**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

**********Tiistai 16.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 56/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 53/30-40 *yk 8
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 44/27-28 *yk 13
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 31/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 31/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 30/30 *yk 3
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 26/26-32 *yk 7
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 25/32 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05.................. kp 19/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 17/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09................... kp 17/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 14/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09............. kp 13/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 13/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 13/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 13/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 12/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 11/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 9/28-30 *yk 3
pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 3/27-31 *yk 2
nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 1/28 ja *yk 2


dada......................tyttö 09/09.................... kp?
vauvaqme..............?................. ................. kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09

HAAMUILIJAT:
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 25/30 *yk 3


PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4)


Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
plussia plussia.. Ihanaa! Nyt lisää niitä vaan..onnea marsu ja skorpioni.. :heart: tääkin testas tänään aamulla uudestaan ja plussahan sieltä tulla tupsahti vahvempana kuin toissa päivänä..silloin siis kp 31 ja tänään kp 33.. Josko sitä nyt sit uskois.. yritän illalla lisätä kuvia..
 
Omasta navasta vielä: googlailin noista ovistestien käyttöohjeista. Tosi monelta sivulta löysin, että aamuvirtsasta ei saisi tehdä ja muutenkin vasta klo 10 jälkeen, vaikka noiden minulla olevien tikkujen ohjeissa sanotaan, että koska vaan voi tehdä. Menin sitten ja tein uuden testin nyt iltapäivällä, ja tuli täysin erilainen tulos kuin yön yli pidätetystä aamuvirtsasta :O

Eroa siis testeillä se 6h ja väittäisin, että tuo on nyt ovisplussa. Täällä siis dpo -1 kuitenkin aamuisesta tosi hailusta viivasta huolimatta :O Voi tosin olla, että huominen on vielä vahvempi, mutta tuo äsken saatu on yhtä vahva kuin viime kierron plussa joten epäilen asiaa. Tosi outoa kyllä...
 
Joo täällä on tosiaan PLUSSA AALTO:whistle:!! Skorppionille ja Marsulle suuren suuret onnittelut:heart::flower:!
Nyt vaan kaikki samaan aikaa tonne odotuspuolelle:D!

Ite pidän vielä jalat maassa, kohan menkat myöhässä ja plussa plakkarissa uskon, että meille EHKÄ tulee vauva..
ja mahass senkun yltyy tää menkka jomotus..heh..
 
Wow! Todellinen plussa-aalto! Onnea kaikille tasapuolisesti! :flower: Meinaatteko mennä odottajien puolelle heti? Saatan elää mukana jatkossakin, koska olen pari kertaa käynyt siellä lueskelemassa.

Mirage itse tein ovistestit aina päivän toisesta pissasta, iltapäivisin tuli yleensä vain negoja, vaikka aamupäivällä oli tullut haamu. Kokeile tehdä jatkossa vasta toisesta tai myöhemmästä pissasta. Ja laita kuvia testeistä, jos pystyt, niin ihmetellään porukalla.

tyty vähän tekisi mieli ostaa testit sinulta, mutta ehkä en vielä heitä kirvestä kaivoon, juurihan komensin muitakin olemaan heittämättä :D Lisäksi tarkoituksena oli jättää pissatestit pois ja käyttää jatkossa vain sylkitestiä.

Minulla ei mitään kummempaa kertomista. Vähän on tissit kipeät, lievää ärtymystä ja eilen tuli taas pienenpieni tippa maitoa toisesta tissistä. Olin myös havaitsevinani menkkamaista kipua päivällä, mutta se voi olla mitä vain. Sylkitestiin on alkanut tulla taas kuvioita, kuten kai tulee aina ennen tätiä. Onneksi tuli noita plussauutisia, muuten oloni olisi aika apaattinen.
 
Marsu, skorpioni ja Teddybear Onnea Onnea ! :heart:

Pakko kommentoida tota tytyn haamua, mä sain silloin edesllis lauantaina vielä näkyvämmän haamun apteekin omaan ja vielä silloin sunnuntai iltanaki samanlaisen, ja silti alkoi menkat.. olisikohan mulla ollut sit joku kemiallinen tms ? Toivotaan että tytyn haamu kuitenkin vielä voimistuu! :p

Tänään "jo" kp9 tuntuu että mennyt aika nopsaa aika kun ei ole täällä käynyt koko ajan kurkkiis ! :) Niihän kukkaiskeijukin plussasi kun ei katsonut omia kiertopäiviään.. :)
 
HUUUUURJASTI ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!! :heart:

Täällä oli tänään pienimuotoinen kriisi mut siitä onneks selvittiin ihan puhumalla.
Mulla taitaa olla "syysmasennus" ku voisin vaan nukkua,nukkua ja nukkua.. :ashamed:
Kai tää tästä pikkuhiljaa..Antakkee anteks et vaan omaa napaa höpöttelen mut nyt ei irtoo..:ashamed: Huomenissa taas skriivailee lisäää!!!

Nyt kaikki plussailemaan!!:popcorn:
 
Ihanaa, lisää plussia, ONNEA Teddybear! :heart:

Ootko tyty testannut uudestaan, tuleeko jo vahvempi viiva testiin? Tsemppiä loppukiertoon ja kyytiläiselle tarrasukkia!

Mjj tsemppiä sullekin tähän kiertoon! Varmasti helpottaa tärppiä, jos saa ajatukset irti kiertopäivistä ja pupuilee mahdollisimman paljon "omasta halusta" eikä sen takia, että on kiertopäivien takia "pakko". :)

Jarenah pieni kriisi silloin tällöin puhdistaa ilmaa! Mä luulen, että meidän kyytiläinen sai alkunsa "sovintoseksistä" eli miehen kanssa oli riitaa useampi päivä oviksen aikoihin ihan turhasta ja kp 19 aikoihin vasta puuhasteltiin, testien tulokset kertoo ainakin siitä, että ovis on ollut niillämain.

Tässä vielä tämän aamun apteekin omalla tehty testi:

Aijaa.com - 7055729.jpg

ja eilinen digi

Aijaa.com - 7055762.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaiset!

Hurjasti onnea kaikille plussanneille!!! :flower: :heart: :heart: :flower:

Mä ny menin ja ostin testin mut en oo viel uskaltanu sitä tehdä. Älkääkä naurako siellä :|

Ihanaa, meillä on nyt sit virallinen viherpiipertäjäkin palstalla. Kyllä kohta on kaikki huolet korjattu :LOL:
 
Mirage ovisplussa päivä on selkeesti tänään..nyt vaan makkariin;)
Skorpioni testasin joo tänään, MUTTA testi viiva ei ole yhtään vahvistunu..: /pelotta,jos tämäkin nyt on kemiallinen:kieh: viivaa tuskin erotti, mutta kun testi kuivu, näkyy se himmeästi ilman tiirailua. Et, noh..en tiiä miten tän jutun käy: / Viime yönä tosin hikoilin ku sika ja välillä palels ku pientä elukaa..ja aamulla heräsin pahoinvointiin:xjota sit kestikin ihan jokusen tunnin, nyt jo helpompi olo..
Heidinyt vaan testiä kehiin, siulla hyvät kp:tkin:p!
 
Tuli muuten mieleen, että eikös joku plussanneista vois perustaa odotuspuolelle pinon pikkukakkosen odottajille:wave: kun semmosta ei viel oo, kaikki menee johonkin kuukausi pinoihin ( kesäkuun, heinäkuun jne.odottajiin) olis mukava jännätä sit samojen ihmisten kaa odotuspuolellakin kuin täällä??
 
oikein suuret onnittelut plussanneille!! Ihanaa :)

Omaa napaa:
Mulla on tänään nyt sitten siispä kp 3/35(-40),
en jaksais ootella kun ovikseen mulla vielä niiiin pitkä matka..se kun tapahtuu yleisesti ottaen vasta joskus kp 20-25 tienoolla JOS tapahtuu.
Toivon mukaan ainakin tässä kierrossa, kun ovistestit tipahtanee tänään postiluukusta. :)
 
Tyty Tuohon olisi loistava idea. Mukavempi jännittää tuttujen kanssa.

kait mä teen testin parin h sisään kunhan vessa hätää ilmenee. Tossa testissä oli kyllä et aamupissasta mut kokeillaan, voihan sitä tehdä huomenna uuden :D
 
Pikkukakkosten odottajien ketju olisi kieltämättä mielenkiintoinen. Nykyisissä ketjuissa on aika paljon osallistujia, joten seuraaminen ei ole kovin helppoa. Ja toisen odottaminen on kuitenkin vähän erilaista kuin esim. ensimmäisen. Ne jotka jaksavat ja ehtivät voivat kirjoittaa useampaankin ketjuun. No en tiedä ottaisinko edes itse osaa odotuspuolen ketjuihin, nyt juuri aika pessimistinen olo.
Odottelen siis edelleen tätiä, pessimistisesti. Eilen oli menkkamaista kipuilua vähän, lämmöt edelleen koholla ja muutenkin samaa melko oireetonta oloa. Jos saisin käsiini päivänkakkaran, repisin sen terälehdet yksitellen: "täti tulee, ei tule, tulee, ei tule...". Pitäisi kyllä keksiä jotain kivaa ja piristävää, ilmakin on niin harmaa.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

DD kp27/26-32 dpo13?
 

Yhteistyössä