**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

************Maanantai 9.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 61/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 58/31 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 34/28-30*yk 1
waaka...................esikoinen 09/08................kp 33/72 *yk 5
Colatin..................poika 02/2005...................kp 30/24-30 *yk 2
PaaPaa.................poika 10/09......................kp 28/31-32 *yk2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 27/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 27/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 24/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 22/29 *yk1?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 21/ 25 * yk 4
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 20/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 19/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 18/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 14/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 13/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 13/28 *yk1
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 10/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 7/29 *yk 3
Heissu..................poika 09/09.......................kp 3/29 * yk 5
juuri......................tyttö 04/08........................kp 2/28-32 *yk ?
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)


 
HUHUU Sirpaleina ja Sofku!!! :attn: :attn:
Mä vähän tein taustatyötä ja katsoin että kumpikin on kirjautunut viimeksi kuukausi sitten joten tulisiko heidät siirtää vaikka taustalle jos ei heistä mitään kuulu? Toivon mukaan ovat plussanneet ja unhoittaneet meidät siinä alkuhuumassa :LOL: :D

Itse täällä painan töissä ja odottelen aamua ihan sillä kun tämä mamma paukkasee lomille lompsis tämän yön jälkeen B) :LOL: :p Jihaa! Mies on kanssa lomalla joten tideossa koko perheen kivaa. Poika oli viime kuun hoitajan loman ajan "hoitolomalla" joten osan päivistään hän viettää pph:n hellässä huomassa ja minä ja mies vietämme laatuaikaa :heart: Voi tätä onnea! :heart: Tiedossa on kyllä remppaakin joten ei ihan liian imeläksi pääse menemään :LOL:

Nyt sitten lääkkeitä jakamaan vielä kun jokunen järjen hiven päässä pyörii, hyvää ja rauhallista yötä toivottaa hän!
 
************Maanantai 9.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 61/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 58/31 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 34/28-30*yk 1
waaka...................esikoinen 09/08................kp 33/72 *yk 5
Colatin..................poika 02/2005...................kp 30/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 27/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 27/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 24/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 22/29 *yk1?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 21/ 25 * yk 4
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 20/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 19/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 18/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 14/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 13/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 13/28 *yk1
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 10/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 7/29 *yk 3
Heissu..................poika 09/09.......................kp 3/29 * yk 5
juuri......................tyttö 04/08........................kp 2/28-32 *yk ?
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu PaaPaa (yk 2)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)



 
No niin... Tarkoitus oli testata vasta torstaina tai perjantaina, mutta minkäs teet kun mieli ei antanut odottaa =)

Plussahan se sieltä tulikin jo nyt! Huh huh.. Nyt on kyllä jännä fiilis.
Onnellinen, mutta samalla jännittynyt.

Vierailuni oli paljon lyhyempi kuin osasin arvellakaan.
Toivon kaikille oikein paljon plussatuulia :heart:
 
Paapaa Onnea plussasta ja Yaden Kyllä mä sitä aidoksi sanoisin =)

Syy minkä takia rautaset hermot oli et tänä aamuna tuli täti kylään :'( Ei kiva, koko eilisen päivän tuntu et täti alkaa just. Olishan se ihme ollu jos kahesta kerrasta raskaaksi pamahtanut. Mut ens kierrolla uudestaan :) Hiukan silti ahistaa.. mut eli mulla on nyt kp 1 ja yk 2 :attn: :attn:
 
PaaPaa :heart: onnea suuresti :hug: ja Yaden eiköhän se ole sullekkin onnittelut sanottava :flower: :heart:

Täällä ovistestissä vahvistuu vaan se kontrolliviiva... plaah, muuten toinen viiva iiihan haalee...kp13 ja miehellä ois tässä nyt 3 tai 4päivää vp niin ehtis hyödyntä oviksen jos pian tulis :D
 
Onnittelut PaaPaa ja Yaden toivotaan et viiva vahvistuu!

Seuraava päivittäjä voi siirtää mut edelleen taustalle. Palaan sitten kun tuo 2kk on täynnä, siihen asti raskautumista vältellään.

Kaikille plussaonnea!
 
jeee ekat elokuun plussat.. :hug: :flower:

itellä odottelen viel noin 10pv :/

saapi nähdä minkälaisen syndelahjan tänään saan on meinaan työhaastattelu ja synttärit.. toivottavasti täs kuus plussaa yhtäpaljon kun heinäkuussa..
 
Tää on vähän ihmeissään täällä..
3.8. sain o-testiin haamuplussan ja täällä onkin sitten pupuiltu ihan urakalla :whistle:
Löysin sitten kuitenki Prismasta Fertestin o-testejä jotka tehdään aamupissasta ja kuinka ollaakkaan tänä aamuna testissä sitten kohtalaisen vahva + :eek: Nyt tässä mietiskelen että jos ov oli kuitenki sillon 3pv niin sehän vois näkyä jo r-testissäkin (eiks tänään oo sillon dpo6?).. uskaltaiskohan testata?!?
 
Onnea kovasti Paapaa :flower: :flower:
Ja Yaden toivottavasti haamu vahvistuu :flower:

Niin ja tääl mennään kyl kp 5 ei 3 niinku listassa on(jos joku kiltti vaihtais) =)
Eipä mitään ihmeellistä täällä, mies lähti reissutöihin toivottavasti palaa oviksen aikoihin
:p

Meidän kohta 11kk pojalla ihme vaihe päällä ku koko ajan kitisee ja jos poistun näköpiiristä ni käy itkee..haluis olla äitin sylissä koko ajan, nyt onneks nukahti hetkeks..Toivottavasti on ohi menevää ku marraskussa pikkunen joutuu päiväkotiin :/ Ni siel ei varmaan sylihoitoa niin paljon saa :'(
 
Tervepä terve!

Täällä taustailla olen seuraillut kuulumisianne. Meidänhän piti aloittaa yritys vasta syyskuussa, mutta sain ylipuhuttua miehen ja otettiin pieni varaslähtö. :D Eli jos joku päivittäisi, että mulla on nyt yk 1 ja kp 16 (jos nyt ihan oikein laskin). Kierron pituutta en tiedä, kun en ole synnytyksen jälkeen yhtään seurannut... Voi kun tää on jänskää! :D Viimeks tärppäs heti ekasta kierrosta. Saapas nähdä, kuinka nyt käy!

-itkuiita-
 
Paapaa ja Yaden hurjan paljon onnea molemmille!!! :heart: :flower:

).( Noniin, julistan YK1:n alkaneeksi... :( Oli niin puhdas nega r-testissä, kuin olla ja saattaa! Nyt voisi olla mahdollisesti menossa kp24 (eikäs siis enää dpo28, jos lasken kierron alkaneeksi niistä säälittävistä viiruista vessapaperissa pyyhittäessä...). Kierron pituudesta luonnollisestikaan ole mitään käryä! Sais nyt ne menkat tulla ja pian. HUOH! Torstain gyneä odotellessa... :(
 
OLipas ihana tulla lukemaan kuulumisisa ku heti oli plussauutisia! =) Oikein paljon onnea plussasta Paapaa ja Yaden! :flower: :heart:

Heh mäki tuhlasin yhden r-testin tänään,vaikka tiiän ettei se voi vielä mitään näyttää mutta on noita testejä tuolla näkkyy vielä useampi niin ajattelin tuhlailla ja testailla joka päivä menkkoihin asti :p

Oireista ei oikeestaan muuta ku maha ihan löysällä,tää on kolmas päivä jo ku joudun useamman kerran päivässä (jopa yöllä) käymään isommalla hädällä mikä on todella erikoista mulle :eek: Ja nyt on kyllä valkkariakin tullu ihan kohtalaisesti :whistle:
Ois tää kyllä niin ihme jos ekasta kerrasta lykästäis,molemmat aikasemmat raskaudetkin saivat alkunsa ensimmäisestä kerrasta joten en ehkä usko että voi kolmannenkin kerran lykästää saman tien, tosin edellinen oli se km.
 
Joo eiköhän se plussa ole.. Tein clearbluen digitaalisen kaupan vessassa :LOL:
Ja näytti siis raskaana 1-2.

Ihan uskomatonta..Esikoista kun koitettiin 3 vuotta ja tämäkö muka ensimmäisestä tärppää!!!!!! Nyt taas se pelo palailee persiiseen.. Pelkään et jotain tapahtuu.. No katsotaan kuinka käy.

Kaikille muille kauheasti plussatuulia... :D
 
Ha! Testailin äskeen toistamiseen ja Davidin ovis testiinkin pärähti tummat viivat :) Aika myöhänen ovis kyllä mutta täytyy vaan toivoo että nyt tärppää sitten! Täytyy laitella esikko kohta yöunille ja sitten vaan ovista hyödyntämään.. :LOL: ja toivotaan että menis aamuun mennessä ohi..
 
Yadenilla kyllä aivan selkeä plussa! =) ONNEA! :flower: Onnittelut myös Paapaalle!!!
Taustaillut olen taas ja lukenut teidän juttuja.
Mulla kp 29/28(?) ja sain tänään testiin oikein haamujen haamun, joka näkyi kunnolla vasta testin "kuivuttua" eli virallisen testiajan ulkopuolella. Taidan tässä testailla vähän lisää, mutta kyllä on taas tuttuja kohdunkannatin vihlaisuja tuntunut. :heart:

Toivon niin kovasti, että tää olisi ihan oikea plussa ja että menisi vähän paremmin mahdollinen raskaus kuin viime kerralla... Tämä siis yk 2 keskenmenon jälkeen, eli olisi sitten kolmas raskaus, jos tuo haamu tosta oikeaksi viivaksi muuttuu...

Heh mäki tuhlasin yhden r-testin tänään,vaikka tiiän ettei se voi vielä mitään näyttää mutta on noita testejä tuolla näkkyy vielä useampi niin ajattelin tuhlailla ja testailla joka päivä menkkoihin asti :p
Mäkin oon kova tuhlailemaan r-testejä :D Mies oli ihmeissään aamulla, kun aamupissaa hyödyntelin, että kyllä on nainen malttamaton :LOL:
Mulla siis kahdesta aiemmasta raskaudesta plussa tullut melko herkilläkin testeillä vasta päiviä kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen. Mutta kun tahtois niin vauvan, niin ei meinaa housuissaan pysyä (kirjaimellisesti oviksen tienoilla :LOL: )
 
kp1 tuli lauantaina.. :eek: tai en minä tiiä lasketaanko tätä vuodoksi ku tämmöstä kuraa mutta mulle se kai on vuotoa.. :ashamed: minähän sanoin että ne oireet just vaan enteili menkkoja.. prkele.

Sitä gyneaikaa ootellessa, ja uskon,että syy on just tää ylipaino jota mulla on kyllä melko paljon omaan normaalipainoon nähden melkein puolet enemmän.. :headwall:

onnea plussanneet :flower:

tässä on nyt hyvää se että kierto näyttää asettuvan kohilleen! en tiiä oon niin pöljä etten ala ees miettiin mitään mahiksia ennenkö oon sinne gynelle päässy käymään prkl! saa kaivella ja tutkia että mikä täällä ropassa oikein on hätänä.
 
:p pissahätää odotellessa.... nyt kun on tää aika klassinen kp14 nii odottaisin ovistestiltä paljon :D eilen tosin jo alotettiin tulevan oviksen hyödyntäminen, eikös niitä tyttöjä tehä ennen ovista... ku tuo poika tuossa jo on :LOL:
 
olen hetken aikaa lueskellut ketjua ja kai mahtuu mukaan? Meilla esikoispoika syntynyt 04/10, eli tosi tiuhalla tahdilla tässä ollaan kakkosesta haaveeilemassa.. Kaikkeen sitä päänsä pistää mut kaikesta selviää. :LOL:
Esikko tosiaan tärppäs yk1, katotaan miten kauan nyt sitten odotellaan plussaa ja meneekö kaikki hyvin loppuun asti. Ensimmäinen raskaus oli hankala ja päättyi hieman ennen aikojaan, ja vauva oli pieni, mutta terve reipas poika tuossa lattialla köllöttelee :heart:
Täällä menossa kp 18/28, ovis oli tuossa 7.8. ja se tuli kyllä hyödynnettyä.
Sen verran tieoja vielä, että ollaan pk-seudulta ja minä 27, mies 30.
Onnea jo plussanneille ja tsemppiä km:sta toipuville!
 
prkl ovis missä viivyt... ei mitää vieläkään tai sit noi davidin liuskat on arsesta... noh, testaan viel illal. Et sellasta tänne.

Tervetuloa rocket :wave:

Täytyy varmaan pyytää tilaa tänne meijän apteekkiin noit digitaalisii ovistestei ni vois varmistaa sellasel... ne on aina tilaamas mulle millon mitäkin :LOL: tääl asuu niin paljon dokui et tääl ei mee oikeen ovistestit eikä r-testit kaupaks nii aikas suppea valikoima näil :D
 

Yhteistyössä