**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Onnea paljon kaikille plussanneille. Ihanaa, nyt niitä alkaa sitten tulemaan:)
Itse olen täällä kuin tulisilla hiilillä. Ovis oli tuossa maanantain/tiistain aikana. Tunnistin sen helposti ja puuhailtiinkin sitten ahkerasti – ehkäisyn kanssa :/ Nyt odottelen vaan seuraavaa kiertoa ja sitten yrittämään. Mun laskujen mukaan jos sitten tärppäis heti niin jouluna saataisiin ihana joululahja. Sitä toivon niin paljon. Tuosta haluaisinkin kysyä että jos kierto on tuon 26 päivää niin koska suunnilleen on ovis? Onko se niin että tädin pitäisi saapua 14 päivää oviksen jälkeen? Nyt tuntuu siltä että kun uusi kierto alkaa niin sitten kyllä yritetään ihan oikeasti vaikka aluksi ajateltiin että tulee kun on tullakseen. Varsinkin kun tuo ovis on niin helposti tunnistettavissa. Pienen nyytin kaipuu on käynyt niin suureksi.
 
**********Keskiviikko 17.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 57/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 54/30-40 *yk 8
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 45/27-28 *yk 13
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 32/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 32/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 31/30 *yk 3
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 27/26-32 *yk 7
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 26/32 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05.................. kp 18/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 18/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09................... kp 18/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 15/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09............. kp 14/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 14/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 14/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 14/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 13/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 12/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 10/28-30 *yk 3
pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 4/27-31 *yk 2
dada......................tyttö 09/09.................... kp 3/35(-40)
nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 2/28 ja *yk 2


vauvaqme..............?................. ................. kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09

HAAMUILIJAT:
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 26/30 *yk 3


PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4)


Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Toivottavasti päivitin oikein. Missähän waaka ja Tinker_ huitelevat? Toivottavasti on tullut plussa molemmille!

Matilda se 14 päivää ovulaatiosta tätiin taitaa olla yleinen, mutta toki olemme kaikki erilaisia ja jokaisen kierroissakin on eroja enemmän tai vähemmän.
 
Valtavasti onnea plussista!!!! :flower:Ja Heidille tsemppia!! Jospa se nega vaihtuisi viela plussaksi!i

Taalla kaynnissa kadonneen oviksen metsastys..Hoh, luulin etta ovis olisi tulossa, mutta eilinen testi naytti sitten TODELLA negaa, hyva etta edes haamua nakyi...ja tanaan kp 14. Eli saan varmaan viela odotella muutaman paivan ovisplussaa...:kieh:
 
Matilda tavallisin on kai 10-14 päivää ennen tätiä. Minulla on aika vakio tuo 12 päivää. Eli kp 12-16 osuisi keskimäärin ovis 26 päivän kierrolla :)

Onko Heidillä muita oireita? Toivotaan parasta bd :) Joillakinhan hcg vaan nousee hitaasti ja näkyy testissä myöhemmin. Plussasitko miten nopeasti esikoisesta?
 
Voi heidi! Toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu! Huomenna aamulla uutta testiä kehiin.

Koskas DD ajattelit testailla :) ? Sullakin jo hyvät kp:t.

tyty: meidänhän piti vasta huomenna testata niin eiköhän se kunnon plussa tule sit sulle huomenna ;) Sä olit pahoillas ku otit varaslähdön testaamiseen, mä oon sittaas pahoillani ku aion jänistää koko testailusta :ashamed: Mun piti tilata testejä mut sit en uskaltanukaan...Ei oo yhtään raskautunu olo, ei sit pätkän vertaa. Nyyh! Testaan vasta maanantaina jos täti ei siihen mennessä oo tullu. Mut on se tullu...
 
Ai niin ja danone, mulla ainakin noissa testeissä tulee aina ihan yhtäkkiä se ovis+, siis että jos tänään olis ihan haamujen haamu testissä, niin huomenna vois jo ollakin plussa. En oo kyllä ikinä vielä saanu ihan yhtä vahvoja viivoja testeihin... Oon tulkinnu plussaks sit sen vahvimman.
 
Ihanaa miten paljon on nyt plussia tullut=)jospa sitä itsekin pääsis plussan makuun tässä kierrossa:p
No jos nyt ens alkuun sen plussan ovistestiin sais,sinnekki viel mooonta päivää....: /
Menkat jo lopuillaan,yleensä kestää vaa pari päivää,vieläkin vaan silti pyyhkiessä vaaleanpunaista jää....inhoon menkkoja.....:kieh:
Greippimehua oon litkinyt ja multivitaa ottanut,energiajuomat myös hylkäsin joita yleensä monta/vko juon:ashamed:
 
Mie voin tehä pinon odotuspuolelle:wave:JOS sinne saakka pääsen=)mutta jos en, niin ehkä ei ole hyvä idea mennä sinne perustelee pinoa:LOL:pitävät vielä ihan kahelina!Eli siis vielä hengaan täällä jonkin aikaa..mutta jos joku muu tahtoo perustaa pinon, niin ilman muuta sopii mulle=)itekkään en jaksa kirjottaa moneen pinoon, ja tuntuu etten aina pysy tässäkään pinossa kärryillä. Joten olishan se kiva jos olis jo tuttuja pikkukakkosen odottajia.
Heidi:hug:millon siulla on ovis ollu? jos vaikka ollu normia myöhemmin ja samoten kiinnittymienenki..toi negan näkeminen on sitten ihan pers**stä:kieh:
Hemarieläs nyt vielä kamuseni heitä kirvestä kaivoon:hug:ihan hyvin voipi plussata vaikka ei olis oireitakaan..miulla ei ollu esikosta mitään oiretta vasta kun rv5 tajuton paha olo..
 
tyty: Joo ei mullakaan ollu esikoisesta ennen plussausta mitään oireita, paitsi ehkä väsymys, en oikeen muista, mut jotenki...blaah. Oon vaan ihan varma et se kirves kuuluu kaivoon tässä kierrossa. Ajatukset on jo seuraavassa. Ja siinä kuinka ei millään jaksais ns. pakkopetipuuhia.
 
voiiii miten paljon tekstiä ja voiiii miten paljon plussia :LOL: ihanata,ihanata!!!

heidi80 pahoitteluni :'( Mutta yhdyn muihin siinä että niin kauan on toivoa kun tätiä e inäy!
nimiehdotus: pikkukakkosten matkat maailmaan :LOL:

Mulla ollut täällä kans tota kadonneen ovulaation metsästystä.tai ei niinkään kadonneen vaan oikukkaan :LOL: Kp 13 tuli vähän venyvää limaa ja alavatsa jomotteli koko illan.Kp 14 sitten oli melkos kuivat paikat,ei mitään huomattavaa vuotoa.sitten tänään kp 15 tuli tosi runsaasti taas venyvää ja vanuvaa limaa??!! :confused: Että en nyt oikein ota selvää koska se on/on ollut mutta onneksi ollaan tässä suht aktiivisesti kyllä saatu pupuiltua.

Mua on vähän järkyttänyt noi jutut tosta kosmetiikan käytöstä raskauden aikana. Poikaa odottaessa kuitenkin elelin ihan normaalisti meikaten myös lähes joka päivä,voiteet yms muut käytössä.Koen nyt hirveen huonoa omaatuntoa jos oon ite aiheuttanut pojan ongelmat ahtaan esinahan kanssa.en tiedä onko tää ihan turhaa itsensä syyllistämistä mutta kyllä on käyny mieles ku noita juttuja lukenu :( Ja ei hirveesti kiinnostais odotusaika harmaana hieltähaisevana hiirulaisena :'( mutta tottakai meinaan olla jos siitä kerran vauvalle on haittaa
 
danone komppaan hemaria, mulla tuli tosi puskista ovisplussa juuri eilen. Ja samaan syssyyn onnenkipunalle, että mulla kanssa meni limat samalla tavalla. Toissapäivänä hyvät limat, sitten eilen ja tänään ihan rutikuivaa (ja ovisplussa) ja tänään sitten illemmalla taas varsinaiset ovislimat. Että olisiko sullakin sitten tänään ovis ainakin limojen perusteella?

Kosmetiikkaan kommentoisin, että minusta on hyvä olla tarkkana sen kanssa, mitä käyttää ja mitä ei, mutta turhaa stressiä en ottaisi. Vähän sama kuin ruokien kanssa mitä on ollut noita varoitteluja: kaikkea kohtuudella. Mutta toki noita tulee mietittyä itsekin...

muoks vielä ketjun nimestä, että minusta tuo on hyvä, tyty :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki,

Kuulostaa hyvältä tuo plussanneiden pikkukakkosten oma ketju!! Itellä ei oo kyllä mahkuja päivittää tai luoda sellasta ku töissä/kotona kauhee kiire...hyvä jos ehtii käydä välillä kirjoittelemassa edes sinne mutta olis kiva idea anyway =) Vapaaehtoisia joilla aikaa/mahkuja?? :whistle:

En oo vielä soittanu neuvolaankaan ku ei oo ehtinyt mutta oireet alamasulla selkeät. Ruoka ei oikein maistu ja ellottaa. Joku siellä kyytissä on ;) Ei oo vielä ehtinyt silti ymmärtää koko hommaa...pyörii mielessä koko ajan ja miten mm miten kertoa töissä ja millon muutenkin kertoa...kaksossisko tietää jo (puhutaan kaikesta aina ja on tiedetty molempien raskauksista aina heti plussauksen jälkeen!!)

Tsemppiä ja plussailuonnea kaikille pikkukakkosen toivojille tasapuolisesti++++++++++++++++!!
 
Joo ei tullu plussaa ei:ashamed:nega oikeestaan jo..ehkä näkyy viivanpaikka jos oikein tiiraa( kokoajan oon samoilla testeillä testannu), mutta tää oli varmaan tässä..eli kemiallinen TAAS:snotty:kyllä harmittaa..en van tajuu minkä helve**n takia pitää olla näin paha olo:xeilen illalla alko ja koko yönä en nukkunu kun oksetti kokoajan..palelti kanssa ja oli tosi kurja olo..edelleen paha olo..loppus oireet jos kerta menkat alkaa..tänään siis dpo12, joten pari pv enää odottelua..
 
tyty oletko tehnyt kuinka herkillä testeillä? Meinaan että olen kuullut, että kun hormonimäärä kasvaa raskauden edetessä, niin se tavallaan "ylittää" noiden herkkien (10) testien näyttökyvyn. Että voiko olla kyse siitä jos kerran oireitakin riittää? :hug:
 
Te olette ihania kun jaksatte kannustaaa :heart:

Unohin sit pojan kiukuttelun yhteydessä testata tältä aamulta mutta ehkä ihan hyvä odottaa hetken.

Mirage Ristiselkäkipua hiukan, nyt on kohdun vellominen loppunut mutta olen turvoksissa kun mikä, mahani nayttää siltä et olen 4 kuulla raskaana :) Esikoinen nappasi vasta 9 kierrolla et sen suhteen ei hätää, mutta kun ei halua niin pitkään odottaa..

Tyty :hug: Mikään ei ole lamalempaa kun näkeä ensin haamun ja sit ei mitään, mutta niinkuin kaikki mulle toitottivat, sinä myös et aina on toivoa niin kauan kun tätiä ei näy :heart: Mulla näytti tikut ovista ma 8.11. Sunnuntaina oli jo viiva mutta kai se sit maanantaina oli kuitenkin kun tiistaina oli jo negatiivinen.

Onnenkipuna Kakkosten odottajien nimiehdotus oli loistava :LOL:
 
Tyty älä sinäkään heitä vielä kirvestä kaivoon! Sinullahan on vasta kp27, raskaustesteissä ei välttämättä näy vielä mitään. Kannattaa odottaa ehkä sinne kp1:sen tienoille ja testata vasta silloin?

Onnenkipuna ethän ole voinut tietää kosmetiikan haitallisista aineista, joten ihan turhaan itseäsi soimaat! Meikeissä tosiaan on aika koviakin aineita, mutta se on vaiettu/vähätelty salaisuus. Kosmetiikkayhtiöt tekevät ihan mielettömät määrät rahaa, se on niin iso bisnes, että haluavat olla hiljaa haitoista. Toiseksi et voi tietää mikä johtuu kosmetiikan myrkyistä, mikä ei.

Tätiä ei näy edelleenkään, mutta yöllä oli kyllä tuntemuksia ja olin ihan varma, että aamupissan aikana täti porhaltaa paikalle. Ei ole porhaltanut vieläkään. Olo on kuumeinen ja mittaankin juuri lämpöä, olisiko flunssa iskemässä. Tylsää, tänään piti mennä uimaan, jos lämpöä on, en viitsi mennä.
Testaan aikasintaan huomenna, jos tätiä ei näy, mutta nyt on kyllä sellainen olo, että tänään se tulee. Fiksuinta olisi kai odottaa testaamisen kanssa tiistaihin, mutta malttaako sitä.

Onnenkipunan nimiehdotus on tosiaan hauska!

DD kp28/26-32 dpo14?
 
Viimeksi muokattu:
**********Torstai 18.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 58/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 55/30-40 *yk 8
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 46/27-28 *yk 13
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 33/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 33/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 32/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 27/32 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05.................. kp 19/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 19/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09................... kp 19/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 16/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09............. kp 15/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 15/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 15/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 15/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 14/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 13/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 11/28-30 *yk 3
pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 5/27-31 *yk 2
dada......................tyttö 09/09.................... kp 4/35(-40)
nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 3/28 ja *yk 2


vauvaqme..............?................. ................. kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09

HAAMUILIJAT:
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 27/30 *yk 3


PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4)


Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Osaako joku sanoa että onko mahdollista että on peräkkäin 2 kiertoa missä ei ovuloi ??
Siis jos kuitenkin on normaalia ettei ihan joka kierrossa ovulaatiota ole ??
Siis ilman että mitään kuitenkaan on vikana ??

Tällä viikolla mulla olisi pitänyt oviksen olla, mutta taas tuli vain niukasti limoja..
Mahaa kyllä nippaili, ja halut oli kovat, mutta ne limat taas mietityttää, ja sama homma oli viime kierrossa..
Voihan sekin tietysti olla että ovis on vielä tulossa, mutta... :confused:
 

Yhteistyössä