**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Kävin vertaamassa omia lämpökäppyröitä viime ja tässä kierrossa, ja samaa mietin viime kierron osalta kuin onnenkipuna... Sain kyllä ovisplussan, limat muuttuivat ja lämmöt hyppäsivät uudelle tasolle, mutta sahailivat hirveästi edestakaisin. Että olisiko ollut ovuloimaton... Tässä kierrossa ainakin paljon tasaisemmat olleet. Noista limoista en tiedä, mulla aina jatkuu ihan tasaisena, mitä nyt muoto muuttuu takaisin hedelmättömäksi.

Tervetuloa, salaisia toiveita :wave: Valitettavasti en osaa minäkään tuosta vuodosta sanoa. Kuulostaisi oman hormonitoiminnan käynnistymisen fiboilta, mutta toivon tietysti jotain parin viikon päästä testissä nähtävää ;)

ON on vähän liiankin rauhallinen, ei yhtään mitään oireita. Ei kai vielä pitäisikään, mutta jotenkin on vaan fiilis, että ei tästä kierrosta tärpännyt. Osasyynsä voi tietty olla silläkin, että ensi kesälle on tiedossa kaikennäköistä jo nyt, enkä tiedä, miten reissaaminen onnistuisi kovin ison mahan kanssa. Mutta niitä reissuja tuunataan sitten tarvittaessa :)

Jiimii Sehän olisi sitten ihana synttärilahja :D Minäkin varmaan varsinaisesti testaan siinä kuunvaihteessa kun tulee dpo 12, mutta ajattelin kokeilla tuon herkäksi mainostetun puikkotestin ihan uteliaisuuttani. Olen ihan kaupan hyllyltä ostanut ovis- ja raskaustestit enkä ole noihin herkkiin aikaisemmin törmännyt. Sillä voisi periaatteesa testata jo tänään, mutta jos vielä pari päivää malttaisi tuonne torstaihin tai perjantaihin...
 
Viimeksi muokattu:
Tervetulon toivotus salaisia toiveita! :wave:

Mä oon aika pihalla mitä mun kropassa tapahtuu. Nyt siis kp. 10 ja ensimmäinen oikea kierto keskenmenon (tai tm:n) jälkeen. Eilen tuli ihan ministi pyyhittäessä paperiin rusehtavaa valkkaria. Tästä vähän hämmästyin että mitäs mitäs.. Nyt tuntuu oik. munasarjalla jotain josko se ovis sieltä kuitenkin tulisi. Aiemmin vaan olen tunnistanut oviksen limoista ja jomotuksesta, eikä ainakaan vielä ole samanlaista ollut. Nooh katsotaan ja kuullostellaan mitä tapahtuu.

Joululahjaplussa olisi niiin ihana :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille ja tervetuloa uusille!
Mirage Täälläkin on mietitty tota että ens kesälle syksylle on paljon kaikenlaista ohjelmaa mutta niitä sitten tuunaillaan tarpeen mukaan. Meillä myöskin rakennetaan omaa taloa joten saa nähdä kuinka meikäläisestä on apua jos ja kun tässä raskaudutaan.

Onnen kipuna Onko se niin ettei kaikissa kierroissa ovuloida? Mä oon vähän pihalla.

Oon vissiin vähän etuajassa mutta kuinka te ihmiset vietätte joulua? Ootteko oman perheen kanssa kotosalla, tuleeko vieraita jouluksi vai menettekö itse kylään? Me ollaan vietetty vuorojoulut minun vanhempien luona ja anoppilassa ja tänä jouluna olis sitten anoppilan vuoro. Haluaisin kovaa alkaa viettää joulua ihan omassa kotona ja sitten isovanhemmat voisivat tulla meille. Asumme kerrostalo-väliaikais-asunnossa nyt joten ei siellä oikein joulua huvita viettää mutta ensi vuonna olisi tarkoitus alkaa viettää joulut omassa talossa.

Omaa napaa sen verran että täällä kuvitellaan nyt kaikki mahdolliset raskausoireet. Jätimme ehkäisyn pois siinä oviksen loppupuolella joten enpä usko että nyt heti tärppäis mutta toivon sitä tietenkin niin paljon että kuvittelen kaikki oireet nyt itselleni. Tuntuu outo olo ja alavatsalla outoja tuntemuksia ja rintoja aristaa jne. hohhoijaa... Ekassa raskaudessa tiesin jo etukäteen olevani raskaana, oli vaan sellanen tunne ja nyt on mukamas sama tunne. Pois tämä minusta. Kiertopäivä on 19/26 ja dpo kai joku tyyliin 8. Mutta katsotaan jos itä ens alkuviikosta pääsis testaileen. Tämä on kyllä niin inhottavaa kun elättelee suuria toiveita...
 
Pakko vähän tulla purkamaan. Anteeksi oma napaisuus... :ashamed: mutta mua niin ärsyttää, miestä ei oo yhtään kiinnostanut petipuuhat.. Luulee kait että niitä lapsia tulee tosta noin vaan.. Eilen tais olla oviski, jota ei oo kyllä hyödynnetty ! Jospa ens kierrossa sit.. Jospa meille sit syysvauva tulis.. :stick:
 
JiiMii
Viime kuussa ihan puskista alko menkat ja pituudeks tuli vain 24pvä...
Niin et mitä tuonne listaan nyt sitten laittaskaan... :stick: Laita vaikka tälle päivälle et kp13/24-36. Kuitenki lyhemään näyttäs nuo kierrot niin tuskin enää mitään 44pvä:n kiertoa tulee.
Ja laita et yk1. Viime kuussa keretty ku kahesti pupuilemaan niin ei kai sitä lasketa :D

Mirage
Juu sitä toivon minäki vaan ota tästä kropasta selvää...
Kuten minttumillaki ei mullakaan ole tämmösistä kokemusta. Pahottelut km:sta :hug:

Voisin mä tieten jotaki itestäni kertoakki.
Esikoinen (poika) on syntyny 10/2009 ja nyt olis pikkuveli/sisko toiveissa =)
Mulla on ikää 22v ja olen vielä hoitovapaalla kotona pojan kanssa ja mies on 26v. Siinä jotaki näin alkaisiks ja kiva ku pääsin mukaan...
Kiva ku saa juttuseuraa, ukko ei kohta jaksais kuunnella mun juttuja. Sano ettei tässä tekemällä aleta yrittämään, sen puolilta tää kait on enemmän tjottailua :whistle:


Omaan napaan...Se vuoto mitä eilen oli niin loppu eikä mitään kipuja ollu. Nyt vaan jostaki onnistuin räkätaudin saamaan :|
Kurkku kipee ja päätä särkee... Toivottavasti tuo poika tältä säästyis, itellä ainaki on aivan kauhee olo :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
**********:flower:Tiistai 23.11.2010:flower:**************

MUKANA:

Iines83.................. poika10/09.................. kp 38/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 37/30 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05................. kp 24/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 24/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09.................. kp 24/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 21/28-30 *yk 1
Danone81...............esikoinen 08/09............ kp 20/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 20/?? *yk1
Lyyli*......................poika 09/09.................. kp 20/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 20/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 19/28-34 *yk 5
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 19/26 *yk 1
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 18/30-31 *yk 5
Majj......................tyttö 06/08.................... kp 16/28-30 *yk 3
Salainen toive........poika 10/09................... kp 13/24-36 *yk 1
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 10/27-31 *yk 2
Minttumi................esikoinen 10/09............. kp 10/25 *yk1.
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 9/35(-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 8/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 5/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 4/30 *yk 4


Vauvaqme..............?................. ................ kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............ kp ?/28-32
Tiitu87....................?............ .................... ?
Kristiina81...............poika 11/08.................

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
kikka89.................. tyttö 08/09
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08

HAAMUILIJAT:


:heart:PLUSSANNEET 2010:heart::

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
katso liitettä 11686
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaiset!

Salainen toive :heart: tervetuloa joukkoon =)

Täällä ei mitään ihmeitä, niin tylsiä nää alkupäivät |O Sit on vielä flunssa sekä pojalla että mulla niin olo tuplaten mukava.

Meidän joulu vietetään anoppilassa. Olisi kyllä kiva jos tulisivat meille, mutta anopille tärkeää että joulu aina hänellä. Siellä sit saunotaan ja käydään sukuhaudoilla ja joulukirkossa.
 
Jokos Hemari siirretään plussanneisiin ;) ?

Mirage,mitä testejä noi tollaset on mitkä on noin herkkiä? olisit nyt mun kans sinne maanantai aamuun asti odotellu... ;)

Matilda-08 tervetuloo virallisesti kuumeilemaan =) ja kyllä,kaikissa kierroissa ei ovuloida,ovulaatio tapahtuu noin 10krt/vuodessa...

Majj no onpa kyllä ja yleensä miehet on niita jotka on valmiita..olisiko hänellä ressiä ja kiireitä päällä?ja ei seksi ole ensimmäisenä mielessä..

Salainen toive...oliko millaset noi kp24 alkaneet kuukautiset,siis oliko normaalista poikkeavat?mietin vain et ku kuukautisethan voi tulla vaikka olisi raskaana,ja ottaen huomioon tuon sun kierron pituuden niin olisiko mahd et tuo kp24 vuoto olisi ollu kiinnittymisvuotoa??ja nyt olisit raskaana??anteeksi jos täs nostelen sua pilvilinnoihin mut tuli vain mieleen :D

Joulun poika on tänä vuonna isällään =( ennen ollaan pomputeltu sitä pojan Isän tahdon mukaan joulun aika mut nyt sain tahtoni läpi että on isällään koko joulun ajan ja sit ens vuonna mulla,et saa rauhassa nauttia ja levätä=) mutta me mennään miehen kans joulun ajaksi minun vanhempien luokse ja levätään siellä =)
 
Jiimii sen kun tosiaan tietäis, mitä testejä ne on ;) rfsu:n testikynän löysin tuosta naapurikaupan alehyllystä. Hurjalta vaan tuntuu lupaukset... eli epäilen, että negaa näyttää kuitenkin vielä loppuviikosta, mutta aina sitä saa yrittää ;)

Majj ärsyttävää :( Toivottavasti saatte ensi kierrossa ajoituksen osumaan paremmin, jos nyt meni ohi. Entä jos et kerro miehelle "sopivasta" ajoitushetkestä, vedät vaan makkariin? ;)

Joulu Ollaan tänä vuonna alkuosa minun porukoilla, sitten loppujoulu miehen porukoilla. Asuvat niin lähekkäin, että ei ole suuri muutto... Omassa kodissahan se olisi ihana viettää, mutta kun muu suku asuu kaukana, niin halutaan kuitenkin suvun kanssa jakaa. Vuosi kerrallaan :) Nyt on ollut ihana, kun esikko on alkanut tajuamaan tontuista ja joulupukista yms ihan oikeasti jotain. Kaikki on otettu irti :D Mitäs te muut touhuatte joulun alla esikoisten kanssa?
 
Hej!!
Tervetuloa joukkoon kaikki uudet!! :)

Täällä jatkuu "oireilu"(jotka siis keksin varmaa päästäni niinku viime kierrossa).
Tällä kertaa "oireita" olis tissien arkuus ja aaaarmoton väsymys kokoajan!!
Ja eilen vihlas alamahaa ku venyttelin illalla! Ja muutenkin tuntuu välillä painetta alamahassa välillä..
No mutta 6pvä päästä pudotaan taas maan pinnalle(ja listan alareunaan)

Joulu: Meillä joulu vietetään erikseen.
Me mennään poitsun kanssa aattona mun äidille ja isäpuolelle,ja puolet mun sisaruksista tulee myös,toinen puolisko onkin sit isällä ja äitipuolella.
Äijä lähtee sukuloimaan kotikaupunkiinsa äitinsä ja muiden sukulaisten luo.

Jokos leidit on aloittanut lahjojen oston??
 
Tänään aamulla nyt sitten tehty toinen testi, apteekin oma sekin, ja eiköhän mut voi plussanneisiin jo siirtää :) Ensin kyllä näytti siltä että ei tuu mitään viiva :O Sit tuli sen minuutin sisällä sellainen aika repaleinen viiva, mutta 5min sisällä oli jo yhtä vahva ku kontrollivivia. Vähänkö pelästyin ensin!

Haikealta tuntuu jättää teidät...käyn kyllä lukemassa teidän uutisia :)

Paljon paljon plussaonnea teille kaikille ihanaiset naiset! Tulkaapahan kaikki nyt tuonne odottajiin pian :) Vielä iso plussapuhuri puuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh!!!
 
Te jotka tunnette oviksen, kertokaa mulle miltä se tuntuu. Tuntuuko kovaa vai saako arvuutella? Kuinka kauan tunne kestää ja jos myös kohtaa osaatte kertoa niin sanokaa vain. Kun itse täällä sen pitkän kierron kanssa elelen ja jotain tunnetta joskus tuntuu, minkä olen luullut voivan olla ovis. Mut sit mua hämää, kun se tunne on nyt ollut tässäkin kierrossa jo kaksi kertaa... Oisko ollut joskus kp 20 ja sit nyt kp 60... Eli taidan olla ihan hakoteillä:headwall:

Joulua vietetään sukulaisten kanssa. Voisi sanoa, että samalla isolla porukalla sitä vietetty jo koko elämäni ajan. Tuntuu tosi vieraalta ajatukselta jos olisi vain oman perheen kanssa kotona.
Lahjojakin on tullut jo muutama hankittua. Yleensä menee viime tippaan niin nyt ajattelin aloittaa aikasin hankinnan.=)
 
JiiMii
No mä kans sitä eka mietin et jos se vuoto johtuski raskaudesta mut ihan kipujaki oli ja vuotoa kuitenki musta ihan normaalien menkkojen tapaan... Mietin mä tässä jo et jos olis tänään tehny testin varalta, sillon en kerenny edes testaamaan ku ne yllättäen alkoki. Mut eipä mulla mitään oireitakaan ole niin... :whistle:
Esikoisesta arvelin ovulaation olleen kp14 ja kp21 alko semmoset jomottelut munasarjoissa ja ikään ku olis tulessa ollu. Ja paineen tunnetta oli kans. Siitä sitten pari päivää niin tissit meni kipeeks... Siitä tiesin et nyt on pikkunen matkassa. Kp27 sitten sain haamun testiin.

Jarenah
Pidetään peukkuja! Hyvältä ainaki kuulostais :)
Ja joku toinenki oli jolla oli lupaavan olosia oireita, nimeä en nyt muista :whistle:

hemarille onnittelut! :flower: Meillä esikoiset on saman ikäset :)

Kristiina
Perhesuunnittelun sivulla muistaakseni oli aika hyvin juttua siitä miten voi ovulaation tunnistaa.
Mä ite en ole koskaan tikuttanu ovista niin en sata varma voi olla. Mut suunnilleen ehkä tiiän millon se on ollu. Mulla jomottaa munasarjoja ja sitten nyt ainaki luulen huomanneeni niitä limoja :x

Joulu me vietetään aina mun vanhempien luona. Miehen vanhemmat ei juuri joulua vietä...
Lahjoja en oo vielä ostanu ku pari... Pienellä budjetilla mennään tää joulu ku mä saan vaan kotihoidontukee
 
Viimeksi muokattu:
Kristiina Minulla tuntuu ovis sellaisena tylppänä mutta ei kipeänä tuntemuksena, kestää muutamaan otteeseen päivän aikana jotain vajaan minuutin kerrallaan. Tuo paineen tunne on aika hyvä kuvaamaan sitä... Tuntuu tuossa suunnilleen navasta viitisen senttiä sivulle ja saman verran alaspäin. Keltarauhanenkin voi loppukierrosta kipuilla ja tuntua. Voisiko olla siitä kyse? :)

Lahjoja on ostettu varmaan melkein kaikki mitä aiotaankin, kerrankin löytyi ajoissa :) Mikään itsetarkoitus ei kyllä ollut, saatiin vaan miehen kanssa yhteinen lapsivapaa viikonloppu niin hyödynnettiin. Pienellä budjetilla täälläkin, minä niin ikään kotihoidontuella.
 
Kristiina: Mulla oviskivut yleensa tuntuneet yhta miellyttavilta kuin olisi joku veitsi mahan sisassa ja aina askeleen ottaessa tokkaisi munasarjaan..tosi kivuliasta, mutta yleensa koskee vain liikkuessa (tarahdykset). Navasta katsottuna ehka kello 4 tai 8 (riippuen kummalta puolelta ovuloi) ja etaisyys jotain 5 ja 10 cm valilta...: /

Joululahjoista en ole viela ostanut kuin pari lahjaa kummitytolle ja yhden pienen lahjan siskolle. Taidan hommata sellaisen lahjakorin appivanhemmille kun muutakaan en keksi...Omalle pojalle en edes ole viela katsellutkaan mitaan...tai miehelle...:ashamed: En kylla meinannutkaan kuin ostaa ehka yhden tai kaksi lahjaa pojalle, ei se niista ymmarra viela mitaan. Ja saa sukulaisilta varmasti aika monta lahjaa.
 
Salaisia: Ei,ei,ei saa yllyttää mua kun oon ihan varma et kuvittelen TAAS nää kaik oireet niinku viime kierrossa. :p


Mä olen ostanut vast kahdel sisaruksel ja neljäl sisaruksel pitäs viel ostaa ja tietenki vanhemmat ja poika ja muutamal ystäväl.Ja tietenkin miehel! :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet! Meillä koko perhe flunssassa. Kauhea räkätauti.

Oviksesta: Mä luulen tunnistavani oviksen limoista ja kivuista. Mulla alkaa pari päivää aiemmin aika kovatkin kipuilut munasarjalla ja just painontunnetta koko alavatsalla. Limat just tätä kananmunavalkuaista. :whistle:

Nyt tosiaan ei yhtään hajua tästä kierrosta. Eilen vähän jomotteli oik. munasarjalla, muttei samanlailla kun aiemmissa kierroissa. Joko ovista ei tule tässä kierrossa lainkaan tai sitten tulee pitempi kierto. Nyt siis kp. 11 ja oviksen hyödyntämisen tehostaminen on kuitenkin aloitettu, vaikken selviä oireita olekkaan bongannut. :xmas:

Lahjoista: Itse en ole ostanut vielä yhtään lahjaa. :whistle: Yleensäkkin jää aika myöhäseks ja nyt vielä muutto tässä niin eipä kauheesti ole ehtinytkään.
 
Mietin tässä olenko aina väärään aikaan liikkeellä yrityksen kanssa, kun tähdätään siihen limat->oviskivut-vaiheeseen jokapäivälle muutaman päivän ajaksi? Jos se ovis tapahtuukin vasta kaikkien oireiden _jälkeen_... Shit! No tässä kierrossa ainakin lämmöt laski ja nousi vikana seksipäivänä eli toisinsanoen kp17, ja kp18 (36,6->36,4->36,8) olivat jo korkealla eli veikkaisin että ovis on tapahtunut siinä kp 17:n aikana. Tai sitten ei, mutta oireiden perusteella näin veikkaisin.

Täällä on tosiaan hiljentynyt, ehkä se tästä taas kun alkaa olla enemmän porukkaa lähellä testaamista, minä ainakin tulen olemaan sitten äänessä keksittyine oireineni :LOL:

Joulun vietämme minun äitini ja sukulaisten kanssa täällä kotikaupungissa. Miehen sukulaiset reissaavat äitinsä kotipaikalle muutaman sadan kilometrin päähän ja sinne ei ole mitään järkeä lähteä meidän hirmukoirien kanssa jotka pistelevät poskeensa tädin villakoiran. Ja minä olen enemmän kuin tyytyväinen tähän ratkaisuun. Mennään aina viikkoa ennen joulua miehen vanhemmille syömään hyvin ja vaihtamaan paketit ja sitten uutena vuotena taas nähdään :).

Jaa, pitänee lähteä lumitöihin ennenkuin poika herää! Nukkuukin tänään pitkään kun yöllä keikkui puolisentoista tuntia ja lopulta suostui nukkumaan vain äidin kainalossa.. meidän mammanpoika :D.
 
Kikka Kiinnitytmisvuotoahan ei tule kuin ihan pienellä prosentilla naisista, samoin muistaakseni vain yksi kolmesta tuntee kiinnittymisen sellaisena puikkomaisena pistona (itse tunsin esikoisesta). Eli vuodottomuus ei kerro mitään :) Paljonko sulla on dpo, tiedätkö?

Kinkula Täällä dpo 7 ja ei just mitään oireita :D Jotenkin en jaksa uskoa, että olisin raskaana... Perjantaina tai lauantaina varmaan testaan tuolla herkällä testillä, mutta ainakin tällä hetkellä lähinnä huvin vuoksi :p Joskin lämmöt dippasivat eilen muutaman kymmenyksen ja nousivat tänään edeltänyttä tasoa korkeammalle, joten eiköhän tässä kohta saa jotain oireita itselleen kuviteltua ;)

Niin ja kinkula vielä luin oisko ollut jotain viikko sitten uutisen, jossa oli tutkittu naisten raskaaksi tulemista ovulaation ja yhdynnän ajoituksen suhteen. Tuloksissa oli muistaakseni että pari päivää ennen ovista sekstanneista joka kolmas tuli raskaaksi, mutta oviksen jälkeen - edes sinä seuraavana päivänä - harrastelleista ei vissiin yksikään. Muistaakseni 6% tuli raskaaksi yli kolme päivää ennen ovista ajoitetulla yhdynnällä. Eli tutkimuksessa todettiin, että parempi olla etukäteen asialla vaikka parikin päivää ennen kuin yrittää ajoittaa juuri ovikseen ja sitten myöhästyä siitä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mäki oon täällä ihan karseessa räkätaudissa... : / Mä en edes muista millon oon viimeks ollu sairaana... Tietenki mieleen tuli ku kuulemma raskaana ollessa vastustuskyky huononee jotta elimistö ei hylkis vauvanalkua... No joo nyt kuitenki vasta 3-4pvä oviksesta...

kikka
Juu eihän sitä kiinnittymisvuotoa kaikilla tule. En mäkään mielestäni mitään semmosta huomannu ku esikoista aloin oottamaan... Että älä vielä lyö hanskoja tiskiin :)

kinkula
Mä kans aloin miettimään oltiinko oikeeseen aikaan liikkeellä.. Tai tuli vaan mieleen et olikohan se sittenkään ovis... :confused: No ens viikolla sen varmaan näkee että alkaako tulemaan oireita...
 

Yhteistyössä