**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

diipeli minusta voit ihan hyvin muokata tuota listaa. Koitetaan pitää se mahdollisimman lyhyenä. :LOL: Enkä siis tarkoita, että uusia ei saisi tulla mukaan, vaan että olisi sitä POSITIIVISTA POISTUMAA! =) Olisi kiva, että kaikki mukanaolijat kävisivät silloin tällöin huikkaamassa, että ovat vielä hengissä. :wave: Itselläkin tämä kirjoittelu hieman vähentynyt, kun työt alkoi. Mutta joka päivä käyn ainakin lukemassa uudet viestit.

enkä ole tainnut edes toivottaa kaikkia uusia tervetulleeksi. :ashamed: Joten TERVETULOA VAAN! :wave:

Huhhuh, työt vie taas kaikki ajatukset. En tiedä, onko nyt edes mahdollista raskautua, kun on niin kiireistä jne. Toisaalta, en tiedä olisiko nyt edes hyvä olla raskaana, jos joutuu töissä stressaamaan niin eipä taida olla vauvallekaan hyväksi. Hankalia juttuja.. :attn:
 
Huomenta kaikille =)
Täällä mennään kp 12, tärppipäivät lähenee nyt toivon myöhäistä ovulaatiota ku mies tulee vast torstaina kotiin ja silloin olis kp15. Eikös se munasolu voi olla vrk hedelmöityskelpoinen?

Eipä muuta ihmeellistä, toivotaan kaikille toukovauvaa :heart: :heart:
 
Hei kaikille :wave: !
Täällä uusi ilmoittautuu joukkoon jännittämään =) . Oon käynyt täällä lueskelemassa teidän kirjoituksia ja jännittänyt teidän kanssa täällä taustalla. Meillä on siis 10/08 syntynyt poika, nyt on sitten kakkosen yritys alkanut. Nyt on yk1 ja kierto 8/25(-29), on vähän epäsäännöllinen tuo kierto välillä. Ajattelin yrittää suhtautua tähän "metsästykseen" nyt niin että ei haittaa, vaikka ei ihan heti tärppäisi. Toki helppo sanoa kun ensimmäinen raskaus onnistui heti ensimmäisellä yrityskerralla. Kovasti meinaa kyllä kiinnostaa noi ovistestit, mitä moni tekee, mutta yritetään nyt edes hetki mennä ilman niitä :p .

Jäiköhän jotain oleellista kertomatta? Niin ikää on siis (jo) 31.
 
Tervetuloa uusille!!

Täällä odotetaan vkon päästä olevaa ovista, harjoittelu taas tädin lähdön jälkeen aloitettu :) Voi kun nappais jo...haaveilua... eikä tarviis mennä vuoden päästä vielä töihin kun poika täyttää 3 vuotta :LOL: ..mut ei pitäs ottaa stressiä vaikka vauvakuume vaan kasvaa kasvamistaan
 
diipeli ihan hyvin voit muokata listaa... ainahan pääsee takaisin.. :) Ja ehkä he ovat jo plussanneet ja sitten unohtaneet pinon..
niin ja mulla tänää 16.8 kp 2/32, en viitsi toista kertaa laittaa listaa sen takia, et jos viitsit päivittää kun ehdit.. :)

plussatuulia kaikille.. :)
 
Tää kierto taitaa mennä penkin alle..Viikonloppuna olin niin väsynyt ja poikki kun maalattiin meidän taloa aamusta iltaan ja nyt näyttää siltä että mies on alkuviikon töissä yömyöhään. Huoh...
Nyt siis kp 13/28 ja mulla se tarkoittaa sitä että tosipaikat on käsillä...
 
Uusille tervetuloa! :wave:

tatskattu onnea ovisplussasta! Toivottavasti saitte sen kuitenkin hyödynnettyä! ;)

Ja eikun peitot heilumaan myös muilla tärppipäiviä eläville! :p

Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug:

diipeli muokkaa vaan. Ja niinku teddybear82kin sanoi, niin ainahan sitä pääsee takaisin. :)

).( Täällä on menossa nyt dpo4 ja aletaan elellä kriittisiä aikoja kiinnittymisen suhteen. Viime kierrossahan mulla tuli se menkkatuhrusäälittävyys jo dpo5. :kieh: Jos huomenna en mitään punaista havaintoa tee, niin sekin on jo ihan juhlan paikka! Tosin, voihan se olla sitten sitä kiinnittymisvuotoakin, mutta eipä mulla sitä ollut esikoisenkaan kohdalla.

Niin ja jos joku vois vaikka muuttaa mulle listaan yk1 ja tänään on siis kait kp32/? .

No joo, turha kait tässä on enää jaaritella... Plussa tulee jos on tullakseen, ja sillä hyvä! :)

HURRRRJAN ISO PLUSSAPUHURI MEILLE KAIKILLE! PUUUUUUHHHHHHHH!!! ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

muoks. Yk:n ja kp:t vaan lisäilin.
 
Moikka taas kaikille.

Pitäsköhän mut lisätä tonne listoille, kun kerran täällä ihan mukavassa tahdissa käyn lueskelemassa. Mulla nyt kp 37/28(?), eikä kuulu menkkoja eikä plussaa. Jotenki masentava olo. :'(

Meillä vasta yk 3 (joista yk 1 tulin raskaaksi, mutta meni kesken), mutta nyt jo tuntuu, että pitäsköhän vaan lyödä hanskat tiskiin ja alkaa popsia pillereitä. Kesken mennyt raskaus vei niin paljon aikaa, ja nyt on mielessä käynyt ajatuksia, että mitä jos nyt on päällänsä joku kemiallinen raskaus, kun kuukautiset ovat myöhässä. :(

Masentaa... Olisin kovasti toivonut lapsen lyhyellä välillä esikoiseen, mutta ensin meni kuukausia siihen, että sain mihen puhuttua ympäri, ja nyt sitten viivästyy viivästymistään vauvahaaveet... :'(
 
Heippa pitkästä aikaa.

Missäs on taas ne pinon plussat? Kovaa yritystä ainakin on kaikilla. =)

Diipeli taitaa päivitellä listaa? Siirrätkö mut taustalle, palailen sitten ensi kuun lopussa aktiivisiin.

Plussaonnea kaikille!
 
Huomenia tännekin !!

Mulla tänään kp 5 ja vuoto senkun jatkuu.
Mutta näinpä se meni ennen esikoistakin että 5 päivää vuodin kuin seula ja se oli sitten siinä.
Mä en noita testejä ( siis ovis ) jotenkin uskalla ostaa, kun petyn vaan entistä enemmän kun ei sitten miestä juuri silloin satukaan kiinnostamaan.
Netissä oli sellaista laskuria käyttänyt mistä näkee ne hedelmälliset päivät, ja itse kyllä myös huomaan lähestyvän oviksen kivuista ja limoista :x

Esikoista me " tehtiin " sellaiset 4-5 kk ja sillä tyylilä ett tulee-jos-on-tullakseen, ja tähän kakkoseenkin koitan suhtautua samallalailla, mutta vaikeaa se on ollut kummallakin kertaa.
Eli se suhtautuminen taitaa olla enemmän miehen puolelta tuollaista.

Tosta yk:stä en oikein tiedä että mitä siihen laittaisi kun huhtikuun lopussa lopetin pillerit ja siitä asti nyt on ilman ehkäisyä oltu, mutta en nyt sanoisi ettäon mitään kovin aktiivista yritystä ollut :headwall:
 
Pahoitteluni MT79:lle.
Minä kyllä toivoisin, että omalla kohdalla se kp 1 jo tulis. Alkaa tuskastuttaa tää odottelu. Nyt menossa 38/(28-?), eikä mitään tapahdu. Ei plussaa, muttei menkkojakaan. Esikoinen kyllä tärppäsi pitkästä (n.40) kierrosta, mutta nyt en usko, että on kyse tärpistä, kun olo ei ole yhtään raskaanaoleva. :(

Tuolla kohdun alueella jotain ihme kihelmöintiä ollut, tiedä sitten mitä se on. Kellää ollu samanlaista? Sellasta hentoa polttelua/kihelmöintiä? Mihin vois liittyä?

Testeissä olen näkevinäni viivanpaikan, muttei todellakaan mitään väriä, eli ei plussaa ainakaan. Puolisen vuotta olen ollut ilman pillereitä, yk 3 menossa ja 1 keskeytynyt km ja lääkkeellinen tyhjennys takana.

Jotenki tuntuu, että vasta nyt (km käynnistettiin 1.6) alkaa tulla suru tosta keskenmenosta. Mieli on jotenkin herkkänä :'(

Ja jos joku haluais mut listaan taustalta lisätä, niin esikoinen (poika) on syntynyt 07/08. :heart:
 
Heipparallaa!
Ja pahoittelut tädin yllättämille :(

Täällä eilen näytti negaa,mulla itselläni alkaa olla toiveet kuopattu koska kahdesta aikasemmasta raskaudesta näkyny plussa aikasin ja nyt vielä tiedän ovisajankohdankin että se ei ole ollu myöhässä vaan pari viikkoa sitten. :ashamed: Toi hiiva vähän ihmetyttää että miten nyt yhtäkkiä...ja oon täällä tunkenu vähän väliä topsipuikkoa tiedätte kyllä minne ja aamulla se olikin hennon vaaleenpunanen ja olin ihan varma että nyt ne alkaa mutta nyt ei sitten taas mitään muuta ku väritöntä limaa :headwall: No tänään saattaa tulla postissa neljä testiä ni pitää vaikka illalla tai huomisaamuna testata jos ei oo menkat ennen sitä alkanu. Mutta ihmehommaa tää on ku mulla on aina niin säännölliset menkat.

No mutta parempaa onnea muille ja paljon plussatuulia :heart:

PS: Jos suinkin joku ehtii päivitellä listaa niin kaikinmokomin. Mä en oikeen taho ehtiä ainakaan nyt sitä tekemään ku puolen tunnin päästä alkaa työt ja täällä vielä notkun :LOL:
 
Heip!

Voisin liittyä seuraanne :) On ristiriitaisia ajatuksia uudesta raskaudesta. Esikoinen syntyi 10/09 ja nyt toinen saa tulla jos on tullakseen. Mitään suuria yrittämisiä ei ole ollut, mutta joka kerta kun jotain pientäkin "oiretta" alkaa tulla niin heti toivon että olis tärpänny :) Mulla siis ei vieläkään ole alkanu menkat kunnolla, vaan tulee ihan miten sattuu. pöh. Ennen ekaa raskautta kierto oli 28-30 päivää, mut nyt tullu ihan kummallisesti. Viimeks oli 36 päivää, ehdin jo yhden nega testinki siinä tekemään, tänään on kp 33. Tilasin just testejä nettikaupasta ja ehkä jo huomenna tulee ja pääsen testailemaan. En kylläkään usko että on tärpänny kun ei ole kovin aktiivista tämä yritys ollut...Niin joo ja imetänkin vielä. Onkos täällä muita imettäjiä? Tai sellaisia joilla menkat vielä tosi epäsäännölliset?
 
Hah! Tulin vaan nopeasti täällä käymään ja kertomassa kuulumiset. Meillä remppaa painetaan hurjalla vauhdilla ja kiirusta pitelee :)

Ovista olen tikutellut lauantaista saakka ja tänään pärähti mahtava plussa :heart: :D Ei muuta kuin yrittämään! Menkat sitten joko alkavat tai sitten eivät meidään hääpäivänä, olis aika hyvä lahja!

Tervetuloa uusille ja terkut vanhoille :wave:
 
Heippa!

Helpotuksen huokaus! Tänään kp 1/28-38, yk4 pyörähti siis käyntiin. =)
Tietenkin olisin toivonut mieluummin positiivista raskaustestiä, mutta se, että edes jotain tapahtuu, on helpottavaa. Nyt sitten peittoja heiluttelemaan, kunhan vuoto loppuu.

Mulla oli nyt tämä edellinen kierto 38 päivää. Nyt jälkikäteen kun mietin, niin mulla oli kyllä pari viikkoa sitten ovulaation oireita, mutta niitä ei tehokkaasti hyödynnetty. :(
Oviksen tienoilla mulla on aina kamalasti finnejä, mikä omasta mielestäni sotii sitä vastaan, että naisen pitäisi tuntea itsensä viehättäväksi. Mä tunnen itseni silloin lähinnä lihavaksi, finninaamaiseksi hormonihirviöksi :LOL: Kohdunnapukankin muistelisin olleen oviksessa pehmeä ja avoin.

Eli nyt ei auta kun tarkkailla, milloin seuraava ovis tulee. Toivottavasti ei olisi yhtä pitkä kierto enää kuitenkaan. Inhottaa, jos ei tärppää, niin pitkällä kierrolla tärppimahdollisuuksia on harvassa :(
 
Hei kaikki pitkästä aikaa!

Olen ollu taustailemassa ja aina välillä käyny teitä kurkkimassa täällä. Pudottauduin siis listalta heinäkuussa kun mulla oli auki yksi työpaikkamahdollisuus. Noh, kuten arvata saattaa en sitä työpaikkaa saanut :'( Ketuttaa vielä kun on niin tuore juttu, hommaan vaikutti varmaan se, että olen pienen lapsen äiti (ja mahd. poissaolot), sen sai joku mies
:kieh: toisaalta varmaan myös oli sillä paikan saaneella paremmat ansiotkin.

HYvä puoli asiassa on se, että päästään taas aloittamaan pikkukakkosen yritys. Mies suostui pienen taivuttelun jälkeen taas yritykseen. Minut voi siis joku osaava ja ystävällinen lisäillä listoille halutessaan. Täällä odotellaan menkkoja loppuviikosta alkavaksi, ilmoittelen sitten täällä kun kp1 koittaa.

hemari Meillä onkin samanikäiset esikoiset =) Mulla oli kans menkat aluksi tosi epäsäännölliset, tavallisesti kierto on 28 päivää, mutta oli välillä sen ylikin, mm. 32 päivää. Imettämisen lopetin joku aika sitten kokonaan ja heti sen jälkeen menkat ovat olleet melko normaalit. Se kun lopettelin yösyöttöjä taisi olla tärkein tekijä menkkojen säännöllistymisessä.

MT79: :hug:

koiramammalle onnittelut ovisplussasta! Toivotaan, että häälahjoista paras olis tulossa..

Vielä piti kysymän, (joku on sitä ehkä ennenki kysynyt täällä) onko teillä muilla koskaan ollut ovulaatiovuotoa? itse bongasin nimittäin ilmeisesti tästä kierrosta sellaisen, muutama tippa verta/rusehtavaa vuotoa paperiin. Outoa...
 
yhyy vois alkaa jo ne menkat.. sais tän turvotuksen pois.. onks muuten muil etovaa oloa ja mahan kiristelyä ennen menkkoja :(

plussa tuulia kaikille..

mä jatkan yrityksiä ens kuus kunhan nää km jälkeen ekat vuodot alkaa..
 
pahoittelut kaikille joilla yritys jatkuu. Etenkin niille kenellä yritystä on takana jo kauan kuten MT79 on kamalaa pettyä kerta toisensa jälkeen. Meillä meinaan esikkoa tehtiin melkein vuosi ja joka kerta tuntui vaan kamalammalta kun menkat alkoi...

ON: meillä oletettu ovis hyödynnetty tehokkaasti joka toinen päivä taktiikalla. Alkuviikosta pitäisi menkat alkaa ja varmaan alkavatkin. Raskausoireita mulla on vaikka mitä, oksettaa, vattassa tuntemuksia, turvottaa jne. mutta laitan kaiken mielikuvituksen piikkiin. Tottakai plussaa toivon tosi kovasti, mutta en usko että niin onnekkaasti on käynyt.
 
Jahas, kp 1 lähti täällä käyntiin. Tästä on hyvä lähteä yrittämään :) Tällä kertaa kierto oli 34 päivää. Hyvä vaan jos vähän lyhenisi.

kuukai: Mulla on myös yöimetys loppunut, mutta silti on ollu aika epäsäännölliset menkat. No, nyt tuli kyllä suht säännöllisesti :) Ehkä nää tästä vielä normalisoituu. Miten muuten, onko sulla kierto nyt sitten sama kun ennen esikoista, vai onko eri mittanen?
Niin ja mulla tuli tässä kierrossa yhtenä päivänä tuhruvuotoa, ja ajattelin, että oho, tuleeko menkat nyt jo! Mutta ei tullukaan. Ajattelin sitten että oli ehkä ovulaatiovuotoa, mutta nyt kun lasken että paljonko ennen menkkoja se oli, niin 19 päivää, eli vähän liikaa. Enpä sitten tiedä mikä tollainen vuoto oli. Ei ole koskaan ennen ollut.

Mutkin voi joku lisäillä listaan :) Nyt siis julistan yk 1:sen alkaneeksi :)
 
MT79 Voi itku! Teillä se pieni ei ihan helpolla tarraa mukaan. :( :hug: Onko teillä ollut harkinnassa jo jonkunmoisiin hoitoihin meno? Terolutihan sulla jo oli käytössä.

Shistin Pelihän ei ole vielä menetetty, koska täti ei ole kolkuttanut ovea! :) Plussaonnea! +++++++++

Diipeli Ainahan sieltä saattaa jotain punertavaa tulla, vaikka raskaana olisikin. Sulla kuullostaa ihan lupaavalta, koska housuihin asti mitään ei ole ylettänyt! Ja eiks se hiiva oo just monella raskausoire! :) Plussapuuuuh! :whistle:

koiramamma Onnea ovisplussasta! Hienon häälahjan kyllä saisitte! :heart:

hemari ja kuukai meillä kaikilla onkin sitten saman ikäiset esikot! :) Meillä imetys loppui 2kk sitten. Mulla tuli vasta nyt ekat menkat!

kuukai höh, että et saanut sitä paikka :( , mutta kiva, että palasit mukaan jännäilemään! :)

Niin ja tervetuloa hemari! :wave:

neito84 Mä niiiin tiedän ton tunteen! Harmitus, mutta samalla myös helpotus... Nyt vaan uuteen nousuun. Tsemppiä! :)

Minsku82 Mut jos ootkin jo uudestaan raskaana?! :)

Auneli Sun oireet kuullostaa kyllä tosi lupaavilta. Jännää! Hurja plussapuuuuh myös sinne! ++++++++++ :whistle:


).( Melkein jo ehdin juhlistaa eilen päivän päättymistä, kunnes... *KELE*TANA*TU!!! Surullisenkuuluisa dpo5 ei pettänyt tälläkään kertaa... Myöhään illalla vessakäynnillä pyyhin ruskeaa tuhrua. Tänään aukesi sitten ihan kunnolla hanat. Eilisen v***tuksen jälkeen tänään onkin ollut jo yllättävän helpottunut ja hyvä mieli. Johtuen siis siitä, että kun kerran menkat alkoi, niin ne alkoi sitten myös kunnolla! :) Teidän mielestä varmasti aika kieroutunutta laittaa hymiö tähän perään, toivottavasti kuitenkin ymmärsitte miksi. Synnytyksen jälkeen ensimmäiset menkathan oli niin säälittävät, että piti ihan arvailla ollakko vaiko eikö.

Kauankohan menee, että luteaaliaika normalisoituu? Tällä menolla raskautumismahdollisuudet on kyllä ihan nollassa. :( Nyt vaan pitää toivoa, että tässä kierrossa luteaaliaika olisi jo normaalimpi.

Pääsispä jo jännäilemään. :LOL:

Nyt siis Yk2 ja kp2/32? (siis torstaina...)
 

Yhteistyössä