**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Tyty: Millä testillä sait ton haamun? En tiedä näitkö kun kirjotin että mähän sain kans viimekierrossa apteekin omilla ( vielä kahdella testillä ) vielä selveemmän haamun kun tossa sun kuvassa ja silti alkoi menkat :(


DD: :hug:

Oon ollut jotenkin tän kierron aika hiljanen.. Toivotaan jos se tuottais tulosta ;) Limoista päätellen oviskion varmaan kohta ! :)
 
Noista limoista vielä ..
Siis tottakai jokainen kierto saattaa olla erilainen, mutta tosiaan kun aiemmin ( lähes ) aina on sitä limaa tullut kunnolla, ja oikein sellaisia könttejä ja venyvää ( anteeksi ) :x
Mutta nyt ne oli mitä oli..
Mutta " hyvä " että muillakin on ollut tuollaisia " kuivempia oviksia " niin en ihan heitä kirvestä kaivoon.
Tosin tällä seksin määrällä on erittäin epätodennäköistä että raskaudun seuraavaan vuoteen.
Silloin kun meillä viimeksi peittoa heiluteltiin niin mies multa kysyikin että kuinkakohan pitkä aika edellisestä kerrasta on, ja mä vaan totesin että " kuukausi "
Että kyllä tämä kerran kuukaudessa menetelmä aika toivottomalta tuntuu, mutta kun miestä ei kiinnosta niin ei kiinnosta..
 
Helkkari jos mä en näillä tunteilla ole raskaana niin en ikinä. Ihan samanlaista jomotusta kohdussa ja selässä kun esikoista odottaessa. Pitää ny pari päivää viel odotella. Tai sit mn elimistö tekee tepposia ja kuvittelee olevansa raskaana. Ei mikään ihme sekään. No tätiä odotellassa ja pelätessä..
 
Heidi-80 toivotaan että se täti ei sieltä tule ja saat viel sen plussan!!puhaltelen älytön plussatuulia sinne+++++++++++++:cool:

aamulämmöt 36,6 eli koholla edelleen:confused: mut laskemaan päin jos eiliseen vertaa,mut alkukierros oli koko ajan 36,0-36,3 ja eiks niiden pitäis laskee oviksen aikaan ja sit taas nousta oviksen mentyä.....

Tässä viel toi eilisiltainen eli kp13 klo19.00
Aijaa.com - 7065517.jpg

ja tässä tän aamuinen testi eli kp14 klo 9.30
Aijaa.com - 7065518.jpg

Eli taitaa viel niinku negaa olla,jospa tuo huomenna alkais tummeneen :) ja noi on siis cittarista ostettuja pregcheckin testejä. nyt on se tunne et on oikealta puolelta lähös liikenteeseen,viime kierros oli vasen puoli..eli voisinko tästä päätellä että munasarjat ainaki toimii ku kipuilee noin selvästi..:confused:
 
no niin, meikäläisenkin voi sitten laittaa ihan virallisesti tuonne yrittäjiin. Eilen nyt sitten oltiin ihan ilman mitään ehkäisyä ja päätettiin että tulee kun tulee. Nyt olis kp 15/26-27 että enpä usko että tästä kierrosta enää tärppää, taidettiin päivällä tai parilla myöhästyä. Toisaalta esikoinen on laskujeni mukaan laitettu alulle kp16/26-27 että mene ja tiedä. Mutta joka tapauksessa nyt vaan odotellaan uutta kiertoa sitten...=)
 
Jaahas nyt se taas alkaa se oireiden keksiminen :headwall:
Selkähän mulla on kipeä, tai kummallinen paineentunne. ( esikoisesta testasin kun olin saikulla noidannuolen takia )
Jatkuva nälkä, tai siis himo syödä jotain, mutta mikään ei kuitenkaan oikein maistu ( esikoisen odotusaikana kaikkea teki mieli, mutta kun ruuan sai eteen niin ei tehnyt enää mielä syödä, poikkeuksena kaikki rasvainen/ suolainen )
Ja nyt tämä uusin: herkkä hajuaisti.
Äsken kun syötin tyttöä niin haiston jonkun kummallisen hajun ja aloin tutkia mistä tulee..
Haistoin sitten kahvikuppia ( miehen ) missä oli pohjalla vielä tippa aamullista kahvia, ja alkoi ihan puistattaa se haju, ja sama oman aamullisen tyhjän kahvikuppini kanssa.
Mähän en voinut esikoisen raskausaikana sitää kahvin hajua ja juominen oli aina riski, niinpä en juonut kahvia muualla kuin kotona, koska koskaan ei voinut tietää tuleeko ylös vai ei.

Voisiko joku pudottaa mut takaisin maan pinnalle ka takoa mulle päähän että TUSKIN olen raskaana.
 
Apua! Tein äsken huvikseni ovistestin, kun oon lukenu että ne saattaa kertoa raskauden, ja siihen tuli selkee viiva! Samanlainen jonka oon aina tulkinnu plussaks, en oo ikinä saanu ihan yhtä vahvoja viivoja, vaan testiviiva on aavistuksen haileampi. Mutta nyt kokemuksia tänne päin!
 
Hemari Sä olet raskaana =) Wau!! Heti tekemään mars raskaustesti, hus hus!!!!

Mulla on ihana esikoinen. Kateltiin TAAS vauva ohjelmaa niin poika silitti mahaani ja sanoi että siellä on vauva. Itku oli NIIN lähellä :heart:
 
voi heidi minkä teit! Äläs nyt noin sano, kun mun syke täällä nousi viiteensataan tommosesta lauseesta :) Ei turhaa toivoa, kiitos, mutta onko siis jollakin kokemusta tästä? Olis kiva tietää mitä ovistesti näyttää ennen menkkoja jos EI ole raskaana. Ja ihana esikoinen sulla, heidi :)
 
**********Perjantai 19.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 59/36 *yk 2
iines83.................. poika 10/09.................. kp 34/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 33/30 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05.................. kp 20/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 20/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09................... kp 20/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 17/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09............. kp 16/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 16/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 16/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 16/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 15/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 14/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 12/28-30 *yk 3
pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 6/27-31 *yk 2
dada......................tyttö 09/09.................... kp 5/35(-40)
minttumi................esikoinen 10/09..............kp 6/25 *yk1.
nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 4/28 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 1/27-34 *yk 5


vauvaqme..............?................. ................. kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09
Tinker_..................esikoinen 05/08
waaka....................esikoinen 09/08

HAAMUILIJAT:
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 28/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 28/32 *yk 3


PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4)


Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
päivitystä kehiin =D
korjatkaa jos jotai väärin..
kuis kristiina,waaka ja tinker?????jos ei kuulu mitää niin vois siirtää kohta tuonne taustalle tjn...
Mites heidi sulla,oletko testaillu ;)?
entä tyty joko siirryt plussanneisiin ;)?

ai että mulla juilii mahaa,nää oviskivut on niinku menkkakipuja...kohdun kohalta kipein....ja maha ihan sekaisin...
 
Heidi: Ihana esikko, meidänki esikko välillä sanoo "äitillä iso maha, sielä pikkuveli" :LOL: Tosin eipä taida olla ei.. vielä ainakaan ! :D

JiiMiii: Mun mielestä kans noi kolme ekaa vois siirtää taustalle, kun ei ole heistä pitkään mitään kuulunut.
 
Eikös Kristiina ole kirjoitellut ihan hiljattain? Waaka ja tinker on kyllä ollu pitkään jo hiljaa...plussanneet toivottavasti :)

Jahas, kävinpä sitten apteekissa hakemassa esikoiselle yskänlääkettä ja samalla tuli apteekin oma raskaustestikin ostettua :) Enkä millään voi uskoa sen tulosta: ihan selkee punainen viiva tuli!! Siis mitä ihmettä, näinkö nopeasti todella voi tärpätä!? En kyllä usko testin tulosta ennen kuin menkat on myöhässä ja saan yhtävahvat viivat. Esikoisesta kun tuli heti ihan kirkuvan punainen testiviiva, nyt tuli selkeesti haaleempi ku kontrolli, mut kyllä kuitenkin todella selkeä eikä edes haamunen.
 
DD :hug:

tyty :hug: jospa kuitenkin... :rolleyes:

JiiMii Tinker on tainnu mun mielestä kirjoitella tuolla pidempään yrittäneissä.. näytti ainekin siltä..

hemari voi kuinka jännää.. b:)d nyt meille vaan kuvaa.. :D

kaikille muillekin jännäilijöille.. b:)d ja paljon plussa tuulia... +++++++++++:whistle:

TB ja tytteli ja pikkuinen muru 4+4 (tai jos niinku nvla laskee niin 5+0)
 
kiitokset kaikille!
Mulle voi laittaa riviksi: minttumi-esikoinen 10/09- kp6/25 yk1.
Vaikka tosiaan yritys aloitettiin syyskuussa, josta siis tuo tm ja nyt sen jälkeen yk1.

hemarille onnittelut! :heart:

Plääh.. tylsää tämä alkukierto. Täytyy pikkuhiljaa viikonlopun aikana alkaa varmistelemaan saapuvaa ovista. Näitten lyhkästen kiertojen mitä on ollut nyt viimeset kuukaudet mukaan olisi n. kp 10-11 ovista odoteltavissa.
 
Hemari Plussa se on, plussa se on =) Mitäs minä sanoin :p Oi ihanaa :heart:

Majj Ihana :heart: Se on hyvä et pienet on mukana vauvatoiveissa.

JiiMii Mulle voi laittaa kp 1 ja yk 5. Täti tupsahti paikalle. Minä en sitä tilannut enkä tiedä mistä se minulle tuli.........Painuu suolle........:|
 
onnea hemari!!! Ihanaa!!! Mulla myös esikoista tehdessä eka testi jonka tein oli ovistesti ja se näytti raskauden, tosi tosi tummanpunainen viiva pamahti samantien näyttöön, ja siitä muutama päivä oli raskaustestikin positiivinen.

Voi paska homma heidi80, tyhmä täti!

(.) ihan järjettömät oviskivut ja oksettavat limat :D. Siis oikeesti sellasta 15cm roikaletta paperiin kun kusella käy... tosi diskasting jo! No eilen ja toissapäivänä kylvetty ja tänään ehkä vielä jos jaksais, huomenna ei onnistu kun ollaan kylässä yötä.
 

Yhteistyössä