädin tuleminen on kuin pieni kuolema sydämessä. Ainakin minusta tuntuu siltä ja pari päivää menee armottovan raivon ja surullisuuden rajamailla, mutta sit taas oviksen aikoihin sitä piristyy. Jos mä en anna vielä periksi niin älä sinäkään. Mutta paljon hyvää elämääsi ja toivottavasti kuullaan vielä jos päätät hävitä listoilta =( :heart:
 
DD Voimia ja surullista ettet enää jatka seurassamme mutta tule toki takaisin jos siltä tuntuu.Kaikkea hyvää elämääsi ja toivottavasti vielä tärppää jos ei nyt niin myöhemmin :hug:
:heart:

Apua kanssasiskot....:D
Ostin sitte ovulaaatiotestejä cittarista ja tällanen oli tän illan tulos......

Aijaa.com - 7063307.jpg

Onko toi nyt sitte kuitenki viel nega ku ei yhtä vahva?:confused:nyt kuite menossa vasta kp13,viime kierros oli ovis kp16...ihan kyl yllätyin tuosta ku aamulla tein davidin viimisen liuskan ja se oli ihan puhas nega....kokemuksia te jotka oletta tuolla testillä testanneet ja muutenki ovista bongailleet??
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei DD :( Sä oot ollu mun toivona täällä ku meillä samat yk:t menossa...voi harmi ku nyt lähdet, tylsää!

Onnea muuten kaikille plussanneille tasapuolisesti...ja tyty on se kyllä todella syvältä jos ei plussat pysy plussina hemmetti sentään! Iso halaus sulle, varmaan stressaavaa tuollainen epävarmuus! mut toivotaan kuitenkin parasta. :hug:

Tänään kävin lääkärissä vuosihuollossa :D ja sain onneks hyviä uutissia...mulla ollu nuorena ja ennen esikoista pco-tyyppnen löydös ultralla ja nyt siitä ei oo jälkeäkään. Kaikki kuulemma näyttää hyvältä. Juteltiin sit sen huippukivan lääkärin kanssa ja se sanoi et otollisinta raskautumisen kannalta on harrastaa seksiä jo ennen ku ne limat tulee, eli jopa useita päiviä ennen ovista. Normi siittiöt elää siinä limassa kuulemma viisikin päivää ja odottaa oikeaa hetkeä iskeä kiinni :LOL: Loisto tyyppi se lääkäri. Mielellään maksaa hyvistä uutisista ja mielenrauhasta. Plussaonnea kaikille!
 
Voi sentään DD, suuri hali tädistä!! Ymmärrän tuntemuksesi mutta jos yhtään siltä tuntuu niin tulethan pian takaisin kuumeilemaan meidän kanssa :hug:.

Ja JiiMii, mä olen aina miettinyt että se testisuoran vahvin viiva on ovisplussa, vaikkei se välttämättä oliskaan yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva? Järkeilen sen niin, että pakostihan hormonin määrä virtsassa vaihtelee, etenkin jos ja kun on tällainen vartin välein kusella juoksija kuten minä :).

tyty voi iso itku jos on taas kemiallinen... todella suuri pettymys varmasti, vaikea edes kuvitella.. niin lähellä ja niin kaukana! Toivottavasti jää viimeiseksi jos näin on!

Tervetuloa uusille minunkin puolestani! Tänne mahtuu aina!

(.) mietin tässä että mulla on ollut menkkamaisia kipuja viime kuun oviksesta lähtien!? Mitäs helvettiä!? En tiiä pitäskö sitä ihan tohtorin pakeille lähteä jo, kun on niin outoa mulle. Niin, ja menkkojen aikana sitten EI ollut kipuja vaikka muuten oli, en tajua. Mistähän lie tuollainenkin voi johtua... ja raskaana en ole :D, menkat tuli ja testit näytti negaa. Nyt ovislimoissa kahlattu pari päivää ja eilen tuutattiin siemenet matkaan. Punkkua olen lipittänyt pikku pikku lasin joka päivä, luotan plasebovaikutukseen ;).
 
Kinkula,samoin täällä,siis vessaravaaja :D muistan ku menin ultraan esikoista odottaes ja ei mulle ollu sanottu et ei sais pissal käydä et on sit nestettä tarpeeks,no olin sit käyny jotai 15min ennen sitä ja ku se alko ultraan et joo no täähän on kohta täynnä et on niin pieni rakko :LOL: aamulla taas testailen mitä toi testi sanoo ja mitä lämöt sanoo ku niitä nyt ekaa kertaa kunnolla testailen..
 
JiiMii82: Mulla oli tuollanen viiva jo plussa. Seuraavana paivana sain ehka viela aavistuksen tummemman viivan ja ovis tapahtui heti peraan (tunsin hyvin selvasti...) Eli jospa sulla huomenna olisi pikkuneitimuna lahdossa matkaan!! Heti siementamaan!!! :D

DD:
:hug:

Jaahas, taitaa myos taalla olla aika kammeta tuonne makuukammarin puolelle, luvassa kokovartalohieronta ja muuta kivaa :saint: Oviksesta ei tietoakaan, mutta pidetaan kertausharjoitukset!
 

Yhteistyössä