**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

vaihtuuko yk myös kierron alusta? jos vaihtuu nii nyt ois yk 7... :snotty: en osaa itte tota päivittää,enkä ees alata koheltaan kun siitei tulis muutako sanomista..

menkoista olen tässä mietiskellyt,että mikähän tässä elimistössä on vikana? puolivuotta menkat oili niinku "kuraa" limaa joka oli ruskeaa..sillontällön punertavaa.

Nyt eilen alko oikein holahtamalla kunnon niagara vuodot ja KIVUT mitä ei oo ollu varmaan kans yli puoleen vuoteen.. eli saattaskohan nyt menkkojen jälkeen tulevalla oviksella olla hyvä sauma raskautumiseen? onkohan tuolla ollu röörit sitten tukossa tai jotain.. Sitä en tiiä.
Ja en tiiä mutta kerta aloin syömään niitä omega 3, niin oisko niillä ollut jotain yhteyttä kierron laatuun? :D kivuista ja niagara vuodoista huolimatta,olen onnellinen että KUNNON normaali vuoto on palannut!! ei enää viikkotolkulla kestävää kuraa. :$

*muoks,eli kp1 oiski sitten alkanu eilen? koska eilen alko verinen vuoto joka yltyi tänään..* omituista..
 
Jep jep, ilmoitelkaahan vaikka te, kenen päivitykset OLEN onnistunut tekemään oikein :headwall: :D Ei oo näköjään oikein mennyt putkeen... No, tulee ne tiedot korjattua sinne jälkikäteenkin :whistle: Pahoitteluni :wave:

Täällä puski päälle joku muu tauti kuin vauvakuume :( Pyöräilin lasta hakemaan hoidosta ja päikyn pihaan päästyä silmissä sumeni, alkoi oksettaa ja huimata. Jouduin siellä makailemaan pihapenkillä ja soittamaan miehen hakemaan, kun hoitaja ei olis päästänyt lasta mun pyörän kyytiin. Kotona mittasin lämmön ja se on ollut koko illan 37,5 pintaan, mikä mulla tarkoittaa jo kuumetta. Karsea olo, öklöttää ja päätä särkee. Tuskin tää kuitenkaan raskausoire on?
 
auuuuu, tisseissä sellanen olo, että pitää päästä imettää... :eek: ihan hirveetä, tällänen tunne oli sillon joskus esikon ollessa 3kk :headwall: Vauvakuumekko tällästä aiheuttaa :whistle: kamala tunne, ei ole siis varsinaisesti kipeet, mutta vauvalla on nälkä :LOL:
 
hitsi kun netin saanti näköjään vaan kestää ja kestää...
Mutta ei tässä sinänsä mitään uutta kun menkkoja ei näy ei kuulu, ei tunnu. Kp taitaa olla jotain 60 kai...en oo enää laskenu :( Mutta huonoa oloa on kyllä ollut ja tissitkin kipeenä. Naamassa sen verran näppyjä että varmaan jotain tapahtuu. Diagnosoisin näillä oireilla itselleni vauvakuumeen :D

Onnea plussanneet!
 
Kävin kaverin ja sen 4kk tytön luona. Vauva puklas mun päälle ja voi että se tuoksuu hyvältä :saint: :D :eek: tekis mieli olla vaihtamatta paitaa kun tuoksuu vauva...

En tilannu niit ovistestejä, oon sen kuitenki jollain lailla onnistunu bongaamaan ja aina se on tainnut osua siihen juurikin puoliväliin. Eli sanoinkin jo miehelle et ootahan ku viikonloppu lähenee loppuaan ja alkuviikko alkaa niin parempi ois olla valmiina :D :LOL:

Muuten mulla on ollu koko viikon jotenkin kamala olo. Ihan ku oisin kipee mutta en oo....
 
:'( mies ajo tylysti pois mut ja sano, että hän nukkuu nyt, vaikka tietää et nyt ois SE hetki :'( Ensin se itte kinuu ja sitte ei tee asian hyväks mitään, mua vituttaa nii rankasti, et taidan lopettaa yrittämisen ja tikuttelun ja kaiken ja jos ei harrasta seksiä niin ei tuu vauvaa :'( :'( Mut plussatuulia muille :hug:
 
************Perjantai 13.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 65/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 62/31 *yk 2
Colatin..................poika 02/2005...................kp 34/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 31/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 28/29-39 *yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 26/29 *yk1?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 25/ 25 * yk 4
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 24/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 23/42 *yk 10
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 23/? *yk 1
Minsku82................poika 09/04......................kp 22/29 *yk32
rocket...................poika 04/10.......................kp 21/28 *yk ?
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 18/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 17/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 17/28 *yk1
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 14/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 11/29 *yk 3
Bretagne..............poika 06/06......................kp 10/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 9/29 *yk 5
Sanmoc...............poika 01/08.......................kp 8/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 6/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 5/28-30*yk 2
waaka...................esikoinen 09/08................kp 3/72 *yk 7
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)


TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
LIMAVAROITUS:

en tiiä enää mitä teen, tuntuu niinku ois sata lasta ollu tuolla kohdussa ja nyt vuotaa ulos!! herrajumala ei oo koskaa tullu tömmösiä limakertymiä.. kourallinen jotain hyytymiä. Meinasi yrjöt lentää kaupan vessassa! :kieh: :headwall: :ashamed:
 
Täällä ois tänään kp 25/28. Ovis oli kp 20/28. Liekkö mitään mahdollisuutta että oisin raskautunu tässä kierrossa? :| ja koskakohan sitä uskaltais testata vai pitäskö vaan odottaa kierto loppuun? Mulla ois kyllä niitä Davidin herkkiä (10mIU/ml) r-testejä.. Tuntemukset on kyllä ollu aika outoja sitten oviksen; jumalaton väsymys ja semmosta jomottelua mahanpohjassa niinku menkat alkas ihan just.. Tehnekkö sitten mieli vaan tepposen :ashamed:
 
Moikka vieläkö mahtuu mukaan ??

Mä olen tässä jo jonkin aikaa pohdiskellut pitäisikö liittyä porukkaan, kun lukemassa oen sillointällöin käynyt.
Esiköistyttömme on syntynyt 8/09 ja itseasiassa täyttää ensi viikolla vuoden.

Nyt mulla olisi kp 2/ 26-29 jos joku viitsii päivittää mun tiedot tonne listaan.
 
Moi vaan kaikille!
Täällä vaivaa aivän järetön väsy!Ens viikon lopussa on vasta aika lääkärille että saan tietää tyhjentykö tällä kertaa itsestään. Toivottavasti. Toisaalta voihan tää väsymys johtua ihan vaan hormonien heittelystä tai ehkä onkin jotain masennusta keskenmenosta? No, se selviää toivottavasti ensi viikolla.
Yrityskertoja on muuten takana jo noin 12 eli tää on ehkä 13. En oikeen tiedä miten laskis kun olen ollut välissä 2 kertaa raskaana hetken aikaa :( .
En ole kokeillut ovisliuskoja mutta täällä tuntuu aika moni niitä käyttävän. Täytyy ehkä kokeilla.
Kiitos kaikille mukaan toivotteluista ja toivottavasti pääsemme kaikki pian siirtymään odottavien puolelle!
 
Tervepä terve. :)

Täällä on jonkinlaista maha- ja tissikipuilua ollut pari päivää, lieneekö ovisoireita... On niin hankalaa, kun ei tiedä kierron pituutta, eikä osaa yhtään arvioida, milloin ovis mahtais olla! "Puuhailtu" ollaan joka toinen päivä, mutta tuntuu vähän pakkopullalta... Ehkäpä ensi kierrossa vois kokeilla oviksen tikuttelua, jos ei nyt tärppää.

Jään tänne taustalle keksimään itselleni kaikenlaisia raskausoireita seuraavan parin viikon ajan ja tuun sitten ilmoittamaan, kuinka kävi! =)

-itkuiita-
 
Iltoja kaikille..

mietin että voisko tää olla vaik raskaus oire :whistle: kun makaan kyljelläni niin mahassa ns kiristää, ja sit on tääs närästystä ja etovaa oloa..

mä kyl vaan päätin että testaan jos on aihetta niin vast kuun lopussa eli jos sitä tätiä ei tule kerron iltasin mitä "oireita" luulen tuntevani.. mahan on muuten turvonnu silleen että voi morjens voipi olla kunnon menkat tulos..
 
Iltoja! Täällä eilen testattu mökillä nega,tosin en malttanu ootella vessahätää niin aika laimea pissa oli mutta silti,toiveet hiipuu.Nyt en oo sit testannu ja katotaan alkaako huomena menkat,jos ei ala ni sit iltavukin jälkeen kipasen apteekin kautta mutta vähän epäilen :ashamed: Alamahaa ja selkää juilii ihan hulluna,toissa yönäki heräsin tähän juilintaan ja tässä nyt oon koittanu miettiä millä lailla on aikasemmin juilinu vai onko ihan menkkojen alun kunniaksi :kieh: Nuhanen olo vaivaa ja pikkasen rapulaiseltaki tuntuu,tosin eilen tuli muutama lasi juotua viintä.

Mutta huomiseen =)
 
Heips vaan kaikille..

Paljon onnea plussanneille.. :) :heart:

:hug: muille tädin kohdanneille..

Päivittäjälle tiedoksi täällä tänää kp1 ja yk 2.. viime kierto oli sen 32pvää..
en harmissani ole menkoista, vaavi tulee kun tulee.. :)
 
************Maanantai 16.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 68/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 65/31 *yk 2
Colatin..................poika 02/2005...................kp 37/24-30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 31/29-39 *yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 29/29 *yk1
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 27/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 26/42 *yk 10
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 26/? *yk 1
Minsku82................poika 09/04......................kp 25/29 *yk32
rocket...................poika 04/10.......................kp 24/28 *yk ?
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 21/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 20/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 20/28 *yk1
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 17/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 14/29 *yk 3
Bretagne..............poika 06/06......................kp 13/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 12/29 *yk 5
Sanmoc...............poika 01/08.......................kp 11/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 9/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 8/28-30*yk 2
waaka...................esikoinen 09/08................kp 6/72 *yk 7
kikka89.................tyttö 08/09........................kp 4/26-29 *?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 2/ 25 * yk 5
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 1/32 yk 2
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)


TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)[/quote]

 
Mitäs mieltä olette jos siirrettäisiin heidät taustailijoihin kun pitkään aikaan ei ole kuulunut mitään ja kierron päivät ovat jo n. kaksinkertaiset? Tai sitten multa on menny ohi jokin kirjoitus :ashamed: Mutta jos siis tämä sopii niin voisin muokata.

Ai mitäkö teen hereillä tähän aikaan? No täällä jännätään että alkaako ne menkat vai ei :ashamed: siis tunnin verran varmaan pyöriskelin sängyssä ja oli pakko nousta ylös että mies ees sais nukuttua.

Tässäpäs aikani kuluksi oirelistaa,jolle voidaan sitten yhdessä illalla nauraa ja todeta mut luulotautiseksi ku menkat on alkaneet:
-alamaha ja alaselkäjuilimiset
-lämpöä n.37.2
-ikenet ja kitalaki turvoksissa,auts!
-etova olo
-maha löysällä
:saint:
huh huh,täytyy kait se mennä takaisin pehkuihin ja kurkata muutaman tunnin päästä uudestaan josko ois alkanu,mä en kestä tätä piinaa |O
 
Jos laskureihin on luottamista niin tässä on tärppipäivät käsillä. No, tälläkin kertaa tehdään kaikkemme sen eteen että edes nyt tämä kymmenes kierto olis onnekas. Pessimistihän ei pety, vai miten se meni - oon yrittänyt tosta tehdä itselleni jotain ihmeen mantraa, huonolla menestyksellä :D .
 

Yhteistyössä