**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

:attn:NYT TARTTEN TEIN MIELIPITEITÄ!!!:attn:


Tulin juur aamun vessakäynniltä ja pyyhkiessäni pissaamisen jäljiltä oli paperi hailukan punertava??(kuin myös pissa,juuh tarkistin kurkkamalla pönttöön koska hämmästyin!!)!?!?

WOOOT?!?? ?!?

Mulla aina ollut tosi täsmällinen jollei ERITTÄIN täsmällinen tuo tädin tulo ja siihen kun viel olis 4pvää!??!!?!?
AUTTAKKEEE!??!!?? :O
 
jerenah: olisko se nyt sitten sitä paljon puhuttua kiinnittymisvuotoa? :whistle:

ON: Ei mitään, ei siis yhtään mitään oireita. Ei edes pääse keksimään kun ei ole MITÄÄN :D Että kai se on meikäläisen massu ainakin ilman kyytiläistä. En millään muista kuinka meni esikoisen kanssa,että oliko kummempia oireita... Näin se aika kultaa muistot ja kun ei varmaan oo missään ylhäälläkään noita juttuja. Mulla on tosiaan 3.12 työpaikan pikkujoulut joten sillon on pakko testata.. (tai pakko ja pakko... en varmaan oikein uskaltais ottaa siinäkään tapauksessa että nega tulis ja tätiä ei näy : / )
Se on vaan sitten kurjaa selitellä vesilinjaa ja autolla tulemista :D
 
Taitaa olla täti tulossa ennen aikojaan kyläää....:(
Sinänsä outoa et mulla on tosiaan nyt 5v ollut to-del-la täsmällinen vierailuaika...
Tuntuu vaan et väri paperissa voimistuu ku kävin äsken uudestaan vessassa "väkisin" pissaamassa.. :D
 
Nyt se hermoilu sitten alkoi :D Mitään muita oloja ei ole, mutta lämmöt hyppäsivät juuri uudelle tasolle :O Ennen ovista oli 35,9, oviksen jälkeen nousi 36,5:een, toissapäivänä dippasivat 36,3:een ja nyt toista päivää 36,8 :O Dpo 8 nyt siis. Tällaista ei ole ollut missään aikaisemmassa kierrossa... Jotenkin olen kyllä satavarma, että en ole raskaana, vaikka ajoitus saatiinkin nappiin, mutta korkealta pudotaan viikonloppuna jos kerran pudotaan :D Ja toisaalta palelee ja vähän öklötti aamulla. Mutta sitä oli kyllä viime kierrossakin...

Jiimii Täytyypä käydä meidän apteekissa ihan kyselemässä, katsoin kyllä viime reissulla ja en nähnyt kuin noita yhden kymmenyksen digejä. Voi olla niin tuppukylä tämä, ettei löydy... Mutta kiitos tiedosta :)

Jarenah Kyllä noin runsas tädiltä valitettavasti kuulostaisi :( Kiinnittymisvuoto on käsittääkseni ihan vaan pieniä veriviiruja, mitä tulee liman seassa... Voin toki olla väärässäkin. Outo aika sulle kyllä, jos noin säännöllinen kierto on ollut :confused:
 
Jarenah Mullakin tuli tuo kiinnittymisvuoto mieleen. Mulla on yks tuttava jolla kaksi lasta ja hänellä tullut molemmissa tuollaista vuotoa aina välillä. Syytä ei ole koskaan löydetty ja kaikki mennyt silti hyvin.

Mirage Mulla on noi lämmöt kanssa mennyt ihmeellisesti. Mä en tiedä mitä tarkottaa enkä alkukierrosta ole mitään mitannut mutta nyt on ollut koko tämän viikon 36,7-36,9 ja mulla normaalilämpö on siinä 36 pintaan vähän yli. Siinä tietenkin mulle taas sellanen uusi merkki joka nostaa vielä korkeammalle pilviin.

Mä oon täällä vähän tulisilla hiilillä..Vaikka olin päättänyt että otan ihan rauhallisesti ja vauva tulee kun on tullakseen. Nyt on kovasti menkkamaista kipuilua ollut useemman päivän ja tiistaina pitäisi alkaa vasta. Sitten menin vielä lukemaan vanhoja merkintöjä ja ekassa raskaudessa olin tuntenut elohiirentyylisiä tuntemuksia ennen plussausta ja olin ne kokonaan unohtanut. Niitä mulla on ollut myös tuossa parina päivänä. Että taas odotukset kasvaa. Tietääkö joku mistä tuo voi johtua että tuntuu kuin olisi elohiiri mahassa?
 
:snotty: Karsee yö takana. Onneks mies heräs yöllä ku poika heräili... Vaikka olo on siltiki niinku ei olis nukkunu yhtään...

danone
Ens viikolla alkuviikosta pitäs alkaa varmaan oireita tulemaan jos on tärpänny, ainaki esikoisesta tuli samoihin aikoihin oireita. Testata ajattelin joulukuun ekana viikonloppuna. Jos tarvetta sitten on...

Jarenah
Toivotaan et olis jotain muuta se vuoto...

Huikkaan vielä tuosta imettämisestä ja sen vaikutuksesta raskaaksi tulemiseen... :wave:
Imettääkö joku vielä? Vaikuttaakohan se vielä ku imetän poikaa n.4-6krt päivässä... Pikku hiljaa tässä vähentäny...
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive: minä imetän edelleen (joo-o...) ja poika on 1v2kk :D. Meillä pitkään imetykseen syy on ollut maitoallergiassa ja siinä ettei oikein löytynyt sopivaa korviketta, niin päätin sitten jatkaa hyvin sujunutta tissittelyä vielä niin pitkään kunnes löytyy jokin maidonkorvike mitä poika suostuu juomaan. Nyt on jo voiton puolella sekin taistelu, kun soijamaito on alkanut kelvata.

Olenkin vähentänyt imetystä parin kuukauden aikana tässä pikkuhiljaa, ensin jäi pois päiväunien jälkeen-tissi, sitten tämän kierron alussa kolmisen viikkoa sitten myös päiväunille menemis-tissi, ja nyt suunnitelmissa on joulukuun alussa jättää pois joko iltaunille meno-tissi tai sitten aamuyön tissi. Imetän siis kaksi kertaa päivässä tällä hetkellä tässä kierrossa, ja ensi kerron alusta sitten vain yhden kerran, ja jouluna päätin että saa loppua kokonaan.

Olen ihan varma että ainakin mun tapauksessa imetys haittaa merkittävästi raskaaksituloa. Nyt on menossa jo yk5 eikä plussaa kuulu - esikoinen tärppäsi samantien. Mä en itsekään voi tällä hetkellä syödä maitotuotteita enkä munaa ja ruokavalio on aika kehno ja paino senkun putoaa edelleen vaikkei todellakaan enää sais! Yöt on myös meillä tosi katkonaisia ja mä en saa koskaan nukkua rauhassa kun pojalle ei kelpaa kuin tissi=äiti yöllä herätessä, ja mä oon tosi raskaasti väsynyt jo tähän ikuiseen valvomiseen ja kaikkeen. Luulen siis että kroppa on kaikenkaikkiaan niin lujilla ettei sillä ole "varaa" raskautua.

Sitähän sanotaan etät imetys hankaloittaa raskautumista siten, että se prolaktiini heikentää alkion kiinnittymismahdollisuuksia kohdun limakalvolle, ja sen vuoksi aiheuttaa kemiallisia ja keskenmenoja. Olen aika paljon perehtynyt näihin tässä kuukausien varrella jo :D. Sitten myös yöimetyksen sanotaan eniten ylläpitävän näitä prolaktiinitasoja eli päivätissittely ei olisi niin pahasta raskautta ajatellen. Niin, ja imetyksen "ehkäisyteho" ei ole enää riittävä jos on vuorokaudessa yksikin yli kuuden tunnin imetysväli, olen myös lukenut jostain.

Paljonhan on tietysti sitten näitäkin tarinoita, että raskaaksi tullaan hyvinkin helposti vaikka imetys vielä jatkuu, mutta sinuna en ihmettelisi, jos tuolla 4-6 kerran tahdilla ei uusi raskaus ihan heti ekalla tai tokalla yrityskierrolla alakaan. Tsemppiä kaikenkaikkiaan ja muista että imetys on sille jo-olemassaolevalle-lapselle tosi tärkeä juttu! Mun on pitänyt tosi paljon painia tän asian kanssa ja voisin jauhaa siitä tuntikausia puoleen ja toiseen :D.. ja sen huomaa tämänkin viestin pituudesta, toivottavasti on apua!
 
Minuun suoraansanottuna vituttaa nää alkukierrot, ne on ihan perseestä..aika matelee ja tuntuu ettei ovikseen asti ikinä pääse..:stick::headwall::kieh:..paljon helpompaa sitten oviksen jälkeen, vaikka onkin piinapäivät, mutta silti..tää on perseestä! Pitäs keksii kokoaja jottai kivaa tekemistä, et aika ees jollain lailla kuluis..
onneks miehen veli tulee tänä iltana yökyliin ja huomenna tulee miun sisko ja serkku v.lopux..päässää jouluostoksille ja teen tytöille rakenne kynnet:) josta tulikin mieleen, että Mitä ammatteja teillä on?:wave: Ite olen lähihoitaja, Maskeeraaja ja kynsimuotoilija..:p

Huomenna vika clomi päivä-->tissit on turvonnu ja kuumia aaltoja tulee varsinki öisin, hikoilen hitoksee mitä en normisti tee.
Jarenah voisin itekkin veikata, että kyseessä kiinnittymisvuoto, jos ei kunnon vuodoksi äidy;)
Matilda jotkus sanoo, että niillä juuri ollut tommonen "elohiiri"tuntemus masussa kun ovat plussanneet..plussatuulia:whistle:!
Mirage siulla hyvät lämmöt..toivotaan , että enteilis raskautta=)
 
Ja hei taas..

Eipä ole vuoto voimistunut edelleen pelkkää hailukkaa.. :O
Kaasuja olen päästellyt niin paljon että oikein hävettää!!Mistä lie ilmavaivat johtuvat!?!? :eek:
Saas kattoo mitä tässä nyt tapahtuu... :)

Kettu kiittää ja kuittaa tältä erää!! :whistle:
 
kinkula
Joo huomasin sun tekstistä et oot tätä asiaa paljon pohtinu :D
Mulle kans itelle tää imetys on jotenki tärkeetä tai silleen ku tää on vaan mun ja pojan välinen juttu. Ja sitten ku se loppuu niin eihän se kohta enää mua tarttekkaan :O :LOL: Kai se on jotain luopumisen tuskaa...
Nyt tänään on imetyskertoja ollu vissiin kaks tai kolme. Ajattelin et jos tuohon kolmeen tai neljään kertaan sais nyt alkuun vähennettyä...
Meillä kyllä huomaa et tissi on pojalle vielä tärkee... Selkeesti hakee lohtua ja läheisyyttäki siitä...

tyty kyseli ammateista... Mä olen kans lähihoitaja :)

Jarenah
Pidetäänpäs peukkuja jos se onki tosiaan muusta johtuvaa vuotoa b:)d
 
Imetyksestä se on jännä, miten tunnesidonnainen juttu se on :) Imetin esikoista suunnilleen vuoden ikäiseksi, ja vähitellen lopeteltiin. Yhden kerran pudotin aina viikossa, jätin vain aamu- ja iltaimetykset. Iltaimetys oli tuo viimeinen. Tosi helposti meni, ja oikeastaan se lopullinen lopetuspäätös tuli joulun tienoilla, kun neiti ei selvästi enää kaivannut tissiä. Tutia vaan lutkutti :D

Olin meinannut vielä pari iltaa imettää, mutta kun sitten tein äkkipäätöksen, että tänä iltana en enää imetä, niin ei tullut kyyneltäkään tytöltä. Sen kyllä huomasi jo lopettelun aikana, että sylin kaipuu kasvoi. Vaikeampaa taisi se lopettaminen olla äidille kuin tyttärelle ;) Mutta kyllä sitä itsekin tuli aikanaan jokunen kyynel asiassa itkettyä. Tarkoittihan se, että pieni on jo iso :heart:

Tytyn ammattigallupiin täällä ois yksi ope hei :wave: Joskin kotipedagogina vaikutan vielä esikoisen kanssa toistaiseksi.

Matilda onko sulla tuo normaalilämpö, minkä mainitsit, alku- vai loppukierron normilämpö? Niillähän on normaalisti se 0,5-1 astetta eroa niin, että oviksen jälkeen nousevat. Minulla tuo noin 36 on alkukierron normilämpö ja se 36,5 loppukierrossa. Sitten lämmöt tippuu päivä-pari ennen tätiä.

Jarenah eikös ilmavaivat ole yksi raskausoire? ;)
 
:wave: Torstai-illat kaikille!

Jarenah: Mulla tuli esikoisen aikana tosiaan tuollaista kiinnittymisvuotoa noin viikko ennen menkkojen alku päivää. Ihan haalean vaaleanpunaista ja tuli vain pyyhittäessä... ja vuorokauden ajan suunilleen.

ON:
Flunssa jatkuu. Mä oon yskiny tänään melkeen keuhkot pihalle. Lisäks korvaa särkee ja pää täynnä räkää. Oliko ovis? jäi nyt kysymysmerkiksi.. ja selviää sitten parin viikon päästä miten käy. :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Tytyn kans niin samaa mieltä tämän alkukierron harmaudesta. Mitään muuta tehtävää kun odotella tärppipäivien edes lähestyvän. Vielä ei viitti edes alkaa tikuttamaan.

Täällä autonkuljettaja (rekkakuski) ja nyt vuoden alusta perhepäivähoitaja =)
 
**********Torstai 25.11.2010**************
katso liitettä 11717
MUKANA:

Iines83.................. poika10/09.................. kp 40/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 39/30 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05................. kp 26/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 26/29-30 *yk 2
Viola-85..................tyttö 03/09.................. kp 26/n.29-30 *yk 1
onnenkipuna............poika 12/06................. kp 23/28-30 *yk 1
Danone81...............esikoinen 08/09............ kp 22/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 22/?? *yk1
Lyyli*......................poika 09/09.................. kp 22/29-31 *yk 7
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 22/27-28 *yk 3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 21/28-34 *yk 5
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 21/26 *yk 1
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 21/26 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 20/30-31 *yk 5
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 18/28-30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 15/24-36 *yk 1
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 12/27-31 *yk 2
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 12/25 *yk 1
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 11/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 10/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 7/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 6/30 *yk 4


LocoKako................esikoinen 11/09............
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ...........
HekkuLiini...............esikoinen 07/10............
Kristiina81...............poika 11/08.................

TAUSTAILEMASSA:
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
kikka89.................. tyttö 08/09
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08

HAAMUILIJAT:


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Tyty merkonomi täällä:wave:..alkukierrot todella on perseestä:kieh:!!! ja sit myös oviksen ja menkkojen välinen!!! :LOL:

Jarenah toivottavasti toi olis jotai kiinnittymisvuotoa tms.. +++++++ puhaltelen sinne!!!

Mirage miten olis lauantai aamuna testaus ;) ?jos mulle tulee testit niin ajattelin testata niin kattoo miten voi juhlia synttäreitä vaik tuskin se viel näkyy mut sit ottaa kuite iisimmin...
Täällä lämpöjen dippaus tänä aamuna(Dpo7) toivotaan et huomenna nousee kivasti :D Eikä miullakaan mitä ihmeellisempiä oireita toisin ku muissa kierroissa!:confused: mitä nyt hieman särkeny kohtua...mie niiiiin toivon et nyt tärppäis!!!! Meillä on työkaverin kans viel niin hassusti että meillä on ihan samat kiertopäivät ja kumpiki yrittää raskautua joten olis mahtavaa odottaa samaan aikaan:p!!
 
Täällä alkaa olla monellakin jännät paikat kun kierrot lähetsyy loppuaan :)

Itse ajattelin huomenna töiden jälkeen ajella apteekin kautti ja kokeilla testata ekan kerran? Onkohan liian aikaista? Nyt 12 vrk mahdollisesta hedelmöttymisestä. Jänskää melkolailla, meillä työpaikan pikkujoulut myös 10pvä. ja työkaveri jo kovasti suunnitellut "jatkoja" baarikierroksen kautta jne. JOTEN voip olla mie liikkun autolla "kyyti ongelmien vuoksi" ;) "Oireita": Tosi paksu olo :/ (toivottavasti olen raskaana, muuten tää turvotus on jotain kamalaa :D ) Eka raskaudessa farkut kävi liian pieniksi ennen menkkojen poisjääntiä, joka oli outoa ja ? Mutta kaiketi turpoan hyväksi heti alussa :D Nyt alkuviikon luennoilla jouduin istumaan vyönsolki ja litsit auki kun tuntu että painaa hulluna kokoajan. Pissalla käynti on lisääntynyt huomattavasti (niinkuin ekassa). Pientä juilintaa häpyliitoksessa ja toisinaan alavatsalla. Outo kupla/elohiiri olo vatsassa säännöllisen epäsäännöllisesti :D Mutta niinkuin todettua olen oikein hyvä saamaan ties mitä oireita jos johonkin ihan tosissaan uskon, joten testaaminen jänskää aikalailla... Kierron pituuttakaan kun en oikein koskaan ole muistanut laskea, niin todellista menkkojen alkupäivää on vaikea ennustaa, mutta sen tiiä että ennen kuun vaihdetta pitäisi alkaa (jos alkaa....)

Ammateista: Täällä yksi fysioterapeutti :wave:

Jerenah: Pidän peukkuja!
 
Ammatti: Parturi-kampaaja ! :)

Viola-85 Saako kysyä sun mielipidettä kun kerta olet fysioterapeutti.. Sain elokuussa lääkäriltä lähetteen fysioon mutta en sit ole mennytkään, kun hartiat/ niska selvästi paremmassa kunnossa. Olisiko silti ollut hyvä käyttää se lähete vai? :D

Täällä ollaan esikoisenkaa molemmat kamalassa flunssassa, ei tiedä miten päin pitäis olla että sais hyvin hengitettyä.. :snotty:
 
Joo viola heti kertomaan kuis kävi!! Ja tytylle tsemppiä alkukiertoon, se ON perseestä!! Ei epäilystäkään!

JiiMii, samoissa mennään ja mä en vielä uneksikaan testaamisesta, just katoin et oho kp21 menossa, ehkä siis joskus tämäkin kiekka loppuu ja uusi alkaa.. en jaksa edes toivoa kun saan taas kuitenkin vain pettyä :/. Oireita en ole vielä onnistunut kehittämään mutta eiköhän sekin kohta ala. Kyllä tää naisen mieli on ihmeellinen!

Ainiin, täällä kirjoittelee byrokraatti.
 
Tyty Ihan samaa mieltä tosta alkukierrosta. Mua oikein jo valmiiks nyppii kun ens viikolla pitäisi alkaa sit uus kierto. Mutta laskeskelin että jos sit tärppää niin saisin testailla päivää ennen jouluaattoa tai sitten jouluaattona. Se olis ihana joululahja.

Ammatista Mä olen koulutukseltani gradua vaille valmis kauppatieteiden maisteri ja myös koneinsinöörin tutkinto löytyy. Projektipäällikön hommia teen ja valmistua yritän.

Viola Jee tule sitten kertomaan josko saatais lisää plussia tänne.

Täällä olis kp22/26 ja erittäin malttamaton olen. Mulla on nyt sitten keksittynä kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet. Eilen illalla oli niin outo olo että jessus sentään. Maha on niin turvonnu että se kyllä ihmetyttää. Joutuu käyttää pidempiä paitoja että saa töissä istuessa pitää farkun nappia auki. jos ei johdu raskaudesta niin on sitten meikäläisellä joku kurinpalautus paikoillaan syömisten kanssa sen verran tukalalta tuntuu. Toisaalta jännä että ekan kanssa ei ollu ainakaan tällasta, maha muuten kylläkin alko näkyä tosi aikasin, muistaakseni jossain viikolla kymmenen näky jo. Mutta toivotaan kaikki nyt että kaikki plussais ja paljon plussatuulia kaikille.

Onko muita jotka meinaa viikonlopun aikana testata kun Viola? Mä varmaan ens viikon tiistaina jos näyttää olevan tarvetta, sillon pitäis täti saapua niin testaan varmaan heti sit vaikka oliski paree kai odotella.
 
Viimeksi muokattu:
Öö... Testasin aamulla (dpo9, tosi herkkä testi) ja taisi olla kirjaimellisesti kaksi yhden hinnalla -testi :confused: Ohjeessa sanotaan, että katso tulos puolen tunnin sisään. No heti testin kastamisen jälkeen siihen alkoi muodotua selvä viiva, joka oli ihan 50% kontrolliviivan vahvuudesta sen kymmenisen minuuttia. Sitten alkoi haalistua ja puolen tunnin kohdalla ei näkynyt enää mitään:headwall: Että onko tuo nyt sitten plussa vai ei? Äh. Kaadoin jo testikupin pissatkin pois ettei voi edes uutta testiä tehdä..

Halusin siis kokeilla jo nyt testiä, kun löysin tuosta lähikaupasta rfsu:n puikkotestin, joka lupailee jo viikkoa ennen tätiä tulosta. Että miten ne toimii...
 
Viimeksi muokattu:
Mirage
Onpa jännä! :confused: En oo tommosista testeistä kuullukkaan. Tavallisia herkkiä kokeilin ku plussasin. Jännä vaan et kahteen herkkään minkä tein tuli haaleempi viiva ku tavalliseen liuskatestiin jossa viiva oli ihan selvä :confused:
Pidetäänpä peukkuja pystyssä jos sieltä on plussa tulossa! :wave:
 
Päivitystä tilanteeseen: :'(


"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
"Olen henkäys tuulen, tähdenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä."
-Eino Leino-



Aamuyöstä alkoi sellane vuoto et sänky lainehti ja jäätävät kivut joten tilasin akuuttina lääkäriajan ja pääsinki heti ysin jälkee..Selitin hoitajalle tilanteen ja tehtiin testi...Positiivinen mut ei vahvasti..Sen jälkee verikokeeseeen.Sen jälkee lääkärille kuulemaan tulokset
Lääkäri pahoitteli ja sanoi varhaisen keskenmenon meitä kohdanneen. :/

Kiitos kaikille plussatuulista...:heart:

Mut saa lisätä sinne loppupäähän...:'(

Plussatuulia ja tärppeja muille neidoille!:heart:
 

Yhteistyössä